Feedback

Mercedes acuză Ferrari de "acte premeditate sau incompetență" după accidentele din ultimele curse: "Tacticile lor sunt interesante"

Publicat Luni, 09.07.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 44
Mercedes acuză Ferrari de "acte premeditate sau incompetență" după accidentele din ultimele curse: "Tacticile lor sunt interesante" - Poza 1
Toto Wolff susține că accidentele provocate de Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen în ultimele două curse sunt rezultatul unor "acțiuni premeditate" sau a "incompetenței", însă Lewis Hamilton susține că a rezolvat conflictul.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ultimele două curse au fost marcate de o serie de incidente care i-au avut ca protagoniști pe piloții Mercedes și Ferrari.

În cursa de la Paul Ricard, Sebastian Vettel l-a acroșat pe Valtteri Bottas, pentru ca la Silverstone să fie rândul lui Kimi Raikkonen pentru un incident asemănător cu Lewis Hamilton.

Ambii piloți Ferrari au fost penalizați în timpul curselor, însă Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, a lăsat să se înțeleagă că Vettel și Raikkonen ar fi acționat premeditat. "Ca să folosesc cuvintele directorului tehnic (James Allison), este ori un act deliberat, ori incompetență", a precizat el.

Hamilton a preferat un atac mai puțin direct, însă a sugerat același lucru la finalul cursei de duminică din Marea Britanie. "Aș spune că a fost o tactică interesantă, dar vom face tot ce putem pentru a lupta cu ei", a explicat el.

Replica celor de la Ferrari nu a întârziat să apară, iar Vettel consideră că ar fi dificil să intre în mod intenționat într-un pilot rival. "Este o prostie să te gândești ca tot ce s-a întâmplat a fost deliberat. Eu cel puțin m-aș chinui să fiu precis și să scot pe cineva din cursă. În Franța mi-am pierdut aripa, așa că mi-am ruinat cursa. Este ușor să ataci și să ai o mutare grozavă, dar în același timp este ușor să ai un accident", a declarat germanul.

De asemenea, Raikkonen a catalogat acuzațiile drept amuzante. "Este destul de amuzant să ne acuze pe noi, dar am blocat pneurile și din păcate ne-am atins. Așa se întâmplă uneori. Este ușor să spui astfel de lucruri după ultimele două curse, dar și noi am fost atinși frecvent în trecut", a precizat finlandezul.

Toate declaratile au fost făcute la scurt timp după încheierea cursei, în febra momentului. De altfel, Hamilton a scris luni pe contul de pe rețeaua de socializare Instagram că acuzațiile pe care le-a făcut reprezintă o "prostie" și susține că a avut o discuție lămuritoare cu Raikkonen pe marginea acestui subiect.

"Kimi și-a cerut scuze, am acceptat și mergem mai departe. A fost un incident de cursă și nimic mai mult. Uneori spui prostii și înveți din asta", a precizat Hamilton.

Via Motorsport


Comentarii (44)

  • SIMPLE MINDS
    @daniel popescu E perfect ca le-ai oferit posibilitatea iubitorilor de motorsport di Romania sa se exprime.Indrazniti,indrazniti....
    7 8
  • SIMPLE MINDS
    Motorsport in Romania inseamna f1 intr-o proportie covarsitoare,din pacate.
    7 8
  • Mihai: Testerul depisteaza scurt circuit opel astra G 1.6v? Raspunde
  • dintepentrudinte
    Bottas il incurca pe Vettel in Austria. Acum Hami avu de-a face cu Raikkonen. Premeditat? Nu chiar, doar daca se iveste ocazia... Asa 'se joaca', campionatul. Raul a inceput in Hockenheim 2010 cand Fernando was faster than ... someone. Atunci ordinele de echipa erau interzise aka si un asa zis pilot nr. 2. Dar FIA a amendat Ferrari cu o suma modica si au reglementat ordinele de echipa. Acum suntem next level ... Urmeaza
    7 5
  • Nu ma asteptam de la Toto la asemenea prostii - omul asta crede ca Mercedes e masina zeu de neinvins si cum pierde intaietatea gaseste tot felul de motive. Penibil, ce mai.
    37 5
  • Dar de pneurile acelea interesante si premeditate ca urmare a incompetentei lor de a modifica monopostul in jurul pneurilor, nu mai zice nimic? Sau de cele 2 safety car care nu erau necesare?
    37 4
  • Bravo, ba! Nu cumva e vina Ferrari ca Hamilton a plecat din grila de parca era pe diesel? Nu e vina Ferrari ca l-a facut si Bottas pe garoi la start? Probabil ca si abandonurile din Austria pot fi puse in carca celor de la Ferrari.
    38 4
  • Intre timp Hamilton si-a cerut scuze pentru acele afirmatii si pentru ca Raikkonen si-a cerut scuze pentru acel incident, din... "acte premeditate" a devenit... "incident de cursa".
    18 2
  • Bullshit ce spune James Allison, iar frustratul de Toto Wolff sa vina cu argumentele lui, sau mai bine zis, sa taca. Vorba lui Maurizio Arrivabene, " de la Villeneuve pot accepta unele afirmatii, insa de la Allison nu, in definitiv a pierdut cursa la el acasa"..

    In orice caz, la ce mutra a facut Toto Wolff cand Vettel l-a depasit pe Boti, a facut toti banii. Si nu a fost prima data in acest an.
    32 5
  • SIMPLE MINDS
    Ma intreb de ce vettel a fost penalizat cu 5 secunde la paul riccard iar raikonnen pentru un incident similar la silverstone a fost penalizat cu 10 secunde iar raspunsul mi-a fost oferit de google earth:Germania e o tara mai mare ca Finlanda.Numai asa puteau judeca si comisarii de cursa de s-a ajuns la un astfel de nonsens!
    15 7
  • @automarket - puneti luni stire mare si tare: Mercedes acuza Ferrari - alo, sunt declaratii la cald - intr-o cursa de o intensitate ridicata. Fiti si voi mai rapizi cu stirile. Oricum se da copy paste de pe F1.com si Autosport.com
    @ferrarifans - nu va mai panicati atata, castigati anul asta, aveti masina mai buna. Dar fiti realisti - 2 curse, 2 mercedesuri lovite identic. Nu e cu premeditare, dar daca se intampla asa ceva invers erati toti disperati prin comentarii. *in plus, unul ia +5sec altul +10s. Sper sa fie un final frumos si cei mai buni sa castige
    8 13
  • Dimpotriva, nu ne asteptam ca Ferrari sa ia campoonatul acesta, ne-am obisnuit cu crse bune si pe final...ori pierd dezvoltarea, ori altii fac niste manevre tehnice si aia e.
    Dar poti fi si tu realist, 2 monoposturi lovite identic, dar oare acele monoosturi de ce taie traiectoria celorlalti riscand un acrosaj?
    @mercedes fans, sa ziceti mersi cu cele 2 safety car ca nu iesea Hamilton pe locul 2.
    14 2
  • SIMPLE MINDS
    Ma intreb de ce Verstappen nu a fost penalizat la Paul Ricard pentru incidentul cu Raikkonen, raspunsul mi-a fost oferit de google earth: Romania nu este pe harta lumii. De aia comisarii de cursa judeca aleator si avem tot timpul numai nonsensuri.
    9 3
  • Cristi: Ce semnificatie are 25 play la noul TUCSON 185cp? Raspunde
  • Diferenta dintre 5s si 10s a fost oferita de Whiting, care conform explicatiei date, la primul incident, Vettel si-a stricat aripa fata, in timp ce la al doilea incident, Raikkonen nu a pierdut prea mult din acel incident. Despre Verstappen si Raikkonen, acela a fost un incident de cursa, este evident ca la FIA regulamentele si cum decid comisarii se face politic in functie de cum bate vantul afara. Rosberg in schimb a spus ca desi este vina lui Raikkonen, greseala este a lui Hamilton care nu l-a vazut pe acesta pe interior. Comic este ca initial zicea ca l-a vazut, dar in oglinda lui Hamilton nu se vede masina rosie. Evident cei de la FIA au access la toate aceste detalii si stiu mai bine, de aia cand Bottas va intra intr-un alt pilot o sa se uite la Cartoon Network si vor spune ca a fost incident de cursa.
    12 2
  • ovidiu15081982
    Imi aduc aminte de spa 98 cu carnagiul de la start si apoi acrosajul dintre schumi si coulthard. Schumi a vrut sa-l bata pe Coulthard imediat dupa ce a bagat masina in garaj si l-a acuzat pe Coulthard ca a vrut sa-l ucida...multe prostii spun oamenii la nervi
    11 1
  • @ovidiu15081982: Pentru acel incident probabil Schumacher avea dreptate. Coulthard a schimbat directia exact cand Schumacher il depasea, dar fiind ploaie, scuza a fost ca nu l-a vazut. Cu un Hakkinen abandonat deja, cu 10 puncte avans soarta campionatului din 1998 putea sa fie cu totul alta si cei de la McLaren se pricepeau la "smecherii" dupa cum s-a vazut in 2000 si mai tarziu.
    10 1
  • SIMPLE MINDS
    @ 12:20 Cum as putea sa ma contrazic cu cineva care nu este in stare sa-si foloseasca propriul pseudonim si sa apeleze la furt de identitate!Faptul ca invoci incidentul dintre verstappen si raikonnen nu face decat sa-ti reliefeze diletantismul.Eu invoc un qvadruplu campion mondial(vettel) si un campion mondial din 2007,ce-i drept din vremuri demult apuse, care n-ar trebui sa abordeze primul viraj al unui gp de maniera respectiva in cazul lui vettel si virajul 3 in cazul lui raikonnen.
    7 11
  • Mercedes F1
    E clar ca pe Lewis il pot opri doar prin jocuri murdare. Sunt absolut convins ca au avut de gand sa joace "tare" gunoaiele de la ferari. Eh, se intoarce roata. Acum e limpede de ce vodcanen a ramas la ferari.
    6 25
  • SIMPLE MINDS
    @ mclaren mircea Ferrari pentru f1 reprezinta ceea ce reprezinta steaua pentru fotbalul romanesc.Fara ei nu se poate.Pur si simplu.Din 2007 de cand au luat ultimul titlu la piloti a trecut mai mult de un deceniu,vettel e la al patrulea sezon la ferrari,arivabenne se afla in catarea lui marchionne,cr7 devine imaginea calutului cabrat .La jumatatea sezonului putem spune ca 2018 curge in directia corecta!
    15 2
  • Auzi Mirciulica? Dar nu ai pica de jena, tu nu te uiti ca Mercedes vor campionatul prin te miri ce strategii, ai uitat de tetul ilegal cu Pirelli? Ai uitat de pneurile cu dedicateie de acum? Hmz, mare tupeu mai aveti sa trambitati vrute si nevrute. Daca tot ii acuzi pe Ferrari ca au franat doar ca sa apara pe telemetrie, atunci poate vezi si cum cei 2 de la Mercedes taie efectiv traiectoria celor de la Ferrari desi monoposturile Ferrari erau pe interiorul curbei si aveau intaietate deoarece se aflau roata la roata. Pai data viitoare le recomanda celor de la Ferrari sa nu mai franeze decat ca sa se inscrie in curba, Mercedes daca-s pe exterior, sa ramana pe exterior iar daca nu poti tine apexul, sa o ia pe afara si sa depaseasca pe exterior, ca oricum vor avea castig de cauza la stewarzi.
    11 4
  • Mirceaaaa, ce facusi ma, stersei mesjaul de la 13:48?=))
    5 3
  • zic si eu
    @ SIMPLE MINDS-the original,
    Apropo de diletantism: a-i invoca pe Vettel si Raikonen inseamna ca i-ai cam ridicat la rang de divinitate!:))
    Atat de orbit ai fost de diletantismul celor 2 incat ai uitat sa ne mentionezi startul "profesionist" al lui Hamilton (cred ca iar a luat manusile cu 2 numere mai mari si a apasat butonul gresit:)) ) sau depasirea magistrala pe care a facut-o la Botas!:)) Ca sa nu mai vorbim de "profesionistul" olandez, care in majoritatea curselor uita cum se iau virajele sau nu-i mai ajunge tarmacu' si depaseste prin afara pistei!:))
    In orice sport exista sportivi favorizati din motive ce tin (mai mult sau mai putin) de marketing, acest lucru este insa deranjant cand partizanatul este sfidator, cum este in cazul lui Verstapen. Vettel/Hamilton/Alonso au fost si ei la randul lor favorizati de-a lungul timpului si probabil ca vor mai fi, dar niciunul la fel de fatis ca baiatul lu'tac'su!
    Cel mai deranjant este insa motivul pentru care este favorizat: fara actiunile lui de "kamikaze" spectacolul in multe curse aproape lipseste! Cursa din Anglia a fost o exceptie care nu face decat sa confirme regula.
    10 1
  • qwerty
    https://www.formel1.de/news/news/2018-07-09/villeneuve-lewis-hamilton-sollte-dankbar-ueber-platz-zwei-sein

    oare nu are dreptate un fost pilot ?
    1 1
  • burduja nicolae marius: Porneste greu masina dimineata. De ce? Raspunde
  • SIMPLE MINDS
    @zic si eu Sa avem totusi proprietatea termenilor:din informatiile mele il divino se afla prin moto gp!sa cautionezi comportamentul lui vettel si raikonnen intr-un interval de doua saptamani invocacand abordari similare celor lui verstappen consider un argument mult prea volatil.Nu mai trebuie sa-ti amintesc ca vettel are 31 de ani iar raikonnen vreo 39 iar junele olandez nu sunt convins ca are drept de vot.In ceea ce-l priveste pe bottas imi amintesc ca a cedat si in fata lui raikonnen .Ne aflam la jumatatea sezonului, presiunea isi face simtita prezenta si ma indoiesc de faptul ca hamilton va mai avea parte de cadourile facute de scuderie in toamna lui 2017 (singapore)
    11 1
  • e clar ca statul cu mana intinsa timp de 10 ani(cu venituri duble/triple fata de restul) se resimte in comentariile multora. Sa ajungi sa zici ca altii iti taie traiectoria cand tu lovesti din spate...ce sa mai.
    @ferrari fans - Decat sa va arati ura pentru restul pilotilor/echipelor, mai bine bucurati-va de moment - e al vostru, echipa il merita!
    4 12
  • Care lovitura ma din spate, ca au franat facandu-le loc Mercedes si acestia din urma taind traiectoria brutal? Care ura? Noi doar combatem ce zic unii pe aici ca domne Ferrari au atins Mercedes-urile deliberat.
    Da, incercam sa ne bucuram de putinele momente cand Ferrari castiga dar voi incercati sa ne faceti sa ne simtit prost!
    16 6
  • SIMPLE MINDS
    @ alex ''care lovitura ma din spate'' O ENIGMA SI-UN MIRACOL:CONSUMATORUL ROMAN DE F1.
    7 5
  • @simpleminds, nu am inteles nimic.
    4 2
  • Si eu asta am spus, ca nu au lovit deliberat. Doar ca adminii de aici cauta senzationalul si pun o stire doar sa primeasca cateva vizualizari si trafic.
    Intre timp (gen duminica seara) lucrurile erau mai clare, lumea si-a cerut scuze, era ok) si tu vii cu titlul asta luni...cam tarziu.
    Legat de cele 2 incidente, fiecare din partea ferrari. Comisarii au decis cine e vinovat. Ar fi frumos sa se dueleze fara scos in decor, cum au fost ultimele 10 tururi duminica. Pana la urma asta urmarim, spectacolul!
    5 0
  • SIMPLE MINDS
    @ Paul Urmarim lupta pentru titlurile pilotilor si constructorilor .Viata si timpul a facut ca formula 1 sa nu fie sport olimpic iar afirmatia lui Pierre de Coubertain conform careia important e sa participi nu e valabila in f1.In formula 1 locul 2 e primul care pierde .Crezi ca Arivabenne e multumit de rezultatul din 2017?Cel mai probabil nu.Cand vettel incaseaza 35-40 milioane pe sezon iar 2018 reprezinta al patrulea sezon la ferrari singurul rezultat acceptat e titlul si nimic altceva.
    6 3
  • serban
    @SIMPLE MINDS
    Atunci lui Alonso cat ar trebui sa-i dea McLaren ? Ca tot patru ani are la ei si toti cu rezultate care mai de care mai "stralucite" ...
    Eu cred ca gresesti cand pui problema astfel, poti sa-i dai unui pilot si luna de pe cer daca nu-i dai si masina. Poti sa-l pui pe Hamilton in Williams si sa-i dai 100 milioane salariu anual, ca mai sus de 14-15 tot nu o sa urce ! Ferrari are masina de titlu de abia anul acesta, a avut masina buna si anul trecut, dar nefiabila. Arrivabene ar trebui sa fie furios pe sine insasi ca nu a livrat pana la capat materialul necesar si mai pe urma pe altii. Se pare insa ca anul acesta s-a schimbat trendul si de abia acum il putem acuza pe Vettel, daca nu ia campionatul. Asta daca incercam sa fim cat de cat obiectivi.
    5 1
  • SIMPLE MINDS
    @ serban Ce face motoristul japonez cu zeci de milioane pe sezon aruncate in contul lui alonso in perioada 2015-2017 nu reusesc sa inteleg.As pune aceasta risipa pe entuziasmul honda care miza pe o prezenta similara celei din urma cu 30 de ani. williams este un argument hazliu atata timp cat acolo prinzi un volan daca vii cu bani de acasa. Daca ferrari detine un monopost competitiv asa cum sustii de ce oare procedeaza unfair in primele viraje ale unui gp?Si-or dori prea mult victoria?Fara argumentul cu acneea olandeza daca e posibil.Convingerea mea e ca resimt presiunea titlurilor.
    4 4
  • serban
    Amice, drept sa-ti spun, eu sunt satul rau de afirmatii gratuite si fara acoperire, atat de pe site-ul asta, cat si din viata de zi cu zi. Ce inseamna ca procedeaza unfair ? Adica Vettel a tinut mortis, in Franta, sa-si ruineze sansele si a intrat in Bottas, lasandu-l pe Hamilton, adversarul la titlu, sa-si faca singuratic si linistit cursa ? De ce nu a intrat direct in Hamilton ? Unde-i logica ? La fel si cu Kimi, era suficient ca Hamilton sa nu plece ca o broasca testoasa din pole si nu mai discuta nimeni. Sau poate vrei sa-mi spui ca Kimi s-a hotarat pe loc, daca tot s-a ivit ocazia, l-a vazut pe Lewis in fata si a intrat in el ? Sau poate ca strategii de la Ferrari au citit in ghioc ce o sa se intample la startul cursei ?
    Nu amice, iti spun eu ce inseamna unfair ! In capetele unor indivizi carora frustrarea le atinge temperatura de fierbere, gen Wolff si Alison, Inseamna ca au pierdut acolo unde nici nu se gandeau ca nu vor face 1-2, Canada si Anglia ! Si asta roade, mai ales ca-si dau seama ca vor avea viata foarte grea daca lucrurile raman ca pana acum.
    9 2
  • Iordan victor: Am o Skoda Octavia 2, 2003 si cand calc frâna porneste stergatoarele, de... Raspunde
  • Sunt jalnici cei de la Mercedes...In Austria le-a defectat Ferrari cele 2 monoposturi?
    In Marea Britanie cine e de vina pentru startul slab al lui Ham, tot Ferrari?
    Nu cumva pe ei i-au avantajat cele 2 SC nejustificate?
    Simt ca le fuge panamntul de sub picioare, asta e de fapt realitatea...au ramas in urma cu dezvoltarea.
    Forza Ferrari!
    6 3
  • P.S.: a fost pura intamplare faptul ca l-a "agatat" Kimi pe Ham, asa se mai intampla pe la curse.
    7 2
  • Robert
    Toto esti ridicol, dar poti sa te superi si sa pleci in DTM.
    5 2
  • SIMPLE MINDS
    @ Serban Eu nu ma duc in astfel de fineturi conform carora circuitul x se preteaza motoristului y.Faptul ca wolff se agata de entuziasmul exacerbat al scuderiei in primele viraje ale ultimelor gp-uri nu e chiar de condamnat avand in vedere ca a fost sanctionat de comisarii de cursa asa cum au "putut" si ei.Daca lucrurile se prezentau invers galagia facuta de scuderie era demna de un popor mediteranean.Miza sezonului 2018 este,asa cum am mai spus in postarile anterioare,statutul de cvintuplu campion mondial.Avand in vedere ca urmeaza gp Germaniei la ce sa fim atenti:la fierul herrenvolk-ilor sau la nativul acelor meleaguri?
    5 5
  • @simpleminds
    Oare unde ai vazut tu ca Ferrari a facut gura atunci cand Mercedes i-a atins pe Ferrari in anii anteriori sau cand monoposturile Ferrari au fost lovite de Max in acest an dar in anii anteriori?
    Eu imi aduc bine aminte de la cursa din China din acest an cand Vettel a comunicat cu Ferrari" mai este ceva de spus in faza aceasta?"
    4 4
  • serban
    @SIMPLE MINDS
    Herrenvolk ??? Ce legatura are cu discutia asta ??? Poate doar semnificatia, foarte liber tradusa ! In nici un caz ideologia care a generat conceptul ...
    5 1
  • SIMPLE MINDS
    @serban Da,herrevolk-ii epocii v6turbo.Ajungem sa punem la indoiala rezultatele ultimelor 5 sezoane? Actualul fiind in santier o sa continui sa astept raspunsul privind gp Germaniei.
    3 2
  • serban
    @SIMPLE MINDS
    Daca tu crezi ca un concept nazist se poate aplica unei echipe teoretic germana, dar de sorginte si continuitate britanica, doar pentru ca se traduce prin "master race" ... nu te mai contrazic ! Si nu pun la indoiala rezultatele ultimilor cinci ani, deja as avea destule motive sa o fac, pur si simplu imi repugna asocierea lor cu un concept inventat de Himmler !
    0 0
  • SIMPLE MINDS
    @ serban Cu toate ca te-ai indepartat temeinic de la subiect o sa-ti rapund.Conceptul nazist care iti provoaca atata repulsie a fost imbratisat de compatriotii lui don enzo in urma cu mai bine de 75 de ani,altfel nu ar fi ajuns impreuna pe malurile Volgai!Atata timp cat herr dieter semneaza cecurile pentru mine mercedes e o echipa germana.Raspunsul la intrebarea din urma cu doua zile nu-l mai astept fiindca e evident ca nu poate fi fundamentat.Cred ca sunt doar preluari ale psedocunoscatorilor de la rcs-rds.In sprijinul afirmatiei mele e lobby-ul temeinic la adresa unui anume pascal si care in 2018 se balaceste prin subsolurile DTM-ului.In situatia in care ma insel ai te rog amabilitatea si ofera norodului consumator de f1 compatibilitatea monopost-circuit ,nu de alta dar atata suspans pana la sfarsitul lunii noiembrie devine nociv.
    0 0
  • SIMPLE MINDS
    @ serban Cu toate ca te-ai indepartat temeinic de la subiect o sa-ti rapund.Conceptul nazist care iti provoaca atata repulsie a fost imbratisat de compatriotii lui don enzo in urma cu mai bine de 75 de ani,altfel nu ar fi ajuns impreuna pe malurile Volgai!Atata timp cat herr dieter semneaza cecurile pentru mine mercedes e o echipa germana.Raspunsul la intrebarea din urma cu doua zile nu-l mai astept fiindca e evident ca nu poate fi fundamentat.Cred ca sunt doar preluari ale psedocunoscatorilor de la rcs-rds.In sprijinul afirmatiei mele e lobby-ul temeinic la adresa unui anume pascal si care in 2018 se balaceste prin subsolurile DTM-ului.In situatia in care ma insel ai te rog amabilitatea si ofera norodului consumator de f1 compatibilitatea monopost-circuit ,nu de alta dar atata suspans pana la sfarsitul lunii noiembrie devine nociv.
    1 0
  • Bolos Liviu: Cum se schimba radiatorul de clima din bord la audi a3 (2002)? Raspunde
  • serban
    @SIMPLE MINDS
    Chiar nu mă intereseză cine a îmbrățișat conceptul herrenvolk și cine nu, este vorba de un concept dement și punct.
    Nu rețin să nu-ți fi răspuns la vreo întrebare, am făcut-o până și la cea cu comportamentul unfair, deși la mizeria aia aș fi putut foarte bine să nu răspund, nu merita efortul.
    Eu prietene, am renunțat la Digi, acum zece ani, tocmai din cauza grobianismului unora precum Putinică, din punctul meu de vedere mai aerian chiar și decât Alexandrescul de tristă amintire. Deci când afirmi ceva, despre cineva, informează-te mai întâi de la persoana în cauză, altfel îți vorbește gura fără cap.
    Și chiar nu știu de ce ar trebui să "luminez" eu poporul F1 în ceea ce privește apetența monopost-circuit, oricine a urmărit sportul ăsta măcar în ultimii ani, știe cum stă treaba.
    În concluzie, hai să încheiem aici discuția.
    1 0
  • SIMPLE MINDS
    @ serban Prieteni n-am fost si cel mai probabil n-o sa sa devenim.In ceea ce priveste concluzia,da, este abordarea optima.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru