Feedback

Ian Robertson, BMW: "Tesla Model 3 va veni, dar nu sunt sigur la ce preț și cât de bună va fi mașina"

Publicat Sambata, 18.03.2017
de Mircea Meşter
Comenteaza 7
Ian Robertson, BMW: "Tesla Model 3 va veni, dar nu sunt sigur la ce preț și cât de bună va fi mașina" - Poza 1
Directorul de marketing al celor de la BMW susține că admiră ceea ce a reușit să facă Elon Musk până acum în industrie, dar e rezervat cu privire la succesul viitorului Model 3: "Musk începe să înțeleagă ce înseamnă să fii o companie auto reală".

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
A doua jumătate a anului 2017 ar trebui să fie una foarte importantă pentru Tesla, compania americană urmând să înceapă livările noului Model 3, cea de-a treia electrică din gamă și mașina care ar trebui să transforme brandul de nișă a lui Elon Musk într-un jucător cu volume anuale serioase.

Totuși, faptul că Tesla a întârziat până acum lansările tuturor modelelor din gamă, împingând de fiecare dată momentul anunțat al lansării, îi face pe analiștii din piață să rămână circumspecți cu privire la potențialul companiei americane de a începe la timp producția și livrările lui Model 3.

Ultimul venit în rândul celor care nu au încredere în prognozele oferite de Elon Musk este Ian Robertson, directorul de marketing și vânzări al mărcii germane BMW. Conform acestuia, primul model de volum al celor de la Tesla va fi o provocare reală pentru brandul californian, Roberston fiind rezervat cu privire la promisiunile lui Musk.

"Model 3 va veni, însă nu sunt sigur care va fi volumul, nu sunt sigur care va fi prețul final al mașinii în momentul lansării și nu sunt sigur cât de bună va fi în final mașina", declară Robertson într-un interviu acordat publicației Car and Driver. Musk anunțase un preț de pornire de 35.000 de dolari pentru Model 3, iar Tesla a adunat, conform declarațiilor companiei, 400.000 de avansuri de la clienții din toată lumea interesați de noul model al companiei americane.

"Musk trece de la nivelul de startup la cel de companie auto reală și începe să înțeleagă unele dintre provocările pe care la oferă acest aspect. Sunt provocări pe care noi nu le avem, de exemplu, pentru că avem capacitate de producție mare și ne mișcăm foarte repede din acest punct de vedere", spune oficialul BMW.

Totuli, chiar dacă-și exprimă prudența în ceea ce privește Model 3, Robertson a găsit și cuvinte pozitive legate de compania lui Elon Musk : "Lumea are nevoie de acest nou tip de competiție. Evident că vom fi și noi foarte competitivi în această zonă a industriei, însă Elon Musk a realizat deja multe lucruri și admir ce a reușit să facă până acum", încheie Robertson.


Comentarii (7)

  • ha ha ha !!!

    Desi BMW fac masini de lux foarte frumoase si foarte fiabile si sunt foarte apreciati, totusi aceasta declaratie arata cat de invidiosi sunt cei de la BMW de succesul celor de la Tesla, in domeniul unde BMW a facut pasi dar totusi sunt in urma Tesla (vezi autonomia electricelor BMW si lipsa pilotului automat atat de avansat la Tesla) !

    As putea spune ca Tesla Model 3 o sa fie un succes ENORM in SUA pe langa celelalte modele care s-au vandut destul de bine, dat fiind ca vorbim de masini electrice si modele care au trebuit sa fie DESCHIZATOR de drum in industria unde cei bazati pe motoare termice pe petrol SE OPUN PUTERNIC modelului de afaceri ale Tesla !!

    Cat despre preturi sunt CONVINS ca o sa aibe preturi mai bune decat orice masina electrica BMW (din aceiasi clasa) !!
    Sigur !

    Dat fiind ca ea va fi fabricata in noua construita Giga Factory !
    19 12
  • Tesla sta foarte bine financiar. Investitorii au incredere in ei iar lucrurile se vor lamuri in clipa in care vor incepe livrarile de Model 3.

    http://www.reuters.com/article/us-tesla-offering-idUSKBN16O1NH

    https://techcrunch.com/2017/03/17/tesla-raised-1-2-billion-via-share-and-convertible-debt-sale/

    In al doilea link spune destul de clar: Tesla putea sa termine lansarea modelului 3 si fara ultima injectie de capital dar ar dar si-ar fi intins limitele in termeni de bani cash.

    Pana atunci, ramura spatiala dudie, bateriile se vand, si faptul ca Elon Musk a ajuns in zona stratosferica a lui Trump va fi benefic pe termen lung.

    Cat despre comentariile directorului de marketing BMW, sunt doar cateva pe langa alte sute de milioane. Pe internet toata lumea poate sa spuna tot ce ii trazneste prin cap. Realitatea este cea care demonstreaza in final cum stau lucrurile :)
    15 13
  • florin: Salut ma puteti ajuta si pe mine va rog? Raspunde
  • 2 21
  • Dacă nu era aldea Musk, doar renault mai făcea electrice... ș.apăi ălea pi chirie...

    Într.adevăr problema lui cea mare a fost faptul că nu avea fabrici, ca alți constructori!

    Acum are, dar de ce să piardă o piață numai bună de muls și alți constructori? „haii să ne facem și noi electrice, mai luăm din profitul lui Muslache“. Aveau tehnologie, după cum s.a demonstrat, dar o țineau la papuc. Și încă ies bani frumoși cu motoarele cu combustie internă! Drept prin urmare unii se țin cu dinții de motorul cu ardere internă pe hidrogen... nici o evoluție aici! Pe deasupra și foarte păcătoasă!
    13 9
  • 2 7
  • @tzenu_bmw
    Tu ai fi dus compania catre faliment. E bine ca nu esti in locul lui....te mai intrebi de ce karma nu ii face pe toti oameni de afaceri si directori de companii :)))) pai uite de ce ! Citesti un coment si iti dai seama :)))
    10 1
  • AndreiRN
    BMW a avut un noroc chior cu asocierea cu Toyota la electrice asa ca ar trebui sa taca.
    Ei sa invete sa faca masini fiabile mai intai ca de rachete nici gand.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru