Feedback

Rosberg a câştigat cursa de debut de la Melbourne! Ricciardo şi Magnussen, primele podiumuri din carieră. UPDATE: Ricciardo, exclus din clasamentul cursei

Publicat Duminica, 16.03.2014
de Daniel Popescu
Comenteaza 96
Rosberg a câştigat cursa de debut de la Melbourne! Ricciardo şi Magnussen, primele podiumuri din carieră. UPDATE: Ricciardo, exclus din clasamentul cursei - Poza 1
Nico Rosberg a câştigat detaşat Marele Premiu al Australiei după ce a devenit lider la start, în timp ce Daniel Ricciardo şi Kevin Magnussen au obţinut primele podiumuri din carieră. Lewis Hamilton şi Sebastian Vettel au abandonat după primele tururi din cauza unor defecţiuni la motor.

Esential 24.525 secunde a fost avansul cu care Nico Rosberg a castigat Marele Premiu al Australiei
3 este locul obtinut de Kevin Magnussen pentru McLaren la debutul in Formula 1
9 pozitii a recuperat Valtteri Bottas fata de locul de pe grila de start, mai multe decat orice alt pilot
27 de puncte a castigat McLaren la Melbourne, cu care devine primul lider in clasamentul constructorilor in sezonul 2014
Noul sezon al Formulei 1 a început duminică cu un Mare Premiu al Australiei plin de surprize şi elemente necunoscute după introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri.

Mercedes şi-a respectat statutul de favorită şi şi-a adjudecat victoria, însă autorul succesului nu a fost Lewis Hamilton, cel care a plecat din pole position, ci coechipierul său Nico Rosberg.

Germanul a fost doar al treilea pe grila de start, însă i-a depăşit cu uşurinţa pe Hamilton şi Daniel Ricciardo şi a preluat conducerea cursei, pe care nu a mai cedat-o până la final. Rosberg şi-a construit un avantaj liniştitor atât în prima parte a cursei, cât şi după intrarea Safety Car-ului pe circuit în urma unei pene suferite de Valtteri Bottas, şi a trecut astfel primul linia de sosire cu un avans de peste 20 de secunde.

"Senzaţional! Senzaţional! Ce monopost mi-aţi dat!", au fost cuvintele sale după ce a trecut linia de sosire.

Speranţele lui Lewis Hamilton de a începe sezonul cu o victorie au fost năruite încă de la start, însă pilotul echipei Mercedes nici măcar nu a reuşit să rămână în luptă. Britanicul a fost invitat la boxe de inginerul său de curse din cauza unei defecţiuni la unitatea de propulsie, element confirmat ulterior şi de fostul campion mondial. "Cred că pilotam cu cinci cilindri (n.r - noul motor turbo de 1.6 litri este în şase cilindri). Aşa sunt cursele", preciza el la scurt timp după abandon.

Nico Rosberg a dominat categoric Marele Premiu al Australiei

Spectacolul de final, asigurat de Ricciardo şi Magnussen

Acum două săptămâni aş fi pariat tot ce aveam că nu vom fi aici, este revenire incredibilă.

Daniel Ricciardo
Pilot Red Bull
Retragerea lui Hamilton i-a deschis oportunitatea lui Ricciardo să obţină o performanţă majoră în faţa propriilor suporteri la debutul său pentru Red Bull Racing. Australianul l-a depăşit de asemenea pe Hamilton la start, iar ulterior a reuşit să-şi păstreze poziţia a doua inclusiv după intrarea Safety Car-ului, chiar dacă nu a ţinut pasul cu Rosberg.

Spre finalul cursei, pilotul echipei Red Bull a slăbit ritmul şi a fost ajuns din urmă de Kevin Magnussen, care nu a avut însă oportunitatea să iniţieze un atac decisiv. Chiar şi în acest context, ambii piloţi se află la cea mai bună performanţă a carierei: Ricciardo a terminat pe locul doi la debutul pentru Red Bull, iar Magnussen a debutat în Formula 1 cu un podium.

 Update - Ricciardo, exclus din clasament pentru încălcarea regulamentului combustibilului

Este greu de crezut, pare ireal.

Kevin Magnussen
Pilot McLaren
Performanţa danezului a fost completată de coechipierul său de la McLaren, Jenson Button. Plecat doar de pe locul al 10-lea, britanicul a profitat de intrarea maşinii de siguranţă şi a ajuns pe locul şase, iar ulterior a mai câştigat două poziţii după ultima intrare la boxe şi a terminat pe locul patru, în faţa unui Fernando Alonso care nu a ieşit în evidenţă aproape deloc şi care a terminat pe acelaşi loc cinci pentru Ferrari de pe care a luat şi startul în cursă.

Nico Rosberg (centru), Daniel Ricciardo (stanga) si Kevin Magnussen (dreapta) sarbatoresc pe podium

Bottas, revelaţia cursei

Valtteri Bottas şi-a demonstrat din plin calităţile la volanul unui monopost Williams competitiv. Finlandezul a fost doar al 10-lea în calificări din cauza prestaţiei modeste a monopostului pe ploaie, a plecat de pe 15 după înlocuirea cutiei de viteze şi a progresat până pe locul al şaselea pasna în turul 14.

El a generat intrarea Safety Car-ului pe circuit după o pană suferită la pneul dreapta-spate, însă după revenirea pe traseu pe locul 16 a asigurat spectacolul în ultimele două treimi ale cursei şi a trecut succesiv de piloţii din faţa sa şi a terminat pe un impresionat loc şase.

Ultima sa victimă a fost Nico Hulkenberg (Force India), iar pe Kimi Raikkonen (locul 8) l-a depăşit după ce conaţionalul său a ieşit uşor în decor.

Coechipierul său Felipe Massa avea obiective mari înaintea cursei de debut, însă rezultatul modest din calificări avea să joace un rol important în evoluţia sa. Pilotul echipei Williams a ajuns doar până în primul viraj al primului tur, într-un moment în care a fost lovit puternic din spate de Kamui Kobayashi. Cei doi au fost nevoiţi să abandoneze, iar pilotul echipei Caterham şi-a admis eroarea într-un mesaj publicat câteva minute mai târziu pe reţeaua de socializare Twitter. "Îmi pare rău că am încurcat borcanele. Îmi pare rău pentru Felipe şi pentru toţi membrii echipei Caterham", a precizat el.

Valtteri Bottas (locul 6) a fost revelatia cursei de la Melbourne

Vettel, abandon din motive tehnice 

Evident, mai este mult de muncă în termeni de fiabilitate. Este dezamăgitor când ţi se întâmplă ţie, dar ce pot face acum?

Sebastian Vettel
Pilot Red Bull
Sebastian Vettel a avut parte de o cursă de coşmar, iar tentativa să de a recupera teren după plasarea doar pe locul 12 al grilei de start a eşuat. Pilotul echipei Red Bull Racing s-a plâns de probleme la unitatea de propulsie Renault încă din turul de formare şi a abandonat în turul şapte după ce pierduse câteva poziţii în pluton.

Cel mai probabil, cauza abandonului a fost o defecţiune la motor, însă germanul este impulsionat de locul doi obţinut de coechipierul său Ricciardo. "Cel mai important lucru este că monopostul este rapid. Evident, mai este mult de muncă în termeni de fiabilitate. Este dezamăgitor când ţi se întâmplă ţie, dar ce pot face acum?", se întreba germanul retoric la câteva minute după ce ieşise din cockpit.

În schimb, sora mai mică Toro Rosso a terminat cursă în puncte cu ambii piloţi, Jean-Eric Vergne obţinând locul nouă în fata debutantului Daniil Kvyat, care punctează astfel la debutul sau în Marele Circ.

Sebastian Vettel priveste deja ingandurat spre Marele Premiu al Malaysiei

Şapte abandonuri în cursă

Sergio Perez (Force India) a terminat pe 11 în faţa celor de la Sauber reprezentaţi de Adrian Sutil şi Esteban Gutierrez, în timp ce Max Chilton şi Jules Bianchi au terminat de asemenea cursa pentru Marussia, însă ultimul nu a fost considerat clasat, fiind la şase tururi în spatele lui Rosberg.

Pe lângă cele patru abandonuri menţionate mai sus, alţi trei piloţi nu au ajuns la finalul cursei. Unul dintre ei a fost Marcus Ericsson de la Caterham, în timp ce weekendul de coşmar al celor de la Lotus s-a încheiat cu un dublu-abandon din motive tehnice pentru Pastor Maldonado şi Romain Grosjean.

Cel mai bun timp în cursa a fost stabilit de Rosberg, care a fost cronometrat cu 1:32.478 în turul 19.

Sezonul 2014 al Formulei 1 continua în weekendul 28-30 martie cu Marele Premiu al Malaysiei de pe circuitul de la Sepang.

Australia - rezultate cursă: 

 1.  Nico Rosberg       Mercedes              1h32m58.710s
 2.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes          +26.777s 
 3.  Jenson Button      McLaren-Mercedes          +30.027s 
 4.  Fernando Alonso    Ferrari                   +35.284s 
 5.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes         +47.639s 
 6.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes      +50.718s 
 7.  Kimi Raikkonen     Ferrari                   +57.675s 
 8.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault      +1m00.441s 
 9.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault      +1m03.585s 
10.  Sergio Perez       Force India-Mercedes    +1m25.916s 
11.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari              +1 lap 
12.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari              +1 lap 
13.  Max Chilton        Marussia-Ferrari           +2 laps 
14.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari           +8 laps*  

* Not classified

Retirements:

     Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault               DSQ
     Romain Grosjean    Lotus-Renault              43 laps
     Pastor Maldonado   Lotus-Renault              29 laps
     Marcus Ericsson    Caterham-Renault           27 laps
     Sebastian Vettel   Red Bull-Renault            3 laps
     Lewis Hamilton     Mercedes                    2 laps
     Kamui Kobayashi    Caterham-Renault            0 laps
     Felipe Massa       Williams-Mercedes           0 laps

Drivers' championship:

 1.  Nico Rosberg      25
 2.  Kevin Magnussen   18
 3.  Jenson Button     15
 4.  Fernando Alonso   12
 5.  Valtteri Bottas   10
 6.  Nico Hulkenberg   8
 7.  Kimi Raikkonen    6
 8.  Jean-Eric Vergne  4
 9.  Daniil Kvyat      2
10.  Sergio Perez      1

Constructors' championship:

 1.  McLaren/Mercedes      33
 2.  Mercedes              25
 3.  Ferrari               18
 4.  Williams/Mercedes     10
 5.  Force India/Mercedes  9 
 6.  Toro Rosso/Renault    6

Comentarii (96)

  • VREAU SA TE "CITESC" MIRCEA MC. L.
    10 1
  • Cursa frumoasa si cred ca ne putem face o parere vis`a`vis de echipe. Clar, Mercedes au cel mai rapid monopost si cred ca pana la jumatatea campionatului sunt principalii favoriti. Pe locul 2 as plasa Williams, monopost rapid, cel putin in cursa asta, cu Bottas - one man show ... Locul 3, in mod evident McLarren. Cursa foarte buna facuta de echipa britanica. Locul 4, Ferrari. Monopostul nu e prea rapid din ce am vazut (Kimi extrem de ezitant in cursa asta - pacat).
    Parca a inceput sa-mi placa sunetul motoarelor ca sa nu mai zic plecarea cu scartait de cauciucuri de la boxe.
    19 14
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Se pare ca cele mai rapide masini sunt in ordine Mercedes, McLaren / Red Bull, Williams...Ferrari fiind abia cam a 5 masina. Fara abandonurile viitoare a lui Vettel, Hamilton, Massa, Ferrari o sa tremure serios sa intre in puncte.
    In alta ordine de idei, plictisitoare cursa, pentru cativa litri in plus la combustibil, masinile nici nu ruleaza la capacitate maxima. Depasiri putine, Botas ce a reusit cateva. In ritmul asta urmeaza un an lung si plictisitor...fuck FIA§
    42 1
  • Logicalbass
    1. MB
    2. RBR
    3. Williams
    4. McLaren
    5. Ferrari

    Cel putin asta am inteles eu din cursa de azi.
    16 6
  • Rachiuion
    O cursa frumoasa, as spune foarte plictisitoare, in care masinile au mers la relanti doar dar a vedea cine abandoneaza si cine termina. Mercedes au plecat bine, pacat de abandonul lui Hamilton, Ricciardo s-a descurcat bine, la fel si ambele masini McLaren. Singura intrebare este de ce masinile Ferrari au mers la relanti, atata timp cat nu au incercat niciodata sa depaseasca, nu au fortat deloc, si de ce mesajul a fost "este o lupta si pentru constant", atata timp cat conteaza doar cine are mai multe la final.

    Foarte putine depasiri, strategiile aproape irelevante atata timp cat marea majoritate a pilotilor au mers la relanti, fara sa incerce ceva. Personal cred ca Ferrari merg pe idea ca "razboiul este lung", adica strategia prin care au pierdut titlurile din 2010. Este foarte ciudat, ca desi au fost multe schimbari, baietii de la Ferrari nu sunt in stare sa intelega ca Formula 1 s-a schimbat, si ca trebuie idei bune la momentul potrivit. Personal nu cred ca vor avea vreo sansa in acest campionat, datorita ideilor foarte conservatoare pe care le folosesc. Nu isi doresc sa castige nici un titlul, la fel cum nu isi doresc nici sa incerce idei noi, iar fara aceste lucruri, sansele lor la castigarea unui nou titlu, sunt nule.
    29 1
  • Prima cursa...cat am asteptat-o :)!
    Clar Mercedes este echipa de batut la momentul acesta. Red Bull o surpriza frumoasa (atat prin abandonului ingamfatului care inca mai este campion mondial :) cat si prin cursa foarte buna facuta de Ricciardo in fata propriilor suporteri).
    McLaren pare a-si fi revenit dupa "gaura neagra" numita Martin Withmarsh. Se vede intoarcerea lui Ron Dennis si coordonarea lui Boullier.
    Ferrari...hmmm....o prezenta destul de stearsa in Australia. Se pare ca echipa de la Maranello inca nu a rezolvat problemele din ultimele sezoane. Un ritm de cursa foarte trist pentru o astfel de echipa.
    Williams....nu pot sa imi pun decat doua intrebari: ce s-ar fi intamplat daca Massa ramanea in cursa si cum ar fi aratat podiumul fara eroarea lui Bottas? Un rimt excelent si o masina care arata foarte promitator.
    In rest? Toro Rosso un ritm decent, Force India traieste prin Hulkenberg (Perez arata forma de anul trecut deci McLaren nu are de ce sa-l regrete pe mexican, care se pare ca este un pilot mediocru) iar Sauber, Caterham si Marussia inexistente.
    Am uitat ceva? Aaaa...da...Lotus :))) Jalnici!
    Abia astept cursa viitoare!
    31 9
  • Ferrari e in pom si pomul in aer. Alonso isi ia in serios rolul de lider in cadrul echipei. Raikkonen are probleme de concentrare, gresind chiar in momente importante. Cine stie ce buton n-a mai gasit... Trista situatia la Ferrari. Alonso a stat in spatele lui Hulkenberg, s-a apropiat, dar nici un atac. Raikkonen a fost batut aproape de toata lumea.

    In rest, fiecare cu ale lui. Nu ma intereseaza cine isi construieste imperii. Ma astept ca acum sa apara multi fani Mercedes si Nico Rosberg, fanii aia care in 2009 l-au sustinut pe Button, in 2010-2013 pe Vettel si tot asa... :))
    27 14
  • :)
    18 29
  • Mercedes sunt clar in fata. Probabil va fi anul lor. Motorizarile Mercedes au un avantaj evident deocamdata. Alte concluzii nu m-as grabi sa trag, e abia prima cursa, unii au avut probleme tehnice, regimul de cursa al Ferrari a fost afectat de probleme electrice. Mi-a lacut Bottas, Williams au o masina fiabila. In urmatoarele curse lucrurile se pot schimba semnificativ, dar tot cu Mercedes in frunte. Plutonul e destul de compact.
    10 2
  • bbrunes
    Este abia prima cursa si sunt absolut sigur ca jumatate din echipe au considerat-o o alta sesiune de teste. Nu stiau cum va fi consumul combustibilului, la ce sa se astepte de la adversari, de la pneuri...cred ca adevaratele performante vor aparea de acum in colo, asa ca nu va lasati pacaliti de ce s-a intamplat astazi. Cel putin Ferrari, nu au fortat absolut deloc, Vettel nu ar fi facut-o nici el, caci incearca sa isi inteleaga monopostul in cursa, sa aiba un punct de plecare...
    17 3
  • BOTTAS NR.1
    Bravo ma-excelenta cursa-cel mai bun din cursa-parerea mea!
    7 6
  • hat ... nimik bun pana acum ...

    in rest bv MB si Rosberg
    si felicitari "tinerilor" pentru podium

    Domenicali ar trebui sa-i lase loc la cineva mai capabil ...
    34 0
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Formula 1?
    Parca m-am uitat la o cursa de Formula 3, sau 3000, sau mai stiu eu ce... nu imi place nici sunetul, nici ca intreaba toti intruna daca mai au combustibil (parca am fi in campionatul de anduranta - WEC), nici ca sunt mai lenti... nimic imbunatatit fata de anul trecut... au stricat tot ce imi placea... ma rog, sa mentionez si singurul lucru bun - a inceput campionatul :)))
    23 4
  • o cursa frumoasa in care ne-am dat seama ca conteaza fff mult puterea motorului mercedes,CAREA LA FERRARI II DADEA 1.5 SEC/TUR BRAVO LOR, clar este cel mai puternic motor.
    dupa parerea mea :
    1 mercedes
    2 RBR
    3 MCLAREN
    4 WILLIAMS
    5 FERRARI
    bafta ferrari
    13 3
  • @bbrunes
    Poate teste au fost pt cei de la Lotus...si sa fi seriosi, spune-mi ce a inteles Vettel astazi dupa doua ture din comportamentul monopostului sau in regim de cursa.
    Iar Ferrari....atat poate masina lor. Crezi ca Alonso a vrut sa stea dupa un Force India aproape toata cursa doar ca sa faca o plimbare pe circuitul australian? In plus Kimi a facut o multime de erori, parand ca nu este concentrat deloc la cursa si cu gandul mai mult la vacanta.
    17 7
  • Ce v-am spus ca suntem peste Ferrari????
    Sa nu aud nimic... SAH MAT!!!!! Gata!!!!
    Pe unde saracie umbla Grosjean acuma? Cred ca pe unde o fi Rory Byrne cu James Allison :)))) Sau mai repede se ascunde impreuna cu adevaratul Grosjean :))))) Chiar anul acesta Grosjeane, doar cu Lotus aveti sanse, in rest va da laptic sa beti chiar si Force India. Pacat ca l-ati facut la boze pe Hulkenberg ca va saluta din mers si Force India :))))))))))))))))))))))))))
    Daca Magnussen nu trebuia sa economiseasca combustibil, Kevin era pe 2, peste Ricciardo, ca sa nu mai zic ca Button plecat de pe 10 ajunce la 3 secunde de podium. Kevin e tanar inca nu are suficienta experienta ca pilotii maturi sa isi dozeze tur de tur exact cat combustibil ii trebuie, iar daca Button pornea el de pe 4 in locul lui Kevin, CU SIGURANTA AVEA COMBUSTIBIL PENTRU ULTIMELE 5 TURURI SA TREACA DE RICCIARDO.

    Ce face Rossa??? Unde este tunelul de vant??? Unde este corelatia intre tunel si simulator??? Nu aud??? Nu aud??? Care sunt scuzele?????????
    Care sunt scuzele???????
    Totusi care sunt scuzele???
    Suntem a doua echipa dupa Mercedes, exact cum va spuneam in februarie. Repet daca era Button in locul lui Magnussen cu siguranta avea suficient combusitibil cat sa treaca lejer de Ricciardo. Pacat...
    Acuma astept reactiile din Gazzetta dello Sport de genul: "Male la Ferrari" "Cosi non va" "Raikkonen e bolito" :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Am inteles de pe site-urile italiene ca Rossa deja se gandeste intens la masina din 2015. Spun ei ca vor avea cu siguranta o masina foarte competitiva in 2015, ca nu mai sunt scuze si ca trebuie sa fie anul lor...AAAAA... de fapt stai... s-ar putea sa fie o fitzuica cu declaratia la indigo din ultimii ani pe care ne-o tot flutura in fata Ferrari inaitnea fiecarui inceput de sezon... Acuma intrebarea mea este... E fitzuica de anul trecut scoasa din sertar din greseala... sau senor Domenicalli deja o redacteaza pentru anul viitor :))))))

    Si sa nu uit ceea ce este cel mai important....that.... we are building an empire...
    19 57
  • Bun venit Williams! pacat pt massa, ar fi facut ceva frumos , iar bottas daca n-ar fi lovit acel zid cred ca ar fi fost pe podium.??????????
    .....cel mai mult apreciez ferrari, pt ca imi indeplineste si in acest sezon dorinta de a nu castiga, sub aripa protectoare a maretului alonso.
    .....sa vina urmatoarea cursa....
    24 17
  • @Soxy
    Nu esti vizat de articolul meu. Pe tine te respect, pt ca esti singur ferrarist care a avut o atitudine cat de cat decenta fatza de mine.
    9 29
  • ha ha MIRCEA
    Mclaren_Mircea_1984-stai linistit taticule-de cursa viitoare incepe declinul vostru-nu compara hibridul de masina Mclaren cu FERRARI-vb serios-voi sunteti un hibrid odios-o sa vezi declinul din cursa viitoare-furculitele argintii sunt masini de locul-7-10-cu mare bulan au ajuns azi in puncte!
    12 22
  • Ce se intampla la Ferrari...because... here at Mclaren... we are already building an empire...
    9 34
  • VETEL ala care a castigat datorita masinii 4 campionate mondiale, s-a retras din F1? Nu l-am prea vazut azi! Jalnic baiatu, nici nu incepuse cursa si vrand sa "se acopere" pentru prestatia jalnica avea nenumarate probleme imaninare. Deocamdata Ricciardo-Vetel 1-0. Sper sa plece mai des din pluton sa vedem daca mai prinde locul 1, sa vada si el cum e sa ai o masina egala cu concurenta.
    8 7
  • Ferrari ii slaba... Nici eficienta aerodinamica, nici tractiune nici motor... sunt pe nicaieri... Cred ca se desfinteaza echipa pana la urma... Nu vor mai dori sa isi faca de ras plamaresul din trecut, iar senor Luca Cordero di Montezemolo, va lua dureroasa decizie de a retrage echipa din F1 dupa mai bine de 50 de ani. Cica ar fi presiuni mari din partea lui Domenicalli si echipa tehnica, pentru a nu ramane pe drumuri, ca Ferrari sa iasa din F1, dar sa infiinteze o serie noua, in care sa concureze doar Raikkonen cu Alonso si astfel echipa va beneficia de multa popularitate, urmand a castiga toate cursele.
    18 41
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • In rest subscriu la ce au postat majoritatea oamenilor ancorati in realitate mai putin ferr si mircea.a fost doar prima cursa.O sa ne lamurim cum sta treaba de la cursele europene incolo.
    4 1
  • @ha ha Mircea

    Cu mare bulan ati reusit sa terminati pe 5. Ori ati calcat in rahat, ori l-ati prins pe Dumnezeu de picior :)))))))))))))
    Daca nu abandona Vettel si Hamilton erati P7 :)))))))))))))))))))))
    Hihihihihi :))))))))))
    Hahahaha :)))))))
    AJAJAJAJA :)))))))
    7 12
  • Well done Mclaren !
    13 9
  • de departe cea mai urata cursa pe care am vazut o.kimi ,al meu kimi a facut de 2 ori mai multe greseli decat a facut in toata perioada lotus.e doar prima cursa ,dar chiar si asa ,tu ferrari sa fii la 30 de secunde de primul loc,si test daca ar fi ,e sub orice nu mi aduc aminte sa fi inceput campionate cu o diferenta atat de mare intre monoposturi.unde sunt depasirile?in regula botas, dar doar el?din experienta mea ar fi o mare supriza ca ferrari sa poate recupera asemenea diferente.daca nu abandona ,hamilton ,massa si vettel ,ferrari deabia intra in puncte.inainte de safty car ,kimi era in spatele lui alonso ,dupa a iesit pe locul 8...e greu pt ferrari.dupa toata mistocareala din teste ,redbull sunt iar in fata lor .....mai poti sa spui ceva?nu sunt fan ferrari dar imi pare rau de kimi ,de alonso
    22 1
  • bernie
    @je. Subscriu si eu la ce ai postat tu. Cu mentiunea ca esti cam bland in exprimare cu ferr.Amicul tau este de-a dreptul idiot.
    4 1
  • Singaporezul
    Plusuri:Ricciardo si Magnussen.A fost haios sa-i vedem bucurandu-se pt. primul podium,Williams buni,Rosberg foarte bun.MINUSURI:Vettel nu a fost in stare sa-si puna masina la punct,Ricciardo da,Ferrari slabut,Dobai a vorbit peste toate team radio(trezeste-te!).Deci Domnu' DOBAI taci in gura cand vb. pilotii .SUNETUL masinilor a fost asemanator unei masini de spalat.CAm atat.Go Vettel
    15 10
  • Au inceput cu scuzele... de data asta Domenicalli a scos una noua din "joben" :))
    "Something on the car was not running at full power. We will investigate."
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    11 27
  • lucky70
    Ferrari=dezamagire.Daca nu fortezi,cum sa castigi?Am sperat ca in teste si-au ascuns forma,dar cred ca asta-i valoarea!Bravo Ricciardo,Magnusen!Ce revenire pentru Redbull!Felicitari McLarren!
    19 4
  • @Mircea Calmeaza-te frate. Inteleg ca esti bucuros, dar totusi ... Zi merci ca Bottas a lovit peretele, altfel ii manca cu tot cu fulgi si pe Button si pe Magnu. Cat despre Ferrari ai dreptate, monopostul nu e deloc grozav. Si nu as pune inca McL pe locul 2. In regim de cursa Williams-ul e singurul care se poate bate cu Mercedes, asta cel putin dupa cursa de astazi.
    @ferr1 Ce treaba a facut Alonso? A plecat de pe 5, a terminat pe 5. Adevarat Kimi a mers prost astazi, dar sa spui ca a fost depasit de toti cand a plecat de pe 12 si a terminat pe 8, e cam o imbecilitate, nu crezi?
    22 7
  • @Nepoate
    O sa vezi ca-i o gogoasa asta cu Williams. Am vazut si vineri si sambata Button a facut timpi mai buni decat ei si pe medium si pe soft. Plus ca ambii piloti is varza. Unul expirat unul mediocru.
    7 29
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • Eu zic sa nu tragem concluzi deocamdata, e prima cursa intr-o noua era a acestui sport, da Mercedes pare a fii cu mult in fata plutonului insa sa nu uitam cursa de la Melbourne nu arata clar ce sa va intampla in restul sezonului(i.e. Raikkonen a castigat anul trecut aici si dupa nu a mai produs nici o victorie). Dar intradevar echipele echipate cu motoare Mercedes par a avea un avantaj, Ferrari cred ca vor reveni puternic pentru ca au o fiabilitate buna, iar echipe echipate de Renault sunt tot un mister deoarece cele mai multe masini abandonate au fost echipate cu motoare Renault.Acum asta poate fii o coincidenta sau poate mult noroc ca alte echipe au terminat insa nu mi se pare ca Renault a fixat probleme,
    Simplu pus a fost o prima cursa din care multe concluzi nu putem trage, dar daca va fii la fel si in urmatoare un singur lucru e cert ca nu va fii un sezon foarte interesant.
    7 0
  • @Nepoate Punctele conteaza. Cate a adus Alonso, cate a adus Kimi? Alea conteaza la sfarsit, nu cine castiga cele mai multe pozitii. Oricum vina lui Kimi e intr-o mica masura, tinand cont de monopostul jalnic pe care il are. E mai bine decat Lotus :)). Si vezi ca Raikkonen a plecat de pe 11, a profitat pe grila de penalizarea lui Bottas, apoi de abandonurile lui Massa si Hamilton. A castigat un singur loc. Practic Ferrari e mai rapida decat Torro Rosso. Sunt aproape la egalitate cu Force India, putin in fata FI. In timp ce Alonso a pierdut un tur din cauza... strategiei, normal. A avut si noroc Button, daca nu oprea primul, nu cred ca trecea de Alonso. Una e sa depasesti una Torro Rosso, alta e sa te bati cu Mercedes sau McLaren. Poate isi intra in ritm si Raikkonen si ne demonstreaza ca poate fi inca cel mai rapid, chiar daca are si el o varsta si vine dupa o operatie.
    15 9
  • @ferr

    Fii te rog atent la Lotus, daca isi rezolva problemele ce le au vor avea o masina mai rapida decat Ferrari.
    Sunteti si sub echipele de client Mercedes si sub Red Bull, da zic ca daca acumulati puncte pana isi rezolva Lotus problemele aveti sanse mari sa prindeti locul 6.
    Keep your fingers crossed :)
    17 31
  • @ferr

    Ati depasi pana la urma una bucata Torro Rosso.
    Keep you fingers crossed... you may be the 6th fastest car, don't lose your faith... keep believing...
    16 32
  • relufenechiu
    Imi place, noua garda s-a instalat la putere. Tinerii lupi daca au masina pot face cel putin (am zis cel putin) la fel de mult ca veteranii.

    Testele, desi tendinta este de a nu fi luate in serios, au lasat sa se vada adevarul totusi. Bottas l-a depasit pe Kimi, il presa pe Alonso imediat dupa asta, s-a tarat cu pneul spart, sia revenit pana la final inapoi aproape de Alonso. Ferrari se lupta in pluton cu Caterham, nice :)))

    Cele mai mari probleme le are Raikkonen care e clar (camera onboard) ca are probleme de adaptare, se chinuie cum se chinuia Schumacher in 2010. Asta inseamna si ca pe vechile masini (deci fara chin) ar fi fost peste Alonso. Astazi a stat aproape, pana la pitul impus de safety car, cand a trebuit sa-l astepte pe Alonso mai intai si a pierdut doua pozitii (Alonso cand a stat dupa Hamilton a facut un scandal monstru de defavorizare).

    In acest an sa pierzi pozitii conteaza mult. Ati vazut ca nu au existat tentative de dapasire prea multe? Cand mergi la economie de consum eviti depasirea. Trei ture in care incerci sa depasesti te lasa fara combustibil pe final. Apoi Kimi a gresit mereu in virajul ala, a pierdut mereu timp acolo. A cerut sa-i fie schimbat softul, deci constientiza ca are probleme.

    Hamilton, deh, uite ca nici Mercedes nu-i perfecta, dar ce-ti mai trebe titluri cand te insori cu Nicole :)

    Mai era si Vettel la start, dar cred ca la fel ca in cazul lui Raikkonen trebuie sa invete sa se inteleaga cu masina, sa decopere ce trebuie schimbat.
    7 3
  • @Mircea Asa si? :)) Ti se pare ca ma afecteaza? Crezi ca-mi tai venele? De-asta nu mai pot eu. Daca vor castiga, foarte bine. Daca nu, sa-i dea afara pe toti si sa-i angajeze pe altii mai buni. Mare chestie. Nu vor fi in stare sa castige nimic anul asta? Mare branza. Din 2008 n-au mai castigat nimic. N-am murit de ciuda in 2010 sau 2012...
    Tu esti ala care se agita. Primesti bani pentru asta? Au depasit un Toro Rosso? Sa fie sanatosi. N-ai vazut cata indolenta in echipa Ferrari? Mai sunt 2-3 persoane care se zbat pe acolo, in rest indolenta care persista de cativa ani.

    Nu te agita prea mult. Pana in noiembrie mai e o gramada de timp. Se pot intampla multe.
    16 6
  • Grosjeaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Why did you go?? :(
    9 26
  • Grosjean
    la 15.03.2014, 12:42
    Singura bucurie este ca maine dupa cursa, "tinarul" si "expertul" McLaren Bla Bla Mircea, nu se va stresa sa posteze pentru ca favoritii lui nu vor termina cursa. Sau poate va inventa scuze, ceva diferit de ce a folosit pana acuma. Oricum, Dennis ieri a zis ca s-ar putea sa apara schimbari lol, si asta numai dupa o sesiune de calificari lol.



    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Grosjeane atata iti zic doar: LOL
    10 27
  • tot eu
    Mclaren_Mircea_1984-daca PLEACA FERRARI cum zici tu, competitia asta se desfinteaza!Ti-am mai zis formula 1 inseamna FERRARI si FERRARI inseamna formula 1-inca nu ai bagat la cap? voi nu existati fara FERRARI ...esti JALNIC omule serios
    12 19
  • Cred ca ce am vazut azi ..nu e totul , cam toata lumea a mers sa termine cursa , sa stranga cat mai multe date , singurul care a fortat cu adevarat a fost Botas . Sunetul motoarelor , urat de tot , parca nu te uiti la F1 ...
    Ferrari se zicea ca are top speed-ul cel mai mare , poate asa o fii dar au probleme mari cu iesirea din viraje , o masina foarte instabila cu care s-a luptat si Raiko si Alonso , in a doua jumatate a sectorului 2 si prima jumatate a sectorului 3 functiona foarte bine. Ceva nu a functionat bine azi pentru ei .
    In rest masini foarte inchegate ...Mercedes , Williams , McLaren , pilotii tineri se pare ca s-au acomodat mai repede cu motoarele ...Magnussen , Kyat ...o sa vedem ce va fii urmatoarea cursa , eu zic ca Ferrari o sa ia podium in urmatoarea cursa.
    15 3
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • @tot eu

    Vor sa plece. Sunt presiuni mari si din partea sponsorilor sa plece, si sa isi faca o serie paralela doar pentru ei, pentru ca atunci se vor vedea mult mai bine si sponsorii, ca asa daca Alonso sta la cutie pe 5 si Kimi se lupta cu Kviat nu prea au expunere. Plus ca ar exploda palmaresul, ar avea de departe cele mai multe pole-uri, victorii si campionate. Vor anunta in urmatoarele zile decizia.
    8 29
  • inceput dezamagitor de campionat,zgomotul motoarelor o gluma sinistra ,ferarri praf sint unde au ramas anul trecut ,,au reusit de la an la an sa strice f1 [[ ziua nationala a ungariei zi de doliu pentru romania ,,afara bozgori]]
    13 7
  • ANUNT IMPORTANT!!!

    Ricciardo ar putea fi exclus datorita unor probleme legate de combustibil. Ferrari va intra in top 4 :((( Nu :((
    7 24
  • All kicking off in the press room as news hits that Ricciardo is being referred to the stewards for "consistently breaching" fuel flow limit"

    Acuma sa vedem ce va fi... poate Mclaren urca pe 2 si pe 3
    9 26
  • Andrew Benson: "Ricciardo's car has been found to have "exceeded consistently the maximum allowed fuel-flow limit". Big problem"
    9 22
  • Draga Mircea, acelasi copil facut pt alocatie ai ramas... Daca ascultai cu atentie azi comentariile de pe sky sports auzeai clar cand s-a zis "electronic issues on both ferraris and they are going for the safe way to keep the cars on track". Dar tu cum esti un frustrat orbit de ura fata de Ferrari stii doar sa arunci cu cacat prin comentariile tale. Frate, multi ti-au mai zis: MATURIZEAZA-TE! Nu mai trai pe forumul asta! Iesi la soare, trage aer in piept si vei vedea ca lumea nu e doar F1 si ura ta pt Ferrari. Sunt curios ce vei zice cand Alonso se va intoarce la McLaren. Sunt curios daca si atunci vei arunca cu rahat in el cum o faci acum.
    6 3
  • what are the penalties?

    straight disqualification or time deduction?
    Charlie said there will be no excuses accepted if something like this happnes, DQ.

    Daniel, va trebui sa rescrii articolul :) Ricciardo nu are cum sa scape. Raportul e deja redactat, la masa presei a fost deja fotografiat
    6 25
  • Recunosc ca este frustrant sa urmaresti azi curse de F1 fata de anii 90-00'', cand pilotii aveau posibilitatea de asi arata reala valoare in pilotaj. Datorita regulilor impuse, spectacolul este omorat din fasa iar pilotii devin si ei spectatori din cockpitul monoposturilor, grijile lor sunt sa nu forteze prea tare pt. a nu uza prematur pneurile, mai nou consumul de carburant si altele pe care nu ma apuc sa le enumar ca sunt cu nemiluita din pacate. Inovatiile isi au rostul lor cata vreme aduc si spectacol+beneficii dar cu siguranta nu in acest sport si nu asa! Sa te ,,bucuri'' 4 sezoane multumita unui regulament ce avantajeaza monopostul , iar dupa aceaa datorita altor regulamente te dezavantajeaza, arata in mod clar ca pilotii sunt doar niste marionete si atunci vine si intrebarea, de ca naiba te mai bucuri ca esti multiplu campion? Sunt fanul F1 datorita pilotilor care aratau intr-adevar maiestrie, pe vremuri.
    Dar azi, vad doar monosposturi reusite, repet datorita regulamentelor si mai putin, piloti care sa-si poata dovedi talentul. Traiasca motoarele si monoposturile, poate cine stie intr-o buna o sa ne si zambeasca:)))
    24 1
  • Ted Kravitz:
    We're hearing Ricciardo has been disqualified for using more than 100kg/hr of fuel in race. Will post FIA confirmation ASAP

    We are leading the Constructors... we are building an empire...
    7 27
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Gaseste si tu ceva de facut in viata asta,du-te la un specialist sa-ti dea mai multe motive sa fii multumit in viata asta,nu doar duminica cand iti termina echipa pe 3 sau 4!?Sau se va intampla ca anii trecuti cand dupa 2-3 curse te ascundeai si plangeai in perna?Sa speram!

    despre cursa...toate cutiile de anul trecut,acum motorizate de Mercedes,emit pretentii....vedem,sper sa fie totusi o lupta stransa!
    5 0
  • S-ar putea sa scape. Kravitz s-a grabit. Cica doar un senzor a dat erori constant, nu a folosit mai mult combustibil.
    7 29
  • @McLaren_Mircea_1984: Si iata ca iar te-ai facut de cacao(ca sa nu zic altfel). Iar ai fost patetic, ia o acadea pt rezultatele echipei tale favorite ca o meriti(ca doar tu ai condus echipa catre rezultatele alea) si treci la colt si roade-o in liniste. Nu te mai agita pe aici ca faci prea mult zgomot.
    5 3
  • andrey_1293
    O rinocera gestanta scoate sunete mai frumoase decat dry-cookerele astea care se numesc motoare turbo de F1. Pacat unde s-a ajuns, la un moment dat in cursa, prin radio i se spunea lui Magnussen: "use the overtake button"... Serios? In cativa ani o sa se ajunga la "win the race button". Depasirile de azi au fost artificiale, odata cu bazaitorile alea care dau 160 CP parca au devenit si mai artificiale ca anu' trecut. Asta este, usor-usor ma indrept spre GP2, ca performantele sunt cam tot pe-acolo.
    Consider totusi ca azi nimeni nu a dat totul. Obiectivul principal al tuturor cred ca a fost sa termine cursa, sa adune date si sa vada unde se situeaza. Nu credeam ca o sa aud intr-o cursa auto ca se vorbeste de consum - dar s-a ajuns si aici iar pana in 2020 preconizez ca pit-stopurile vor consta in alimentare la priza.
    Incet-incet sper sa avem curse mai incitante odata ce inginerii si pilotii vor intelege masinile, altfel nu vad bine F1 in urmatorii ani. Felicitari celor de pe podium si hai cu cursele adevarate!
    18 3
  • anonim
    imi pare rau pentru Hamilton si Vettel, poate alta era soarta acestei curse insa felicitari lui Ricciardo , Magnusen si Bottas , cat despre Ferrari nu a inceput prea bine sezonul dar mai este suficient timp pentru dezvoltarea monoposturilor
    5 3
  • se pare ca RBR isi continua manariile de care iau facut campioni ,,rusine RBR felicitari Botas ,,si sa fim atenti ca sa intors Kobayasu lu peste prajit ,,fortzzaa ferarraiiiii
    13 11
  • big bang
    o singura chestie am de zis: cred ca problemele lui Raikkonen vin de la tendinta exagerata de spin a masinilor actuale (si Hamilton pomenea de asa ceva). Stilul lui Kimi este de a indice un derapaj usor si controlat pe pundea din spate, ori cu masini care derapeaza asa usor risti tete a queue mai degraba decat sa castigi timp. Chiar si asa s-a chinuit sa fie rapid, putea ramane in spatele lui Alonso daca nu era pitul ala contraproductiv din cauza safety carului in care a pierdut doua pozitii. Daca nu gaseste rapid solutia in cursele urmatoare risca sa fie nevoit sa il ajute pe Alonso in a doua parte a campionatului.
    4 1
  • Bogdan
    Este inbucurator faptul ca astazi am putut citit mai multe postari de bun simt decat maimutarelile uzuale. Sunt vreo doi-trei p-aici carora am sa le dau vot negativ fara sa le mai citesc postarile. Si dupa cum pare a fi trendul cred ca in curand respectivii vor fi izolati si vor trebui sa isi cauta un alt loc unde sa se reproduca.

    Cursa am simti-o destul de fada. Multi au mers cu sabia deasupra capului, la minima rezistenta, in permanenta protejand diversele componente ale sistemul de propulsie si urmarind infrigurati consumul de combustibil. Mi-a placut startul lui Rosberg si al lui Raikkonen. Bottas si cu Rosberg au fost singurii care au mers altfel decat restul.
    Sunetul motoarelor este jalnic. Inteleg ratiunile care au stat la baza acestei miscari de introducere a motoarelor turbo si a sistemelor hibride in F1 in contextul in care marea majoritate a producatorilor din Europa au recurs la scaderea cilindreei motoarelor si la dotarea lor cu sisteme turbo, dar pentru moment este destul de greu de inghitit galusca asta.
    Sper ca in curand sa fie depasite problemele de fiabilitate si sa vedem si noi ceva lupte pe circuite.
    16 3
  • @andrey_1293
    nu la priza, pauze de stat la soare cu panourile desfacute
    4 1
  • BREAKING NEWS: Ricciardo squalificato dal GP AUSTRALIA per flusso irregolare del carburante (superato il limite di 100Kg/ora). Si aspetta il comunicato ufficiale FIA
    3 1
  • BREAKING NEWS: Ricciardo squalificato dal GP AUSTRALIA per flusso irregolare del carburante (superato il limite di 100Kg/ora). Si aspetta il comunicato ufficiale FIA
    2 2
  • JugaruGabi
    Slabuta rau cursa asta...
    De departe, spectacolul a fost oferit de Bottas si atat.

    Cat despre Kobayashi...nu inteleg ce cauta kamikaze asta in F1. Pana nu omoara pe cineva nu se lasa.
    avem penalizare de 5 locuri pe grilq pentr lovitura din spate?
    13 4
  • @Mclaren_Mircea_1984 - exprimarea vehementa si atacurile la persoana nu iti aduc decat deservicii. Faci mai mult rau decat bine, atât tie cat si echipei tale favorite (se intampla sa fie si echipa mea favorita, motiv pentru care imi permit sa-ti mai dau cate un sfat). Aici nu suntem la "meci" - F1 este "Gentleman Racing" iar suporterii ar trebui sa se comporte corespunzător.

    @Carcotasii de mai sus - McLaren s-a descurcat exemplar. Indiferent de "bataliile" pe care voi aveti impresia ca le purtati aici, McLaren s-au descurcat excelent. Trebuie avut in vedere ca nu au toate informatiile despre motor - la anu' se despart de MB - iar asta ii trage in jos un pic. Din plutonul de echipe motorizate de MB ei au pus pe circuit cele mai rapide masini. Asteptam acum urmatoarea cursa :)


    Gafele lu' DolceSport:
    - "Măclarăn" ... mortii ei de engleza
    - pilotul "Hiulchenberg"
    - vorbitul peste comunicarile radio dintre echipe si piloti ... frate nici MIKI nu vorbea atat peste piloti ...
    .. si multe altele
    Asa cum spunau si ei pe transmisie "este prima cursa si toti trebuie sa ne acomodam". Parerea mea este sa le faceti o "scrisoare" cu cateva observatii :)

    Sa nu uit - sunetul, sunetul frateeeee .. se aud motoarele mai tare ca baietii astia. Unul dintre microfoane a fost folosit probabil si de Topescu, inainte sa-l mazileasca comunistii.
    @Directorul DolceSport : Cumpara frate si ceva echipament de studio .. si angajeaza un inginer de sunet.
    19 2
  • ...sa vin indy car pe 30 martie la digi....o alternativa la f1 care la mine a inceput sa prinda...
    6 6
  • Marius
    Cursa plictisitoare, e prea devreme sa poti trage o concluzie, RDL pe mute + comentariu Dolce = F1 gratis.
    Comentatorii Dolce mi-au placut, parca sunt mai relaxati decat cei de la Digi care incurcau pilotii, tipau si vedeau tot felul de scenarii SF.
    In schimb imi lipseste emisiunea Grila de Start.
    10 5
  • Alex98
    E "distractiv", pe vreamea Digi ma enerva ca se auzeau comentatorii peste motoare, acum ma enerveaza ca nu se aud peste motoarele care suna janic.
    5 4
  • 03. Ricciardo a fost descalificat oficial
    5 1
  • anonim
    Ricciardo a fost descalificat din pacate pentru unii si din fericire pentru Mircea si Mclaren
    6 0
  • Metallica1991
    Oficial

    Ricciardo a fost descalificat
    4 1
  • Riciardo descalificat.
    Revised 2014 Australian GP points positions:
    1. Nico Rosberg, Mercedes.
    2. Kevin Magnussen, McLaren.
    3. Jenson Button, McLaren.
    4. Fernando Alonso, Ferrari.
    5. Valtteri Bottas, Williams.
    6. Nico Hulkenberg, Force India.
    7. Kimi Raikkonen, Ferrari.
    8. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso.
    9. Daniil Kvyat, Toro Rosso.
    10. Sergio Perez, Force India.
    5 1
  • Randis
    Va fi fericit championu' mondial vetel. Riciardo l-a distrus in weekendul asta!
    8 6
  • RBR au inceput din prima cursa cu minarii,,riciardo descalificat,din pacate asa au citigat si anul trecut ,,, CLANTA RBR,,,
    17 7
  • Lucian M.
    Daniel Ricciardo a fost descalificat pentru incalcarea regulamentului FIA!!!
    4 1
  • Pilotul australian Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) a fost descalificat din Marele Premiu al Australiei la Formula 1, disputat duminică, şi şi-a pierdut locul 2 obţinut după germanul Nico Rosberg (Mercedes).

    Ricciardo a depăşit limita de 100 de kg de carburant pe oră fixată de noul regulament sportiv şi tehnic al FIA. Pilotul şi inginerii Red Bull Racing, convocaţi şi audiaţi de FIA, nu au reuşit să-i convingă pe comisari de buna lor intenţie.

    În consecinţă, pe locul 2 a urcat danezu Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes), clasat iniţial pe locul 3, iar pe poziţia a 3-a a trecut britanicul Jenson Button (McLaren-Mercedes). via DigiSport
    15 1
  • @Mclaren_Mircea_1984 : Nu stiu de ce am senzatie ca tie iti lipsesc ceva neuroni. Inteleg ca esti in extaz, dar asta nu e motiv sa jignesti alte echipe si implicit alti fani. Te tot legi de Ferrari, dar din pacate nu esti la curent cu Formula1. Ferrari are un nou sistem de franare, si s-a vazut clar ca nu merge prea bine. Este doar inceputul sezonului, chestiile astea se pot remedia in descurs de o saptamana sau doua.
    Lasand off topic-ul la o parte, asta a fost una dintre cele mai monotone curse din ultimii ani. Nu stiu ce se va alege de Formula 1, insa in momentul de fata, MotoGp-ul este peste Formula 1. Deci au facut o alegere inteligenta cei de la DIGI.
    11 3
  • Daniel Ricciardo, locul 2 în Marele Premiu al Australiei, a fost descalificat. Sursa : www.prosport.ro
    3 4
  • pablo256r
    Jalnic! Asta nu mai e F1!
    Mai dau 2-3 sanse si le spun la revedere la cursele lui Bernie.
    Sunet de motor NU, cursa cu spectacol NU. PLICTISEALA MARE DA!
    Eu de ce sa pierd 3-4 ore cu un asemenea eveniment?
    Ma uit la curse de pe vremea lui Senna si Prost dar asa o cursa fara nici un ritm nu am mai vazut decit anul trecut la Monaco. Acolo insa nu ai unde sa depasesti. Aici insa noroc cu Botas. Altfel ma lua somnul.
    11 1
  • Marius
    Red Bull’s Daniel Ricciardo has lost his second-place finish in Sunday's Australian Grand Prix after stewards decided his car had run with too high a fuel flow rate during the race.
    Rezultate updatate:
    1 Nico Rosberg German Mercedes 25
    2 Kevin Magnussen Danish McLaren-Mercedes 18
    3 Jenson Button British McLaren-Mercedes 15
    4 Fernando Alonso Spanish Ferrari 12
    5 Valtteri Bottas Finnish Williams-Mercedes 10
    6 Nico Hulkenberg German Force India-Mercedes 8
    7 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 6
    8 Jean-Eric Vergne French STR-Renault 4
    9 Daniil Kvyat Russian STR-Renault 2
    10 Sergio Perez Mexican Force India-Mercedes 1
    7 3
  • Carburanescu
    Mizerabili aia de la redfools, l-au "ciuruit" intentionat pe Riciardo! Ca nu cumva sa aiba mai multe puncte in fata vitzelului plasticos!

    The stewards' report revealed that Red Bull ignored several warnings during the race that Ricciardo's car was exceeding the limits but ignored them as they did not trust the FIA's sensor.

    "They informed us [that the limit was being exceeded], and we informed them that we had serious concerns over their sensors," added Horner. "We believed on our reading, otherwise there was a situation where you are reducing significant amounts of power in the engine at a time when we believe we fully comply within the regulations.

    Incompententi nu sunt, asa ca nu ramane decat ca au intentionat sa-l sacrifice pe Riciardo. Bravos!
    6 7
  • Vladimir Putin
    Daniel Ricciardo descalificat !
    3 4
  • deocamdata - debitul de combustibil in motorul lui Ricciardo este o chestie destul de greu de cuantificat. Sa vedem dupa apel cum stau lucrurile.

    Daca ramane exclus McLaren trece pe primul loc la constructori, nu? :P
    5 4
  • daci76
    Anul Mercedes se pare,Ferrari din pacate pt spectacol o gherla,din nou,McLaren o supriza placuta dupa plecare lui Withmarsh si venirea lui Boullier,Wiliams promite,cred ca vor face o figura frumoasa anul acesta ambii piloti,sper sa tin apasul,RBR bine cu Daniel R.vom vedea cat au ''trisat'' cursele urmatoare,Hulkenberg excelent,Lotus,Sauber,in alta liga,despre Marussia si Caterham nu necesita comentarii.In rest in afara de Bottas nimic spectaculos.Un fel de cursa de anduranta,dar mult mai scurta.Sa speram ca spectacolul va reveni pe parcurs.Despre comentatori,la M1 ok ,am inteles ca la Dolce nu prea au impresionat,asta e,spunea cineva ma zilele trecute si trbuie sa ii dau dreptate ca ,chiar daca esti beton in teorie si foarte documentat,nu esti neaparat un comentator bun.Am inteles ca si aici se povesteste in timpul mesajelor radio,engleza e grea,clar voi ramane pe M1.Cred ca multi dintre noi am fost dezamagiti,foarte dezamagiti de ce am vazut azi.Va salut si sa speram la mai bine in Malaezia.
    4 4
  • Interesanta cursa decat 14 monoposturi au trecut lina de sosire,cred ca asa o sa cam fie si in urmatoarele curse.Pacat pt hamilton ca a trebuit sa abandoneze dar aici se cam vad diferentele de pilotaj hamilton este mai agresiv si poate si din cauza asta a avut de pierdut,pe cand rosberg este mai conservator si a avut de castigat.
    Ferrari cam slabut alonso a fost in spatele lui hulkenberg multe tururi si nici cu DRS nu l-a putut depasii,asta e.
    Sunetul motaorelor vai vai parca sunt masini teleghidate,cand raikkonen a franat parca s-a auzit o femeie cand tipa asa mi s-a parut mie.Ce sa mai zic a de vettel daca a inceput sezonul cu un abamdon cam naspa.Ce am remarcat eu toate echipele care au avut motor mercedes s-au comportat foarte bine pe cand cei de la renault varza
    2 4
  • Singaporezul
    pt. carburator.Esti un om slab care nu suporta ca Vettel e mai bun ca Fenandel(anul trecut vroia si el ce are Vettel,jalnic) si anul asta sunt sigur ca fernandel va lua bataie de la Vettel.Ce sa mai...Balaceanca scrie pe tine.
    6 18
  • bernie
    Ferrari au avut unele probleme la monoposturi in special cu sistemele electrice ]ambii piloti au fost afectati],dar si probleme cu pneurile fata care l-au afectat pe Kimi.Nu cred ca masina este atat de slaba pe cat a aratat azi,dar cu siguranta mai au mult de lucru pana sa o puna la punct.Orice puncte acumulate acum la inceputul sezonului sunt foarte importante in lupta ptr titlurile mondiale tinand cont de faptul ca acum toate echipele au probleme de fiabilitate[inclusiv mb].Personal cred ca Ferrari vor reveni curand in lupta ptr titlurile mondiale.O data rezolvate problemele de fiabilitate de catre toate echipele lupta se va ascuti data cu debutul sezonului european.
    7 1
  • bernie
    Inca ceva.Bai ferr inainte sa debitezi tot felul de prostii [ca de obicei] ar fi bine sa te informezi de ce a pilotat Kimi asa greu astazi.Ptr ca a avut probleme cu masina bai baiatule nu din lipsa de concentrare.Tot ce postezi pe aici vine din mintea ta bolnava si nu are nici o legaturacu realitatea.Auzi la el...alonso si-a insusit rolul de lider in cadrul echipei.Lol ...Asta poate in mintea voastra [a ta si a lui].Mai ia si tu o pauza bai baiatule si mai odihneste-ti mintea ca prea ti-ai obosit-o in ultimul timp cu dorintele tale perverse.
    8 2
  • Cred ca Alonso ar fi fost depasit de Kimi care a avut un super start daca nu intra SC
    5 8
  • Anii trecuti va plangeati , ca de ce castiga Vettel...macar mai era putin spectacol,se batea ceva cu Aonso,nu era numai masina.
    Nu v-a convenit...uitati-va la prostia asta atunci,ca asta nu se mai poate numai F1,e bataie de joc.
    Sper sa isi revina cursele urmatoare...daca nu cu parere de rau,sigur F1 nu va mai avea succesul de odata. :)
    10 1
  • @bog Cred ca te-ai uitat la alta cursa sau esti un trist dar nostim fan kimi. Bea o vodca. Iti trece sigur. Raikkonen era depasit de evenimente, in afara de un start norocos n-a facut nimic. Era mai bun Massa in regim de cursa.
    3 8
  • @singaporezule- micutzul tau biber s-a uitat din pitlane la cursa...ce bine l-a batut Rici in calificari :)))))--se vede plasticul la vetel, plastic obosit deja.
    9 5
  • Singa Por Ezul
    ehe, Alonso avea el planuri marete ascunse cand a venit la Ferrari. Visa vreo sasa (6) titluri frumoase, ca merge la o echipa mare, si sa-l intreaca pe marele Schumacher; sorry dude, will not happen
    5 7
  • Imaginati-va o formula 1 in care ai avea posibilitatea ca echipa sa folosesti cata benzina vrei, motoare de 1000, pneuri, cutii, motoare la discretie...! S-ar numi Formula 1. Doar imaginati-va.
    5 1
  • coca cola
    Va tot vaitati ca niste muieri! Nu va place F1 nu va mai uitati. In era schumacher cate depasiri vedeati? Dar cand castiga button cu Brawn? Ca si atunci toti va plangeati pe-aici ca sunt curse plictisitoare samd. Aaa, a castigat Rosberg si omu' n-are fani romanesti, asta e altceva, ca daca ar fi castigat ham, petel sau alonso era buna cursa. Hai PA, in INdy car cu voi! Pacalici de net! Hai Rosberg!
    3 6
  • coca cola
    Sa va mai zic una: daca n-o sa va mai uitati la F1 eu unu o sa fiu mult mai fericit! Ca prea debitati prostii aici! HP!
    2 5
  • coca cola
    redus? reduceri? unde? sper sa prind si io
    0 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru