Audi A3 este "World Car of the Year 2014"

de Sebastian Toma
Vineri, 18.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi A3 a a fost numit World Car of the Year 2014. Printre premianţi se numără şi modelele Porsche 911 GT3, BMW i3 şi Mercedes-Benz S-Klasse.

Esential 2 distincţii "World Car of the Year" au cei de la Audi în portofoliu, alături de cinci premii de categorie.
Audi A3 a fost desemnat marele câştigător al "World Car of the Year", ediţia 2014, învingând ceilalţi doi finalişti, Mazda3 şi BMW Seria 4. Modelul german câştigă distincţia la doar un an după fratele său de platformă, Volkswagen Golf VII. La fel ca în fiecare an în care s-a acordat această distincţie, câştigătorii au fost anunţaţi în cadrul unei ceremonii speciale, derulate la Salonul Auto de la New York. A3 nu a fost singurul câştigător în cadrul ediţiei 2014 al "WCOTY", lista de premianţi incluzând modelele BMW i3, Porsche 911 GT3 şi Mercedes-Benz S-Klasse. Cu toate că nu a câştigat marele premiu cu Seria 4, BMW a primit două trofee WCOTY 2014, ambele cu i3, modelul său electric fiind numit "World Car Design of the Year" şi "World Green Car". Între timp, Porsche 911 GT3 este "World Performance Car" şi Mercedes-Benz S-Klasse este "World Luxury Car".

Finalişti WCOTY: premiul cel mare este disputat de Audi, BMW şi Mazda

La categoria "World Luxury Car", Mercedes-Benz S-Klasse a surclasat modelele Bentley Flying Spur şi Range Rover Sport. În cadrul "World Performance Car", lupta pentru titlul cel mare s-a dat între Chevrolet Corvette Stingray, Ferrari 458 Speciale şi Porsche 911 GT3, al treilea model din listă fiind nominalizat drept câştigător. Pentru distincţia "World Green Car" s-au luptat Audi A3 Sportback g-tron, BMW i3 şi Volkswagen XL1, titlu fiind câştigat de modelul din Munchen. Tot acesta a câştigat şi "World Car Design of the Year", în faţa lui Mazda3 şi Mercedes-Benz C-Klasse.

Câştigătorul ediţiei 2014 al "World Car of the Year" împarte platforma cu laureatul ediţiei precedente, Volkswagen Golf VII.

Cei de la Audi au câştigat şi prima ediţie a "World Car of the Year", derulată în 2004, cu modelul A6 de la vremea respectivă. Premiile "World Car of the Year" sunt acordate de un comitet independent, care nu este afiliat niciunei entităţi comerciale, întreaga organizaţie fiind non-profit.

Totul a început în 2003, având rolul de a reflecta condiţiile pieţei auto globale şi de a recunoaşte şi premia excelenţa în industria auto. Ediţia 2014 a distincţiilor "World Car of the Year" a avut un juriu format din 69 de jurnalişti, care au reprezentat 22 de ţări. Fiecare membru al juriului a fost ales în baza experienţei sale, influenţei şi credibilităţii sale.

BMW i3 a adus două premii ”WCOTY” la sediul din Munchen: ”World Green Car” şi ”World Car Design”.

Urmareste Automarket
Cel mai bine reprezentată marcă în ediţia 2014 a acestei competiţii a fost BMW, care a ajuns în finală cu trei din cele patru modele înscrise, iar bavarezii au reuşit să câştige două premii cu modelul i3. În ultimii cinci ani, Volkswagen a obţinut patru victorii la categoria principală a concursului, dintre care ultimele două au fost consecutive.

CANDIDAŢII WORLD CAR OF THE YEAR 2014
World Car of the Year World Luxury Car World Performance Car
Audi A3  
Bentley Flying Spur Alfa Romeo 4C
BMW Seria 4 BMW X5 Audi RS6 Avant
BMW i3 Cadillac ELR BMW M6 Gran Coupe
Cadillac CTS Cadillac Escalade Chevrolet Corvette Stingray
Citroen C4 Picasso Maserati Ghibli Ferrari 458 Speciale
Ford Mondeo/Fusion Maserati Quattroporte Ford Fiesta ST
Infiniti Q50 Mercedes-Benz S-Klasse Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster
Jeep Cherokee Porsche Macan Mercedes-Benz A45 AMG/CLA 45 AMG
Lexus IS Range Rover Sport Porsche 911 GT3
Mazda3 Rolls-Royce Wraith Porsche 911 Turbo
Peugeot 308   Volkswagen Golf GTI
Skoda Octavia    
World Car Design World Green Car    
BMW i3 Audi A3 Sportback e-tron 
Cadillac CTS BMW i3 
Citroen C4 Picasso Honda Accord 
Mazda3 Mitsubishi Outlander PHEV 
Lexus IS Volkswagen XL1 
Mercedes-Benz C-Klasse  
Volkswagen XL1  

Via WCOTY

Comentarii (38)

  • Carcotasii pot spune ce vor, dar A3 este un compromis foarte reusit intre multe capitole. Iar premiul este unul meritat. Dupa un drive test este greu sa nu recunosti ca indicutabil este una dintre cele mai bune masini la categoria ei.
    A se remarca faptul ca toate premiile au ajuns in Germania, doua la VAG.
    Felicitari si celorlalti, pentru ca nu este usor sa te califici la acest concurs. Iar faptul ca reusesti acest lucru arata ca totusi masina ta poate fi considerata un exemplu.
    41 19
  • Sincer nici nu avea cum. Acum meltenii de pe meleaguri sigur vor zice ca au dat spaga.
    25 21
  • Evident ca spunem MELTENILOR ca tine ca au dat spaga;
    uita-te la scandalul VW cand ADAC a măsluit rezultatele lui VW Golf la titlul „Maşina anului în Germania”. s-a prezentat chiar pe automarket.
    In alta ordine de idei, masina arata ca un frigider.
    27 27
  • Carcotasii spun lingailor ca tine ca A3 arata ca un frigider si CA COmpromisul (cacofonie intentionata) e de kkt.
    te lauzi cu un compromis? lol
    21 28
  • Te doare, asa-i? Te pricepi la masini ca Nikita la inginerie aerospatiala. Ideea este ca A3 nu poti spune ca are slabiciuni clare, iar daca este un capitol la care nu se descurca foarte bine, se descurca bine.
    Dar depinde si ce intelege capul tau prin compromis, una e sa faci compromisuri la o masina low cost, si alta e sa faci la o compacta premium. Stai linistit, nu ma astept sa intelegi ce vreau sa spun, asa cum nu ai inteles niciodata.
    34 15
  • tu cu cine crezi ca vorbesti? ma cunosti cumva?
    TU nu intelegi mai mult decat vezi; tocmai e mai de kkt sa faci compromisuri la o masina compacta "premium" de pe care iei 50k euro de la clienti care nu vad uratenia masinii si alta e sa faci compromis la o masina low-cost, de la care oricum te astepti sa aiba "bube"
    nu ma doare deloc. chiar nu mi-as lua a3, nici la pret de skoda rapid. oricum arata la fel de uart.
    17 31
  • Amice, daca se pune problema asa nici tu nu ma cunosti, deci cu cine crezi ca vorbesti?
    In rpimul rand toate masinile au un anumit design care NU este intamplator. Faptul ca tie nu-ti place sau nu il intelegi... mare lucru! Lasa ca le place la restul care conteaza mult mai mult decat tine. Si un A3 e drept ca ajunge si la 50000 de euro, insa porneste de la vreo 20000 si este cu 2-3000 de euro mai ieftin fata de Clasa A sau Seria 1. Asta ar fi un avantaj.
    Plus ca toata lumea care a condus si testat aceasta masina, fie ca a fost din Romania, America sau Australia, a fost de acord ca aceasta masina se ridica la nivelul concurentei premium pe care in unele cazuri o si depaseste. Dar ca sa intelegi lucrurile astea iti recomand in primul rand un drive test si apoi sa te uiti si la ce ofera concurenta, la ce bani si sa tragi niste concluzii obiective.

    Uite ce spune "gasca" lui Mircea Mester:
    http://www.automarket.ro/test-drive/audi-a3-14-tfsi-140-cp-45162.html

    Uite ce spun englezii:
    http://www.whatcar.com/car-reviews/audi/a3-hatchback/summary/25976-5

    Uite ce spun americanii:
    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1403_2015_audi_a3_20t_quattro_first_test/

    Dar bine, daca tu compar masina asta cu Skoda Rapid... nu cred ca te vei interesat catusi de putin care e treaba cu A3. Faptul ca a castigat acest premiu ar trebui sa te puna putin pe ganduri sa analizezi problema asta. Ca asa poate si un scolar de clasa a IV-a, "pasionat de masini" sa spuna ca A3 este o masina urata si de kkt. De ce? Nu conteaza. Nu citim, nu testam, nu ne interesam ca oricum stim noi.
    35 12
  • nu am criticat partea tehnica; am criticat aspectul.
    si poti sa vii cu articole de unde vrei; si jurnalistii sunt subiectivi; asa ca lasa-ma;
    da, eu nu contez, dar nici tu fiindca nun cred ca-ti permiti nici tu a3 nou.
    in plus nu contam niciunul fiindca mai nou masinile sunt facute de economisti si sunt cumparate ca sa arati ca ai bani.
    mie nu-mi place cum arata si gata; nu ma intereseaza daca tie iti place hidosenia asta.
    12 23
  • aici ai dreptate; chiar ma pune pe ganduri cum o masina asa urata poate castiga acest premiu; de fapt nu ma mir. si uratenia de fiat panda si fiat bravo/a au castigat acest titlu; de aia mi se pare insignifiant
    12 23
  • chiar te rog explica-mi ce e de inteles la acest design execrabil. recunosc... eu nu pot intelege
    11 22
  • @LauCalin
    Cu meltenii nu o scoti la capat ei stiu una si buna.
    Numai ei stiu calea!
    24 12
  • E cel putin amuzant ca GT3 a luat premiul de World Performance Car dat fiind faptul ca a avut acea problema la motor ce a dus la retragerea tuturor masinilor de pe piata, inclusiv a celor care erau la proprietari. Si pe langa asta d`abia peste 7 luni o sa vedem daca s-a remediat problema.
    Sa nu mai spunem ca Porsche a tratat problema f superficial si a acordat doar 1 an in plus de garantie la toti posesorii. Asta dupa ce i-a privat de masini ..aproape 1 an :)
    13 15
  • @Bloodrave
    F buna remarca; o masina care i-a foc e cea mai buna;
    asta da de gandit si asupra hotararii de a alege a3.
    12 18
  • @@LauCatalin
    cui ai vrut sa-i raspunzi. fii mai explicit
    1 4
  • erata: "ia foc"
    5 9
  • @hateri
    Nici eu nu ma dau in vant dupa a3..sau orice audi pana la urma, dar mi se pare o masina reusita totusi. nu as cumpara-o (nu-mi permit, de altfel), dar felicitari pentru premiu si hai sa o lasam mai moale cu hater-eala
    15 6
  • @@hateri
    nju e hater-eala; nu contest tehnologia masinii, dar nici nu pot sa accept sa ma prefac ca-mi place o masina urata doar fiindca jurnalistii mituibili au parerea asta; nu cred ca e vreunul dintre jurnalisti michaelangelo ca sa ma poata rusina ca eu nu stiu ce e frumosul.
    7 16
  • daca e sa analizez termenul "meltean" as pune mana'n foc pentru originile sale...."ariene".

    In afara de chiar marele castigator restul premiantilor mi se pare ca si-au binemeritat coronitele. Cat despre A3.... vizual numai imi place ca vechea versiune iar partea tehnica....e imbracata la "tol festiv" si scoti banutu' doar pentru un badge supraevaluat. Decat un compromis scump mai bine originalul...
    13 9
  • Asa cum anticipam acum ceva vreme si dupa cum remarcau si @Unckle si @Lache intr-un articol de acum cateva zile, nivelul comentariilor a scazut sub cota de avarie si cei care mai stiau cate ceva din domeniu si pasionatii adevarati care completau frumos articolele au disparut din peisaj.

    Si eu calc din ce in ce mai rar pe aici. Nu mai am motive, nu mai prezinta interes. Vina este doar a redactiei AM, care pe mine m-a dezamagit, ca s-o spun pe-a dreapta. Pe langa faptul ca articolele sunt pline de termeni preluati din engleza fara nicio jena, ("romgleza" - care pe mine unul ma calca pe nervi de n-am cuvinte....), mult promisele masuri pentru asanarea forumului lipsesc in continuare. Si asta dupa ce in primele zile din an ni se spunea ca totul e pregatit si dupa "marea surpriza" cu cardul automarket ...gata, se rezolva. Au trecut cate luni de atunci? Doar 4 si ceva, nu? Avem asadar in continuare comentarii si atacuri de genul celor de mai sus, balarii, dude, frustrari, invidie, impresii si bashini. Oricine, indiferent de nivelul de cultura sau informatie, poate sa debiteze orice, ca de obicei.

    Ok, A3 nu o fi un monument al designului, dar, asa cum a spus si @LauCalin, premiul se acorda in urma unor evaluari generale, care cauta cel mai bun compromis. Da, compromis, dar in sensul pe care l-a spus @Lau. Nu bube care se compenseaza cu lucruri bune, ci un amalgam de lucruri bune cu foarte bune. Nici eu nu cred ca mi-as lua A3, dar nu inseamna ca nu-l apreciez in masura in care merita.

    In fine, urez tuturor prietenilor pe care i-am cunoscut aici pe AM un Paste fericit ! Stiu ca majoritatea dintre voi stiti engleza sau germana, asa ca poate vom mai schimba idei si pe alte plaiuri virtuale, straine, dar mai respirabile.

    Celor de la Automarket le multumesc ca mi-au oferit spatiul necesar sa ma manifest si ii rog sa nu-mi stearga comentariul.
    19 5
  • Pai asa e cand nu iti faci cont si nici nu scrii cum te numesti, iese o ciorba care celor de la Automarket le place din cate se pare.
    Si acum sa revenim. Acest design hulit sau apreciat isi are rolul lui. Este un design care fie iti place, fie nu. Pana la urma vorbim de ceva subiectiv pe care fiecare il intelege cum vrea, cum poate si cum crede. Niciodata nu m-a dat pe spate designul lui Audi si consider ca cele mai frumoase masini, dintre marcile nemtesti, sunt la Mercedes.
    Audi ca politica este gandit sa fie un COMPROMIS intre BMW si Mercedes, poate chiar si in privinta designului. BMW are in general un design mai masculin as spune, mai dur, uneori poate si usor vulgar. Poate veti rade, insa uneori este gandit si intentionat asa. Pai cum sa aiba si cocalarii cu bani o masina care nu impune respect... uneori fie el si fortat? In timp ce designul unui Mercedes inspira eleganta, rafinament, lux, clasa... care poate fi adaptat la vulgar pana la urma, cum e si cazul lui Audi. Si in opinia mea un Mercedes adevarat trebuie sa fie argintiu, asa cum un Jaguar trebuie sa fie verde iar un Ferrari, rosu. Stiti voi in cazul lui Mercedes cu acele "silver arrows" din istorie. Ei bine, chiar si in privinta designului, Audi incearca sa fie intre "duritatea" lui BMW cu acele linii drepte, aspectul de serios si macho si intre eleganta lui Mercedes cu acele aspecte de design mai "moi", mai "fluide", mai "linistite".
    Revenin la compactele premium, cine a avut de-a face cu un Seria 1 nu a putut sa nu remarce senzatia de sportivitate, suspensia rigida, tinuta de drum mai sportiva, unica in clasa compacta premium... defapt senzatia de sportivitate pe care o emana aceasta compacta. Asa cum un Clasa A este gandit mai mult spre o calatorie linistita si foarte confortabila, intr-o atmosfera mai luxoasa. Clasa A eu o vad ca se apropie mai mult de zicala "grabeste-te incet". Iar Clasei A ii lipseste acel sentiment sportiv pe care ti-l ofera Seria 1. Ei bine, Audi A3 vrea sa le impace pe amandoua: sportivitatea si dinamica Seriei 1 cu confortul si senzatia de calitate, si rafinament dat de Clasa A. Evident ca nu ai cum sa le reusesti perfect, insa ai un COMPROMIS intre acestea (aproape) perfect. Audi a reusit foarte bine sa le impace pe toate, nu perfect! Acum s-a facut lumina despre ce fel de compromis vorbesc? Defapt cam asta isi doreste Audi in general. Acum ca nu le reuseste chiat tot timpul asta e alta discutie.
    Sper ca s-a inteles la ce anume ma refer. Nu sunt fan Audi, nu am fost niciodata, dintre marcile premium am spus-o si o mai spun ca imi place Volvo . Am testat Audi A3, am si analizat aceasta masina cat si concurenta, va recomand si voua sa faceti la fel si am ajuns la concluzia ca Audi a muncit foarte mult la A3 si cu foarte mare atentie. La 26-27000 de euro iti iei o compacta premium buna, cu motor mai performant si dotari mai bune fata de Seria 1 si Clasa A. Iar calitativ nu se face de ras. Trebuie numai sa stii sa analizezi niste lucruri si altfel le vei vedea.
    Sa nu fim rautaciosi si sa recunoastem cand si altii fac si lucruri bune, nu doar macile noastre preferate.
    32 8
  • PS: mai mult de atat nu stiu cum sa mai explic. Fiecare intelege ce vrea si cum vrea.
    30 6
  • asa suna mai bine.
    eu nu m-am plans de tehnologie, dimpotriva, apreciez partea tehnica dar aspectul... e mai naspa decat generatia anterioara.
    si partea de jos a consolei centrale parca e neterminata, cu spatiul ala gol si bricheta aia care arata ca un dop.
    8 17
  • men@@Lau
    Da' tu esti un fin cunoscator al tendintelor in design ... tu te bati pe burta cu Luc Donckerwolke! Fi-mi-ar scarba de bagatorii de seama si de parerile lor total neavizate nascute fix din marlanie / ura.
    10 7
  • men@@lau
    Pe intelesul tau : Wolfgang Egger este seful departamentului de design Audi, citand de pe wikipedia "Among the cars developed by Alfa Romeo under his direction were the Nuvola Concept, 156, 166, 147 and 8C Competizione.." iti spune ceva asta? Deci "amice" designul asta nu e la intamplare, facut sa nu iti placa tie, e facut fix pt un anumit target de cumparatori, facut poate sa nu oboseasca in timp samd ...go home yo' drunk!
    10 8
  • Bloodrave,inseamna ca tu ai stat fara Porsche un an de zile? Cat de priceputi putem fi in ale masinilor.Le stim pe toate despre dizain,tehniq si dedesubturi.Despre spagi si alea,alea..... Iar in viata de toate zilele ,ne balacim intr-o ciocolata mai vascoasa decat pacura.Fara sa facem nimic deosebit.Doar dam din clantza si atat.
    10 7
  • cristi
    bravo @Lau ai dreptate .
    11 1
  • stiu ca multi sunteti deja spalati pe creier si f usor manipulabili. de aia va fraieresc firmele si suntem condusi de hoti.
    cat despre alfele enumerate de tine nu-mi place niciuna, mai ales 8c.
    cat despre design nemuritor... o aberatie de marketing;
    sa nu oboseasca, da, dar nu designul, ci creierul obosit al cumparatorului. faptul ca are cineva bani nu inseamna ca e si destept.
    cei cu bani si destepti vor alege un design trecator fiindca stiu ca au bani si mai pot sa faca bani si sa-si mai cumpere si alte masini,
    6 12
  • @men@@lau,
    pe intelesul tau, acest individ cand a plecat de la Alfa Romeo, a plecat de la o companie care avea o altfel de abordare a designului. Audi nu isi doreste un design sportiv si emotionant in acelasi timp, asa cum este la Alfa. Pentru asta VAG are Seat. Daca insa le iese treaba asta cu Seat, e alta discutie.
    22 7
  • men@LauCalin
    Cam ac lucru l-am spus si eu cand vorbeam de design la intamplare. Crezi ca are rost sa incepi sa explici filosofia de design aleasa de fiecare grup in parte aici?
    10 6
  • Un premiu meritat pe deplin. Atat ei cat si cei, din celelalte categorii. Audi nu este intre primele preferite, dar imi place sa le vad pe strada la altii. Si da, masina asta chiar are o gramada de plusuri cu destule capitole la care exceleaza.

    Felicitari europenilor!!! Au luat tot ce s-a putut anul asta, pe buna dreptate :)
    11 9
  • LauCalin, vad ca apreciezi acum, mai nou, produsele VAG. Ti-a trecut dragostea de Peugeot 308, ca prea il pupai in...hayon cand a iesit COTY-Europa? Se vede treaba ca la nivel mondial este....nicaieri,pe un binemeritat loc 11 , devansandu-l , cosmarul tau , Mazda 3!!!Ma uit pe comentarii si vad cum te certi cu toti comentatorii, confirmand ceea ce ti-am mai spus: esti nascut sa fii Gigi Contra!Paste fericit...pe ce camp vrei tu!
    7 21
  • LUCCI, draga, nu intelegi o iota din mesajele mele. Nu ai inteles niciodata si nici nu ma astept sa intelegi. Mi-ai demonstrat ca pur si simplu nu poti. Cosmarul meu Mazda 3 zici? :))))
    Poate daca Mazda 3 era cosmarul meu nu recomandam la doua persoane masina asta in loc de Golf si Astra. Ca sa vezi, si-au luat Mazda 3 si sunt foarte multumiti de ele. Si acum pup in teava de esapament pe cei de la Mazda, ha?. :)))
    Asta e, traim intr-o tara in care TOATA lumea se pricepe la masini... cu tine in frunte as spune. Tu te pricepi la Mazda... industria auto nu se rezuma doar la ce iti place tie si spre surprinderea ta nu doar marcile tale preferate stiu sa faca masini.
    Apropo, oare cata spaga "o fi dat" Audi ca sa castige premiul asta? ;)
    22 6
  • Sunt destui pe aici care sunt ofticati de moarte ca japonezii nu au luat mai nimic.Eu zic ca e foarte bine.Ar trebui sa fim bucurosi.Suntem europeni .Nu asiatici.Si asa suntem invadati de ei.Curand vom cersi locuri de munca de la ei,iar voi ii ridicati in slavi.Cumpara fabricute in toata Europa,iar viitori angajati vor fi asiatici.,platiti ca niste slugi.Iar noi vom someri.Tot ce cumparam astazi,este "made in china".Si e foarte PROST.In anii 80 si 90 nu era mai nimic facut in china(doar creioane si artificii) si totul era cum trebuie.Nu uitati de unde a aparut spaga.Nu a fost inventata de omul alb.
    6 3
  • 19400 Euro un Rapid hatch....mai dotat....uaaaau!Apropo de Mazda 3, cred ca ti-a murit neuronul si ai uitat ce scriai despre ea , acum 2 luni! Nu le-ai indicat cunoscutilor tai sa-si ia P308? Parca spuneai ca e asa si pe dincolo, ca e buna pt. ca sunt multe service-uri in tara ale firmei respective etc.
    5 16
  • 1. Insisti sa demonstrezi ca nu intelegi nimic. mai citeste o data mesajele mele cu atentie si cine stie, poate se prinde ceva de tine.
    2. Sa intelegem ca toata presa auto pupa masinile in teava de esapament cand spun ca este o masina buna, asa cum am spus de 308 si Mazda 3 si automat in capul tau s-a facut din nou ceata. Amice, toate masinile isi au rolul si locul lor pe piata si fiecare se adreseaza unui anumit public. of, of, e greu pentru tine sa intelegi asa ceva.
    3. ma confunzi. eu nu am spus de reteaua service a lui peugeot nimic.
    4. mai iesi si tu din casa, nu mai ramane setat pe trecut. mai ales pe postarile de pe acest site tot mai slab.
    16 4
  • @lache

    argumente de tip "omul alb" "suntem europeni" nu cred ca isi au rostul intr-o discutie despre masini. Ar fi dureros sa ne categorisim preferintele pe baze rasiste....

    mai ciudat este ca aceasta invazie" este cu "acordul" nostru al cumparatorului de creioane, tzoale electronica, etc. Cumva tu iti exprimi nemultumirea prin achizitia de PC made in china, mananci orez made in china si propovaduiesti originara suprematie a "omului alb". Imi vine sa vomit.
    4 5
  • Pct.3-Sa mori tu,ca nu ai spus precum ca P308 este avantajat la punctajul COTY Europa si pt. ca exista o retea dezvoltata de service-uri ale firmei?
    3 11
  • Bai, acesta! Ia baga aici linkul in care am spus eu asa ceva. Dar mai bine nu te chinui sa cauti pentru ca vei cauta degeaba. :))
    Ti-am spus ca ma confunzi si dupa ce ca bati campii garv cand vine vorba de masini, demonstrezi ca bati campii si in alte privinte. Si mai si semnalizezi. Bun, hai ca esti expert in ale masinilor. Stii tu totul si defapt nu intelegi nimic. Poftim inca o data dovada. La dracu'! Oare a cata dovada este asta?
    PS: cu celelalte 3 puncte ce ai de gand sa faci? :))
    10 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru