Subaru Legacy - noua generaţie revine oficial în zona premium

de Bogdan Mirică
Vineri, 07.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Subaru a dezvăluit astăzi, în cadrul salonului de la Chicago, noua generaţie a sedanului de clasă medie Legacy. Modelul reaprinde lupta cu trioul german în zona premium.

Subaru caută să îşi apropie clienţii din Statele Unite şi se foloseşte de Salonul Auto de la Chicago, aflat în plină desfăşurare, pentru a dezvălui noua generaţie a modelului Legacy. Sedanul de clasă medie încearcă să îşi facă simţită prezenţa în zona premium, acolo unde activează trioul german C-Klasse, A4 şi Seria 3.

Noul model adoptă un design ceva mai digerabil decât generaţia anterioară, mizând pe o grilă frontală nouă, pe faruri ceva mai cuminţi şi o capotă cu linii pronunţate. Parbrizul a devenit mai înclinat, pasajele aripilor au crescut în dimensiuni şi luminile clasice au fost înlocuite de LED-uri.

Pentru versiunile echipate cu motorul pe benzină de 2.5 litri, Subaru oferă şi o grilă activă, care se închide la viteze mari, din raţiuni aerodinamice. Pachetul estetic este completat de jante din aliaj, cu dimensiuni cuprinse între 17 şi 18 inch.

Esential 6.2 inch este dimensiunea ecranului multimedia instalat pe noul Subaru Legacy.
175 de cai putere oferă motorul pe benzină de 2.5 litri oferit pe noul Legacy.
Interiorul a fost redesenat şi echipat cu materiale noi, care aduc aminte tuturor că ne aflăm în segmentul premium.
Plasticul moale, inserţiile metalice şi chiar lemnul sunt însoţite de un nou sistem multimedia, proiectat pe un ecran de 6.2 inch. Potrivit comunicatului oficial, noul Legacy oferă şi mai mult spaţiu interior, la nivelul picioarelor, al capului şi al umerilor.

Gama de motorizări, expusă la Salonul Auto de la Chicago şi destinată pieţei americane, are un singur corespondent european. Este vorba despre motorul pe benzină de 2.5 litri, capabil să producă 175 de cai şi 235 de Nm, asistat de o transmisie CVT Lineartronic şi de celebrul sistem de tracţiune integrală Symmetrical All Wheel Drive.

La Chicago, Legacy a venit însoţit şi de un motor cu şase cilindri, de 3.6 litri, care dezvoltă 256 de cai putere şi 334 de Nm, conectat şi el la tracţiunea integrală şi la cutia CVT. Pe piaţa din Europa, Subaru va aduce probabil şi dieselul său boxer, cu patru cilindri şi o capacitate de 2.0 litri.

Noua generaţie propune clienţilor săi şi o nouă direcţie asistată electric, dar şi un sistem Active Torque Vectoring, capabil să eficientizeze abordarea unor trasee virajate.

Comentarii (19)

  • HECTOR
    buna evolutie dar........conceptul promitea o...revolutie
    10 4
  • Extrem de neatractiva pentru ce ofera sa nu mai vorbim ca ataca segmentul premium, cel mai probabil va sfarsi ca si primul model vanzarile slabe in special in EU.
    18 8
  • Da, numai ca nu cred ca se incadreaza in segmentul premium din SUA. Mai degraba concureaza cu masini de segment D de volum precum Chevy Maliby, Ford Fusion, Toyota Camry, Nisan Altima, Honda Accord, Chrysler 200, Kia Optima, Hyundai Sonata, etc.
    18 3
  • Platica Simion Almagedov
    Noua generatie arata foarte fain, la fel si stilul sportiv a ramas intact. Subaru este o marca de volum ce-i drept, iar Legacy ar fi trebuit sa concureze cu Passat, Avensis, Insignia, Mondeo, 508, dar cu toate astea Legacy este peste ele (doar Accord sau Mazda 6 sa il ajunga cat de cat ) modelul este atat de bine echpat incat poti fara probleme sa-l clasezi in liga premium, iar Subaru produce cateva modele demne de cele premium la fel ca si Honda (exeptand cateva modele ) .Daca stau bine sa ma gandesc pe Legacy un entry-level livreaza 175 cp pe cand un Seria 3 doar 116 CP , C class 136 cp , iar asta este un lucru foarte bun daca stam sa calculam si pretul mult mai mic fata de cei trei muschetari. Performantele cu siguranta va fi peste ( daca ne raportam la entry-level Legacy vs concurenta ) ele. Chiar si asa un Seria 3 sau un C class nu va putea sa ii faca fata unui Legacyy ca si peerformante pe un drum mai putin amenajat ( in afara asfaltului)
    14 22
  • MosDef
    Design-ul exterior e frumos,dar nu te da pe spate,interiorul e cam sobru,aduce cu interioarele plictisitoare de vw.Per total masina arata bine,dar nu cred ca e un model demn de segmentul premium.
    13 5
  • ei l`au gandit pt state, acolo au asteptari mari. daca se va vinde bine in europa, va fi doar un bonus pt ei.
    pt europa ei oricum au pregatit levorgul, masina care personal mi`as dori`o mai mult ca oricare alta in viitor :)
    7 7
  • acceptabila
    8 3
  • Zona premium???Cand a fost Subaru macar aproape de zona premium ca sa revina???Auurile Subaru au fost intotdeauna o mecanica robusta si fiabila, iar la anumite modele calitati sportive de exceptie, dar interioarele au fost intotdeauna de autobuz, iar exterioarele cel mult acceptabile. Sa nu fiu inteles gresit, am numai admiratie pentru Subaru, dar cred ca titlul este total gresit.
    31 5
  • @Alpine77
    Prietene, nu ai nici o legatura cu domeniul auto. Subaru a avut mereu unu sau doua modele in gama cu valente premium. Vechiul Legacy ( adica actualul ) l-ai vazut ? L-ai condus ? Te-ai urcat in el ? i-ai stuiat dotarile ? Atunci hai mucles.
    5 35
  • fan Honda
    KIA asta se vrea in zona premium?
    13 11
  • s`a gasit si vtec sa comenteze...
    2 3
  • @@Alpine- ma indoiesc vazindu-ti limbajul ca am putea fi"prieteni" asa ca lasa limbajul asta de cartier la o parte.Da, am condus Legacy si chiar daca a fost o inbunatatire fata de ce au avut in trecut tot departe este(ca si design si finisari vorbind). Legacy incepe la pret la aprox. $20k iar masinile premium din aceeasi clasa pe la $35k. Asa ca "prietene" sa imi explici unde se intersectau in piata premium Legacy cu restul.
    22 2
  • @alpine
    Amice tu stii notiunea de premium ? Ce inseamna premium ? Si eu ma indoiesc sa ''cunosti'' ceva la postarile care le ai. Premium nu inseamna sa ai numai BADGE pe caroserie sau PRET RIDICAT. Premium inseamna ca masina sa aiba dotari mai mult decat decente si performante medii inca din entry-level. Iar Legacy la acest capitol bate Passat , Insignia, Avensis, de aceea il claseaza ca un model premium. Sa nu uitam ca si motorizarea este una mare din entry-level, chiar mai mare si decat ''concurentii premium din aceeasi clasa'''. Sper ca m-am facut inteles. Acum sezi bland, nu te-ai desteptat dupa marea revolutie .
    3 21
  • Hopa Mitica
    e frumusica o masina frumusica, dar nu va rupe gura targului. Oricum le urez succes, sper sa-si atinga target0ul de vanzari
    0 0
  • alpine77 ... stie ce zice ... pe deasupra e si politicos !

    subaru premium ? nu-nu !!!
    pina si kia face modele mai "premium" decit subaru !!!

    ma asteptam la altceva cind am vazut conceptul, dar ei doar au "scaldat-o" ...
    pacat ... promitea sa fie ceva mai altfel ...
    raportat la modelele scoase in ultimii 8 ani e totusi un progres, cel putin la capitolul aspect exterior ...
    in rest ...nu-i decit un amarit de subaru ...
    ramin la opinia mea si in continuare : subaru ? doar de ma voi angaja la ei !!!

    drumuri bune tuturor !
    13 2
  • Designul frontal cam seamana cu Ford Fusion-ul (mondeoul american) ...in rest "All good "
    1 0
  • @@@alpine
    Poate fata de Avensis, Passat, Insignia, Mondeo, 508 , deci hai la culcare . Singurele care il ajung pe Legacy sunt Honda Accord, Chevy Malibu, Mazda 6 si Nissan Maxima. Acum hai la culcarica ca puti.....
    2 10
  • @@@Alpine
    Si Kia Optima cu varianta benzina de 165 CP , acum hai pa ca puti.....
    1 10
  • preturile la subaru se apropie de premium, pentru ca nu sunt un producator de volum si trebuie sa faca si profit...
    intradevar, ei nu au excelat niciodata calitateainterioarelor, materiale folosite sau cien stie ce desgin futurist. abia de cativa ani au mai reglat asta, dar in nici un caz nu sunt premium.
    acum pe bune, gandit`va la Forester, ce rost ar fi avut sa`ti dea un interior cu piele intoarsa pe usi, plastice moi sau bord imbracat in cine stie ce piele, cand intri cu ala prin namoale si apoi te urci in el? nici nu poti curata masina dupaia...
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru