Volkswagen Golf 7 4Motion, în România de la 20.064 euro

de Sebastian Toma
Luni, 28.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generaţie a lui Volkswagen Golf a primit şi o versiune cu tracţiune integrală, echipată cu cea de-a cincea generaţie a sistemului 4Motion. Pe piaţa din România, cel mai ieftin Golf 7 4Motion pleacă de la 20.064 euro.

Volkswagen a lansat versiunea 4Motion a lui Golf 7, echipată cu un sistem de tracţine integrală permanentă. Noul Golf 7 4Motion este oferit în compania a două motoare TDI, de 105 CP sau de 150 CP, iar ambele versiuni sunt mai eficiente decât predecesoarele lor. Spre exemplu, versiunea de 150 CP are un consum mediu de 4.7 litri la sută, care este cu 15% mai eficientă decât predecesoarea sa, care oferea 140 CP. O altă îmbunătăţire faţă de generaţia precedentă apare la nivelul sistemului de tracţiune integrală, aflat la a cincea generaţie, a cărei masă a scăzut cu 1.4 kilograme.

În standard, noua generaţie a lui Golf 4Motion este echipată cu aceleaşi elemente ca şi versiunea cu tracţiune faţă, incluzând un sistem Start-Stop, un sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la frânare, şapte airbag-uri, lumini de zi, aer condiţionat, computer de bord multifuncţional şi altele. O noutate este reprezentată de diferenţialul XDS, blocabil electronic, care echipează ambele punţi. Pe piaţa din Germania, diferenţa dintre un Golf standard şi un Golf 4Motion este de 1.800 euro.

Versiunea de bază a lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.442 de euro în România, TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 85 de cai putere, în echiparea de bază Trendline.

Sistemul de tracţiune integrală 4Motion este oferit doar pentru versiunea cu cinci uşi a lui Golf, doar în compania motorizărilor diesel de 105 CP, respectiv 150 CP. Preţul de pornire al lui Volkswagen Golf 7 4Motion pe piaţa din România este de 20.064 euro cu TVA inclus. Versiunea 4Motion 2.0 TDI a lui Golf pleacă de la 23.946 euro cu TVA inclus.

Via Volkswagen

Comentarii (23)

  • mare pacat ca nu au pus si pe macar 1.4 140 cp macar 4motionul...
    16 8
  • Cine stie ce 4x4 iti poti cumpara la banii astia. Imi e lene sa caut ca sa fac o comparatie!
    19 25
  • antiqua
    ..stai asa...2L tdi 150CP 4X4(permanent) ...si consum de 4,7%?daca-i asa cum spun ei atunci bravo lor pt. aceasta performanta...dar mi-e greu sa cred..una ca asta.nu s-a explicat in ce consta si care-i relevanta scaderii cu 1,4kg a sistemului de tractiune integrala...personal nu vad relevanta...avantajul.
    11 20
  • antonny
    AUTOMARKET chiar trebuia acest mic detaliu .....e asa de iportant ....O altă îmbunătăţire faţă de generaţia precedentă apare la nivelul sistemului de tracţiune integrală, aflat la a cincea generaţie, a cărei masă a scăzut cu 1.4 kilograme.
    9 20
  • delimano
    bre.mesterilor. auzi bre 24k pe asa ceva..cred ca a inebunit lupul SAU s-a ingrasat???
    18 27
  • Sunt o multime de SUV-uri compacte care se pot cumpara la banii astia.
    19 28
  • Intrebarea e cat costa in plus daca e 4 Motion fata de varianta simpla cu tractiune fata... Cat despre ce SUV-uri compacte se pot cumpara cu pretul asta, discutia e inutila. VW a avut mereu preturi peste medie.
    19 11
  • VW este foarte slab la fiabilitate,iar acest GOlf. este plictisitor
    24 32
  • Vasilica
    In romanica e multa prostie asta e clar!
    28 6
  • Dar de ce trebuie tot timpul sa ne raportam la SUV-uri, de parca ar fi ele buricul pamantului ?? Sunt niste shifoniere hidoase, care dpmdv fac de rusine istoria automobilului si care nu exceleaza la nimic:
    - nici pe sosea ca-s lente,
    - nici pe viraje ca au centrul de greutate sus,
    - in teren sunt o gluma, nu se compara cu off-roaderele clasice,
    - aerodinamica e varza pt autostrada,
    - inferioare breakurilor/monovolumelor ca spatiu si modularitate,
    - consum si eficienta energetica proasta,
    - intretinere, taxe si consumabile scumpe
    - tractiune integrala exista optional pe f. multe masini normale gen Golf-ul din articol (care sa zicem ca mai e utila iarna, vara n-are nicio relevanta).
    Atunci la ce-s bune si de ce se vand? Pai avem asa:
    + pt gadilat ego-ul proprietarului,
    + in corelatie directa cu impresionarea vecinilor,
    + compenseaza o aia mica din pantaloni,
    + la intimidarea soferilor din masini mai mici,
    + la urcarea bordurilor din orase, hobby-ul ghertzoilor din Ro si de pretutindeni.
    Cele de mai sus se aplica indiferent de marca/producator. Deci, nu vad niciun motiv pentru care as alege un SUV (compact sau necompact) in locul unui Golf 4motion, care inseamna aceeasi masina excelenta plus avantajul unei tractiuni integrale pt iarna. Aaa, ca se poate cumpara si altceva la aceeasi bani si ca exista alternative... bineinteles, dar SUV-uri...niciodata.
    56 7
  • Pentru cei ce afirma ca in banii unui Golf 7 4Motion isi pot lua un SUV sunt niste habarnisti, ca sa fiu elegant!
    Eu detin asa ceva doar ca este un Golf 6 Variant 4Motion si va spun ca face toti banii, pana la ultimul! L-am luat in detrimentul unui SUV din mai multe motive:
    - pret mult mai bun
    - motor mic si economic
    - taxe mici
    - RCA mic
    - ruliu foarte redus
    - stabilitate de top
    Cu 3 tichete rabla si reducere de la dealer a costat 19K. E drept ca n-am "Jip" dar am preferat solutia cea mai rationala si de bun simt.
    48 5
  • @mntsn

    Ai un vot MARE de la mine!
    30 4
  • @slVW_83
    Multam. Iar eu te felicit ca nu ti-as ales un SUV, ci exact masina care se pliaza perfect pe nevoile tale. Dar oare cati gandesc atat de pragmatic in tarisoara asta? Cati isi cumpara masina gandindu-se la ei si nu la ce-o sa zica lumea despre ei? Cati gandesc efectiv si cati se lasa sedusi de vrajelile departamentelor de marketing si vanzari? Raspunsul il aveti in defalcarea vanzarilor BMW in Romania in 2012, pe modele, unde 2/3 au fost X5.

    Numai aici vezi invazia asta de SUV-uri pe care rumanii le folosesc cand merg sa-si ia cate o paine, un kebab, un pachet de tigari, la birou, cand tot ce au de carat este o posheta, sau pe timp ploios, pe post de cizme de cauciuc si umbrela.

    Mai stiu eu pe unu' cu Touareg, care la munte fiind, se termina asfaltul, isi parcheaza masina, isi da familia jos si o iau toti la pas ca "mai departe se strica drumul si io nu-mi bag masina prin gropi".
    33 3
  • mntsn, inca o mica precizare.
    4motionul ala, chiar daca e un haldex iar pe spate are doar un 3-5% din putere in mod normal, nu e util doar iarna, ci si vara... pe curbe, pe carosabil umed, chiar si la o liniuta....face diferenta, crede`ma. poate sa ne confirme posesorul de mai sus de lucrul asta.
    8 2
  • Nu iau apararea celor cu SUV, dar sunt, inca o data, surprins de ipocrizia si frustrarile celor care nu au ales SUV din varii motive.
    In primul rand, e de bun simt sa nu te c**i in gusturile omului, indiferent care sunt ele. De gustibus non est disputandum. Eu n-am vazut niciodata un fan SUV sa intre pe net si sa zica "ba, astia cu masini pishpirele, daca nu va dati la o parte, trec peste voi".
    In al doilea rand, numai cei cu bibilica redusa generalizeaza in halul asta: toti SUV-isti compenseaza pt aia mica, toti BMW-isti sunt niste cocalari, toti taximetristi sunt debili, toate femeile blonde sunt panarame, toti elevii care poarta ochelari sunt niste tocilari si multe alte idei mega-super-preconcepute despre toti de tot felul. Si se vede clar, tara asta e plina de oameni slabi cu duhul, de-aia si suntem unde suntem, ca ne comentam cu totii unii pe altii "dupe" garduri si ne facem unii pe altii albie de porci.
    In al treilea rand, traim in tara in care traim, cu drumurile pe care le avem, multumita atat politicienilor care ne conduc cat si noua, votantilor, care-i lasam sa ne prosteasca.
    Drept urmare, cum dupa orice fulg de nea care se asterne tb sa asteptam cu zilele sa treaca dezapezirea, cum gropile apar ca ciupercile in octombrie si se repara doar prin mai-iunie, cum strazile asfaltate prin provincie sunt mai rare decat OZN-urile, si cum circulatia pe strazile patriei e mai haosista decat o imbulzeala la deschiderea unui supermarket, unii sunt mai fricosi din fire si-si cumpara diverse autobuze de diverse marimi ca sa se simta in siguranta. Nu doar ei, ci si familiile lor, cu copii cu tot. Si, de multe ori, uitandu-ma pe la stiri, tind sa le dau dreptate. In aproape toate cazurile in care a fost vb de accident de masina mare vs masina mica sau suv vs berlina, prima categorie iese castigatoare. Nu discut de cine provoaca accidentele pt ca nu vreau sa incep sa generalizez si eu.
    Asa ca fratilor, bucurati-va de masinile voastre, oricare ar fi ele, si lasati-i si pe altii sa se bucure de ale lor, atata timp cat nu va deranjeaza cu nimic in trafic (nimic, cu exceptia gadilarii ofticii voastre, poate).
    Eu nu am SUV, dar cand o sa-mi permit, pe asa ceva voi merge, pt familia mea in primul rand, si la banii de Golf 4motion sigur gasesc oferte destule in clasa SUV compacta, fie ele coreene sau frantuzesti, ca doar nu-mi cade rangul daca nu-mi straluceste sigla de VW pe capota, asa cum se pare ca le cade catorva.
    13 12
  • Aa, si sa nu uitam: avand in vedere ca prin tarile occidentale trend-ul SUV e si mai in floare, fiind vandute ca painea calda in special SUV-uri cu tractiune fata (o aberatie dupa opinia multor experti de pe-aici), luandu-ma dupa gandirea voastra s-ar parea ca e plin de impotenti cu lanturi aurite atarnate pe-afara, nu?
    11 10
  • @mog: da, asa e, e bun si pt ce zici tu, dar asta trece deja de sfera utilului: curbe luate cu viteze peste limita normalului sau liniute...astea sunt cam fitze :)))

    @dan: nu e vorba de nicio frustrare sau ipocrizie. Eu personal nu o sa-mi iau niciodata SUV, nu ma atrage cu nimic conceptul. Am condus SUV (chiar Touareg-ul dupa care multora le curg balele) si m-a lasat rece, nu m-a impresionat cu absolut nimic. Da-mi prin absurd un Touareg la pret de compacta si o compacta si ai cuvantul meu de onoare ca aleg varianta a 2-a.

    Apoi, nu ma c** pe gusturile oamenilor (dar sper ca-mi permiti sa-mi exprim parerea despre ele) si nu generalizez aiurea, doar observ realitatea care ma deranjeaza zilnic si am ajuns la unele concluzii, printre care aceea ca SUV-urile care parcheaza ca orice alta masina sunt exceptii si asta spune multe despre caracterul grobian al celor de la volan si despre atitudinea lor dispretuitoare fata de restul soferilor sau pietonilor. Inclusiv despre pornirile egoiste la care vad ca aderi si tu, aruncand in discutie accidentele dintre SUV-uri si berline. Apropo, ai grija ca pe sosele mai circula si camioane si autocare si tiruri si alte magaoaie ...

    Ce spuneam: http://www.automarket.ro/blog/mirica/marci/land-rover/de-ce-e-range-ul-bun-la-casa-omului/

    Da, si in Occident, unde drumurile sunt ca-n palma, se vand multe SUV-uri... si acolo exista ingramaditi care cred orice gogoasa de marketing, dar ca si % in total, sunt mult mai putini decat in Romania. Rumanii mai ajunsi sunt convinsi ca SUV-ul e rupt din soare, inclusiv cele mici 4x2 in care daca ti-ai aruncat "sheapca" pe bancheta s-a umplut masina si fac din achizitia unui SUV un tel al vietii, o etapa in evolutia firii si un motiv de mandrie in fata celorlalti de parca cine stie ce si-ar fi luat ei.
    12 3
  • @mntsn, crezi ca unora din Ro care au mers pe SUV nu le-ar fi placut sa ruleze in comoditatea unei limuzine? Sau nu i-ar fi incantat un combi spatios si luxos? Crede-ma ca, in conditiile unei tari normale, ratiunea ar fi invins. Stiu asta pt ca am avut de-a face cu destui oameni care au oftat dupa confortul unei masini normale, dar au mers pe SUV pt ca circumstantele i-au impins spre a lua o astfel de decizie. Nenea ala cu Range-ul a deranjat pe cineva, concret? A parcat pe un loc liber necuratat pt ca a putut. Bravo lui ca s-a descurcat si ca are cu ce! Poate a deranjat orgoliul unora care, in ipocrizia lor, isi doresc si ei asa ceva, dar din varii motive nu au, si au ales sa-si defuleze frustrarile prin invective.
    Sa fie inteles, si repet, nu le iau apararea si nu doresc sa ma situesc in vreo tabara, pur si simplu m-am saturat de ipocriti. Ipocriti care dau lectii de viata si de conduita si care, la prima ocazie de derapaj, sunt direct in decor cu toate principiile lor, dupa care adera cu patos la altele total opuse si isi indreapta tirul observatiilor spre tabara din care faceau parte inainte. M-am saturat, pe de o parte, de Loganisti care se lauda in stanga si dreapta ca sunt regii alegerilor cerebrale si ca orice altceva n-are rost sau e de fita, si pe de alta parte, de BMW-isti care arunca cu flegme in orice alta marca, pe principiul "exista BMW si celelalte masini". De Hyundaisti care hahaie la Golfisti, ca au dat o gramada de bani pe o compacta, si de Golfisti care se hlizesc la Hyundaisti ca si-au ales ciurucuri din motive de zgarcenie si nu au mers pe ceva original si performant.
    Oricine e indreptatit la o opinie, insa chestiunea asta s-a inteles prost la noi. Consideram ca avem dreptul, pe langa exprimarea parerii, sa-i jignim pe cei care au alte gusturi sau pareri decat noi. Si de aici, conflictul generalizat in societate.
    9 3
  • Apropo de SUV-uri, daca prin absurd va aparea vreodata Q8 - Q9 - Q10 (cat mai mare, frate), primele modele vor fi cumparate in Rromania. Cati soferi de ASX, CR-V, X-Trail, Forester v-au deranjat in trafic (auto sau pietonal)? Cati mitocani conduc modele ca cele de mai sus? F.f.f. putini. Si stiti de ce? Sunt masini ,,neinteresante" si care nu-i scot in evidenta.
    Sper sa imi pot permite si eu candva macar un Duster ptr. gropile din carosabil, ca de la ministerul INFRASTRUCTURII nu mai am nici o speranta
    5 0
  • Imi place enorm discutia despre SUV-uri, un concept pe care si eu il consider la fel de neinteles ca si Dan. Am lucrat in domeniul auto multi ani si stiu exact cum se speculeaza la maximum ideile gresite ale celor care se uita dupa un SUV pentru ca, daca nu-i asa, un prost vrea sa-ti dea de 10x banii pe care o masina i-ar merita doar pt ca el crede ca poate urca o bordura mai usor, de ce sa nu ii iei banii ? Si atunci inventezi un Q13 sau un X7. Nu e evident ?...In timp ce americanii coboara din macaralele lor in masini de dimensiuni rezonabile, europeeni se urca in camioane, macarale, basculante....si asta pentru ca in cazul in care vor da peste un Logan sa iasa invingatori...Ce penibil ! Este exact ce spune Mihai...o fac doar ca sa arate ca o au mai MARE.....habar n-am daca chestia din pantaloni sau masina dar totul e sa o aiba mai mare decat a vecinului....Si sunt in stare sa munceasca cu toate neamurile la un loc pe o plantatie de marijuana , doar ca sa poata sa se duca o data pe luna pana la mall cu mandira familiei...macaraua X9 sau basculanta Q8, sau poate ca modelele astea inca nu exista...dar se vor lansa curand....Pt ca daca singurul argument in decizia de cumparare a unui SUV este siguranta atunci, inevitabil, trebuie sa o ai mai mare decat a celuilalt...Adica Q7
    0 0
  • ...adica Q7
    0 0
  • vad ca ce scriu nu apare din cauza semnului "
    0 0
  • tot nu apare..scriam Q7 mai mic decat Q8 mai mic decat Q9 etc...

    E atat de clar ca motivul real al cumpararii unei asemenea ciudatenii este marimea incat asta este si motivul pentru care apar, la anumite intervale de timp, modele si mai mari. Pentru ca daca deja toata lumea are un X5 se cere sa existe un X6 si apoi un X7, in vecii vecilor amin !

    Pe multi nu poate decat sa-i bucure ca au musterii dispusi sa plateasca pe o roata de 3 ori cate pe o roata normala, ca au 3 reductoare si nu stiu cate diferentiale la care trebuie sa le schimbi uleiul o data pe an si ca un spalat de macara (X7, Q8 etc) costa cat spalatul a 2 berline.....etc

    Eu ma gandeam sa incep sa vand niste scarite pe care sa le aiba in torpedou posesorii de SUV-uri si sa-i ajute sa se dea jos mai usor...

    Ma tot minunez cum de nu au inceput sa-si cumpere basculante adevarate.....de 150 de tone de exemplu
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru