Drumul expres Craiova-Piteşti: a fost semnat contractul pentru ultimul tronson

de Paul Cosma
Marti, 17.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
CNAIR şi asocierea de firme româneşti SA&PE Construct - Spedition UMB - Tehnostrade au semnat contractul pentru ultimul tronson din drumul expres Craiova-Piteşti, în lungime de 31,8 km, între Coloneşti şi Piteşti.

Autoritățile dau asigurări că, în acest an, șoferii vor putea circula pe noul drum expres dintre Craiova și Pitești.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat că valoarea contractului pentru ultimul tronson din această șosea nouă este de 617 milioane de lei.

“Astăzi s-a semnat contractul pentru ultimul tronson din drumul expres Craiova-Piteşti. Am participat astăzi la sediul CNAIR la semnarea contractului dintre Compania de drumuri şi câştigătorul licitaţiei pentru proiectarea şi execuţia lotului 4, grupul de firme UMB. Acelaşi antreprenor lucrează excelent pe tronsoanele 2 şi 3 ale drumului expres şi mă aştept ca ritmul să fie similar şi pe acest segment din DX12. Ca termene contractuale, avem 12 luni pentru proiectare şi 24 pentru execuţia celor 31,8 km ai lotului dintre Coloneşti şi Piteşti”, a scris Drulă pe Facebook.

Drumul expres Craiova - Piteşti este împărţit în patru loturi, are o lungime totală de 121 de km, prevede câte două benzi pe sens de câte 3,5 metri lăţime fiecare, fără bandă de urgenţă, acostamente de câte 1,5 m pe fiecare parte şi o bandă mediană cu separator lată de 3 metri.

UMB este constructor şi pentru Lotul 2 (40 km), care se va finaliza în acest an, şi pe Tronsonul 3 (31,75 km).

Via news.ro 

Comentarii (8)

  • Noroc cu astia de la USR+ ca mai misca ceva in tara asta.
    11 12
  • Oare de ce nu au scos la licitație toate sectoarele de drum in același timp?... nu cumva e șmecheria ca aceeași firma nu se poște ocupa de toate in același timp?... acum utilajele grele pot fi mutate pe celălalt tronson
    4 13
  • @dci

    Măcar de ar fi avut UMB toate șantierele din țară. Am fi avut acum mai mulți km de autostrăzi în uz. Dar legea nu permite așa ceva și într-un fel e corect. Dar măcar să schimbe partea unde spune că cel mai mic preț trebuie să câștige licitația. Iar d-alde italieni și greci care au băgat amânări peste amânări să fie trecuți pe lista neagră și să nu mai primească lucrări în România.
    10 1
  • @adig01

    Mai degrabă, Drulă. Care e o excepție prin USR+ pe acolo în ceea ce privește modul în care își face treaba. Restul de la ei sunt mediocri și slabi, ba chiar în unele cazuri penibili, extrem de penibili.
    8 5
  • Nu mai generalizati, laudati doar pe cine merită. Drula da din coate si misca treaba, foarte bine! S-o tina tot asa.
    16 1
  • @moldovene
    Vezi c-a nascut tata nr 2,Barna,sa-i fi nasi ca la pocaiti,ciolosi ce face,ramane si el greu?Nu mai vorbesti usr-ul doar de bine?baga niste citate din biblie dupa ce ne arati ca-i iubesti pe aia care refuza sa jure pe ea,nenea cu seatul de 500 de cai.
    3 4
  • @dci, toate cele patru trosoane din Craiova-Pitesti au fost scoase la licitatie impreuna inca din 2017, dar din cauza contestatiilor tronsonul 3 a putut fi semnat doar anul trecut iar 4 abia acum.
    7 2
  • mircea badea
    fiindca nu vor sa schimbe legea cu contestatiile. dar defapt e cu aprobabrea stapanilor de la ue.

    sa ne anunte cand e gata drumul de mers pe el cu100+ fara blocaje. nu ne intereseaza ce cecuri semneaza ei acum..

    ce fac chinezii intr-o saptamana facem noi in cateva decenii...suntem foarte tari, minunea galactica!
    3 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru