Feedback

Leclerc, pole position la Monza în fața lui Hamilton și Bottas! Final bizar de calificări: aproape toți piloții au ratat ultimul tur rapid

Publicat Sambata, 07.09.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 19
Leclerc, pole position la Monza în fața lui Hamilton și Bottas! Final bizar de calificări: aproape toți piloții au ratat ultimul tur rapid - Poza 1
Leclerc, pole position la Monza în fața lui Hamilton și Bottas! Final bizar de calificări: aproape toți piloții au ratat ultimul tur rapid - Poza 2
Leclerc, pole position la Monza în fața lui Hamilton și Bottas! Final bizar de calificări: aproape toți piloții au ratat ultimul tur rapid - Poza 3
Leclerc, pole position la Monza în fața lui Hamilton și Bottas! Final bizar de calificări: aproape toți piloții au ratat ultimul tur rapid - Poza 4
Leclerc, pole position la Monza în fața lui Hamilton și Bottas! Final bizar de calificări: aproape toți piloții au ratat ultimul tur rapid - Poza 5
Charles Leclerc va pleca din pole position în Marele Premiu al Italiei după ce aproape toți ceilalți piloți nu au reușit să înceapă la timp ultimul tur rapid de circuit. Grila este completată de Lewis Hamilton, Valtteri Bottas și Sebastian Vettel.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a obținut un pole position prețios în fața propriilor suporteri pe circuitul de la Monza, după ce Charles Leclerc a fost cronometrat cu 1:19.307.

Lupta pentru prima poziție a fost însă una extrem de echilibrată între Ferrari și Mercedes, în condițiile în care Lewis Hamilton a obținut locul doi la numai 0.039 secunde în spate.

La rândul său, Valtteri Bottas a fost la numai 0.047 secunde de pole și va pleca de pe locul trei din fața lui Sebastian Vettel, mai lent cu 0.15 secunde.

Toți acești timpi au fost stabiliți la prima ieșire a piloților pe circuit, iar câteva secunde mai târziu Kimi Raikkonen a suferit un accident după ce a pierdut controlul volanului Alfa Romeo în virajul Parabolica.

Prin urmare, ultima sesiune a calificărilor a fost întreruptă câteva minute prin steag roșu până la indepartea monopostului din viraj. Piloții mai aveau la dispoziție peste 6 minute pentru a parcurge un nou tur rapid, însă au preferat să rămână în garaj și să iasă pe circuit cu mai puțin de două minute înainte de final.

Nico Hulkenberg a fost primul pilot ieșit pe traseu, însă în urma unei erori de pilotaj a fost nevoit să ocolească circuitul, iar toți ceilalți piloți au încetinit brusc pentru a-l lăsa pe pilotul Renault să revină în frunte.

Ulterior, piloții și-au dat seama că sunt în criză de timp și au accelerat. În cele din urmă, doar Leclerc și Carlos Sainz au reușit să înceapă ultimul tur rapid în timpul regulamentar, în timp ce toți ceilalți piloți au început turul după expirarea timpului regulamentar. 

Comisarii au anunțat că vor investiga situația ultimului tur rapid, însă este puțin probabil că Hulkenberg să fie considerat vinovat că a fost prea lent în turul de încălzire.

Max Verstappen va pleca din spatele grilei de start ca urmare a unei penalizări primite pentru înlocuirea motorului Honda. Pilotul Red Bull a ieșit pe circuit doar în ultimele minute ale primei sesiuni de calificări, însă nu a efectuat niciun tur cronometrat și a înregistrat o serie de probleme tehnice, aparent chiar la unitatea de propulsie.

În aceeași situație cu Verstappen se află și Pierre Gasly și Lando Norris, însă cei doi au reușit să ajungă până în a doua parte a calificărilor, în care au fost cei mai lenți.

Marele Premiu al Italiei va avea loc duminică cu începere de la ora 16:10.

Italia - Rezultate Calificări: 


Comentarii (19)

  • Suporter
    Ce a ajuns F1 in ziua de azi, plina de piloti cu pampersi! Se intoarce Senna in mormant cand vede calificarile astea dedicate copiilor de gradinita! Cata lasitate, cata porcarie si cat plictis!
    18 7
  • Costel
    jos palaria pentru sebastian vettel care si la primul tur cronometrat din Q3 o ales sa fie primul din pluton "datorita" curajului adversarilor sai si implicit sa nu beneficieze de slipstream-ul nimanui iar cele 0.150 s l-or costat cel putin prima linie a grilei de start daca nu chiar pole-ul maine avand in vedere ca slipstream-ul genereaza un avantaj de 0,2 secunde

    is dezgustat de comentatorul cu calvitie al unei televiziuni din Romania care transmite F1 al carui subiectivism exacerbat manifestat la adresa monegascului m-o determinat sa inchid televizorul dupa ce afirma ca vettel trebuie eliminat si din pozitia a 4-a a grilei fara sa aminteasca ca leclerc o obtinut timpul de pole avand ajutorul siajului generat de altii iar sebastian vettel nu

    forza sebastian , per me sei un mito
    14 20
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Bai Costel-fuga de idei (te-am vazut si pe alte topicuri unde ca sa spui "ma trece ca..ca" trebuie sa faci un adevarat eseu), lui Albon trebuia sa i se anuleze timpul ?
    6 7
  • ..suporter
    sun fan senna dar acesta a facut atatea magarii in marele circ incat la randu lor se intorc alti mari campioni in mormant. chiar a fost ceva inedit si palpitant, dar ce sa stii tu... ferrari nu a avut de ce sa riste iar mercedes cu atat mai putin. face parte din strategie.26c9
    2 6
  • ...despre costel
    vax cu caru....
    3 4
  • Costel
    Kmishor si-a dat in petic si l-a ajutat pe Vetel ;)
    3 4
  • THE SPINNING GERMAN
    Leclerc pilotul nr. 1 la Ferrari.
    5 7
  • THE SPINNING GERMAN
    Nu se bucura tifosi rosii chiar deloc? :)))))
    2 7
  • Costel
    @kim
    daca spui ca m-oi vazut si pe alte topicuri ii de datoria mea sa-ti transmit ca intuitia iti joaca feste considerabile iar in ceea ce priveste depasirea din parabolica cu toate cele 4 roti a limitelor circuitului is cu indoieli temeinice deoarece imaginile pe care le-oi vizionat pana acum is neconcludente in privinta lui vettel , doar pseudoexpertii putinica si ion generand false subiecte numai din cauza unui trend mediatic pe care n-are rost sa-l dezvolt aici

    propun in Q3 iesiri individuale ale pilotilor , numai astfel putandu-se face diferentierea clara intre grau si neghina si eliminandu-se totodata avantajele siajului monopostului din fata care genereaza ierarhii alterate si situatii reprobabile cum s-o intamplat astazi la monza
    11 13
  • Mercedes F1
    "leclerc o obtinut timpul de pole avand ajutorul siajului generat de altii iar sebastian vettel nu"- este fraza cea mai tampa pe care o vad aici in ultima vreme. Pe langa aceasta candoare disimilata, e si ceva paranoia.
    5 4
  • @Costel
    Esti inconfundabil; nu ma insel deloc. Elucubrezi la orice stire AM.
    In alta ordine de idei FIA nu se ia (numai) dupa imagini ci dupa telemetrie...daca se vrea. Dar suntem in fieful Ferrari. Cine spunea ca sunt avantajati cei de la Mercedes ?
    7 8
  • Leclerc este graul , Vettel neghina , Costel habarnistul.
    9 9
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Pt cei care aveti F1TV, poate va uitati si la reluari si ascultati team-radio. Leclerc a gresit
    6 0
  • gigel uși
    Bre, dar pe Vettel nu-l trimite nimeni pe ultimile locuri având în vedere că a depășit circuitul cu toate roțile?!
    Costel, să trăiești!
    8 5
  • gigi de la scularie
    Ce caterinca de calificari! Vetel iar o dadu in bara!! Sa traiasca neamu' lui! Si costel pe langa!
    4 3
  • Ca sa-i citez pe cei de la F1, o parodie de calificari. Da domnilor, aici se ajunge cand vrei sa profiti de toate oportunitatiile momentului si nu te bazezi excusiv doar pe monopost si pe talent.
    Una peste alta grz Leclerc, sa vedem ce se va intampla in cursa, una foarte animata sunt convins.
    Forza Ferarri!
    4 0
  • schumi
    Q3 = superpole = iesiri individuale ale pilotilor = excelenta idee @Costel.
    1 1
  • Costel
    pentru toate suricatele de pe AM care sustineau ca sebastian trebuia retrogradat pentru depasirea limitelor circuitului in parabolica in Q3 iata concluzia FIA care imi sustine punctul de vedere enuntat imediat dupa calificari : benefit of doubt

    @gigel
    bre , tocmai longevitatea ta ii primordiala doar si pentru a invata pan' la urma sa nu mai faultezi limba romana , ULTIMELE tururi si sub nicio forma "ultimile tururi" iar acu' iti las ragaz sa-ti pregatesti penaru' si ghiozdanu' ca doar ar trebui sa stapnesti macar acest detaliu : maine incepe scoala si ai multe de recuperat inca din prima zi
    3 3
  • SC dupa primul tur.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru