Şeful Audi: "Nu renunţăm la ţinta noastră de vânzări pentru 2020"

de Sebastian Toma
Luni, 11.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Rupert Stadler, şeful Audi, a reafirmat dorinţa sa de a ajunge pe primul loc în clasamentul de vânzări al mărcilor premium până în anul 2020.

Esential 2015 este anul în care Audi plănuia să obţină vânzări de 1.5 milioane de unităţi la nivel global.
Audi îşi menţine ţintele de vânzări stabilite până în anul 2020, declară Rupert Stadler, CEO-ul mărcii din Ingolstadt. În prezent, marca germană se învârte în jurul valorii de 1.5 milioane de unităţi vândute pe an, dar planul Audi pentru 2020 vizează comercializarea a două milioane de unităţi pe an şi atingerea primei poziţii în clasamentul mărcilor premium la nivel global. În ciua faptului că această ţintă rămâne stabilită pentru anul 2020, pentru cei de la Audi nu contează atât de mult dacă vor reuşi să o atingă la timp, mai devreme sau cu un an mai târziu, explică Rupert Stadler. În cazul rezultatului actual, ţinta a fost stabilită iniţial pentr uanul 2015, deci a fost atinsă cu doi ani mai devreme.

Şeful Audi vede poziţia a treia în clasamentul de vânzări al segmentului premium ca o provocare.

Rupert Stadler spune că această clasare îi obligă să aibă o creştere organică şi sustenabilă. În plus, Stadler spune că este extrem de importantă atitudinea angajaţilor, care trebuie pregătită de pe acum pentru obiectivul din 2020. Tocmai de aceea, Audi mizează pe cele mai mici discount-uri din segment, pentru a le întări convingerea clienţilor că au achiziţionat o marcă puternică, pentru care este mai important clientul decât volumele de vânzări de la sfârşitul anului.

Urmareste Automarket
În următorii doi ani, Audi va investi 11 miliarde de euro pentru a dezvolta produse noi şi tehnologii sustenabile. Printre acestea se numără şi vehiculele plug-in hybrid pe care constructorul german le-a confirmat deja pentru lansare în 2014 şi 2015.
Audi vede hibrizii plug-in ca fiind cea mai bună soluţie pentru a oferi mobilitate în orice moment. Nemţii se mândresc şi cu faptul că au reuşit să producă aceste modele pe linia de fabricaţie pe care sunt construite şi versiunile cu sistem de propulsie convenţional, ceea ce le permite mai multă flexibilitate în producţie.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (6)

  • Dacia Plant
    Ati pus punctul pe ,,i". DORINTA !
    La fel zice si Ponta ca economia Romaniei este in crestere.
    6 3
  • Sa fie bine , sa nu fie rau!
    3 3
  • 11 MILIARDE!!!!!!! Investitie; doar Audi sau VAG?! Supa e colosala!!
    6 4
  • Cum poziția a 3-a? Audi este pe locul 2 la nivel mondial si pe primul loc in Europa.
    2 0
  • am impresia ca si audi si alte firme care tot vor sa creasca nu au invatat nimic din ce au patit americanii cu mastodontii lor auto...
    cresti pana cand devii prea greu de controlat .... ca un petrolier gigant care are nevoie de o ora ca sa coteasca .... nu mai poti sa carmesti repede cand piata o cere .... si te impotmolesti
    4 0
  • Daca privim evolutia lui Audi din ultimii 10 ani eu cred ca ar fi posibil sa ajunga pe primul loc.
    Si o chestie interesanta:
    "...Audi mizează pe cele mai mici discount-uri din segment, pentru a le întări convingerea clienţilor că au achiziţionat o marcă puternică, pentru care este mai important clientul decât volumele de vânzări de la sfârşitul anului."
    Deci se merge si pe principiul "la noi primesti mai multa masina, cu mai multe dotari, poate la un pret mai mic". Se ajunge astfel la o diferenta de cateva mii de euro bune fata de BMW si fata de Mercedes mai ales, fiind stiut ca Mercedes e (mult) mai scump in general fata de Audi.
    Asa cum am spus si in cazul lui VW, la stirea cu cele 9 000 000 de masini vandute, pregatirea angajatilor si motivarea lor este extrem de importanta. Una e sa intri in showroom si sa vorbesti cu un consultant plictisit, adormit si care oricum e paralel si alta e sa iti faca o prezentare profi si care sa te indrume mai usor la ce ai tu nevoie.
    Cat despre cele 11 miliarde... sa investeasca. Au de unde.
    Deci chestiile astea puse cap la cap, pot duce la ce isi doreste Audi. Evident ca nu e deloc usor, insa nu cred ca e imposibil.
    12 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru