Feedback

Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere

Publicat Vineri, 07.06.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 21
Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere - Poza 1
Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere - Poza 2
Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere - Poza 3
Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere - Poza 4
Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere - Poza 5
Mercedes-AMG prezintă cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istorie: 2.0 litri și 421 de cai putere - Poza 6
Mercedes-AMG a dezvăluit detaliile tehnice ale noului motor turbo cu 4 cilindri de 2.0 litri. În versiunea de top, unitatea oferă 421 de cai putere și un cuplu de 500 Nm și devine astfel cel mai puternic motor cu 4 cilindri dezvoltat în producție de serie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG a oferit la sfârșitul acestei săptămâni o serie de detalii tehnice cu privire la noul său motor turbo cu 4 cilindri cu capacitatea de 2.0 litri, care a primit numele de cod M 139.

Noua unitate de propulsie va fi disponibilă în gama Mercedes-AMG în două versiuni. Cea mai performantă versiune va avea indicativul S și va genera 421 de cai putere la 6.750 de rotații pe minut, în timp ce cuplul maxim este de 500 Nm și este atins între 5.000-5.250 de rotații pe minut. De asemenea, presiunea maximă de încărcare este de 2.1 bari.

Prin aceste performanțe, M 139 devine cel mai puternic motor cu 4 cilindri dezvoltat vreodată în producție de serie. Unitatea este cu 41 de cai putere mai puternică decât cea mai puternică versiune a motorului M 133, care genera 380 de cai putere în cazul actualei generații Mercedes-AMG A45.

Între timp, versiunea de bază a noului motor generează 387 de cai putere la 6.500 de rotații pe minut și un cuplu maxim de 480 Nm între 4.750-5.000 de rotații pe minut. Această variantă are o presiune maximă de încărcare de 1.9 bari.

Indiferent de versiune, motorul oferă până la 7.200 de rotații pe minut, iar masa acestuia este de 160.5 kilograme.

Mercedes-Benz nu a anunțat oficial pe ce modele va fi introdus noul motor, însă este de așteptat ca acesta să-și facă apariția pe noua generație Mercedes-AMG A45, pentru care cosntructorul german a publicat deja o serie de teasere și care va fi prezentată în cursul acestui an.

Ulterior, unitatea de propulsie ar putea fi disponibilă și pe versiunea de serie a conceptului Mercedes-Benz GLB, un SUV cu 7 locuri care urmează să fie prezentat în această vară.

Via Mercedes-Benz


Comentarii (21)

  • Anonim
    Nu are cum sa fie cel mai bun are Mazda ala fantastic tot de 2 litri !
    8 21
  • Anonim
    Fanii Mazda la fel de inversunati ca aia WV ai actionat hahahaha
    16 3
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • LumeProastă
    Mazda are ceva nou, in motorul ăla. Ăsta nu are nimic nou....50 cai in plus, atat ))) vai ce performanța de invidiat
    1 20
  • Hahaha
    Mitsubishi Lancer EVO FX440 MR, cu 10 ani in urmă avea 2.0 in 4 cilindri cu 440cp ))) și a fost in producție de serie de 40 unitați ;)
    11 17
  • Iar a intrat cineva cu o frustrare asiatica pe Automarket.ro :):) E semn bun, insemna ca europenii progreseaza.

    Asta compara productia de motorsport cu productia de serie. Brava Gicule, intr-adevar, 40 de unitati e productie de serie ... Bua-ha-ha ... Ia uita-te putin la cat scoate Mercedes din 1.6L la Project One. Dupa mintea ta, si aia e productie de serie. Ia compara putin cu ce vinde AMG pe A Class si toate derivatele ei. Daca mitsupishi se apuca sa puna motorul ala pe adevarata productie de serie, erau in groapa si directorii aveau toti cu burtile spintecate.

    Acum 80 de ani Mercedes atingea 437 kmph. Unde erau mitsubishi pe-atunci? Abia daca industria aero atinge vitezele alea. Aia inca se taiau cu sabiile intre ei si aveau deja un istoric serios in spionajul industrial. Toata creativitatea lor s-a redus la a plati ingineri si designeri englezi sa le puna pe picioare industria aero. Cam ce au facut si coreenii cu nemtii.

    Continua sa mai vii pe aici si sa bagi pastile. E foarte amuzant, mai ales inainte de week end :)
    15 6
  • Comentariile de la articolul asta au fost trollate de la inceput si tot acolo merge vad. Daca un producator a scos ceva bun nu inseamna ca toti ceilalti sunt prosti.

    Bravo mercedes pentru reusita, bravo tuturor producatorilor care vin cu inventii si inovatii menite sa ne faca viata mai usoara/frumoasa.
    20 0
  • Inca o chestie bai minciunel cu mitsupishu tau. A fost lansat de fapt in 2014, deci nu cum 10 ani, iar motoarele alea trebuiau refacute dupa cati km? Hai ca te las pe tine sa mananci ... cu gura plina.

    Daca mai ai ceva resurse, povesteste un pic si despre transmisiile de pe mitsu. Ca tot iti place sa razi de DSG-uri.
    12 9
  • someone
    @ zarne: cand mitsubishi avea 4G63T mercedes nici macar nu avea motor in 4 cilindri demn de mentionat. si mitsu a intrat in istorie cu al sau 4G63 pe cand mercedes inca asteapta verdictul timpului stiu ca exista argumente pro si contra si asa si este, dar ca motor de serie pe masina de serie nu trebuie uitat Evolution X care avea sub capota 440 de cai in versiunea MR FQ 440. e drept ca a fost o serie redusa, dar cu exceptia turbinei , motorul era de serie. si apoi ca serie si mai redusa, doar in uk a urmat MR FQ 480 care avea interne stock si turbina HKS. puterea e sugerata de numele masinii.
    intrati pe iutub si si cautati care este cel mai bun/puternic/fiabil motor de 2.0 4 cilindri. sr20det de la nissan si 4g63t de la mitsubishi sant pe primele 2 locuri, pe cand primul motor de A 45 amg si anume M133 si actualul M139 inca asteapta sa fie macar bagate in seama de altciineva decat de jurnalisti.
    oricum, e evident ca din pct de vedere al discutiilor nimeni nu va castiga aici pentru ca fiecare are dreptatea in mana. asa ca discutie placuta mai departe
    5 1
  • @pamfleșteanu
    Daca strambi denumirea la o marcă, mai crezi ca e la modă asta in 2019? ...IQ la nivel de țigan ;) dute si dă BAC-u mai intii. Dacă ajung sa te cunosc, iți rup degetele sa nu mai poti scri in viața ta.
    5 17
  • @pamfleșteanu
    Apropo...ce constructii fac japonezii la ei acasa acolo..in zona seismică. Cred ca daca locuiau acolo nemții demult dispăreau de pe fața pamantului..
    5 16
  • SpeedRecord
    Alea de la Mercedes care au scos 300+ si 400+ la orănu prea le poti considera "masini"...prima masina care a trecut de 400km/h a fost Veyron in 2005. Si prima care a depasit 300 a fost ferrari 288gto in 1984.
    5 2
  • petrusian
    Nici o zi fata AMG.
    0 0
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • S-au încins iarăşi spiritele…Păi am fabulat eu atunci când am (tot) subliniat că umbra lui Mafia ne va urmări toată viaţa?...Mai frecvent sau mai rar, dar nu vom scăpa de “pamfleşteanu” nici măcar dacă Universul ar mai fi creat o dată, cu materiale şi fiinţe complet noi. Precum în cazul trichinei – odată ce ţi-a intrat în corp, aleluia: accepţi să trăieşti cu ea sau sucombaţi împreună. Iar factorul de perpetuare a acestei anomalii coincide cu “libertatea de exprimare” prost înţeleasă (mai ales de…redacţia AM). Din nefericire. Dar asta e, la urma urmei – ne vom preta la temenele în faţa lui Zeus Publicitarius până ne vom zdreli genunchii. De fapt, avem de ales? Axiomatic, nimic nu este “moca” pe lumea asta şi nu se face (doar) de amorul artei. Toţi câţi nu vor sau nu pot să priceapă măcar atâta lucru ajung să…populeze ospiciile.

    Până una alta, draga mea Ivanoff Mădălina, asiaticii îşi datorează (inclusiv) realizările de pe plan auto fostei (s-a cam dus pe copcă, săraca!) industrii euroamericane. Tu trebuie doar să ai permanent fixat în minte adevărul inatacabil şi anume că prima maşină a Toyotei – modelul AA – reprezenta un mix american: motor de Chevrolet, şasiu de Ford şi caroserie de Chrysler. Başca geneza lui Land Cruiser s-a bazat pe un Jeep.

    Aceste certitudini (evident că le cunoşti, dar le ignori cu viclenie…) ar fi de preferat să-ţi insufle minima cuviinţă, iar dacă nu te simţi capabil de “aşa ceva”, atunci măcar să-ţi aminteşti de indispensabila…omenie. Dacă tot vrei să vatămi fizic pe cineva, atunci încearcă chiar în privinţa mea; să vedem: cine cui ce va rupe? Ba cred că eu ar trebui să te smotocesc, fiindcă eşti un…mincinos: plimbarea aia “persuasivă” cu Lexus-ul promis când va avea loc? Vreau să spun: după câte miliarde de ani? Dacă nu-ţi onorezi promisiunile, ce pretenţii morale să emită semenii faţă de persoana ta?

    Pe subiect: rămân la părerea mea, adică le consider cele mai capabile în a “stoarce” puteri colosale din motoare mici pe…Oldsmobile şi Lancia, culmea, două dintre cele mai inovatoare mărci din istoria automobilului, ceea ce a deranjat în primul rând…companiile care le-au deţinut legal şi care le-au săpat prompt gropile…Chestiune care ne miră? Deloc! Viaţa reală ar sări imediat să ne (tot) exemplifice…

    PS. Îl stimez mult pe Zărne, chit că nu “diger” (în veci de veci) pasiunea lui pentru “electrice” (dar nu numai în cazul lui). Dacă te-ai strădui să-l eviţi (şi să nu-l mai “înţepi” fără referire directă la el), normal că nu ţi-ar mai riposta, Mădălino. “Dacă ajung să te cunosc”…ai constata surprins că omul poate fi un partener agreabil de dialog, dar, logic, se cuvine mai întâi să-l abordezi în mod corespunzător (iar înainte de a-i pune în vedere tâmpenia cu “bac-ul“ – dânsului, ditamai…inginerul – asigură-te că bagajul elementar al “celor şapte ani de acasă” te însoţeşte negreşit).
    11 0
  • Japonia este Germania Asiei.

    Şi Japonia şi Germania au exact acelaşi profil (împart ananath dreapta).

    Ambele motoare foarte bune. Păcat că sunt termice.


    PS vorbim, vorbim, dar de ce să iasă cu bătaie???
    Viaţa e scurtă, ce să ne mai şi batem singuri joc de ea.
    4 0
  • @someone, motorul ala pe mitsu poate a facut istorie printre fanii mitsu si cam atat. In variantele normale cu puteri si momente absolut banale pentru vremea lor, nu prea ieseau cu nimic din comun.

    N-a fost niciodata un secret ca motoarele pot fi impinse din fabrica la limtele fizicii si se pot scoate performante incredibile pentru cilindreea lor. Dar toate astea vin in detrimentul fiabilitatii sau costurilor. Motorul de 1.6L de pe Project One trebuie inlocuit sau refacut dupa 50 000 km. Cu tehnologia din ziua de azi nu poti sa scoti 750CP din 1.6L si sa te tina o jumatate de milion de km. Poate doar cu costuri exorbitante, care nu sunt nici macar amuzante. La fel si cu motoarele de pe Ferrari, Lamborighini sau Bugatti.

    Deci faptul ca mistupishi a scos 440 sau 480 CP din 2.0L ma lasa rece. Au pus o turbina de neam prost pe el si cam asta a fost toata ingineria.

    Motorul asta de pe A45 AMG e asamblat manual, in primul rand, si e proiectat sa tina ani de zile fara sa umbli la el (cu intretinerea corespunzatoare, bine inteles). Orice masina care va fi pe platforma de A Class si cu motorul de 2.0L, va putea fi condusa de oricine, iar intretinerea se poate face la absolut orice service. Nu e in nici un caz un motor de nisa pentru niste pasionati. 99.9% din public n-a auzit de motorul de pe mitsubishi si nici nu cred ca-l doare la basca pe vreounul sa stie vreodata de el. Cam astea sunt diferentele.

    Iar motorul ala de pe nisan pe care mi-l dai de exemplu, este exact aceeasi poveste. Un motor banal, care pe mine si pe alte milioane de pe lumea asta ne intereseaza cat negru sub unghie. Daca sunt unii care vor sa-l vada legendar, mirobolant , samd, pai ce pot sa zic ... foarte bine. Enjoy and have fun :)

    Eu unul n-o sa ma apuc sa ma dau in barci cu motorul asta AMG de pe A45 si nici cu altul din oferta lor. Chiar n-am avut nici o contributie la el, n-am nici un merit si vad zero beneficii sa ma cert cu x si y pe internet pentru ceva ce inca nu e pe piata.

    Acuma, ca sunt buhai batuti in cap care nu pot sa doarma fiindca europenii au scos nu stiu ce noutate tehnica, iarasi e amuzant pana la un punct. Dar cand vrei sa citesti o stire care te intereseaza si dai de un prost care manjeste cu maro pe oriunde scrie, nu stiu, poate ca e cazul sa zici cate ceva. Pentru tipul cu "ajung sa te cunosc si-ti rup degetele" am un singur mesaj. Ai grija ce iti doresti ca poate ti se intampla. Degetele alea poate o sa mi le rup in fata ta in timp ce ti-o stalcesc cu gratie. N-am mai machiat pe nimeni din liceu, dar te asigur ca nu mi-am pierdut dexteritatea.
    8 4
  • Ups! Motoare legendare, apogeul tehnicii atins numai de japonezi! Asa stau de prin 2003 si tot astept ca japonezii sa obtina din nou locuri fruntase in WRC. Subaru, Mitsubishi s-au retras din lipsa de rezultate. Am uitat de toyota, asa de importanta este in WRC.Acum incearca si ea , modest ce-i drept, sa se furiseze in fatza. Na, ca am turnat si eu un pic de gaz pe foc. Show must go on!
    12 1
  • someone
    @ asa-i ca nu la mine te-ai referit cand ai zis de " buhai " si chestiile alea cromatice?
    4 0
  • @@pamflesteanu, de unde stii tu de IQ la nivel de tigan? Ai cumva un etalon de masura? Ii compari pe altii cu nivelul tau? De ce nu te stabilesti in Japonia? Ai de ales.Origini europene,dambovitzene sau asiatice? Cele europene si cele japoneze sunt cam departe de matale! Am dreptate , nenea? Ne-am mai intalnit pe aici?
    11 1
  • @someone, Man, imi cer scuze pentru confuzie ... Ultimele doua pargrafe nu erau pentru tine. Stai linistit, nu am nimic cu nimeni care isi argumenteaza civilizat si mai ales documentat punctele de vedere :)

    Cred ca zilele astea sunt la cel mai jos punct posibil cu dorinta de a mai zice ceva despre masinile asiatice. E foarte bine asa si sper sa fie la fel de-acum incolo. Da, poate o sa mai trag cate o burta de ras din cand in cand pe-aici, dar cu timpul iti dai seama ca sunt atat de multe lucruri frumoase in viata pe care merita sa te concentrezi si sa-ti consumi energia :)

    @Inexorabil, nu stiu daca chiar am o pasiune pentru electrice, dar le vad avantajele clare din multe puncte de vedere. Stii foarte bine ca am un factor perturbator extrem de puternic in ultima vreme care ma trage inapoi spre masinile traditionale. Good God ... n-as fi crezut ca mai e posibil sa asa ceva :):):) Dar viata intr-adevar se vede un pic altfel de cateva luni incoace ):

    @kotegaeshi, :):) pentru unul care iti scrie "dute ba si da bac-ul" dar n-are bunul simt sa-si corecteze gramatica atunci cand trage pe altul de maneca ... cred ca nu mai e nevoie de comentarii. De fapt sunt multe pe care nu mai are rost sa speri ca le va corecta vreodata. Gramatica ar fi ultima mea grija daca as fi in locul lui :):):)
    7 0
  • All the best, mate!
    Chestia cu gramatica este universal valabila.
    7 1
  • 364156
    Ma minunez ce mai evolueaza tehnologia....imi aduc aminte de S-class-ul model "balena" din jurul anului 97-98, avea V12 de ...tin minte exact... 394 CP si cilindree de 6 litri. Azi se obtin peste 400 CP din 2 litri :)
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru