Australia, antrenamente 2: Mercedes în frunte. Red Bull a parcurs cel mai mare număr de tururi

de Daniel Popescu
Vineri, 14.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au fost cei mai rapizi în a doua sesiune de antrenamente libere din Australia, în timp ce Red Bull Racing s-a evidenţiat prin cel mai mare număr de tururi parcurse.

Esential 0.157 secunde a fost diferenta dintre Lewis Hamilton si Nico Rosberg in a doua sesiune de antrenamente
79 de tururi a parcurs Red Bull Racing in a doua sesiune de antrenamente, mai multe decat orice alta echipa
Mercedes a demonstrat în a doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Australiei că rămâne una dintre marile favorite la victorie în cursa inaugurală a sezonului, după ce Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au ocupat primele două poziţii în clasamentul general.

Britanicul a parcurs 37 de tururi pentru echipa germană după ce în prima sesiune a rămas în garaj din cauza unei probleme la calibrarea unui senzor şi a fost cronometrat cu 1:29.625, fiind cu numai o zecime mai rapid decât coechipierul său.

La rândul lor, cei de la Ferrari au continuat în acelaşi registru ca şi în prima sesiune: Fernando Alonso a ocupat locul trei, în timp ce Kimi Raikkonen a terminat pe şapte după ce a avut parte de o nouă defecţiune tehnică, de data aceasta la cutia de viteze.

Record de tururi pentru Red Bull Racing

Între timp, Red Bull Racing a oferit un nou indiciu că a remediat problemele de fiabilitate înregistrate în teste. Sebastian Vettel a efectuat 41 de tururi şi a ocupat locul patru în clasamentul general, la aproximativ şapte zecimi de secundă în spatele lui Hamilton, în timp ce coechipierul său Daniel Ricciardo a fost al şaselea după 38 de tururi. Astfel, cu un total de 79 de tururi parcurse, Red Bull Racing a devenit echipa cu cel mai fiabil monopost pe parcursul sesiunii.

Între cei doi s-a intercalat Jenson Button, iar Valtteri Bottas a obţinut locul opt pentru Williams în faţa lui Kevin Magnussen (McLaren) şi Nico Hulkenberg (Force India).

Doar 12 tururi pentru Lotus

Sesiunea nu a fost însă lipsită de incidente neplăcute.

Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) şi Esteban Gutierrez (Sauber) au ieşit în decor, în timp ce Nico Hulkenberg (Force India) şi Romain Grosjean (Lotus) au rămas blocaţi pe marginea circuitului după erori de pilotaj.

De altfel, Lotus a avut o nouă sesiune modestă, în care au contat doar cele 12 tururi parcurse de Grosjean, clasat pe poziţia a 18-a, în timp ce Pastor Maldonado a avut o defecţiune la sistemul ERS chiar la ieşirea în pitlane. Caterham a încheiat a doua sesiune fără să efectueze tururi cronometrate, la fel cum s-a întâmplat şi în sesiunea inaugurală.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Australiei va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 08:00, ora României.

Australia - rezultate antrenamente 2:

 1.  Lewis Hamilton     Mercedes              1m29.625s           37
 2.  Nico Rosberg       Mercedes              1m29.782s  +0.157s  31
 3.  Fernando Alonso    Ferrari               1m30.132s  +0.507s  28
 4.  Sebastian Vettel   Red Bull-Renault      1m30.381s  +0.756s  41
 5.  Jenson Button      McLaren-Mercedes      1m30.510s  +0.885s  33
 6.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault      1m30.538s  +0.913s  38
 7.  Kimi Raikkonen     Ferrari               1m30.898s  +1.273s  32
 8.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes     1m30.920s  +1.295s  38
 9.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes      1m31.031s  +1.406s  34
10.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes  1m31.054s  +1.429s  33
11.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault    1m31.060s  +1.435s  35
12.  Felipe Massa       Williams-Mercedes     1m31.119s  +1.494s  31
13.  Sergio Perez       Force India-Mercedes  1m31.283s  +1.658s  36
14. 
Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m32.355s +2.730s 36 15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m32.468s +2.843s 26 16. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m32.495s +2.870s 36 17. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m33.486s +3.861s 29 18. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m33.646s +4.021s 12 19. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m34.757s +5.132s 29 20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1 21. Pastor Maldonado Lotus-Renault 22. Kamui Kobayashi Caterham-Renault

Marele Premiu al Australiei la TV

Din cauza diferenţei de fus orar, Marele Premiu al Australiei se desfăşoară la primele ore ale dimineţii. Începând din acest sezon, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România au fost preluate de Dolce Sport, însă calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL, M1 sau RAI Uno. 

Eveniment Ziua Ora Transmisii TV
Antrenamente 1 vineri, 14 martie 03:30 -
Antrenamente 2 vineri, 14 martie 07:30 -
Antrenamente 3 sambata, 15 martie 05:00 -
Calificari sambata, 15 martie 08:00 Dolce Sport, RTL, M1, RAI Uno
Cursa duminica, 16 martie 08:00 Dolce Sport, RTL, M1, RAI Uno

▶ Formula 1 la TV, pe internet şi pe tablete în 2014: unde poţi vedea în direct cursele din Marele Circ

Comentarii (36)

  • ciuruitu
    intaresc: RBR par a fi fost niste mincinosi!
    9 8
  • strategia redbull, banuiam ca nu sunt asa departe bravo lor lea iesit farsa
    17 12
  • pariu pentru calificari:

    Prima linie 2 MB
    a 2-a linie 2 Ferrari
    a 3-a linie 2 RBR

    pariu pentru cursa

    Podium: Ferrari, MB, Williams
    10 20
  • hi hi hi
    Kimi Raikkonen mai bun ca alonso?pffffffffff ,pe acelasi monopost Alonso e mai bun
    14 22
  • @hi hi hi
    Kimi trebuie sa se acomodeze cu masina,Alonso e veteran.
    La fel a patit si Lewis anul trecut,la inceput Nico era mai rapid,apoi s-a obisnuit cu masina.
    24 9
  • pozitii
    cel mai real e timpul din calificari... eu astept!
    In privinta RBR, am facut un comentatiu ceva timp in urma in timpul testelor ca ei nu au absolut nicio problema, asta e doar o pacaleala... s-a adeverit!
    8 2
  • @ciuruitule
    sau chiar au avut probleme (varianta mai credibila) dar fiind oameni capabili le-au remediat. Chiar crezi ca au renuntat la teste deliberat doar ca sa induca in eroare?
    17 0
  • Grosjean
    Sunt trist ca nu a aparut inca tanarul "McLaren Bla Bla Mircea", pentru ca daca se uita la antrenamente stia deja ca cei de la McLaren sunt ingrijorati, de noul monopost. Datorita aerodinamicii pierd timp si datorita suspensiei de pe spate, monopostul arde mai mult combustibil degeaba, se tem ca nu vor termina cursa lol
    6 1
  • daca RBR iar domina (fara teste) inseamna ca te poti lipsi complet de teste, directionezi banii pentru un simulator mai bun cu care poti lucra full time fara pierderi (in teste mai faci praf si masina din cand in cand). Dar ce zic eu sa domine, uite ca stau deja destul de bine fara teste
    10 0
  • Aceste antranemente au fost mereu un barometru ptr. cursa, un singur lucru este clar RB numai o sa mai zburde la peste 30 sec fata de restul si asta e bine.
    Fortza Ferrari!!!!
    10 10
  • Ultima Bomba
    Unde a fost prins Vettel
    Din 2015 va fi la Mb
    7 1
  • daca si cu asa schimbare de regulament RBR raman in frunte, Ferrari nu mai are decat varianta sa apeleze la un asasin platit sa scape de Newey daca nu il pot cumpara
    20 1
  • pablo256r
    Mai sa fie!
    "Kimi trebuie sa se acomodeze cu masina,Alonso e veteran."
    Serios? Monopostul de anul asta nu cumva este total diferit fata de cel de anul trecut? Daca da, atunci nu ambii piloti trebuie sa se acomodeze cu monopostul? Si asta e valabil la toti pilotii din F1 nu doar la Ferrari!
    Presupunerea ca RBR "nu au vrut sa-si arate forma in teste" ... suczati-ma dar este absurd! Adica vreti sa spuneti ca atunci cand iesea fum din monopostul RBR ei de fapt au pus-o de un gratar doar asa ca sa-si ascunda adevarata valoare? Monopostul RBR a avut probleme grave de fiabilitate. Azi au aratat mai bine dar inca nu e nimic clar. Nici acum nu se stie cine cat combustibil avea fiecare monopost in rezervor. Aici se poate face diferenta. E un pas inainte ca nu s-a mai defectat. Cum au patit de exemplu Catheram sau Lotus.
    Hai sa vina A3, calificarile si cursa, apoi mai vorbim!
    19 5
  • Hose Armando
    i-a fript pe toti Hamilton anu asta. Daca are masina nu iarta. E cel mai bun din F1 clar, ar cam fi momentul sa aibe si cu ce
    6 15
  • @Hose

    de unde iese atata de clar k Ham e cel mai bun ... presupun ca de aici ai dedus:

    Vettel 4 titluri
    Alonso 2 titluri
    Kimi 1 titlu
    Ham 1 titlu
    Button 1 titlu ...

    de aici ... oricare poate sa fie considerat cel mai bun ...
    fanii sunt subiectivi ..

    eu zic k este foarte clar k Alonso si Kimi sunt cei mai buni ... :)))))
    vedem Duminica ... ajunge cu pronosticurile
    abia astept!

    Forza Rossa!
    11 9
  • Asteptati cursa, nu trageti concluzii pripite ca iar o luati in freza :))
    7 0
  • Apropo de Kimi poate nu se vede scris ca a avut probleme de cutie dupa ce ieri a avut o alta defectiune la sistemul mgu-k.Cam greu sa fortezi cu o masina schioapa dar, daca problemele se rezolva mai vedem noi cum este cu cel mai bun.
    6 1
  • Hose Armando
    @soxy

    Nu l-a batut Hamilton pe Alonso in 2007? Si pe pista si in clasament. Si era doar debutant. Asa ca scuteste-ma cu Alonso. Iar Kimi sa treaca mai intai de Alonso, deocamdata nu a facut-o. Nu a avut Hamilton masina anii trecuti, s-a irosit cum zicea la McLaren
    8 6
  • @Hose

    in 2010 si 2012 McLaren a avut masina mai buna ca Ferrari ... si Ham nu a reusit sa termine mai sus de locul 4 in clasament ...
    in 2008 Ham a luat titlul in ultimul viraj al turului final ... asta il face cel mai bun?
    8 4
  • Hose Armando
    @Soxy

    presupui. Iarasi continui sa te prefaci, nu? Ii compari cand sunt pe aceeasi masina, cum sunt acum Kimi cu Alonso, nu faci tu presupuneri favorabile cui vrei tu. Daca nici atat nu ai habar, lasa-te de f1
    3 6
  • @Hose

    eu sunt fan Ferrari, si cu toate acestea raman cat de cat obiectiv,
    tu insa presupui ca Ham este cel mai bun ... doar fiindca esti fan de al lui ...
    foarte bine, dar exprima-te doar in numele tau ...

    cat despre presupuneri favorabile,
    daca tu crezi ca Ham este cel mai bun fiinca asa consideri tu, atunci nu trebuie sa te lasi de F1 ca nu te-ai apucat de ea niciodata... sorry
    4 2
  • @Soxy

    Ramai cat de cat obiectiv pe dracu.
    Daca ai fi obiectiv ai recunoaste ca.... we are already building an empire... and that we will break down the red empire...
    2 12
  • @Grosjeane

    Stai la cutie, nu fa galagie prea mare.
    Sunt zvonuri ca timpul lui Button a fost pe medium nu pe soft.
    Ia o sticla de bere, aseazate pe un scaun si poti sa te afunzi intr-o contemplatie artistico-filosofica ...because... we are already building an empire...
    5 6
  • @Mircea

    la fel sunt si zvonuri ca Ferrari a cumparat McLaren k sa o desfiinteze!

    :))))))))))))))))))))))))

    daca McLaren nu termina cursa din Melbourne si nu postezi nimik dupa cursa cu imperiul tau, venim peste tine in Craiova si acolo batem joc de tine
    :)))))))))))))))))))))))
    5 3
  • Ma ascund daca nu termina cursa :)))))))))))))
    Va astept atunci cursa viitoare la un gratar si un pahar de vin daca tot veniti, sa vedeti ca nu sunt chiar atat de "nebun" cum credeti voi :))))
    10 1
  • Sa vezi ca daca terminam cursa in fata Ferraristilor umplu pagina cu imperii in devenire :))))))
    6 2
  • numai sa nu ne servesti cu gratar si vin "special pregatit" sa scapi de fanii Ferrari :)))))))))))))))

    ne strangem fanii Ferrari si venim in vizita!
    poate se alatura si catziva din tabara RBR si MB :))))))))))))))


    Vb serios

    @Daniel
    anul trecut mai anuntai cate o intalnire intr-un sport-bar
    anul acesta va fi ceva?

    ar fi interesant sa ne uitam la o cursa si sa "dezbatem" live
    4 1
  • @Soxy

    Nu mane stai calm, nici in gluma. Din contra daca voi mi-ati accepta efervescenta pentru Mclaren cu mai multa intelegere mie chiar mi-ar placea cu voi pe forumul acesta :)
    Nu vezi ca multe spun ca sa provoc umor? :))
    Atunci doar o iau pe aratura cand tot insistati ca Ferrari ii buna, si ca face masini bune, si ca ce buni sunt Ferrari, cand ei de fapt doar atat ca l-au avut pe Alonso in toti anii acestia. Atunci ma "apuca toti dracii" :)))
    5 2
  • @Soxy

    Ma tem ca acel "dezbatem live" ar fi cu eu la pamant si voi toti sarind cu picioarele pe mine :))))) si strigand "we destroyed the empire" :)))
    6 1
  • @Mircea

    :)))))))))

    buna asta cu "we destroyed the empire"
    6 0
  • :))))))
    4 1
  • Acuma daca ii sa vb serios, sa stii ca recunosc ca Ferrari ii intr-o pozitie mai buna decat Mclaren pt Australia. Oricat am tot incercat sa aduc contra argumente si sa ma mint singur, conteaza totusi sa fii echipa de uzina.
    Pur si simplu Mercedes a inceput proiectul mai devreme si a alocat mai multe resurse inca de prin 2011, 2012, decat Ferrari pt ca nu s-a luptat la titlu sau locurile 1-2 cu exceptia lui 2013.
    Se vede la Ferrari la sistemul de racire, la cat de subitiri si mici sunt placile laterale ca au putut sa lucreze mana in mana cu echipa care pregatea si motorul. Daca va fi apropiata sau usor inferioara echipelor de client Mercedes, va fi strict datorita superioritatii motorului Mercedes, dar proiectul general masina-motor, este clar mai bine inchegat la Ferrari decat la Mclaren.
    6 1
  • Acuma daca nu vrrei sa o dau pe imperii iar, sa nu razi de mine ca am recunoscut asta :)
    6 2
  • @Mclaren_mircea
    Acuma o tii cu Alonso? Is he the fastest man of the track?
    2 1
  • @fake mclaren_mircea

    Cu Button si Magnussen

    Because together with them, Ron and Honda... WE ARE BUILDING AN EMPIRE...
    3 1
  • Alonso is just the fucking man of the track
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru