Feedback

Primul teaser cu Toyota Prius facelift: lansarea hibridului este programată în 28 noiembrie

Publicat Luni, 12.11.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Primul teaser cu Toyota Prius facelift: lansarea hibridului este programată în 28 noiembrie - Poza 1
Toyota a publicat un teaser care anticipează lansarea lui Prius facelift în 28 noiembrie în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cea de-a patra generație Toyota Prius a fost dezvăluită în anul 2016, însă constructorul japonez pregătește deja un facelift. Producătorul a publicat un teaser care arată Prius facelift din spate învăluit în zăpadă.

Prin urmare, este dificil de intuit care vor fi schimbările de natură estetică, cu excepția faptului că acesta va fi disponibil într-o nouă nuanță albastră de caroserie. Presa internațională speculează că îmbunătățirile aduse hibridului vor fi minore și că acestea vor viza în special sistemul multimedia și tapițeria. Cel mai probabil, sistemul de propulsie va rămâne același, fără noutăți majore din punct de vedere al performanțelor.

Prezentarea oficială a lui Toyota Prius facelift va avea loc în 28 noiembrie în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, iar lansarea pe piața europeană este programată în luna februarie a anului viitor.

Începând cu a patra generație, Toyota Prius este disponibil și pe piața din România cu sistemul hibrid care generează în total 122 de cai putere și care consumă doar 3.3 litri/100 de kilometri.

Nu este clar dacă, odată cu lansarea Prius facelift, modelul va fi disponibil pe piața noastră și în versiune plug-in hybrid. Aceasta din urmă a fost lansată inițial în Statele Unite, apoi în Japonia, iar recent și-a făcut apariția și în Germania.

Via Toyota


Comentarii (8)

  • Cu tot respectul cuvenit pt. ce a reprezentat/reprezinta acest model ,pot sa afirm ca eu personal nu stiu vreun automobil mai URAT decat acest model. Sper sincer ca acest anuntat facelift sa rezolve macar in parte spatele acela. Eu nu am inteles nici pana acum daca japonezii o fac intentionat, fiindca nici unul din generatiile trecute nu a fost ocolit de criticile (chiar indulgente in unele cazuri ) dar ultimul model chiar "exceleaza" zic eu la capitolul design. Daca generatiilor trecute le mai puteai trece cu vederea acest capitol datorita unicitatii/pionieratului tehnologiei ,acum chiar nu vad sensul acestor exercitii horor de design ,linia lui Prius a continuat, a evoluat ,dar zic eu intr-o directie care-l arunca spre capitolul "ciudatenii" auto.
    8 3
  • @pipo

    Cred ca vor sa socheze cu designul lui Prius; in "contul" nevoii de aerodinamica si incercand sa pluseze pe ideea de urban-tehnology-whatever cei de la design au hotarat ca merge ...ORICE.

    Culmea e ca "derapajele" vizuale nu sunt atat de taxate asa cum am dori noi (sau unii dintre noi) asa ca...

    Mai cred ca face-liftul va viza consola centrala/sistemul multimedia, sau asta mi-as dori eu. Spatele in schimb, care nu iti place tie, pe mine ma intriga in sensul pozitiv si mi se pare super tare dar fara sa il pot cataloga drept o frumusete.
    2 2
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @vianu : crede-ma ca orice ai spune/ai argumenta ( si de obicei spui lucruri logice si oarecum bine argumentate) despre design-ul acestui model , nu ai cum sa-mi schimbi parerea despre el la acest capitol . Nici nu cred ca asta urmaresti dar uite eu unul sunt "intrigat" cum de unii ca tine sunt "intrigati in sensul pozitiv" de acel posterior chiar daca sunt total constient de subiectivismul unor discutii pe marginea design-ului. Eu zic ca nu are treaba layout-ul acelui posterior cu nevoia unui coeficient aerodinamic bun. Pe mine unul chiar "ma zgaraie" pe retina si alaturi de Mirai (nu stiu care pe care se inspira dar e clara asemanarea) mie imi par niste exercitii ale unei echipe de tineri designeri din generatia "manga" carora li s-a dat mana libera totala sa vedem pana unde se poate merge. Diversitatea/originalitatea e un lucru bun dar ma asteptam ca a 4-a generatie de Prius sa fie totusi mai "matura" la acest capitol.
    4 1
  • forma generala e una aproape de optim dpdv aerodinamic. Asta daca iti doresti un trunk mai generos. Dar detaliile pot fi nenumarate, iar aici cei de la Toyota au optat pentru melanjul ala, care, repet pe mine ma intriga pozitiv.

    eu mi-am zis parerea si departe de mine sa te conving sa iti placa. Incercam doar (de dragul discutiei) sa argumentez alegerea japonezilor (dupa cat ma duce pe mine mintea).

    PS repet, a intriga pozitiv placut
    1 0
  • PS repet, "a intriga pozitiv" e diferit de "placut"
    1 0
  • Cât timp va fi produs, Prius mereu va fi o vitrină pentru Toyota. Să nu uităm ce a însemnat acesta acum 20 de ani.
    Acum însă, Toyota are deja destule modele hibride cu aspect „normal”, așa că își permit ca pe Prius să experimenteze și să dea mână liberă designerilor. Oricum, vânzările Prius scad de ceva ani încoace în favoarea celorlalte modele hibride Toyota, care acum acoperă mai toate segmentele.
    3 0
  • mircea badea
    dar cum arata bmw. mercedes sau suv-urile nu va zgarie retina? prius le da clasa.
    2 1
  • Rudolf D.
    @mircea badea
    he he he, adevar graiesti. prius le clasa la uratenie...
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru