Daimler îşi reduce estimările de profit pentru 2013, după ce veniturile au scăzut cu 56%

de Sebastian Toma
Miercuri, 24.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Veniturile Daimler în primul sfert al anului curent au scăzut cu 56%, iar nemţii au decis să-şi revizuiască estimările de profit pentru anul curent.

Concernul german Daimler şi-a redus estimările de profit pentru anul curent în urma scăderii cu 56% a veniturilor în primul sfert al anului curent, anunţând că nu vor depăşi cele 8.1 miliarde de euro realizate în 2012. Scăderea de 56% a veniturilor, de la 2.1 miliarde de euro la 917 milioane de euro (înainte de taxe) este datorată vânzărilor slabe pe pieţele din Europa şi China. Profitul Mercedes-Benz a scăzut cu 63 procente în raport cu primul sfert al anului trecut, totalizând 460 milioane de euro, în timp ce veniturile au scăzut cu 6 procente. În trecut, cei de la Daimler au prezis că încasările Mercedes-Benz vor scădea la nivelul întregului an, deci se aşteptau la această situaţie.

În primul sfert al anului curent, Mercedes-Benz a avut o creştere a vânzărilor de 3.5 procente, totalizând 324.898 unităţi, bazată pe noile A-Klasse, B-Klasse şi ML. Rivalii de la Audi au înregistrat o creştere de 6.8 procente în aceeaşi perioadă, totalizând 369.500 unităţi, pe când BMW s-a menţinut pe prima poziţie, graţie unei creşteri de şapte procente, tradusă printr-un total de 381.404 unităţi vândute. La nivelul anului 2013, Mercedes-Benz vrea să livreze cu 4% mai multe unităţi decât a livrat în 2012, pe o piaţă a cărei creştere o estimează la 2-4 procente.

Urmareste Automarket
Cei de la Daimler sunt în continuare în urma Audi şi BMW la capitolul vânzări, fiind depăşiţi în semgnetul compact şi pe piaţa din China de cei doi rivali.
Atât BMW, cât şi Audi, aşteaptă ca încasările din 2013 să se încadreze la acelaşi nivel cu rezultatele din anul precedent. Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler, vrea să schimbe poziţia concernului în clasamentul constructorilor premium prin lansarea a 13 modelele noi de la Mercedes-Benz în următorii opt ani, incluzând două versiuni noi ale lui S-Klasse, pe lângă cele oferite în prezent.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (4)

  • Cu alte cuvinte, "Everybody, embrace for impact!"
    10 4
  • Oricat ati vrea,Audi nu e premium
    11 18
  • Ce are audi cu stirea asta??!!roman adevarat(cred ca e genu care nu se spala cu anii si pute a branza cand merge cu transportul in comun)
    Fara suparare dar in momentul in care ai un joint venture cu un producator vai de capu lui e normal ca lumea sa se orienteze care cei 2 audi si bmw(altii care?).
    9 20
  • in sfarsit se contureaza in mod mai mult decat evident calitatea mercedes. aceasta marca isi bate joc de clientii sai de ani buni, prin lipsa de fiabilitate si preturile exorbitante in mod nejustificat alaturi de o garantie de doi bani marcile germane ar trebui sa ia exemplu de la japonezi de cum se fabrica si se vinde o masina.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru