OFICIAL: Divizia Renault Sport își schimbă numele în Alpine Cars

de Bogdan Mirică
Luni, 10.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a decis să schimbe numele diviziei sale sportive, responsabilă de modele emblematice precum Clio RS și Megane RS. Mai exact, Renault Sport se transformă în Alpine Cars.

Reorganizarea Grupului Renault continuă. La aproape două luni de la Renaulution, planul care vizează strategia francezilor pentru acest deceniu, brandul din Hexagon anunță o mutare importantă pentru fanii mașinilor sale sportive.

Mai exact, divizia Renault Sport, responsabilă pentru mașini devenite legendare, precum Clio RS și Megane RS, își va schimba numele. Din fericire, decizia este una salutară, având în vedere că divizia de performanță va lua numele unui brand cu pedigree și cu legături strânse în istoria Renault.

Oficial, divizia Renault Sport Cars devine Alpine Cars. Păstrează același sediu emblematic în Les Ulis, locul unde s-au născut modelele sportive care au scris istorie pentru francezi.

Redenumirea diviziei sportive simbolizează schimbarea prin care va trece departamentul, însărcinat să dezvolte gama 100% electrică Alpine, în strânsă legătură cu echipa de Formula 1. Cunoștințele și pasiunea echipelor care au construit modele emblematice precum Renault 5 Turbo, Clio V6, Alpine A110 și Megane RS Trophy va fi în continuare asigurată.

Ca și suportul oferit clienților RS și rețelei de dealeri.

„Devenind Alpine Cars, echipele noastre încep o nouă perioadă dinamică, plină de proiecte susținute de Alpine Racing și de toate entitățile Grupului Renault. urmează o perioadă extrem de interesantă pentru ingineiri noștri”, a declarat Robert Bonetto, directorul de inginerie Alpine.

Comentarii (13)

  • Lev Miskin
    Acuș stai ca apare imediat scopitul mintal sa ne spuna ca sunt masini involuate in trei pedale si ca polueaza in draci,ca "rusine Renault" ca nu le faci electrice,ca mor ursii carpatini de la poluare si nu mai au printisorii ue ce vana!
    11 6
  • Aoleo...
    ...ce facui?"Redenumirea diviziei sportive simbolizează schimbarea prin care va trece departamentul, însărcinat să dezvolte gama 100% electrică Alpine" Stai ca apare cu "Bravo,Renault"!
    9 3
  • @tatraurs
    de obsesii si paranoia te tratezi in alte parti, nu aici pe AM
    3 8
  • Seriff
    Clio Rs, Megane Rs au fost masini interesante, raport bun calitate-pret, evident ca le-au omorat si pe astea, ca sa faca nu stiu ce Alpine electric pe care nici edikk nu o sa il cumpere, asta e viitorul si pentru ce?
    Ursii nu mor de la poluare, decat daca ii impusca vreun printisor.
    13 5
  • O mişcare foarte bună
    6 6
  • Wolfgang
    Incepand de azi fac parte din categoria celor care incep sa o regrete pe Clotilde.
    4 1
  • Nu este nici o problema daca se axeaza pe electrice. Singura conditie este sa le faca bune. Strict tehnologic, motorul electric este net superior din absolut toate punctele de vedere fata de termice. Si asta o spun ca un fan atat al termicelor cat si al electricelor. Trebuie gasite metode pentru ieftinirea bateriilor cat si a extinderea infrastructurii de incarcare pentru ca deja se vorbeste de 6-800 km pe incarcare la anumite modele noi ceea ce este deja in regula. Dar revenind la Alpine sper sa continue filozofia propri cu masini usoare si foarte aerodinamice.
    15 0
  • Alpine-ul A110 acesta este de-a dreptul superb!
    11 0
  • Seriff
    @Alpine777, din pacate este o problema, cine isi ia clio sau megane RS o ia strict pentru senzatia de hot hatch, pentru sunetul motorului si al evacuarii, pentru a duce motorul in ture sus, acolo unde ii place, pentru a te simti ca intr-o masina de raliu, cum sa faci asta intr-o electrica, nu am nimic cu electricele, dar ar trebui sa mearga in paralel, cine vrea electrica sa isi ia, cine nu, sa aiba de unde alege, faptul ca dispar termicele nu este deloc bun.
    8 4
  • @Seriff-de acord cu tine 100% ca automobilul va pierde un pic din personalitate si placerea asociata cu mirosul benzinei, sunetul motorului sau controlul turatiilor pentru ca in mare masura aceste lucruri sunt un factor pentru care iubim masinile. Si tot asa sun t de acord cu tine ca trecerea de la motorul cu ardere la cel electric trebuie facut organin si nu fortat, iar coexistenta celor doua ar fi un lucru bun pentru ca pentru a ne atasa de ceva nou este nevoie de timp. Dar in acelasi timp cred ca motorul electric va castiga clar teren pentru simplu fapt ca este mai bun, mai fiabil, mai usor de intretinut si nu in ultimul rand, se poate extrage din el absolut orice vrei la un pret infim (aici nu vorbesc de bateri care inca trebuie dezvoltate so ieftinite). Si in opinia mea trebuie de asemenea sa ne uitam si la aceasta "parte plina a paharului" care nu este deloc neglijabila. Cred analogia cea mai buna (fara a fi misogin) este aceea ca inlocuind usor termicele cu electrice seamana cu a inlocui o nevasta buna in pat cu una care sta mai slab la capitolul asta, dar gateste mai bine, ai mai mare incredere in ea si este mai frumoasa. Castigi ceva si pierzi ceva. Asa ca pana una alta mai avem ocazia sa alegem dupa gust.
    7 0
  • Seriff
    Din pacate, masinile electrice nu sunt mai fiabile, odata ce au iesit din garantie devin ruleta, cum ti-e norocul, orice problema ai te duci direct in reprezentanta unde nu o sa fie tocmai ieftin sa repari o astfel de masina.
    5 5
  • @Seriff-nu cunosc statistici, deci nu ma pot pronunta asupra a ceea ce ai mentionat cu privire la fiabilitatea electricelor. Ceea ce pot sa iti spun este ca motorul electric ( aici nu ma refer la partea software sau baterie) este extraordinar de fiabil, practic fara defect major de conceptie (15-20 de ani nu te atingi de el si chiar dupa sunt sanse sa fie in regula inca 15-20 de ani) si este folosit in industrie de zeci de ani si inventat inainte de cel cu ardere interna. Cred ca problemele de fiabilitate sunt legate de partea software atatea cat exista dar nu cred ca este un impediment pentru corectarea problemelor in timp util. Chestia cu garantia este valabila si la cele cu ardere interna, majoritatea industriilor ( nu numai auto) sunt interesat ca tu si eu sa schimbam produsul cat ma des pentru un profit mai mare pentru producatori. Nu cred ca ste o problema specifica pentru masinile electrice. Problema este ca am fost conditionati sa gandim ca a schiba ceva la fiecare cativa ani este un lucru normal si nu un jaf pe care mai toti producatorii il fac fata de noi.
    5 3
  • Seriff
    Pai sunt destule cazuri de oameni care au avut probleme cu masinile electrice, reparatiile nu au fost ieftine, pare fiabil, dar nu e.
    5 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru