Dacia Sandero, al doilea cel mai vândut model din Europa în prima jumătate din 2023

de Alexandru Monenciu
Joi, 20.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia Sandero a fost al doilea cel mai vândut model din Europa în prima jumătate din 2023. Locul fruntaș îl ocupă Tesla Model Y, iar podiumul este completat de Volkswagen T-Roc.

Potrivit celor mai noi date, Tesla Model Y a fost cel mai vândut model din Europa în prima jumătate din 2023, cu 125.144 de unități. O creștere de 211.7% comparativ cu aceeași perioadă din 2022.

Acestea fiind spuse, Dacia Sandero a pierdut lupta pentru titlu și se mulțumește cu locul 2. În dreptul modelului de la Mioveni sunt scrise 118.883 unități, o creștere de 26%, transmit cei de la Profit.ro.

Cu 107.249 unități, Volkswagen T-Roc completează podiumul celor mai vândute modele din Europa în prima jumătate din 2023.

Modelul german este urmat, pe rând, de Opel Corsa, Peugeot 208 și Renault Clio. Urmează apoi Toyota Yaris Cross, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf și Dacia Duster.

SUV-ul producătorului de la Mioveni a fost vândut în 82.813 exemplare, cu 19.5% mai multe decât în prima jumătate a lui 2022.

via Profit.ro

Comentarii (17)

  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Încă mă joc cu delfinii, dar vin acum. 211%? Un fleac, proștilor și spălaților pe creier. Tesla e aproape de faliment.
    8 13
  • @dutzu
    inainte gaseai doar ratuste pt cadita, acum au aparut si delfinii?
    poate iti vei lua si un breloc cu tesla macar, e nr 1!
    2 2
  • Cleştele Tesla - Dacia îşi face treaba în continuare
    3 0
  • @dutzu
    https://youtu.be/BiDLL2dNnxU
    0 2
  • Tesla vrea să dubleze capacitatea de producţie a uzinei sale de asamblare de lângă Berlin la un milion de vehicule electrice pe an, o mişcare care ar face-o cea mai mare uzină auto din Europa, într-un moment în care producătorii auto germani se luptă să ţină pasul în tranziţia către vehiculele electrice.
    3 1
  • https://m.mediafax.ro/economic/tesla-sfideaza-industria-auto-germana-compania-americana-vrea-sa-aiba-cea-mai-mare-uzina-din-europa-22020225
    1 1
  • Ce sa vorbești cu dobitocii… ei una si buna, filmele cu Cuck Norris.
    Vorbim pe subiectul asta la sfârșitul anului.. pana atunci hai la aplaudat ;)
    2 3
  • Si nu va obosiți prea mult cu link-uri si aberații, in următoarele 4 săptămâni… sunt in “turneu” cu rulota trasă de un diesel prin țările nordice… da am panouri solare pe rulotă ;)
    Concediu plăcut la lins ecrane… ca de altceva nu va duce bibilica.
    2 5
  • @dutzu
    taxare placuta! or sa te arda nordicii la afumatura.
    4 2
  • Seriff
    @05:53, in visele tale, in realitate nu te arde nimeni, singurele lucruri care ard sunt mizeriile de masini electrice, ard la greu.
    Aplaudati ca focile ca a livrat Tesla niste masini, daca te uiti pe statistici generale la vanzari Tesla nici nu exista, e la coada vacii unde ii e locul.
    Oricum e o mizerie care cand se strica acolo ramane.
    4 6
  • Andrei
    Nu știu de tarile nordice, la modul general, dar în Norvegia e foarte scump cu o afumătoare. Dar cred ca nu se aplica și turiștilor.
    1 1
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    "Ce sa vorbești cu dobitocii… ei una si bună"

    Bine că recunoști. Când ți se explica faptul că bate vântul inclusiv noaptea, tu o țineai una și bună. Cereai grafice, de parcă n-ai ieșit noaptea din casă.
    Fabulous cum poți să le zici altora dobitoci când de fapt dobitocul ești chiar tu.

    "ca de altceva nu va duce bibilica."

    Nici nu ma mira ca n-ai înțeles ironia: aproape toate mesajele tale conțin insulte ce genul "eu sunt deștept și voi sunteți prosti". Nu te-ai putut abține nici acum.

    Am o veste rea pentru tine: pe forumul asta tu ești singurul care susține că "noaptea NU bate vântul". Si nu cred că sunt mulți pe lume care sa iti dea dreptate.

    "ca de altceva nu va duce bibilica."

    Păi uite ca ne duce: nou știm că bate vântul inclusiv noaptea. Tu nu.

    "Vorbim pe subiectul asta la sfârșitul anului"

    Poate până când încetezi tu să ne mai faci prosti. Pe principiul: dacă tu îți permiți să mă faci prost, îmi permit și eu sa îți aduc aminte că tu chiar ești. De bubui. Eu pot să și dovedesc, citând aberația pe care tu o susții.

    Concediu plăcut. Cât are concediu un paznic de noapte?
    3 1
  • Banditos
    Sa-i spuna careva carnatului de se semneaza serif ca in Norvegia sunt printre cele mai mari taxe din zona Europei in ceea ce priveste motoarele termice. Acestea suporta o taxa ca suma a patru componente: masa masinii, puterea motorului, emisiile de CO2 si NOx. Mai exista o taxa pe combustibil in functie de nivelul de CO2 si utilizare a infrastructurii. Astea sunt doar pentru termice.

    Concluzie, te ard astia la buzunare nu gluma.

    Dar sa-l ascultam pe retard pentru a in realitate debiteaza doar tampenii fara sa aduca nici cel mai simplu argument cand replica cu "doar in visele tale", n' asha?
    7 2
  • Inafara de hidosenia de Model Y care e 50k, restul masinilor din top 10 incep toate sub 25k euro. Acum 3-4 ani ar fi inceput toate sub 20k.
    Ma intreb incotro se indreapta electrificarea in conditiile in care clientii se refugiaza din ce in ce mai mult pe modelele ieftine si par sa respinga scumpirile din ultima perioada.
    Acum 4-5 ani Golful era lider incontestabil la vanzari cu 3-4-500k+ masini vandute pe an. Acum se zbate in mediocritate si abia prinde top 10. Or fi butoanele si ecranele alea de vina dar cred ca un rol au jucat si cei 5k euro adaugati fata de pretul de lansare.
    Piata e foarte sensibila la preturi indiferent ce mangleala se inghesuie la PR cu eco, cu mediul, cu emisii si schimbari clismatice. In realitate cumparatorul cred ca intreaba mai degraba, cat costa sa o cumpar, cat ma costa sa merg cu ea, ce taxe trebuie sa platesc, cat ma costa sa o asigur etc. Si desigur, daca e ce-mi trebuie, daca imi place, daca ma simt bine, daca mi se potriveste si alte de genu. Dar principalul ramane pretul.
    2 1
  • cred ca principalul factor sunt vecinii si moda, altfel nu s-ar cumpara atatea hidosenii scumpe.
    1 1
  • Seriff
    @Banditos, Norvegia taxeaza la greu termicele si exporta petrol de rupe, concluzia, nu dau 2 lei pe poluare, doar pe taxare, daca asta e un exemplu bun pentru tine, e ok, ar trebui sa te intrebi cand vor taxa si electricele, pentru ca vor fi taxate.
    Hopa, deja se intampla:
    https://autolatest.ro/stiri/norvegia-introduce-taxa-pe-kg-la-masinile-electrice-plus-un-tva-de-25-care-pana-acum-era-zero/

    Dar tu esti mult prea spalat pe creier, incat te bucuri ca un stat comunist isi taxeaza cetatenii, gen, sa moara capra vecinului, ai grija ca s-ar putea sa moara si a ta.
    1 1
  • Meai Sheriff

    Suntem mulţi aici care am fost în locuri, ţări chiar, la care tu nu ai ajuns niciodată, dar nu ne scremem să ne lăudam ca tine
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru