Prețuri pentru noua generație Honda Jazz: modelul nipon pornește de la 23.850 de euro și este disponibil doar cu un sistem hibrid de propulsie

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 25.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a publicat prețurile noii generații Jazz pe piața din România. Modelul este disponibil doar cu un sistem hibrid de propulsie cu 109 cai putere și 253 Nm. Cea mai accesibilă versiune se numește Elegance și pornește de la 23.850 de euro.

Primele imagini și detalii referitoare la noua generație Honda Jazz au fost publicate la finalul lunii noiembrie. Producătorul nipon a pregătit atât modificări de ordin estetic, cât și îmbunătățiri consistente pentru interior.

Pe piața din Europa, modelul de clasă mică va fi disponibil exclusiv cu un sistem hibrid de propulsie. Noul Honda Jazz va miza pe un propulsor pe benzină de 1.5 litri și pe două motoare electrice. În total, sistemul hibrid oferă 109 cai putere și 253 Nm, iar resursele sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii cu rapot fix despre care niponii spun că este mai rafinată decât cutia e-CVT întâlnită pe majoritatea vehiculelor hibride.

Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 9.4 secunde, viteza de top se oprește în dreptul valorii de 175 km/h, iar consumul mediu mixt în regim WLTP este de 4.5 - 4.6 litri/100 de kilometri.

Pe piața din România, noua generație Honda Jazz va fi disponibilă în versiunile Elegance sau Executive, prețul de pornire anunțat de niponi fiind de 23.850 de euro cu TVA.

LISTĂ DE PREȚURI NOUL HONDA JAZZ
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE ELEGANCE EXECUTIVE
1.5 Hibrid
e:HEV
4 cilindri
109 Automată CVT 23.850 25.350

Pentru noua generație Honda Jazz, producătorul nipon a pregătit o mulțime de echipamente standard.

Astfel, versiunea de bază Elegance va oferi, printre altele, următoarele dotări: sistem de asistență la pornirea în rampă, sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem pentru menținerea benzii de rulare, sistem pentru avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, sistem automat de frânare de urgență capabil să detecteze și pietonii, cruise control adaptiv cu funcție Low Speed Follow, sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație, senzori de parcare față și spate, tapițerie mixtă material textil/piele, display i-MID, aplicație MyHonda+, funcție Brake Hold, sistem multimedia cu ecran de 9 inch și conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, sistem automat de climatizare, senzori de ploaie și lumină, geamuri electrice, cotieră centrală, oglinzi încălzite, rabatabile și reglabile electric, scaun șofer cu suport lombar reglabil electric, scaune față încălzite, buton pentru pornirea motorului, sistem Magic Seats, faruri cu LED, lumini de zi cu LED și stopuri cu LED, asistent pentru fază lungă și jante din aliaj cu diametrul de 15 inch.

Versiunea Executive plusează cu următoarele: sistem pentru monitorizarea unghiului mort, sistem pentru monitorizarea traficului din spate, geamuri fumurii, geamuri electrice cu funcție One Touch, sistem Smart Entry&Start, volan și schimbător îmbrăcate în piele, volan încălzit, cameră video pentru mersul cu spatele, sistem de navigație semnat de Garmin, două porturi USB pentru pasagerii din spate, faruri de ceață cu LED și jante din aliaj de 16 inch.

NOUA GENERAȚIE HONDA JAZZ VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
CITROEN C3**
1.2 litri, Aut, Shine
110 4.7 11.2 16.800
FORD Fiesta
1.0 litri, Aut, Vignale
100 6.7 12.4 22.800
HONDA Jazz
1.5 litri e:HEV, CVT, Elegance
109 4.5 9.4 23.850
HYUNDAI i20
1.0 litri, Aut, Led Line
100 6.1 11.4 17.362
NISSAN Micra**
1.0 litri, CVT, Tekna
100 4.9 13 18.040
OPEL Corsa
1.2 litri, Aut, GS Line
100 4.6 10.8 18.210
PEUGEOT 208
1.2 litri, Aut, GT Line
100 5.9 10.8 20.290
RENAULT Clio
1.0 litri, CVT, RS Line
100 5.9 11.5 17.650
SEAT Ibiza
1.0 TSI, Aut, FR
115 5.9 9.5 18.285
VOLKSWAGEN Polo
1.0 litri, Aut, United
95 6.3 10.8 18.139
TOYOTA Yaris
1.5 litri, CVT, Y20
111 6.0 11.2 17.284
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
**consum conform NEDC

Comentarii (17)

  • netam-nissan
    spatiu fiabilitate honda dar pt mine tot micra e cea mai tare din parcare ce daca prinde suta in 13 secunde, ghinion vorba lu iohanis
    dar stai ca fosta jazz costa de la vreo 15 mii... cam prea scump halatu ecologic taica acu la plus 9-10 mii cit o dacie ne-cheala.
    pariu deci ca nu va deveni... virala nici asta mai ales cu deranju din jur. tot e bine ca carfuru meu nu se preda nici mort si motostivuitorizmu ramine cea mai de viitor meserie
    drumuri bune sa aveti ca pustii incep sa fie si benzina ieftina este dar ce folos.
    asta e toate trec si nu uitati nissan rules si cu si fara ghosn la izolare.
    18 5
  • Honda Micro la pret de passat 150 ps. La fel cu electrica lor de 200km autonomie si pret de C-klasse. Trist.
    16 3
  • Generatia anterioara era oarecum interesanta pentru o familie tanara, dar design-ul acestei noi generatii tinteste exact acelasi public preferat si de noul virus.
    Ma bucur ca au pastrat magic seats, este foarte foarte practic.

    Cat despre pret... da este mare doar ca trebuie pus in balanta ca este un sistem hibrid, deci implica niste costuri de productie mai mari.

    Alegerea concurentilor nu este bine inspirata, prentru ca nu e vorba de motorizare hibrida. Ca si spatiu interior Jazz le bate fara drept de apel.
    12 3
  • Clique
    Puțin cam scumpă pentru categoria ei... cu 23k vorbesc despre o Corolla (non hibrid), care este net superioară la spațiu+portbagaj.
    7 5
  • Elvira
    Am avut sansa de a conduce generatia anterioara; mi-a placut foarte mult. Totusi, pretul de pornire e prea mare pentru clasa ei!! Sunt si alte optiuni mai bune.
    7 3
  • Domnii de mai sus s-au grabit.

    De bun simt ar fi trebuit sa i se lase primul cuvant primului fan skoda din lume. Acum pregatiti-va sa vi se demonteze argumentele slabute de gen magic seat, cutie CVT, hibrid, dotari de baza generoase, calitatea over-all cu un singur si magic termen: PORTBAGAJ!
    9 1
  • fan skoda
    Foarte scumpa masina ! Si prinde doar 175 km/h !
    Sistemul hibrid este interesant. Masina este ok, dar nu exceleaza la nimic. Generatia anterioara de Jazz arata mult mai bine. Puteau sa pastreze design-ul. Este hibrid integral dar este foarte scump. Macar daca era electrica. Portbagajul este ok pentru clasa ei. Dar este scumpa !
    4 10
  • Clique
    " Si prinde doar 175 km/h ! "

    Faci liniuțe cu avioanele de vânătoare cumva ?

    Ce v-aș arde la permise pe mulți vai vai, nu a-ți mai vedea permisele în veci.

    Este o mașină dedicată mai mult vieții de oraș, eventual o ieșire în exterior și cam atât, este gândită pentru economie de carburant și condus civilizat, nu pentru liniuțe și comportamente de ghiorlău cu ochelari de soare Ray Ban falși și niște heuroi făcuți la sezonier.

    Dacă voi aveți doar liniuțe, cai putere, și litraje mari, înseamnă că sunteți cam reduși, ca mulți alții de prin țara asta.

    Un pasionat auto în adevăratul sens al cuvântului respectă orice produs pe patru roți și este realist.. nu visează la mașini zburătoare, și alte SF-uri sau dacă deține marca X aruncă cu noroi în celelate mărci, că doar mașina lui e cea mai tare din parcare.
    13 3
  • Ca idee, eu am Honda Civic ultimul model, tata are Accord, foarte bune masini. Despre Civic mai ales, la banii pe care am dat pe el fata de ce ofera masina, este mai mult decat ce putea oferi oricare dintre competitorii ei.

    Acum, ON TOPIC, Jazz-ul asta mi se pare o masina simpatica, are un interior curat si performante ok pentru o masina de oras.
    Daaaar, este un dar, pretul este urias.
    Daca si Honda mea Civic sau Accordul ar fi costat sa zicem cu 20-30% mai mult fata de competitie, nu cred ca ma mai atingeam de ea.

    My 2 cents.
    10 2
  • fan skoda
    @Clique

    Bine. bine !
    Dar oricum, un 195 km/h era super.

    Deci ca sa fi cu adevarat un pasionat auto trebuie sa zici ca toate masinile sunt super. Cam asta ai zis tu.
    "Un pasionat auto în adevăratul sens al cuvântului respectă orice produs pe patru roți și este realist.. "

    "Respecta orice produs pe patru roti"

    Deci trebuie sa fac reclama si sa spun ca toate masinile sunt fenomenale... .
    Eu am spus doar parerea mea. Si nu, nu fac liniute.

    Si la ce te referi prin : "respecta orice produs" ?
    2 6
  • @clique
    Sa avem pardon, dar iti iei Corolla hibrid la banii astia. Si nu exista termen de comparatie intre ele. Corolla este muult mai interesanta ca Civic, daramite cu Jazz. Intrebare: are aceeasi mizerie de cutie de pe CRV, asa numita e-CVT desi nu are nici o legatura? Tot cu o singura treapta este?
    3 7
  • AndreiRS
    Chiar ma gandeam la un Jazz zilele astea, oare cu ce pret va veni. Mai mare decat al Civic ului. Mai stau putin si-mi trece. Doamne, ce preturi! Vechiul Jazz era chiar accesibil in comparatie cu asta.
    6 1
  • Inainte de a critica pretul, uitati-va ce dotari are standard, fata de restu
    7 6
  • pai lupo tdi consuma mai putin si l i ei mai ieftin..ma pis pe tigaia lor .la pretul asta ca si alte facaturi de moda eco...polueaza china cat caru sii doare la p..
    4 4
  • fan skoda
    Da, este foarte dotata dar nu este electrica nici macar PHEV ca sa justifice pretul. Daca era PHEV pretul era foarte bun. Daca era electric, pretul era excelent. Dar este hibrid integral. Si pretul este mare.
    2 3
  • Mai bine un Jazz decat cazatura aia de Fabia.

    Diferenta de 3.000 de Euro se justifica pana la ultimul cent in cazul in care se configureaza cele doua modele cu dotari maxime. N-am de gand sa insir aici avantajele, tehnologia, calitatea sau dotarile suplimentare de negasit la Skoda dar este clar ca cine isi doreste o masina construita inteligent isi va cumpara un Jazz.

    Portbagajul asa cum ziceam e mai mic decat la Fabia dar doar in versiunea "dric" a Skodei
    6 1
  • @eu ai dat o comparatie mai proasta de cum nu se putea :)).

    1. nu compara mere cu pere, adica masina sh vs noua
    2. nu compata masini din clase diferite Lupo (clasa A sau clasa Mini) cu Jazz (clasa B sau clasa Subcompacta)
    3. Lupo la vremea lui cand a fost masina noua, versiunea aia de consuma super putin 1.2 TDI sau chiar 1.4 TDI costa cat un Golf! In UK spre exemplu se vindea cu vreo ~10-11.000 GBP sau echivalentul a ~17.000 EUR la vremea aia!

    Deci, Lupo masina si mai mica, la fel de scumpa. Nu ai dat bine comparatia :)).

    Dar, da, raman si eu la ideea mea ca acest Jazz este scump, mai ales ca acum ceva ani Toyota Yaris Hybrid era pe la 18.000 varianta de top.

    @@clique Doar parerea ta, mie tot imi place mai mult Civic :D.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru