Cauta test drive
- Porsche Cayenne (2010)Adjunctul lui Turbo
- Mitsubishi Colt (2008)Little Boy
- Mazda MX-5 SoftTop (2008)Un altfel de tort
- Honda CR-Z (2010-2013)Înmulţirea lichenilor
- Fiat Doblo Panorama (2009-2014)Prin sufragerie
- Alfa Romeo MiTo facelift (2014-2015)Aer curat
- Renault Laguna Coupe (2008)Miss Renault
- Abarth 500Joga Bonito
- Citroen DS3 (2009-prezent)Curent alternativ
- Volvo S60 (2009-2013)Ieşit din tipare
- Hyundai Santa Fe (2009-2012)Adolescenţă
- Peugeot 308 CC (2008)O gură de aer
- Nissan Qashqai+2 (2010-2013)MonovoSUV
- Dacia Duster (2009-2013)Dacia Augusta
- Mazda 6 (2010)Zumzăit discret
- Fiat 500Superlativul personalizării
- Hyundai Veracruz (2008-2012)Pragmatism
- BMW X6 ActiveHybrid (2009-2012)Pseudohibridul
- Hyundai ix35 (2009-2013)Punctul pe ix
- Porsche Cayenne (2010)SUVeran
- Volkswagen Touareg (2010-2014)Atac la regi
Cele mai recente stiri
-
Deși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. (22.07)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, Renault Clio a fost cel mai vândut automobil, din Europa, în luna iunie. Modelul francez este urmat de Tesla Model Y, în timp ce Dacia Sandero se poziționează pe locul al treilea. (22.07)
-
Potrivit unor informații apărute în presa din Germania, Uniunea Europeană ia în considerare să interzică firmelor de închirieri auto să mai aibă mașini cu motoare termice începând din 2030. Aceste firme ar urma să fie obligate să cumpere doar mașini electrice peste 5 ani. (22.07)
-
Jaguar Land Rover (JLR) a amânat lansarea modelului Range Rover Electric, inițial programată pentru sfârșitul acestui an, până în 2026. Compania a informat cei 62.000 de clienți înscriși pe lista de așteptare că livrările vor începe anul viitor. JLR a invocat nevoia de testări extinse și o cerere de piață mai puternică ca motive ale acestei întârzieri. (21.07)
-
Gigantul auto Stellantis estimează o pierdere netă de 2.3 miliarde de euro în prima jumătate a anului, ca urmare a unor cheltuieli nete înainte de impozitare și a efectelor timpurii ale tarifelor impuse de SUA. (21.07)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru