Simone Tempestini face un pas important spre grupa mare din WRC: va concura cu un Ford Fiesta WRC

de Sebastian Toma
Marti, 13.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Campionul Național de Raliu al sezonului 2015, Simone Tempestini, se apropie de o potențială participare în clasa regină a Campionatului Mondial de Raliuri. Tânărul pilot a fost invitat să concureze la o etapă din Cehia cu un Ford Fiesta WRC.

Simone Tempestini, cel mai tânăr campion național de raliuri din istoria României, va concura în acest weekend la o etapă de rally sprint din Cehia (Vsetin Rally) la bordul unui Ford Fiesta WRC. Vorbim despre prima participare a lui "Simo" la o etapă de raliu la bordul unui model actual în specificație WRC, clasa cea mai performantă de mașini de competiție admise în Campionatul Mondial de Raliuri. Tânărul pilot a fost invitat să concureze pentru echipa Rufa Sport în vederea înlocuirii pilotului Tomas Kostka. Simone Tempestini va fi ajutat de copilotul său din România, Dorin Pulpea, pentru parcurgerea celor 70.44 kilometri de probă specială de la rally sprint-ul din Cehia.

Simone Tempestini nu este la prima participare la un raliu din străinătate, tânărul pilot având experiență și în WRC la clasa Production Cup.

Dar competiția din weekend-ul 16-17 octombrie marchează prima evoluție a lui Simone Tempestini într-un raliu la comenzile unui model în specificație WRC, un punct important în cariera oricărui pilot de raliu. Din cele peste 100 de echipaje înscrise la Vsetin Rally 2015, 10 vor concura cu modele WRC, deci Tempestini are ocazia să-și măsoare abilitățile la volanul unui model WRC în fața a alți nouă piloți care aleagă în această categorie.

Urmareste Automarket
Revenind la Campionatul Național de Raliuri, Simone Tempestini și-a adjudecat titlul de Campion Național Absolut încă de la a șaptea etapă, Raliul Iașiului. În cadrul sezonului 2015, Simone Tempestini a concurat la șapte din cele opt etape la bordul unui Ford Fiesta R5, cea mai performantă clasă de automobil dedicat raliurilor după clasa WRC. Între varianta R5 și versiunea de WRC a lui Fiesta există diferențe importante de performanță și de costuri, fiind semnificativ mai scumpă participarea cu modele de WRC la orice competiție, dar rezultatele sunt pe măsură.
Pilotul Simone Tempestini a debutat în CNR în 2010 la bordul unui Dacia Logan.

HOTOVO !!!! Takto nas uvidite na Rally Vsetin 2015.

Posted by Lubo Kleman on 14 Octombrie 2015

Via NRA

Comentarii (5)

  • someone
    bafta simone
    3 0
  • Ce ingineri "prosti"... cum au facut ei eleonul rotunjit :-PP
    Cred ca n-o fi ajustabil. ;-)

    La fel era si la modelul anterior.
    http://www.autorally.ro/newsContent.php?id=13148&title=Tess+Rally+PS4+-+Simone+creste+ritmul

    PS : comentariul e SARCASTIC si e facut DOAR pt anumite persoane
    1 0
  • bafta simona
    2 1
  • @lorinczi: my friend, cu parere de rau iti spun, dar ai gresit site-ul... SimonA e altundeva, aici e doar SimonE :))
    1 2
  • imi pare rau ca nu ai inteles o ironie, pe cat de ieftina, pe atat de simpla
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru