Preţuri, motorizări, detalii tehnice, dotări şi opţionale
Noile Porsche 911 Carrera 4S și Targa 4S facelift: motor mai puternic
BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
-
Test Drive Renault 5 E-Tech
NostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. -
Test Drive Volvo EX90
MjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. -
Test Drive Porsche 911 GTS facelift
EtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video.
ŞTIRI AUTO
-
Joi, 03 Iulie | Modele noi
A290 Rallye, hot hatch-ul electric de competiție lansat de Alpine
Noul Alpine A290 Rallye este cel mai nou hot hatch electric lansat pentru competiții al constructorului francez. Mașina își va face debutul în luna iulie la Festivalul Vitezei de la Goodwood. -
Joi, 03 Iulie | TV: Curse auto
VIDEO: Liniuță între Porsche 911 GT3 RS și Maserati MC20
Britanicii de la carwow au pus față în față într-o cursă tip liniuță două modele exotice. Este vorba despre Porsche 911 GT3 RS și Maserati MC20. Porsche ascunde sub capotă un motor cu 6 cilindri în linie de 4 litri aspirat natural care dezvoltă 525 de cai
-
Cum alegem scuterul potrivit nevoilor noastre
La fel ca în cazul mașinilor, scuterele sunt de mai multe feluri. În acest nou episod al rubricii noastre “Primii pași pe două roți” aflăm cum alegem scuterul potrivit pentru nevoile noastre.
-
Echipamentul pentru scuter: cât costă și cum îl alegem
Înainte de a ne gândi la achiziția unui scuter de 125 cmc, ar trebui să luăm în calcul și costul unui echipament corect. Cum îl alegem și cât ar trebui să coste acesta, aflăm într-un nou episod al rubricii noastre “Primii pași pe două roți”.
-
Reguli de siguranță în trafic, atunci când suntem pe scuter
După ce am aflat cât de util poate fi un scuter în mediul urban și care sunt comenzile sale esențiale, astăzi vorbim despre reguli esențiale în trafic. Mai exact, cum conducem un scuter pentru a evita rănirea noastră sau a celor din jur.
-
În luptă cu milisecundele
Recordurile pe circuit fac parte din industria auto și din istoria fiecărui constructor de automobile. Toate recordurile sunt importante, dar cele stabilite pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife atârnă infinit mai greu, datorită complexității traseului. Germanii de la Audi sunt “clienți” cu ștaif ai circuitului din regiunea Eifel, acolo unde au stabilit timpi de referință atât cu RS 3 cât și cu RS Q8. Despre această luptă cu milisecundele vom vorbi, pe larg, în rândurile următoare.
-
Întâlnirea generațiilor. Povestea lui Audi A6
Anul acesta, Audi A6 a intrat în cea de-a 6-a generație de când a adoptat acest nume, în urmă cu puțin peste 30 de ani. Dacă adăugăm și vechiul Audi 100, predecesorul direct al lui A6, modelul din segmentul E este deja la a 9-a generație. Pentru a marca lansarea noii generații A6, germanii au adunat laolaltă toate generațiile modelelor A6 și 100, prilej cu care ți-am pregătit un articol cu povestea modelului, de la începuturi și până în prezent.
-
A doua șansă
Cu o prezență de peste 100 de ani în diverse ramuri ale motorsportului, Audi se descrie ca fiind “cel mai sportiv producător din segmentul premium”. Acum, o mână de colecționari privați, aleși pe sprânceană, au ocazia să devină o parte din această istorie. Totul, mulțumită noului program Audi Sport Racing Legends.
-
Renault, în era mașinilor conectate: „Respingem atacuri cibernetice în fiecare zi”
Mașini inteligente, cloud și Inteligență Artificială. Despre aceste subiecte am discutat, în cadrul unei mese rotunde, cu Frederic Vincent, Chief Digital & Information Officer în cadrul Grupului Renault. În ce direcție se îndreaptă industria auto, din acest punct de vedere, afli din rândurile următoare.
-
Cine este ROADS, uriașul simulator Renault?
„Cum ar fi să creăm un simulator cu capabilități fără precedent?” Aceasta este întrebarea pe care Renault și-a pus-o atunci când s-a gândit să construiască simulatorul ROADS, cel mai avansat și uriaș simulator din portofoliul grupului francez. În acest articol vom vorbi despre provocările pe care Renault le-a întâmpinat de-a lungul procesului de dezvoltare și de construcție a celui mai avansat simulator al său.
-
Renault și mașina viitorului: pașii către un viitor sustenabil
Cum încearcă Renault să producă mașini mai prietenoase cu mediul? Răspunsul este simplu: utilizarea materialelor reciclate, atât pentru caroserie, cât și pentru habitaclu. În acest articol vom vedea care sunt eforturile depuse de grupul francez pentru a-și reduce amprenta de carbon în timpul producției unei mașini.
-
Joi, 03 Iulie | Formula 1
F1: McLaren prezintă o grafică nouă pentru cursa din Marea Britanie
McLaren a dezvăluit o grafică nouă pentru monopostul său de Formula 1. Echipa britanică va rula cu o grafică predominant cromată pentru cursa din Marea Britanie. -
Joi, 03 Iulie | General
Bentley dezvăluie o siglă nouă, a cincea în peste 100 de ani
Bentley a dezvăluit oficial noua sa siglă, care va fi prezentă pe viitoarele modele ale mărcii. Noua siglă este a cincea în cei 106 ani de existență ai mărcii.
-
Britanicii de la carwow au pus față în față într-o cursă tip liniuță două modele exotice. Este vorba despre Porsche 911 GT3 RS și Maserati MC20. Porsche ascunde sub capotă un motor cu 6 cilindri în linie de 4 litri aspirat natural care dezvoltă 525 de cai
-
Noul model electric Xiaomi SU7 a stabilit un nou record pe Nurburgring, fiind cel mai rapid sedan electric testat vreodată pe circuitul german. Totodată este și al patrulea cel mai rapid model testat pe Nurburgring.
-
Cei de la Officially Gassed au vrut să afle care este cel mai rapid hot hatch. Este unul cu un motor de 3,4,5 sau 6 cilindri? Pentru asta au pus la încercare într-o liniuță următoarele modele: Volkswagen Golf R, Toyota Yaris GR, Audi RS3 și BMW M2. Aflați
-
Joi, 03 Iulie | Masini electrice si hibride
Noul Hyundai Ioniq 6 N. Debut în 10 iulie, la Goodwood Festival of Speed
Constructorul asiatic anunță debutul oficial al noului Ioniq 6 N. Evenimentul va avea loc în data de 10 iulie, cu ocazia Goodwood Festival of Speed. -
Joi, 03 Iulie | Intern
Restricții de circulație pe Autostrada A2 București-Constanța, din cauza unor lucrări
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române anunță că în cursul zilei de azi se va circula cu restricții pe Autostrada A2 București-Constanța. -
Joi, 03 Iulie | Modele noi
Ford E-Transit Custom, acum disponibil și cu tracțiune integrală
Ford a lansat o nouă versiune cu tracțiune integrală pentru E-Transit Custom. Utilitara electrică va fi disponibilă pe piață începând din primăvara anului viitor.
-
Joi, 03 Iulie | Modele noi
Pariu pe negru: noul Range Rover Sport SV Black
Land Rover a lansat o nouă versiune pentru Range Rover Sport SV. Noua versiune, botezată simplu Black, aduce numeroase accente negre și un motor V8 pe benzină cu tehnologie mild-hybrid. -
Joi, 03 Iulie | Industrie
Viitorul Polestar 7 va fi produs în Slovacia. Debut în 2028
Compania suedeză anunță că producția europeană a viitorului model Polestar 7 va avea loc la uzina Volvo Cars din Kosice, Slovacia. Debutul noului model este programat pentru anul 2028. -
Miercuri, 02 Iulie | Industrie
Lancia readuce la viață numele Delta HF Integrale
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. -
Miercuri, 02 Iulie | Industrie
Stellantis ar putea închide fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru emisiile de CO2
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. -
Miercuri, 02 Iulie | Modele noi
Noul Mitsubishi Grandis: SUV înrudit cu Renault Symbioz
Mitsubishi a dezvăluit oficial noul Grandis. Noul model este un SUV de dimensiuni compacte care împărtășește platforma sa cu Renault Symbioz. -
Miercuri, 02 Iulie | Interviu
Interviu cu Federico Foschini, director de marketing Lamborghini: "Lamborghini este visul multora și o realitate pentru puțini"
Cu ocazia evenimentului Lamborghini Day din Germania, am avut ocazia să aflăm informații chiar de la sursă, de la mai marii companiei din Sant'Agata Bolognese. Federico Foschini, directorul de marketing și de vânzări al mărcii, ne-a acordat un interviu în exclusivitate, pe care îl poți citi mai jos.
-
Cum alegem scuterul potrivit nevoilor noastre
La fel ca în cazul mașinilor, scuterele sunt de mai multe feluri. În acest nou episod al rubricii noastre “Primii pași pe două roți” aflăm cum alegem scuterul potrivit pentru nevoile noastre.
-
Echipamentul pentru scuter: cât costă și cum îl alegem
Înainte de a ne gândi la achiziția unui scuter de 125 cmc, ar trebui să luăm în calcul și costul unui echipament corect. Cum îl alegem și cât ar trebui să coste acesta, aflăm într-un nou episod al rubricii noastre “Primii pași pe două roți”.
-
Reguli de siguranță în trafic, atunci când suntem pe scuter
După ce am aflat cât de util poate fi un scuter în mediul urban și care sunt comenzile sale esențiale, astăzi vorbim despre reguli esențiale în trafic. Mai exact, cum conducem un scuter pentru a evita rănirea noastră sau a celor din jur.
-
În luptă cu milisecundele
Recordurile pe circuit fac parte din industria auto și din istoria fiecărui constructor de automobile. Toate recordurile sunt importante, dar cele stabilite pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife atârnă infinit mai greu, datorită complexității traseului. Germanii de la Audi sunt “clienți” cu ștaif ai circuitului din regiunea Eifel, acolo unde au stabilit timpi de referință atât cu RS 3 cât și cu RS Q8. Despre această luptă cu milisecundele vom vorbi, pe larg, în rândurile următoare.
-
Întâlnirea generațiilor. Povestea lui Audi A6
Anul acesta, Audi A6 a intrat în cea de-a 6-a generație de când a adoptat acest nume, în urmă cu puțin peste 30 de ani. Dacă adăugăm și vechiul Audi 100, predecesorul direct al lui A6, modelul din segmentul E este deja la a 9-a generație. Pentru a marca lansarea noii generații A6, germanii au adunat laolaltă toate generațiile modelelor A6 și 100, prilej cu care ți-am pregătit un articol cu povestea modelului, de la începuturi și până în prezent.
-
A doua șansă
Cu o prezență de peste 100 de ani în diverse ramuri ale motorsportului, Audi se descrie ca fiind “cel mai sportiv producător din segmentul premium”. Acum, o mână de colecționari privați, aleși pe sprânceană, au ocazia să devină o parte din această istorie. Totul, mulțumită noului program Audi Sport Racing Legends.