Feedback

Ford reacționează după eșecul de la EuroNCAP: Mustang va primi sistem de frânare automată de urgență și pe versiunea europeană

Publicat Luni, 30.01.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 4
Ford reacționează după eșecul de la EuroNCAP: Mustang va primi sistem de frânare automată de urgență și pe versiunea europeană - Poza 1
Ford a confirmat că Mustang va primi sistem de frânare automată de urgență și pe versiunea europeană, după ce modelul sportiv a obținut doar două stele în testele EuroNCAP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Mustang a dezamăgit săptămâna trecută în cadrul primei sesiuni de teste EuroNCAP, după ce organizația europeană i-a acordat numai două stele.

Una dintre cauze a fost lipsa sistemului de frânare automată de urgență (AEB) de pe versiunea europeană, deși acesta este disponibil pe varianta americană.

Oficialii EuroNCAP susțin că producătorul american a făcut această alegere pentru că nu se aștepta ca Mustang să fie testat de organizație, în condițiile în care modelele sportive sunt în general trecute cu vederea din cauza vânzărilor scăzute din punct de vedere cantitativ. "Ford nu se aștepta ca EuroNCAP să testeze Mustang și a ales să nu introducă tehnologia de siguranță care este disponibilă pentru clienții americani", a precizat Michiel van Ratingen, secretarul general al EuroNCAP.

Urmareste Automarket
Ford a anunțat însă ca varianta europeană a lui Mustang va primi de asemenea sistemul AEB începând cu comenzile primite de la clienți după luna septembrie a acestui an. În plus, americanii insistă că decizia nu a avut legătura cu EuroNCAP, ci cu cererea scăzută pentru sistemul AEB din partea clienților.

Pe de altă parte, Mustang a înregistrat rezultate modeste și la alte capitole. Astfel, în cazul impactului frontal parțial, umflarea airbagurilor frontale nu a fost suficientă, iar șoferul și pasagerul au lovit cu capul structurile bordului. De asemenea, testul frontal complet a scos la iveală posibilitatea ca pasagerul de pe scaunul spate să alunece pe sub centură de siguranță și să sufere răni grave la nivelul genunchilor, femurului și a regiunii pelvisului.

Via Automotive News


Comentarii (4)

  • nu perfecta, dar o reactie mult mai matura decat a celor de la mercedes cand a fost testata vechea generatie C classe in testul SOT in 2012.
    8 5
  • Ceva de genul, na' s-aveti si voi sa nu ziceti ca nu va dam ... Penibil...
    3 1
  • Ce parere ai bravule @inexorabil de rezultatele dezastruoase ale ''colosalului'' calutz ''Mustang'' slefuit de pe capota lui Ford ? :)) ....mare dezamagire. Pacat, in rest arata demential in realitate.Nu de putine ori am vazut-o. Dar 2 stele mai ?? Mai nesigura ca Logan 1 :)))
    4 6
  • Chiar daca e masina sport nu se justifica sa ai siguranta de anii 90. SI la testele americane de siguranta a iesit varza.
    Oricum si cu sistemul de franare automata tot la fel de slaba e la un impact cand intri intr-un copac de pe marginea drumului de exemplu.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru