Hamilton îl învinge pe Ricciardo în lupta pentru pole position pe ploaie la Melbourne!

de Daniel Popescu
Sambata, 15.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton va pleca din pole position în prima cursă a sezonului din Australia după ce l-a învins în extremis pe ploaie pe Daniel Ricciardo, care a obţinut cel mai bun rezultat în calificări din carieră la debutul pentru Red Bull Racing.

Esential 0.317 secunde a fost diferenta dintre Hamilton si Ricciardo in calificari
2 este cel mai bun rezultat obtinut de Daniel Ricciardo intr-o sesiune de calificari din Formula 1
5 este locul obtinut de Fernando Alonso in calificarile de la Melbourne
12 este pozitia de pe care va pleca in cursa cvadruplul camopion mondial Sebastian Vettel
Lewis Hamilton şi-a respectat statutul de favorit în calificările pentru Marele Premiu al Australiei, după ce a stabilit cel mai bun timp în calificări în ciuda condiţiilor metero dificile.

Echipat cu pneuri de ploaie ca urmare a averselor care au căzut asupra circuitului de la Melbourne încă din prima parte a sesiunii, pilotul echipei Mercedes a fost cronometrat cu 1:44.231 şi a obţinut astfel primul pole position al noului sezon.

Britanicul l-a învins însă în ultimele secunde pe Daniel Ricciardo, care a produs astfel marea surpriză a calificărilor, însă acesta a preferat pneurile intermediare la ultima ieşire pe circuit.

Australianul a obţinut în faţa propriilor suporteri cea mai bună performanţă a carierei la volanul unui monopost Red Bull Racing afectat de numeroase defecţiuni tehnice în teste. Aflat la debutul pentru cvadrupla campioană mondială, Ricciardo a avut un parcurs fără greşeală pe tot parcursul calificări şi l-a dominat categoric pe mult mai titratul sau coechipier Sebastian Vettel, eliminat încă din partea a doua.

Debut spectaculos pentru doi debutanţi

Mercedes şi-a adjudecat şi locul trei prin Nico Rosberg, în timp ce Kevin Magnussen a debutat în Formula 1 cu un loc patru pentru McLaren, semnificativ mai bun decât coechipierul său Jenson Button, eliminat în Q2.

Ferrari s-a mulţumit doar cu un loc cinci prin Fernando Alonso, în timp ce Toro Rosso a impresionat prin locurile şase şi opt obţinute de Jean-Eric Vergne şi debutantul Daniil Kvyat. Între cei doi s-a intercalat Nico Hulkenberg de la Force India, în timp ce Williams nu a confirmat aşteptările pozitive şi a obţinut doar locurile noua şi 10 pe grilă prin Felipe Massa şi Valtteri Bottas. Finlandezul va pleca însă doar de pe locul 15 ca urmare a unei penalizări de cinci poziţii primite pentru schimbarea cutiei de viteze după ultima sesiune de antrenamente. 

Ploaie de surprize: Button, Raikkonen şi Vettel, eliminaţi în Q2

Noile monoposturi sunt mai dificil de pilotat pe ploaie şi este pentru prima oară când am concurat în astfel de condiţii, dar este grozav pentru echipă să fiu în pole position.

Este grozav şi pentru Ricciardo, la primul său Mare Premiu pentru Red Bull.

Lewis Hamilton
Pilot Mercedes
Strategiile echipelor au fost bulversate de o ploaie scurtă apărută la finalul primei părţi, motiv pentru care a doua parte a calificărilor s-a desfăşurat pe un circuit umed. Într-o astfel de situaţie, surprizele au fost inevitabile, iar Jenson Button a fost primul sub linie la volanul monopostului McLaren, dar va pleca de pe 10 după penalizarea lui Bottas.

Kimi Raikkonen a stabilit doar al 12-lea timp, însă oricum nu ar fi putut participa în Q3 după ce a derapat şi s-a lovit frontal de zidurile de pe marginea circuitului.

Marea surpriză a fost însă eliminarea prematură a campionului Sebastian Vettel (locul 13, dar promovat pe 12), care a avut probleme de stabilitate cu monopostul Red Bull şi nu s-a ridicat la înălţimea coechipierului său. În spatele germanului s-au plasat Adrian Sutil (Sauber) şi Kamui Kobayashi, care a reuşit să ajungă în Q2 cu monopostul Caterham deşi nu a parcurs niciun tur în antrenamentele de vineri. Cel mai lent în această secvenţă a fost Sergio Perez de la Force India.

Lotus, cei mai lenţi în prima parte

Deloc surprinzător, Lotus a fost principala victimă în prima parte a calificărilor. Pastor Maldonado nu a efectuat niciun tur cronometrat, în timp ce Romain Grosjean a fost cu aproape trei secunde mai lent decât timpul necesar pentru a progresa înainte de a ieşi în decor.

Primii sub linie au fost însă piloţii echipei Marussia, Max Chilton şi Jules Bianchi, care vor pleca de pe locurile 17 şi 18, în timp ce Esteban Gutierrez a fost al 19-lea, dar va pleca de pe ultima poziţie a grilei după ce a primit o penalizare de cinci poziţii pentru înlocuirea cutiei de viteze a monopostului Sauber. Pe lângă piloţii Lotus, de aceasta retrogradare va profita şi Marcus Ericsson, care a stabilit al 20-lea timp pentru Caterham.

Australia - rezultate calificări

 1.  Lewis Hamilton     Mercedes              1m44.231s
 2.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault      1m44.548s  +0.317s
 3.  Nico Rosberg       Mercedes              1m44.595s  +0.364s
 4.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes      1m45.745s  +1.514s
 5.  Fernando Alonso    Ferrari               1m45.819s  +1.588s
 6.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault    1m45.864s  +1.633s
 7.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes  1m46.030s  +1.799s
 8. 
Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m47.360s +3.129s 9. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m48.079s +3.848s 10. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m48.147s +3.916s Q3 cut-off: 1m44.331s ** 11. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m44.437s +2.173s 12. Kimi Raikkonen Ferrari 1m44.494s +2.230s 13. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m44.668s +2.404s 14. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m45.655s +3.391s 15. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m45.867s +3.603s 16. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m47.293s +5.029s Q2 cut-off: 1m34.274s *** 17. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m34.293s +4.118s 18. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m34.794s +4.619s 19. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m35.117s +4.942s 20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m35.157s +4.982s 21. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m36.993s +6.818s 22. Pastor Maldonado Lotus-Renault

   

Marele Premiu al Australiei la TV

Din cauza diferenţei de fus orar, Marele Premiu al Australiei se desfăşoară la primele ore ale dimineţii. Începând din acest sezon, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România au fost preluate de Dolce Sport, însă calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL, M1 sau RAI Uno. Postul Dolce Sport poate fi recepţionat şi pe internet, transmisiunile fiind gratuite pentru clienţii Romtelecom şi contracost pentru utilizatorii altui furnizor de servicii de date.  

Eveniment Ziua Ora Transmisii TV
Antrenamente 1 vineri, 14 martie 03:30 -
Antrenamente 2 vineri, 14 martie 07:30 -
Antrenamente 3 sambata, 15 martie 05:00 -
Calificari sambata, 15 martie 08:00 Dolce Sport, RTL, M1, RAI Uno
Cursa duminica, 16 martie 08:00 Dolce Sport, RTL, M1, RAI Uno

▶ Formula 1 la TV, pe internet şi pe tablete în 2014: unde poţi vedea în direct cursele din Marele Circ

Comentarii (65)

  • un fleac ...i-a ciuruit :))
    25 7
  • La fel ca anul trecut, Mercedes vs R&B in calificari. Incepe sa-mi placa noul australian.
    9 6
  • @dolcesport - comentatorii ar trebui sa se auda mai tare ca motoarele... (ceea ce nu am avut pe transmisia dolcesporthd de pe net)

    Interesant rezultatul RBR si McLaren&Williams. MB este acolo unde trebuie :)
    7 7
  • ady un vitel
    hopa!!! vitelul era sa o dea de mal ;))Daniel Ricciardo sper sa l bata la fundul gol anul acesta.
    37 15
  • raikonen egal massa
    20 18
  • Monsieur
    Mercedes a stabilit al 3-lea timp, prin Nico Rosberg, nu prin Hamilton.
    6 1
  • Ovidius
    Daca Ricciardo ar fi venit cu un an sau doi mai devreme la RedBull..nu stiu cine ar fi fost no1 al echipei..
    25 11
  • genucu
    corect
    9 9
  • Sunt fan Ferrari si deja ma streseaza, niciodata nu fac nimic cum trebuie, tot pe locurile 5-10 vor fi in calificari. Nu pot sa cred ca un pilot cu experienta lui Kimi poate sa pateasca asa ceva. Ma bucur pentru Ricciardo, la fel si pt Magnussen. Un suflu nou in echipa asta, sper sa il bata pe Button rau de tot anul asta, o fi avut probleme Cheko anul trecut dar per total mi s-a parut mai bun decat Butonel iar la final a demonstrat ca a fost mai bun in cele 3-4 curse. Cred ca zambeste Webber acum, sper sa nu ii faca problemesi lui Daniel desi cred ca este inevitabil, daca va fi mai bun Vettel, sigur ii fac ceva la monopost. Acum il alsa in pace ca au avut probleme si un loc in faat este foarte bun, vedem mai incolo. Inca o data bravo Ricciardo, Magnussen, pt Hami era de asteptat locul. Ce suparat era Rosberg, a stat cu saptele la Hamilton mai mereu. Mie imi place ca l-a batut cineva pe Vettel, cu atat mai mult coechipierul. Alonso, ca de obicei, acolo unde i-a fost locul in ultimii ani 5-7 dupa calificari si se zbate in curs. Ma supar dar asta este, trebuie schimbat ceva la Ferrari, se pare ca aducerea catorva elemente nu sunt concludente. Kimi, ce ai facut tata? Exact ce ziceam zilele trecute, trebuie sa te obisnuiesti cu masina dar parca prea- prea...speram sa impingi tu Ferrari de la spate.
    Comentatorii Dolce Sport, oameni buni, inteleg ca vreti sa faceti un bine dar vrem sa auzim comentariile pilotilor, declaratiile lor, comunicarile radio. Opriti-va din vorbit cand vine un comunicat radio, etc... Faceti si voi ca si cei de la tvr, de vorbeau intr-una si nu auzeam esentialul, inteleg ca sunteti la inceput dar invatati din greseli.
    11 4
  • I-ati cintat prohodul echipei Red Bull.Ce caraghiosi !!!!.Pina la venirea in Europa mai puteti sa va bucurati.La Rosa ,,se ascunde pina dupa cursa"
    12 8
  • Bogdan
    Am sa incerc si maine sa urmaresc, la fel ca si astazi, in paralel transmisiunile de la Sky si de la Dolce, dar nu cred ca voi avea vreo surpriza.
    Diferenta este extraordinar de mare. La Sky transmisiunea este extrem de dinamica, iar cantitatea de informatii este cu mult mai mare decat ce pot oferi cei din Romania care comenteaza din studio cursa.
    Singurele minusuri la Sky - pe care ii urmaresc pe internet - sunt calitatea mai slaba a imaginii si intarzierea de 5-6 secunde fata de transmisiunea de la TV.
    12 2
  • Bogdan
    Nu-mi place moaca lui Hamilton, dar trebuie sa recunosc ca i-a rupt in doua astazi.
    Sunt entuziasmat de prestatiile lui Ricciardo si Magnusen. Speram mai mult de la Sutil, Perez si Massa.
    Regret situatia in care se afla Lotus.
    Sper ca anul asta, la finalul campionatului, Kimi si Rosberg sa se afle in fata colegilor lor de echipa.

    Va doresc tuturor vizionare placuta a compionatului de anul asta.
    10 7
  • @Ovidius
    in domeniul asta lucrurile stau cam altfel de cum iti imaginezi. Diferite masini vin mai bine pe stilul anumitor piloti iar altii au probleme desi excelau pe alta masina. Se pot adapta ... sau nu

    In afara de asta inca nu avem ce ne-am dorit: o imagine mai clara in legatura cu unde se afla fiecare. A plouat iar asta transforma totul in loterie, circuitul avand aderenta diferita de la un minut la altul. Iar cursa e o alta mare necunoscuta
    9 0
  • Riciardo o surpriza placuta, RedBull au o masina rapida, se pare ca tanarul australia nu are deloc complexe si vrea sa-l bata pe Vettel. Sa vedem daca Marko va fi de acord.
    11 4
  • Interesante calificari, Alonso a riscat in Q3 si a iesit doar pe intermediare(eu asa am inteles pe Ski) si se pare ca a fost o decizie relativ proasta! Ricciardo a pilotat la marea arta! Vettel..... astazi si-a aratat limitele cu o masina nu la fel de perfecta ca sezoanele trecute(hamilton nu imi place deci nu zic nimic). Raikonen...... din ce a aratat astazi se pare ca nu prea ii de sportul turbo! Cursa poate fi insa cu totul si cu totul alta mancare de peste, poate sa castige orice masina date fiind conditiile tehnice si meteo!
    10 6
  • uite unde e RBR FARA TESTE!! Asta da un mare credit simulatoarelor, nu mai e nevoie de teste pentru performanta, cel mult depisteaza unele probleme nebanuite si cam atat
    6 7
  • @Dracu
    "masina nu la fel de perfecta"?!!! facepalm
    Atunci mai putin perfecta? Mai mult? Sau cum? o_O
    2 6
  • Pt cine nu are unde sa vada cursele de F1...mergeti pe pagina mea de facebook..MARYO LYONHEART....aveti acolo linkuri utile unde sa vedeti Dolce sport perfect,in mozilla,cu ie tab activat:).O zi buna tuturor :).
    6 1
  • Bogdan
    Inca doua chestii:
    - nu ma "excita" deloc sunetul noilor motoare
    - mi se pare extrem de trist ca Michael Schumacher a iesit in felul asta din scena. Personal nu cred ca voi putea scapa vreodata de sub impresia puternica pe care a lasat-o acest om asupra mea de-a lungul carierei sale din F1, cariera pe care am urmarit-o de la prima cursa.
    10 2
  • GrosJan
    acum sa-i vad; turbo si fara traction control

    ps: se vor descurca, sunt piloti buni, au nevoie de putin timp pentru adaptare. Din ce am vazut onboard sunt fooarte precauti, bine, a si plouat
    3 0
  • Ca sa vezi....!!!
    Sa nu-mi spuneti ca Daniel Ricciardo sau Kevin Magnussen au devenit brusc piloti de top,va rog...!!! Pare ca si cu aceste schimbari,tot monopostul va dicta performanta,mai mult decat pilotul din pacate...defapt asta se intampla de vre-o 4 ani,si din pacate va continua !?
    10 2
  • se cam adevereste ce se spunea prin vara: ca ferrari sta mai prost la capitolul motor decat mercedes si renault.
    6 3
  • @Ca sa vezi
    Ba sa vezi. Schimbarea de regulament e benefica. Pentru ca da sansa anumitor piloti buni sa se afirme, altfel neavand nicio sansa in pluton cu vechile masini
    4 2
  • Ferr Nando
    Fernandito e indragostit de locul 5;
    il gaseste batranetea rosu si nesatisfacut; o adevarata telenovela :)))))
    14 10
  • @@Ca sa vezi
    Si tu zici ca asta e afirmare?!Adica iei un "plutonist",il pui intr-un monopost cu 1-2 sec. mai rapid decat oricare,si gata,l-ai facut mare campion "talentat" nevoie mare !?
    Chiar sper sa nu fie asa,dar pare ca asta e directia....
    5 3
  • @Ca sa vezi
    numai doua secunde? De unde le-ai scos? Din burta? Ai burta mare?
    De ce nu 3 secunde, doua secunde mai rapid monopostu pentru Rccci si 3 pentru Vettel

    Si Alonso al tau era odata plutonist, a avut sansa si s-a afirmat. Apoi a mai trecut prin pluton si el. Stii de ce pierde Ferrari? Ca nu are curaj. Nu are curaj sa mizeze fie si macar pentru un an pe piloti tineri, ia tot din astia terminati. Cu cat inaintezi in viata esti mai lent, si pentru om de rand in activitatile zilnice, daramite in F1 la varf
    3 8
  • Sunt FOARTE NERVOS. Datorita steagului galben a lui Raikkonen in Q2, Button a trebuit sa incetineasca si nu a putut intra in Q3. Magnussen nu a incetinit si s-ar putea sa ia 5 pozitii penalizare.
    Un Mclaren in fata unui Ferrari. Cam asa stau treburile.
    10 22
  • acum vedeti de ce l-a luat RBR pe Ricciardo si nu pe Raikkonen? Pentru ca au un management mult mai bun decat Ferrari. Ieftin si bun
    Deja ma fac fan Ricciardo
    10 10
  • @McLaren Mircea
    Gresit! Un Mclaren in fata a doua Ferrari.
    6 5
  • @Mircea
    Vettel a fost afectat de ac lucru
    1 3
  • Stiu ca a fost afectat si Vettel.
    Mi-e ciuda ca si daca Vettel era mai rapid ca Button, tot se califica Button in Q3. Acuma stau cu emotii pentru Magnussen, sa nu fie penalizat, pt ca nu a incetinit sub steag galben.
    3 15
  • Sunt foarte curios cati oameni au facut abonament la dolce din cauza Formulei 1... a meritat la Dolce investitia?
    6 2
  • In primul rand e la fel ca anul trecut : Alonso , daca poti urca de pe 5 pe 1 e ok , suntem Ferrari nu putem face mai mult .
    Si maine va fi o cursa foarte frumoasa pacat ca o so o vedem la 480p pe internet .RUSINE DIGI !!!!!!
    9 2
  • Grosjean
    Calificarile au fost foarte interesante, dar asta doar daca v-ati si uitat la ele atenti. Sau la discutiile comentatorilor, pentru ca desi situatia din calificari arata asa, in cursa o sa fie cu totul altceva. Mercedes sta bine, dar nu vor merge toata cursa la maxim, Ferrari stau ceva mai bine, mai ales la iesirile din viraje, iar Red Bull stau si mai bine. McLaren si Force India + Lotus au probleme la consumul monopostului, si spre finalul cursei probabil ultimele 10 ture, vor merge ceva mai incet. In acelasi timp, Ferrari si Red Bull si-au ascuns cel mai mult forma in teste, ceea ce probabil se va traduce prin performante mai multe in cursa. Plus Ricciardo si Magnussen, sunt tineri, si debutanti. In calificari pot da maximul, dar in cursa, este cu totul altceva. In calificari se pot descurca perfect, in cursa pot sa fie mult mai in spate. Evident, vedem maine :P

    In calificari pe uscat anumite echipe au facut ture din start pe soft-uri, in timp ce altii au incercat si medium-ul. La fel si cu pneurile de ploaie. Sunt multa de vazut maine cu siguranta :P
    6 4
  • Mercedes confirma , pentru celelalte echipe va trebui sa mai asteptam inca 2 saptamani pentru a vedea cum si unde stau :) Come On Macca
    1 1
  • si anul acesta diferenta dintre primele2-3 poziti la start este de peste1.5 sec, dar asta este aceasta este F1 unde nu conteaza doar pilotul este vorba de brand.Bravo Mecedes, RBR, dezamagire totala pentru mine din partea Ferrari.
    cei mai buni sa castige
    3 0
  • Fiti pe faza acuma sa vedeti subiectivismul FIA fata de Ferrari. Se asteapta din minut in minut decizia stewarzilor, Alonso pentru blocarea altui pilot, Magnussen ca nu a incetinit sub steag galben. Pilotul Ferrari va fi iertat, cel Mclaren penalizat. Daca nu va fi asa sa imi spuneti mie cutzu
    4 20
  • Grosjean
    In Q3 Alonso a fost incetinit de doua ori, asa ca ar putea sa-l lase in pace. Bottas si Magnussen l-au cam sicanat cand era intr-un tur rapid.
    8 1
  • @Grosjeane

    Iar vb prostii. Nu are nimeni treaba cu Alonso pentru steag galben. Nu a fost intr-adevar implicat in nici un incident de acest gen, ci pentru ca l-a blocat pe Gutierez pe circuit. Ce are sula cu prefectura Grosjeane?
    2 17
  • @joker
    asa se intampla deseori pe ploaie, nu e o gaselnita a acestui an; stay chill
    2 0
  • Grosjean
    @Mclaren_Mircea_1984: Tu esti cel care vorbeste tot timpul prostii. Acuma compari infractiunea lui Magnussen cu faptul ca Alonso poate a incurcat un pilot? Eu am spus ca Alonso a fost incurcat de doua ori in acelasi tur de Bottas si de Magnussen. Daca Magnussen nu a incetinit cand a fost scos steagul galben, poate o sa fie pedepsit. Sau tu nu judeci in functie de gravitatea faptei? Tot n-ai invatat ce inseamna discernamantul ala?
    7 1
  • Ferrari are doi piloti de cursa, nu de calificari.
    Punctele se aduna duminica. Sunt sigur ca maine nu vor termina cursa cativa piloti, unii de top.
    E doar inceputul unui campionat lung. Sa vedem cum vor evolua lucrurile dupa Australia...
    11 2
  • Mai grav a fost a lui Alonso pentru ca a afectat performanta altui pilot. Plus cretinul de Raikkonen, i-a distrus pe Button si Vettel. Stai frate in garaj daca nu iti place ploaia.
    4 25
  • @Mclaren_Mircea_1984 mai nou C
    prietene tu ai zis
    11 1
  • @Mclaren_Mircea_1984
    mai nou Cutza, nu a incaput la nume, scuze
    8 1
  • SchumyTW
    Se pare ca e liniste, nimeni nu va fi penalizat: http://www.crash.net/f1/news/201166/1/alonso-vettel-and-magnussen-cleared.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
    0 0
  • Nici un cutza pentru ca am zis Mag penalizat Alonso scapa. Au scapat amandoi, deci remiza, pentru ca si Alonso a scapat.

    Let me alone... because... we are building an empire...
    2 20
  • Grosjean
    Singura bucurie este ca maine dupa cursa, "tinarul" si "expertul" McLaren Bla Bla Mircea, nu se va stresa sa posteze pentru ca favoritii lui nu vor termina cursa. Sau poate va inventa scuze, ceva diferit de ce a folosit pana acuma. Oricum, Dennis ieri a zis ca s-ar putea sa apara schimbari lol, si asta numai dupa o sesiune de calificari lol.
    12 0
  • jul1974
    eu sunt putin mirat de wiliams aveau o masina buna sa fii mers pe cursa uscata cu setarile ptr maine si asteapta surpriza pe uscat? este un mister pe care il voi lamuri maine dimineata s-ar putea ca si alfonso sa fi mers pe ideea asta trebuiau luate decizii foarte repede ca a intervenit ploaia pe neasteptate la sfarsit de q2, insa repet wiliams mi se pare cel putin marea surpriza de acum, cat despre rbr mai trebuie sa vedem cat pot concura cu motorul la maxim asa cum au cerut permisiunea de la renault poate ii tine doar 2-3 curse sau poate crapa motorul degeaba ai viteza daca nu ai tururi parcurse si fiabilitate, ne vom dumiri maine ce si cum stau lucrurile in general, peste vreo 2-3 curse ne putem face o idee mai precisa cum se vor derula cursela anul acesta macar in prima parte si care sunt principalii favoriti
    3 0
  • andrey_1293
    Daca Ricciardo incepe sa ia pole-uri si sa castige curse, curand Webber va fi uitat. Azi dimineata in transmisiune, se auzea publicu' cand trecuse Ricciardo linia de finish cu locul 2 pe grila - frumoasa atmosfera.
    7 1
  • Mclaren_Mircea_1984
    ce faci acum? o dai la intors, tu ai spus asta, simplu CUTZU, te lasam daca o lasi si tu mai moale, nu sunt fan ferrari
    9 1
  • Mclada asta mirshulica are un fetish sau o boala denumita complex de inferioritate corcit cu mania persectiei si lipsa personalitatii proprii! Oricum si un Lastun ii mai performant decat creierului ahttiant de troace mctroaca!
    5 3
  • #presh-mircea
    #CUTU asa i remiza la tine?frumos n-am ce zice!

    #fler1 si in calificari nu ai nevoie de piloti sau asta e si scuza ta?
    1 4
  • Mahhhhhhhhhh
    Vezi bine ca am spus ca Magnussen penalizat si Alonso scapa. Dar nu fost asa pentru ca au scapat amandoi, a fost bine si pentru Alonso nu doar pentru Magnussen.
    Hai la culcare ca maine va treziti de vreme.
    2 12
  • @Grosjean

    Maine te voi umili. Pregatesc artileria grea.

    P.S. Cu unii ferraristi pot sa intretin o discutie amicala si imi voi concentra "atentia" asupra domnului Romanin
    2 12
  • *Romain
    1 11
  • Deci .. mc laren mircea e cel mai retardat om din lume ma uit la com lui de prin testele de la jerz si e l ..numa we are building an empire... omg you must been smoking something
    6 1
  • Kamrocgos
    Renault au declarat ca motorul lui Vettel a avut o problema de software azi: http://www.autosport.com/news/report.php/id/112935
    Concret, ei sustin ca Vettel nu a avut toata puterea disponibila, ceea ce pare greu de crezut avand in vedere ca avea probleme de control cu masina, mai degraba decat de viteza propriu-zisa. Totusi, parerea mea e ca ceva probleme tot a avut el (mai degraba putere fluctuanta - probabil tot o eroare de soft) - e foarte improbabil ca Ricciardo (sau oricine altcineva) sa fie cu 2 secunde pe tur mai rapid decat Vettel, mai ales ca ieri in FP1 si FP2 erau foarte apropiati.
    5 0
  • Singaporezul
    Calificarile nu puncteaza,asa ca ca hai sa asteptam cursa.Sanatate multa.
    5 1
  • Go Alonso!
    Go Kimi!

    Forza Rossa!

    vrem ambele masini Ferrari pe podium!
    8 2
  • oare domnii comentatori nu ar trebui sa taca pe team radio?
    0 0
  • @taks

    You should shut up... because we are building an empire...
    2 7
  • @Soxy

    Salutare amice :)
    Cu Alonso aveti sanse la podium, dar Kimi e mult prea departe :D
    1 5
  • Ma Mircea... pe zi ce trece ne demonstrezi ca esti din ce in ce mai prost... eu nu stiu cum te mai suporta lumea.
    2 1
  • @McLaren_Mircea_1984
    Mare-i gradina Domnului, pacat ca toti prostii sar gardul :
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru