Satisfactie clienti

Vineri, 24 Mai 2013 | General

JD Power 2013: Jaguar este pe primul loc la satisfacţia clienţilor în Regatul Unit

Jaguar este marca cu cel mai mare punctaj în materie de satisfacţie a clienţilor în Regatul Unit, arată studiul realizat de JD Power şi What Car?.
Joi, 21 Februarie 2013 | Intern

STUDIU: Honda este marca numărul unu la satisfacţie în România

Un studiu realizat online în România a relevat faptul că marca Honda este pe prima poziţie la mai multe capitole legate de satisfacţia clientului, atât în ceea ce priveşte vehiculul în sine, cât şi în privinţa serviciilor oferite clienţilor.
Joi, 31 Mai 2012 | General

JD POWER Marea Britanie: Jaguar este cea mai apreciată marcă, Kia Sportage câştigă la modele

Jaguar şi Kia Sportage sunt marii câştigători ai clasamentului JD Power 2012 în Marea Britanie. Acesta a vizat 18.000 de şoferi din Regatul Unit şi vizează patru criterii cheie ale evaluării automobilelor.
Miercuri, 22 Septembrie 2010 | Industrie

FRANŢA: Dacia, pe locul al doilea după Audi în topul ataşamentului clienţilor

Dacia a reuşit o performanţă de excepţie în Franţa, acolo unde marca românească s-a clasat în faţa Mercedes şi BMW în ceea ce priveşte mulţumirea clienţilor pentru produsele cumpărate.
Joi, 24 Iunie 2010 | Industrie

Dacia, pe locul al doilea în topul satisfacţiei clienţilor germani în 2010

Dacia a urcat 11 poziţii în clasamentul JD Power din Germania în doar un an, atingând acelaşi nivel cu BMW în cel de-al doilea an de participare la acest sondaj.

Tag-uri similare

Mercedes, BMW, Dacia, Germania, studiu, Dacia Logan, JD Power, fiabilitate, studiu JD Power, satisfactie clienti
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru