Mexic, antrenamente 2: Rosberg învinge Red Bull. Hamilton, locul 4

de Daniel Popescu
Vineri, 30.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg a fost cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente din Mexic şi i-a devansat pe cei doi piloţi Red Bull, în timp ce coechipierul său Lewis Hamilton a terminat pe poziţia a patra.

Esential 0.245 secunde a fost diferenta dintre Nico Rosberg si Daniil Kvyat
0.43 secunde i-a despartit pe Nico Rosberg si Lewis Hamilton
41 de tururi a parcurs Carlos Sainz Jr, mai multe decat orice alt pilot
După o primă sesiune în care rezultatele au fost pe alocuri surprinzătoare, lucrurile au revenit rapid la normal în a doua sesiune de antrenamente din cadrul Marelui Premiu al Mexicului.

Nico Rosberg a fost cel mai rapid pe parcursul celor 90 de minute după ce a fost cronometrat cu 1:21.531, iar Red Bull Racing a surprins plăcut prin ocuparea următoarelor poziţii prin Daniil Kvyat şi Daniel Ricciardo.

Lewis Hamilton s-a mulţumit doar cu locul patru la volanul celui de-al doilea monopost Mercedes, însă a reuşit să se poziţioneze în faţa Scuderiei Ferrari, care a ocupat locurile cinci şi şase prin Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen.

Locul şapte i-a revenit lui Valtteri Bottas, care a fost protagonistul unui accident în primul viraj, iar pilotul Williams a fost urmat de McLaren, reprezentată de Fernando Alonso şi Jenson Button.

Ultimul loc din top 10 i-a revenit lui Felipe Massa.

Sesiunea a fost întreruptă câteva minute după ce Romain Grosjean a oprit monopostul pe circuit în urma unei defecţiuni tehnice la ambreiaj.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Mexicului va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 18:00, ora României.

Mexic - Rezultate Antrenamente 2:

By the end of the session the track was wet enough for intermediate tyres to be required, disrupting the teams’ race simulation runs.

Loc Pilot Echipa Timp Diferenta Tururi
1 Nico Rosberg Mercedes 1’21.531 36
2 Daniil Kvyat Red Bull-Renault 1’21.776 0.245 27
3 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1’21.868 0.337 28
4 Lewis Hamilton Mercedes 1’21.961 0.430 33
5 Sebastian Vettel Ferrari 1’21.984 0.453 32
6 Kimi Raikkonen Ferrari 1’22.399 0.868 33
7 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1’22.721 1.190 28
8 Fernando Alonso McLaren-Honda 1’22.993 1.462 36
9 Jenson Button McLaren-Honda 1’23.109 1.578 25
10 Felipe Massa Williams-Mercedes 1’23.289 1.758 32
11 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1’23.290 1.759 34
12 Pastor Maldonado Lotus-Mercedes 1’23.363 1.832 24
13 Carlos Sainz Jnr Toro Rosso-Renault 1’23.364 1.833 41
14 Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1’23.430 1.899 39
15 Sergio Perez Force India-Mercedes 1’23.597 2.066 33
16 Romain Grosjean Lotus-Mercedes 1’23.614 2.083 26
17 Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1’24.533 3.002 34
18 Alexander Rossi Manor-Ferrari 1’25.940 4.409 29
19 Will Stevens Manor-Ferrari 1’26.968 5.437 28
20 Max Verstappen Toro Rosso-Renault 2

Comentarii (11)

  • Ajung oare McLaren in Q3?
    13 2
  • @Cyrus

    Chiar daca ajung au penalizare pentru schimbare de motor.
    3 0
  • Max in zid s.a.m.d. de ce nu scrieti o stire completa cu ce s-a intamplat in FP2 au fost destule evenimente ...
    10 0
  • Sau ca Esteban Gutierez a semnat cu Hass...
    10 0
  • Iliescu
    Mclaren face progrese sau mi se pare?
    6 3
  • Nu face progrese. Au mai avut sesiuni de-a lungul acestui an sesiuni de antrenamente cand au atins top-10, dar in calificari au mers slab. Pentru progrese, trebuie asteptat anul viitor.
    8 4
  • Iliescu
    @Mclaren Mircea. Pt binele sportului ar fi bine sa se intample ceva. Cursa trecuta Button a mers bine. Nu stiu ce a facut Alonso de a mersa asa de slab si terminat ultimul din cei care au concurat. Mentionez ca nu am vazut cursa din America.
    2 2
  • Alonso a avut un incident cu Massa la startul cursei
    Nici eu n-am vazut cursa din SUA :)
    2 0
  • @Iliescu a avut probleme de fiabilitate, ceva la injectoare.... Inainte de a avea probleme tehnice era pe 6 si il ataca pe Button pentru locul 5 asta dupa ce a plecat de pe ultima pozitie si asta pe langa avariile aerodinamice produse de incidentul cu Massa!
    3 0
  • S-au intamplat multe in antrenamentele astea. Nu se specifica nimic aici pe automarket. Doua lucruri mi s-au parut interesante:
    1. Toti au probleme cu aderenta, e interesant cati o sa rezolve problemele.
    2. Turneul lui Ponta prin Mexic cand e formula 1 acolo.
    4 0
  • @Iliescu

    Fiind foarte putina aderenta, sunt favorizate echipele ce au mai multa downforce. De aceea Mclaren este in fatza Force India sau Lotus. Dupa ce suprafata se va guma, acestea vor trece in fatza celor de la Mclaren avand putere mai mare data de motor. Alonso a avut probleme, altfel termina pe 6.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru