Feedback

Ford Fiesta Rallycross, 800 de cai dedicati motorsportului

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 29.05.2009
Ford Fiesta Rallycross, versiunea modelului de clasa mica dedicata motorsportului, va debuta intr-un raliu din SUA cu un bagaj de putere impresionant: 800 de cai.

Esential

800 de cai dezvolta motorul Duratec de 2.0 litri instalat pe Ford Fiesta Rallycross.

Desi nu s-a lansat inca pe piata nord-americana, noua generatie Fiesta va ajunge mai repede decat se asteptau unii pe teritoriul Statelor Unite. Hatchback-ul de clasa mica va debuta pe continentul american la raliul Pike's Pike International Hill Climb din luna iulie, evenimentul fiind oficial prima aparitie live a modelului in SUA.

Versiunea de raliu botezata Fiesta Rallycross va fi prezenta in cadrul competitiei in dublu exemplar, masinile urmand sa fie pilotate de Andreas Eriksson si Marcus Gronholm. Titratul pilot finlandez va incerca sa parcurga circuitul de 20 de kilometri in mai putin de 10 minute pentru a stabili un nou record.

Versiunea de competitie Fiesta Rallycross se va putea numara printre cele mai puternice interpretari ale modelului de clasa mica din istoria Ford. Spunem asta pentru ca sub capota micului model, motorul Duratec de 2.0 litri benzina va fi capabil sa livreze o putere impresionanta, de 800 de cai. Pentru a putea tine in frau resursele demne de un adevarat supercar, Fiesta Rallycross va beneficia de o tractiune integrala si de o suspensie creata special de divizia de motorsport.

via | Zercustoms

Comentarii (9)

  • Bucsharu
    on/off
    Si o sa aiba un turbo lag "de invidiat". Cam extrema supraalimentarea, sau o fi vezi doamne aspirat :)).
    6 6
  • @Bycsharu
    Pai modele astea urca la turatii mult mai mari decat masinile de strada, deci nu chiar asa. Si oricum stai tu linistit ca inginerii aia eu zic ca se pricep mai bine ca noi, stiu ce fac
    7 3
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • @ Bucsharu
    Esti rupt de tipul asta de masini, la masini de gen turbinele merg in plin tot timpul aproape, pe ei nu-i intereseaza ca o schimba la fiecare cursa.
    2 5
  • Bucsharu
    cine bate campii?
    Atunci de ce nu se face la fel si la wrc? De ce sa te mai chinui in curse cu motoare imense cand ai putea sa pui un turbo? Cred ca tu R esti rupt de realitate.
    4 4
  • andrei
    Eroare
    "Pike's Pike International Hill Climb"

    Parca era Pike's Peak, nu ?! :D
    2 0
  • bogdan
    cursa
    cand o fi cursa sa puneti niste filmulete pe aici :d
    sunt fan Gronholm
    3 0
  • cei 7 ani de acasa!!
    Titusi in WRC masinile nu au 800cp ci in jur de 400. Pe vremuri se practica supraalimentarea "excesiva" in WRC dar apoi a fost interzisa.

    R, dai dovada de un comportament abject! Da poate bucsarul ala nu stie cum sta treaba si tu stii poti totusi sa vorbesti civilizat nu ca un spargator de seminte. Sanatate maxima.
    5 0
  • pentru "domnul" R
    R dar da-i tata un cap in gura daca nu intelege. Fii meltean asa cum stii tu. Scuipa-l zii de masa, si da-i cu falanga la pupila, ca la tine pe ulita. Fii meltean adevarat.
    7 0
  • si la noi
    Si la noi in vtm (hill climb) este un escort cossworth de 2.0 litrii bi-turbo.Nu stie nimeni dar oficial acu 3 ani scotea 700 de cai.de atunci a mai fost de 3 ori la upgrad-uri.Se estimeaza undeva la 800 de cai.Ceva de vis sa auzi asa ceva cum vine de jos spre varful muntelui.Cu adevarat... racnetul carpatilor.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru