Feedback

Mitsubishi Lancer va avea un urmaș construit în colaborare cu grupul Renault-Nissan

Publicat Duminica, 09.11.2014
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 7
Mitsubishi Lancer va avea un urmaș construit în colaborare cu grupul Renault-Nissan - Poza 1
Mitsubishi va construi două modele sedan noi în colaborare cu Renault. Sedan-ul compact va fi vândut pe plan global, în timp ce modelul de clasă medie va fi destinat doar pieței nord-americane.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi va înlocui modelul Lancer cu un nou sedan compact ce va fi construit pe o platformă a grupului Renault-Nissan. Constructorul japonez a anunțat acum un an că va începe o nouă colaborare cu grupul Renault-Nissan, iar acum acest lucru se va concretiza în două viitoare modele noi. Unul dintre ele este un sedan mediu ce va fi destinat doar pieței nord-americane, iar al doilea este un sedan compact ce va înlocui actual model Lancer și va fi vândut pe plan global.

Primul model ce va rezulta din colaborarea japonezilor cu grupului Renault-Nissan este un sedan mediu bazat pe modelul Renault Latitude. Acesta va fi fabricat la uzina Renault Samsung din Busan, Coreea de Sud și va fi vândut pe piața nord-americană. Debutul său este așteptat peste doi ani.

În ceea ce privește înlocuitorul modelului Lancer, acesta va fi un model compact Renault sau Nissan ce va fi vândut sub logo Mitsubishi. Oficialii Mitsubishi spun că încă nu s-a luat decizia care va fi acest model compact. De asemena, nu se știe încă unde va fi construit. 

Mitsubishi a decis să renunțe la dezvoltarea de modele sedan pentru a se concentra pe modele SUV. În Europa se bucură de succes cu modele ca ASX sau Outlander, iar planurile nu se opresc aici. În 2016 va sosi viitorul model ASX, iar doi ani mai târziu vom avea și un Pajero nou. Ambele SUV-uri vor beneficia și de versiuni plug-in hybrid.

Urmareste Automarket
Pe lângă parteneriatul cu grupul Renault-Nissan, Mitsubishi colaborează cu grupul francez PSA. Pentru aceștia, Mitsubishi construiește modelele Peugeot 4008 și Citroen C4 Aircross, precum și versiuni ale modelului Mitsubishi I-MiEV numite Citroen C-Zero și Peugeot iOn. Grupul PSA a declarat anul trecut că alianța cu Mitsubishi nu va fi afectată de noua legătură a japonezilor cu rivalii de la Renault.

Mai mult, Mitsubishi a anunțat de curând că va furniza un model pick-up pentru grupul Fiat Chrysler. Acesta va fi vândut în Europa și America Latină începând cu anul 2016 și va fi bazat pe noua generație a modelului L200. Producția noului model L200 va începe la uzina Mitsubishi din Thailanda spre finalul acestui an.

via Automotive News


Comentarii (7)

  • In sfarsit o stire despre noul Lancer, credeam ca s-a terminat cu el. Dar partea proasta e ca cel mai probabil va fi un Fluence rebranduit, nimic special, pacat. Dar vina pt vanzarile proaste de sedanuri si compacte e in principal din cauza japonezilor care nu s-au apropiat niciodata de rafinamentul si confortul modelelor europene, SUV-urile sunt singura lor sansa.
    14 5
  • daca va uitati pe la componentele masinii veti vedea o mare amestecatura de piese de la alte masini, reno cu nisan cu mitsu cu pejo cu citro cu mertan cu bemveu cu fiat si cu altii...singurul lucru sigur pentru marca este sigla masinii
    6 2
  • E bine totusi ca sunt realisti si SUV-urile se gandesc sa si le faca singuri pentru ca acolo se pricep cel mai bine. Adica nu zic ca e tocmai ok faptul ca va fi in mare parte un Latitude cu alta sigla, dar astea inseamna inainte de toate costuri reduse de productie. Mi-as dori insa si o alianta cu PSA pentru clasa mica.
    6 2
  • ingrozitor!!
    astia isi bat joc de cea mai tare masina "accesibila". nu-mi vine sa cred!!
    idiocracy!!
    3 2
  • mishazaitev
    @jean

    Un Fluence? Adica vrei sa spui un Samsung? Nu cred sa se coboare japonezii chiar pana acolo.Daca ar fi asa chiar ca se alege praful de industria lor auto!
    4 2
  • @ mishazaitev
    Renault detine 80.10 % din actiunile Renault Samsung Motors ( Samsung detine restul de 19.90 % ) si are optiunea sa cumpere si restul actiunilor . Toate masinile produse in Coreea de Sud sunt bazate pe tehnologie Renault-Nissan . Tinand cont ca in 2020 va expira termenul in care Renault poate utiliza numele Samsung, pana atunci Renault va detine 100 % din actiunile filialei din Coreea de Sud si o va rebrandui Renault sau Nissan . Revenind la stirea de fata, daca Toyota ( care are lichiditati in banci de 36 miliarde $ ) a decis ca noua generatie Yaris sa imprumute platforma actualei Mazda 2 pentru a reduce costurile, de ce ar trebui sa mire pe cineva ca Mitsubishi ( care daca nu avea ca actionar principal cea mai mare banca din lume isi inchidea de mult portile ) a ales aceasta optiune ?
    9 1
  • Vasilica
    Sper ca la SUV-uri sa nu le vina vreo idee peste cativa ani sa zica ca e mai bine sa ia din alta parte decat sa le conceapa ei....Oricum pana atunci scap si eu de ASX meu si voi ocoli aceasta marca pe viitor!!!
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru