Volvo are planuri ambițioase pentru 2025: "Jumătate dintre mașinile pe care le vom vinde vor fi electrice și cumpărate prin abonament"

de Daniel Popescu
Joi, 07.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo și-a stabilit ca obiectiv că jumătate dintre mașinile comercializate în 2025 să aibă propulsie electrică și să fie achiziționate pe bază de abonament.

Volvo a anunțat joi o serie de planuri ambițioase pentru anul 2025, care reflectă practic ultimele decizii luate în privința sistemelor de propulsie și a modului în care comercializează mașinile.

Astfel, pe baza deciziei ca începând din 2019 să comercializeze doar modele electrice, plug-in hybrid și micro-hibrid și să renunțe la lansarea de noi motoare diesel, constructorul suedez își propune ca jumătate dintre mașinile vândute în 2025 să fie electrice.

În plus, Volvo va accelera dezvoltarea sistemelor de siguranță și de asistență pentru ca o treime dintre mașinile vândute în 2025 să fie "autonome". Pe de altă parte, suedezii nu au menționat explicit la ce nivel de autonomie se referă.

Nu în ultimul rând, Volvo anticipează o schimbare radicală a modului în care clienții vor utiliza mașinile sale. Astfel, în locul unei achiziții tradiționale, Volvo se așteaptă ca jumătate dintre mașinile sale să fie vândute pe bază de abonament.

Avantajul unui abonament este că un client va putea plăti o sumă "accesibilă" pentru a avea acces simultan la mai multe modele ale companiei și pentru a conduce permanent cele mai noi modele.

În plus, costurile legate reviziile tehnice sau de asigurări vor fi incluse în prețul abonamentului.

Modelele vândute de Volvo sub brandul Polestar vor fi comercializate doar prin aceasta metodă, iar astfel de servicii sunt pregătite sau deja lansate în faza de testare pe anumite piețe și de alți constructori, printre care se numără Porsche sau Mercedes.

"Așteptările clienților noștri se schimbă rapid, iar asta înseamnă că și Volvo se schimbă rapid. Aceste inițiative vor ajuta Volvo să se transforme dintr-un constructor auto într-un furnizor de servicii", explică Hakan Samuelsson, CEO-ul Volvo.

Via Volvo

Comentarii (2)

  • Asta cu masina pe baza de abonament mi se pare geniala, pentru tarile civilizate unde multi proprietari oricum trec de la un leasing la altul.
    1 1
  • ziaristiilu'peste
    "Astfel, pe baza deciziei ca începând din 2019 să comercializeze doar modele electrice, plug-in hybrid și micro-hibrid și să renunțe la lansarea de noi motoare diesel"
    Atentie la ce scrieti: faptul ca din 2019 nu vor mai lansa noi motoare diesel nu inseamna ca vor comercializa doar electrice/hybrid!
    Cel mai probabil ca dieselul se va mai vinde cel putin 4-5 ani, ca sa nu mai spun de benzinare.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru