Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21

de Daniel Popescu
Sambata, 26.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg va pleca din pole position în Marele Premiu al Ungariei, în timp ce coechipierul său Lewis Hamilton va lua startul doar de pe locul 21 în urma unui incendiu la monopost provocat de o scurgere de combustibil.

Esential 6 pole position-uri a obtinut Nico Rosberg in sezonul 2014
0.486 secunde a fost diferenta dintre Nico Rosberg si Sebastian Vettel in calificari
Calificările din Marele Premiu al Ungariei au avut un deznodământ asemănător cu cele de la Hockenheim din urmă cu o săptămână: Nico Rosberg a obţinut pole position-ul, în timp ce Lewis Hamilton va pleca doar de pe locul 21 în urma unui incendiu suferit la monopost în prima parte din cauza unei scurgeri de combustibil.

Rosberg a fost cronometrat cu 1:22.715 şi va fi acompaniat pe prima linie a grilei de start de Sebastian Vettel, pe care l-a învins cu aproape cinci zecimi de secundă.

Williams continuă formă bună arătată în ultima perioadă după ce Valtteri Bottas a obţinut locul trei în faţa lui Daniel Ricciardo de la Red Bull, în timp ce Fernando Alonso va pleca de pe poziţia a cincea la volanul monopostului Ferrari. Felipe Massa a fost al şaselea la volanul celui de-al doilea monopost Williams, iar brazilianul este urmat de Jenson Button (McLaren), Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) şi Nico Hulkenberg (Force India).

Kevin Magnussen va pleca de pe 10 după ce nu a stabilit niciun tur cronometrat, întrucât a suferit un accident în primele minute din Q3 ca urmare a unui derapaj în primul viraj din cauza unei averse de ploaie care a întrerupt calificările timp de câteva minute.

Q2: Sauber, eliminaţi cu ambii piloţi

Daniil Kvyat (Toro Rosso) a fost primul pilot sub linie în a doua parte a calificărilor şi va pleca de pe locul 11 din faţa lui Adrian Sutil (Force India), Sergio Perez (Force India) şi Esteban Gutierrez (Sauber).

Lotus traversează în continuare o perioadă modestă şi a obţinut doar locul 15 prin Romain Grosjean, urmat de Jules Bianchi de la Marussia.

Q1: Hamilton în flăcări, Raikkonen eliminat

O scurgere de carburant pe monopostul lui Hamilton a determinat un incendiu în motor.

Sursa scurgerii nu este încă clară.

Mercedes
Kimi Raikkonen a fost eliminat încă din prima parte a calificărilor şi va pleca doar de pe locul 17 al grilei de start. Pilotul Scuderiei a fost surclasat de Jules Bianchi cu numai 0.062 secunde în ultimele secvenţe din Q1, când finlandezul era deja în garaj şi aştepta a doua parte.

În spatele său s-a plasat Kamui Kobayashi (Caterham), urmat de Max Chilton (Marussia) şi Marcus Ericsson (Caterham).

Hamilton va pleca doar de pe locul 21 al grilei de start după ce partea din spate a monopostului său a luat foc din cauza unei scurgeri de carburant înainte de a apuca să realizeze un tur cronometrat. Pilotul echipei Mercedes a reuşit să oprească monopostul pe drumul ce duce la boxe doar după ce a schimbat unele setări, întrucât frânele nu mai funcţionau corespunzător.

Comisarii au stins rapid incendiul, însă britanicul nu a mai putut participa la sesiune, iar echipa ar putea fi nevoită să schimbe şasiul, ceea ce ar echivala cu o plecare din pitlane. "O scurgere de carburant pe monopostul lui Hamilton a determinat un incendiu în motor. Sursa scurgerii nu este încă clară. O vom identifica după ce monopostul revine la echipă", a explicat Mercedes pe Twitter.

Incidentul reprezintă o lovitură pentru Hamilton, mai ales că a avut o defecţiune tehnică şi în prima parte a calificărilor din Germania cu numai o săptămână în urmă şi avea de recuperat 14 puncte în lupta pentru titlu cu Rosberg.

Hamilton va fi acompaniat pe ultima linie a grilei de start de Pastor Maldonado, care nu a reuşit nici el să efectueze un tur cronometrat după ce a oprit monopostul Lotus în afara circuitului din cauza unor defecţiuni tehnice.

Marele Premiu al Ungariei va avea loc duminică cu începere de la ora 15:00, ora României.

Ungaria - Rezultate Calificări:

 1. 
Nico Rosberg Mercedes 1m22.715s 2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m23.201s +0.486s 3. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m23.354s +0.639s 4. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m23.391s +0.676s 5. Fernando Alonso Ferrari 1m23.909s +1.194s 6. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m24.223s +1.508s 7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m24.294s +1.579s 8. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m24.720s +2.005s 9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m24.775s +2.060s 10. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes Q3 cut-off time: 1m24.647s 11. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m24.706s +1.396s** 12. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m25.136s +1.826s 13. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m25.211s +1.901s 14. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m25.260s +1.950s 15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m25.337s +2.027s 16. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m27.419s +4.109s Q2 cut-off time: 1m26.728s 17. Kimi Raikkonen Ferrari 1m26.792s +1.851s*** 18. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m27.139s +2.198s 19. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m27.819s +2.878s 20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m28.643s +3.702s 21. Lewis Hamilton Mercedes 22. Pastor Maldonado Lotus-Renault

Comentarii (52)

  • Asa cum spunea cineva...."motor german, echipa germana, pilot german". Se pare ca cineva nu vrea ca Hamilton sa strice acest trio pentru titluri..
    57 9
  • Andrei
    Adrian Sutil concureaza pentru Sauber nu pentru Force India,asta deja tine de trecut
    16 0
  • De cand exista formula 1 nu cred ca vreun pilot a fost mai sabotat ca Hamilton, daca nici acum fia nu ia masuri impotriva mercedes degeaba exista. Marele circ a ajuns un circ ieftin. Inadmisibil.
    52 19
  • malasorte
    no..mai zi ceva...astia de la mecedes vor sa-i creeze un avantaj de vreo 35 de pct lui nico ca sa doarma linistit in vacanta .
    40 7
  • acel cineva este justitia divina
    15 39
  • Rosberg si sefii de la mercedes sunt niste gunoaie.Farsorul va fi cu siguranta campion dar sa nu se mire daca va ajunge sa fie huiduit cursa de cursa asa cum patea vitel cu un an in urma
    45 18
  • hamilton peste tot a avut probleme, si la mclaren cand era cica "favorizat". E vorba si de setari, motor, cutie, tot. Performanta mai mare vine la pachet cu fiabilitate mai mica. Vorbesc in general.

    De data asta in particular a fost problema cu carburantul. Neaparat sabotaj? TOT ASA o fi fost sabotat si Felipe de Ferrari cand era in lupta la titlu cu Hamilton in 2008. Ferrari nu doreau titll cu un brazilian, mai bine nimic.
    14 49
  • Te uiti cum pleaca in cursa de pe 21, ajunge pe 3 dupa ce il mai baga aiurea o data la boxe, face spectacol, toata lumea se mai bucura un pic ca cineva mai produce ceva spectacol prin f1 si tu ca echipa ii dai cu benzina pe bujii dupa ce tura trecuta i-ai montat discuri care s-au supraincalzit mai mult decat anticipa echipa sa nu faca pole-ul, maine iar va face senzatie in cursa si cursa viitoare cine stie, ii va da cu vaselina pe vizeta castii sa duca iar in balarii, in locul lui as pleca acasa pana in 2016 cand se va intoarce la mclaren. E un simplu manipulant de tramvai acum la mercedes.
    41 10
  • Trebuie intrebat Rosberg daca stie de unde sa scurs carburantul pe masina lui Hamilton loool
    30 5
  • culmea ironiei e ca alonsistii au devenit instantaneu fani ai lui hamilton, numai asa ca sa-l spurce pe rosberg care momentan le eclipseaza idolul. Niciunul nu e destul de bun sa fie campion in afara de idolul lor
    15 47
  • @japca
    Cat ai fi de anti-alonso, sau anti-hamilton, nu poti tolera favoritismul in niciun sport.
    52 12
  • Mai bine l.ar da afara de pe acu pe HAM ..sa nu mai manance lumea kkt din cauza favoritismelor
    7 32
  • Refuz sa cred ca Hamilton ar fi sabotat desi toate pocinogurile i se intamplaq numai lui...Oricum Rosberg va fi un campion fals daca va iesi campion pana urma
    22 9
  • Se ved ca multi de aici nu au habar cu ce se mananca F1. Fiabilitatea este foarte importanta, si are si foarte multe componente.
    Fortarea peste limitele masinii este nociva ptr performanta. Ori din ce am inteles eu se poate spune ca Hamilton a "abuzat" de niste noutati (in comparatie cu Rosberg care a preferat sa i se monteze anumite componente mai revolutionare mai tarziu) doar pentru a fi primul.
    Asa ca pentru cunoscatori nu exista nici o teorie a conspiratiei, ci doar disperarea lui Hamilton de a castiga venita la pachet ori cu rezultate mai bune ale masinii (in comparatie cu ale colegului), ori cu probleme la masina.
    Eu urmaresc F1 de cand au inceput transmisille in Romania, si aceste probleme au fost dintotdeauna.
    PS: cu toate acestea tind sa cred ca Ferari nu si-a dorit in mai multe randuri sa castige titlul decat cei care isi doreau ei: defavorizati fiind chiar de echipa Irvine, Barichello, Massa.
    11 42
  • ahahahahahahaahahahahahahahahah

    de acord, astia anti-alonso nu tolereaza favoritismul. Dar eu am zis de fanii alonso....Ei tolereaza favoritismul, i-au dat si un nume "pilot nr. 1" si au gasit si motive "pentru echipa".
    5 36
  • Penibil ce se intampla la Mercedes! Rusineee!!! Ma intreb daca vanzarile Mercedes-Benz in UK vor scadea dupa aceste episoade! Unde sunt acum cei ce comentau pe aici ca Rosberg protejeaza masina si Hamilton nu?! Va dati seama ca daca toate astea i s-ar fi intamplat lui Rosberg acesta ar fi acum la vreo 50 puncte in spate? Oare cum s-o simti el in sufletul sau vazand ca acumuleaza puncte in plus fata de Hamilton desi nu le merita?
    Probabil se bucura, e neamt, e oportunist... desi declara aproape penibilo-comic ce declara prin conferintele de presa! (desi nu are nicio vina presupun)... La cum arata situatia probabil ca problemele lui Hamilton vor continua pana Rosberg va avea peste 50 puncte avans pt a nu putea pierde titlul in ultima cursa...
    Ma intreb, presupunand (oare prin absurd?!) ca e doar ghinion, ce justificari au inginerii lui Hamilton in fata conducerii echipei? Oare nu li se da un ultimatum? Ori faceti masina fiabila ori pierdeti serviciul? Asa ar fi normal...
    Maine daca va ploua cred ca va castiga Vettel iar Hamilton poate ajunge pe podium... daca nu va ploua va castiga Rosberg iar Hamilton va ajunge pe 5-7!
    PS Am mai spus asta si in alte ocazii: sa fim maine atenti la timpii de pit ai celor 2... desi cu Ham mult in spate ar fi penibil (a cata oara) sa stea iarasi mai mult cu 0,5-1 secunda...
    29 5
  • @lagardere
    Ne intereseaza pe noi de cand te uiti tu la f1? Cred ca daca ai un pachet de biscuiti si mananci doi dintre ei ambii ar trebui sa fie la fel, asa si cu masinile mercedes, vorbeste de habar cand o sa ai tu habar nu cand nu avem noi, chiar daca biscuitii nu sunt jucarii de f1 ciudat este ca aceasta jucarie f1 a lui hamilton se strica numai in calificari sau in curse, de ce nu se strica si in antrenamente? ...habarnistule!
    35 8
  • @japca
    de cand urmaresti formula 1?
    echipele au inventat aberatia cu pilot nr 1 si pilot nr 2 (si asta inainte de anii 80), nu suporterii, si le-au inventat in primul rand din ratiuni de marketing, si in al 2-lea rand pentru a proba in regim de cursa componentele noi pe masina pilotului nr 2
    dar ptr a sti adevarul si a nu face favoritisme (asa cum faceau anii trecuti supoterii care tineau cu Vettel sau anul asta cei cu Hamilton) trebuie sa cunosti destule despre F1
    8 37
  • Davidenko
    Hamilton a dominat toate cele 3 sesiuni de antrenamente in Ungaria si dintr-o data masina ii cedeaza in primul tur de calificari in Q1...sa fim seriosi. Sutil parcheaza masina in mijloc de circuit...niciun SC. Monaco Rosberg parcheza intentionat...nici o sanctiune
    29 5
  • @ cel care nu posteaza numele
    habarnist esti tu
    nu exista 2 masini identice nici macar la aceeasi echipa deoarece asa cum spuneam in posturile de mai sus nu se monteaza in fiecare cursa aceleasi componente pe cele 2 masini din aceeasi echipa (sunt mici diferente poate de conceptie, de producator, sau din alte motive)
    Dar ce sa cer unuia care doar se uita la cursa si nu urmareste tot ce inseamna F1.
    9 36
  • Test Driver 01
    Este evident ca McLaren Bla Bla Mircea lucreaza la inginer la Mercedes si ii seteaza masina lui Hamilton, sau poate Alonso a platit salariul de la Santander pentru ca inginerii lui Hamilton sa-i saboteze masina acestuia. Sau... poate pur si simplu totul se intampla cu un scop pe care noi nu-l intelegem. Sau poate nu se intampla nimic si lui Hamilton i s-a terminat norocul si acuma culege "roadele". Imi aduc aminte cand la McLaren, prin 2007, era oftica ca celalalt pilot mergea mai bine si se plangea sefului, "tatal" Dennis. Daca eram fan Hamilton, ziceam "shit happens", daca eram fan Rosberg ziceam "shit happens", dar asa zic.. "shit happens". Ce nu pot sa-mi explic este cum... Raikonnen a fost depasit de Bianchi... in niste calificari. Ce nu pot sa-mi explic este cum Magnussen a gresit... atat de banal. In rest, sa vedem cursa, Hamilton cred ca o sa fie iarasi pe podium, la ce masina are. In rest, echipele nu cred ca favorireaza pe nimeni, desi realitatea ne-a aratat ca la McLaren au fost piloti favorizati, care credeau ca sunt tratati egal, uite ca se pare ca nu a fost asa. Saracul Hamilton, dupa ce a spus ca Rosberg nu-i german si tot buseste masina... mai crede ca cineva ii mai iubeste... undeva... candva...
    12 35
  • Comentatorii Digi sunt decenti dar partinitori! Se vede dupa vibratia vocii, dupa ton ca il prefera pe Rosberg! Pe de alta parte il critica pe Raikkonen (desi strategia de a economisii o pereche de pneuri apartine echipei... au uitat ca si Alonso a cazut in aceasta plasa) dar vb pe un ton deloc inflacarat (tern, placid, liniar, blazat...) despre problemele de fiabilitate care se repeta ca un laitmotiv la masina lui Hamilton... ca si cum asta e, se intampla, nu e mare lucru...
    PS Probabil in curand casele de pariuri vor pune cote pe abandonul lui Hamilton...

    PS 2 72 lagardere...
    eu ma uit la F1 de pe vremea in care nu se dadeau in Romania si priveam pe sarbi (sau bulgari)... intr-adevar au fost mereu probleme de fiabilitate dar nu doar pe masina unui singur pilot... mi-aduc aminte cum prin 2000 Schumacher a fost eliminat in 2 curse consecutive fiind lovit din spate la start, imi aduc aminte de drame cum a fost ratarea titlului in ultima cursa in 1986 de Mansell din cauza unei pene etc. dar probleme de fiabilitate care sa se repete aproape obsesiv la una din masinile unei echipe (nu la ambele) nu imi aduc aminte... doar Raikkonen a patit ceva asemanator in 2005 cand a ratat titlul din aceasta cauza. ca si acum, voi cei ce va pricepeti la F1 si va uitati demult la curse, in frunte cu Miki Alexandrescu sustineati si atunci ca Raikkonen distruge masina, lucru infirmat in anii urmatori la Ferrari si Lotus cand finlandezul a avut masini cu adevarat fiabile...
    28 3
  • Lasa-l pe habarnist in pace, se uita si el la f1 de la revolutie incoace si mai ca se crede pilot f1, n-a vazut in viata lui un monopost de orice natura ar fi el si crede ca tv-ul l-a facut vreun analist, analist de vise... cat despre raikkinen, iti dau dreptate! Oare cum ar fi acum ca hamilton, alonso, raikkonen, vettel sa aibe monoposturi perfect egale? Sa nu ia foc niciunul sau etc probleme, bujii, frane s a m d
    20 2
  • Nu mai pot sa ma uit. Mi-e mila de Lewis. Acuma imi pare rau ca i-am dorit raul cand a plecat de la Mclaren. Nu merita bataia asta de joc.
    34 8
  • Ce suparare mare pe fanii lui Ham. Ca-l saboteaza nemtii si-l pun sa-si impinga masina ca sa ia numai locul2. Pai daca chibitii sunt siguri de asta, oare Ham si staful sau nu aveau oarescari banuieli ca Rosberg va fi favorizat daca Mertanu' va fi in fata? Nea Ham si-a luat francu' baban avand o banuiala ca, totusi, Mercedes ii va face si o masina buna. Cat a avut o masina mai slabuta, Ham a lasat-o mai moale. Acum se vrea zmeu pe munca nemtilor. Pai, dupa victoria la fotbal (felu' 2) nu credeti ca merge si un desert cu un CM la F1. Mai ales ca si in ultimii patru ani s-au ales cu desertul.
    6 35
  • @dany

    Am vazut ca tu (in comparatie cu unii habarnisti) cunosti F1.
    Au fost probleme la ambele masini ale aceleasi echipe si cel mai simplu exemplu este chiar echipa in cauza Mercedes (anul acesta).
    Problemele celor de la Mercedes sunt constante de cateva etape si sunt cam aceleasi: franele.
    A fost o cursa in care au cedat franele la ambii piloti Hamilton abandonand Rosberg terminand cursa
    Apoi au aparut probleme in calificarile din etapa precedenta (acum 1 saptamana) la frane ambelor masini.
    Problema cu franele a aparut si azi la Hamilton. E posibil ca sa existe o problema de proiectare la Mercedes in ceea ce priveste franele, si e posibil ca diferenta sa se vada mai acut la Hamilton datorita stilului mai agresiv de pliotaj decat cel al lui Rosberg.
    In cursa de maine ii va fi greu lui Hamilton sa faca ce a facut saptamana trecuta deoarece in Ungaria e greu de depasit.

    PS: in anii trecuti incepuse sa imi placa Hamilton, dar anul asta a devenit la fel de arogant ca pe vremea cand era coleg cu Alonso si asta il face sa greseasca (a lovit 2 masini in cursa trecuta spunand ca "a crezut ca adversarul se va da deoparte"), sau sa depaseasca limitele masinii.
    Din acest punct de vedere (privind limitele masinii) trebuie laudat Vettel pentru cum a tratat masina anii trecuti si anume el nu forta masina in antrenamente, iar in cursa masina mergea perfect.
    9 36
  • Test Driver 01
    Se vede frustrarea fanilor lui Hamilton, dupa ce se dau mari fani si mai ales corecti si impartiali, uite ca ii doare ce se intampla cu favoritul lor. Si ce pot face niste incompetenti cand sufera? Simplu incearca sa-i improaste cu gunoi pe alti favoriti, doar doar dureaza o sa treaca. Cine credea ca masina lui Hamilton este indestructibila, s-a inselat. Cine credea ca Hamilton este pilotul ales de Dumnezeu sa castige titlul in acest sezon, s-a inselat, nu exista asa ceva, totul este aleator in realitate. Asta nu inseamna ca ma bucur ca lui Hamilton i s-a busit masina, dar asta nu inseamna ca nu merita asa ceva. Credeti ca toate abandonurile pilotilor pe care i-a lovit de-a lungul diferitelor sezoane o sa ramana fara urmari? Credeati cumva ca "egalitatea" pe care o visa in 2007 nu o sa aiba cumva urma in alte sezoane? Umilintele suportate de Alonso si Kovalainen au si ele urmari, uitati-va la Massa (si la Williams este in urma lui Alonso, desi are o masina... avion pe langa a lui Alonso loool). Realitatea este trista si urata dar asta este, soarta nu-i cinstita sau fair play. Hamilton vrea sa egalitate, dar doar atata timp cat este este "mai egal" decat celalalt pilot. Vrea egalitate doar cand el castiga si doar cand el este avantajat de aceasta egalitate. O echipa germana, cu motor german si cu manager si patron german... si cu un pilot german. Vor sa castige si uite ca Rosberg se descurca, incet incet isi face un mic avantaj care pana la final se poate dovedi foarte decisiv. Imi aduc aminte de discutiile de la McLaren din 2008 cand Kovalainen, schimba mai tarziu pentru ca Hamilton trebuia impins in fata, sau cand cara mai multa benzina doar doar sa nu-i ia fata "printisorului" Hamilton. Unde erau fanii lui Hamilton... suparati ca favoritul lor nu-i avantaj? Pai... era avantaj ii durea in cur de restul loool. Personal mi se pare ok ca si lui Hamilton i se strica masina, deh cursa trecuta spera la un SC "cadou", dar cand a abandonat Rosberg nu s-a gandit ca a primit ceva cadou, atunci era pe merit loool.

    Evident ca frustratii se ofticata, deh... nu stiu altceva oricum.

    Referitor la masina, au gandit-o sa se potriveasca ambilor piloti, au facut niste compromisuri cu siguranta, nu exista masini perfecte, initial se discuta ca au micsorat diametrul discurilor de frana si nu s-au gandit daca amandoi pilotii se vor descurca la fel, cine stie. Si ce-l face pe Hamilton sa apese ca prostul pedala de frana? Cursa trecuta era sa scoata cativa piloti din cursa, in disperarea lui de a-i depasi... bai tata... avea cea mai rapida masina de pe grila oricum... avea tot timpul sa-i depaseasca. Cel mai bun pilot din lume depaseste frumos fara sa-si loveasca pilotii, daca este talentat, daca nu intra ca prostul in ei si le ruineaza cursa. Nu zice nimeni ca nu-i talentat Hamilton, sunt sigur ca-i foarte talentat dar nu-l duce capul. Rapid dar nu stie nici cand sa apese frana si nici cand sa depaseasca, degeaba este talentat daca nu are nici un fel de viziune si nu stie cand este momentul perfect pentru o depasire. De ce nu s-au lovit Raikonnen si Alonso cursa trecuta, desi au fost... atat de aproape? Simplu, stiau amandoi ce trebuie sa faca, conteaza mai mult sa termine cursa si sa intre in puncte decat sa abandoneze, si deh... nu aveau cea mai rapida masina de pe grija loool.
    18 31
  • Alex Paciurea
    dany, sincer, crezi ca cei doi asa zisi comentatori de la Dolce sunt decenti dar partinitori. Haide, serios. Aia doi sunt vai de ei si nu doar la F1, dar si la celelalte competitii de care "se ocupa". Nu cunosc piloti, nu au habar si nu inteleg care sunt strategiile de cursa in GP2 si GP3. Sincer, amatorism mai mare nu a mai existat de pe vremea lui Mickysor si Vickysor
    2 0
  • bisturiu
    Rosberg e ceaampion 2014. Amandoi sunt la fel de rapizi, dar Hamilton trebuie sa invete sa termine curse.
    10 25
  • test driver = mafia
    Mi se pare mie sau acest user comenteaza in stilul ”mafia” de acum ceva timp in urma? Se da tare destept, isi permite sa sa ii faca pe altii frustrati si imbecili in loc sa comenteze strict la subiect si sa isi exprime cu decenta parerea (nu ar fi greu sa foloserasca temenii: ”parerea mea este ca, ma bazez pe urmatoarele, ar trebuisa tinem cont si de etc.)... in schimb e semidoct, nu stie sa evite cacofonia, scrie gresit numele pilotilor etc.
    PS Sa vedeti ce replica acida si de neam prost o sa imi dea acum... fara sa se prinda ca asta ii tradeaza ”originea sanatoasa”...
    19 6
  • Hamilton nu a provocat multe incidente si majoritatea abandonurilor au fost din cauza problemelor tehnice si a unor soferi groaznici(Maldonado,Massa,Grosjean) care l-au acrosat de cate ori au avut ocazia.Si se stie clar ca Hamilton si Button sunt singurii piloti de top care s-au luptat intotdeauna pe circuit cu colegii de echipa si nu au obtinut victorii dubioasa ca altii.rosberg e un gunoi si nu merita titlul mondial dar daca il va castiga tot nu va ajunge la fel de apreciat ca Lewis si Fernando(singurii piloti adevarati din formula )
    8 1
  • ar fi frumos sa se ciocaneasca campionii josniciei(nemtii) la start si sa iasa amandoi din cursa.Orice s-ar intampla anul acasta Lewis e adevaratul campion
    7 1
  • rosberg trebuie sa abandoneze:un gunoi nu merita victorii
    7 2
  • Voi peste tot vedeti doar conspiratii daca nu castiga favoritul vostru.... Ham la Merc, Raik la Ferrari ...... sa fim seriosi...... F1 nu ii o stiinta exacta si chilotii mai si gresesc din cand in cand......
    11 25
  • Ce ma mira pe mine este ca Rosberg are atatia fani dintr-o data.Pana acum se porcaiau toti pe aici ba pt. Alonso ba pt. Vettel sau Ham.Nimeni nu prea comenta ceva despre Rosberg ceea ce e normal avand in vedere faptul ca nu a facut prea mare lucru in f1.Parerea mea personala ca e omul potrivit la locul potrivit nu ca ar avea stofa de campion mondial.
    5 1
  • sheitan
    dar cea mai mare conspiratie vazuta de fani a fost mclada 2007. Si a iesit balamuc mare pentru ca fandositul nu vroia sa admita realitatea
    15 9
  • Mare este categoria LOL printre cei care citesc acest sit......Brusc si dintr-o data am ajuns cu comentariul anterior la -14 ...... Un psihiatru si clinica lui ar face bani buni de pe voi!
    2 12
  • Ah, da, am uitat cred ca dream team-ul timpurilor noastre ar fi format din Hamhamilton, Raikakanen si Caterham sau altfel spus vesnic looseri, vesmnic infranti buni doar sa miroasa gazele de esapament din motoarele campionilor si sa se lamenteze ca niste babe in public....
    1 14
  • @Sheitan - Despre ce vorbesti? Atat Hamilton cat si Raikkonen sunt 2 fosti campioni. In legatura cu voturile negative pe care le primesti.. esti sigur ca problema e la cei ce nu iti agreaza parerile?
    6 2
  • @WickedSick in doua ore am primit 4 si in 2 minute 10...... sa fim seriosi! Oricum, eu sunt troll declarat si fac asta pentru ca pur si simplu sunt mult prea multi extremisti orbiti de pilotii lor mai ceva ca extremistii arabi!
    2 13
  • Oricum mie mi se pare cel mai tare faptul ca este absolut obligatoriu sa il venerezi pe raikakanen sau pe hamhamilton pe aici, daca nu vrei sa te umpli de minus, cum incerci sa zici ceva de colegii lor de echipa cum sar sparietzii tot in sus! Asa ca, in loc sa zic de pilotul sau echipa mea favorita prefer sa imi bat joc de astia din tara lui conspiratie voda..... Si pana la urma atat raikakanen cat si hamhamilton au fost capioni mondiali (retineti au fost si asta inseamna la trecut pentru cei care nu stiu) in prezent sunt fosti campioni mondiali cu foarte mari sanse sa ramana pentru totdeauna fosti.......
    1 16
  • PS si ca sa nu va bateti capul cu ce alt nickname am mai folosit va lamuresc eu, am fost Dracu si acum is tot el doar ca in versiune araba!
    1 9
  • @Sheitan - Nici mie nu imi plac persoanele care au pareri subiective care dau voturi negative indiferent de context, care isi protejeaza favoritul pana dau in penibil dar prefer sa le ignor. Daca esti troll declarat de ce te mai deranjeaza voturile negative?
    7 2
  • Da nu ma deranjeaza, ma distreaza!
    2 10
  • @ Sheitan

    stai linistit
    cei care nu sunt fani inraiti a unui pilot nici macar nu voteaza postarile, ptr ca nu va rostul votului.
    asta e, traim in Romania
    3 13
  • casacapsa
    primesti vot negativ si pentru ca poluezi forumul
    10 3
  • Am un articol pentru tester driver sa ii inlatur doua dubii mari.
    1. Honda vine sigur in 2015
    2. Furnizeaza motoare doar pentru Mclaren iar pe viitor daca vor fi solicitati vor oferi pachete de client, Mclaren ramanand "works team".

    http://www.f1times.co.uk/news/display/09163
    "Honda F1 chief Yasuhisa Arai says they're not currently considering supplying more teams, instead choosing to pour their efforts into McLaren. "We are not thinking about that [other customers]," he told Speedweek. "At the moment we want to concentrate only on our return for the 2015 season." The manufacturer is targeting wins and nothing less when it returns according to Arai, despite its rivals having a years worth of on-track data to improve on over the winter period. "
    8 4
  • Test Driver 01
    @Mclaren_Mircea_1984: Singurele dubii sunt ale tale, si asta pentru ca desi tot postezi articole pe aici, nu intelegi nimic din ceea ce citesti pe acolo. Daca erai inteligent citeai mai multe articole nu doar unul singur, pentru ca asa iti faceai o idee completa despre subiectul care te intereseaza. Ce ai ratat este ca Honda doreste un pilot si garantii ca cei de la McLaren vor castiga titlul in 2015, altfel Honda se va retrage. Presedintele Honda isi doreste un titlu in Formula 1 si il vrea pe cel din 2015, ceea ce daca te uiti la ce rezultate are echipa McLaren este o gluma in cel mai bun caz. McLaren a recrutat multi ingineri din care nu se stie inca daca toti o sa ajunga la ei, desi par ca vin multi de alte echipe, unii dintre ei au fost recrutati de alte echipe. Iar McLaren nu a castigat nici o cursa in acest sezon si nici nu l-a recrutat pe Hamilton, Alonso sau Vettel nu-i asa? Un sfat inteligent pe care ti-l ofer gratis, ar fi sa astepti pana la finalul sezonului sa vezi cum sta treaba. In paddock se discuta multe despre aceasta intrare a celor de la Honda, dar sunt si multe detalii de care tu nu ai auzit si probabil nici nu o sa auzi prea repede. Uite aici un mid detaliu, un inginer foarte bun de la Red Bull care venea la McLaren, este interesat sa se duca la o alta echipa pentru a lucra cu un alt tip foarte talentat. Un inginer aerodinamicist, daca te ajuta.
    4 3
  • waw, in ca un ciumapalac care crede ca el o inventat gaura de la covrig si focul..... ah da ciocpalacul ii casacapsa! De poluat polueaza doar combinatele petrochimice si termocentralele eu doar imi bat joc de ciumpalacii, asa ca tine, si de toti fraierii incapabili sa treaca peste frustrari si complexe de inferioritate!
    0 4
  • testere driver

    Am pus acel articol deoarece este DE AZI.
    Ma apuca rasu, cum naiba sa nu inteleg engleza??? Ti-am dat acel fragment direct din articol pentru a oferi informatia autentica in limba in care a fost publicat articolul, vezi ca am si precizat sursa.
    Ma omule, tu auzi ce spui... cum saracie sa garanteze titlul in 2015 ca altfel se retrage?? Tu crezi ca oamenii aia is nebuni, venind cu un an intarziere sa creada ca vor lua titlul din primul an??
    Spun foarte clar ca se asteapta la victorii si clasari in puncte. Daca printr-o minune va fi luat titlul in primul an, ceea ce este aproape imposibil, va fi un bonus, dar in nici un caz obiectivul realist pentru Mclaren-Honda in 2015 nu are cum fi titlul. Le va trebui un an de rodaj cu motorul sa puna la punct motorul in urma informatiilor achizitionate in cursa.
    Nicaieri dar nicaieri nici pe cele mai anonime forumuri japoneze frecventate de fani Mclaren din Europa cu care vorbesc, nu exista bazaconia asta ca Honda se va retrage daca nu castiga titlul in 2015 sau ca vor avea alta echipa de uzina, nici macar o litera, nici macar fraza vaga. Honda a spus clar ca implicarea lor este pe termen lung deoarece masinile lor de strada vor beneficia de implicarea in F1 ce va servi ca laborator pentru motor si tehnologii hibrid iar referitor la ingineri, nu fi parsiv si aici, cazul Dan Fallows este izolat si singular. Nu generaliza. Credema ca urmaresc pe mai multe surse iesirile si intrarile din Mclaren Racing in ultimele luni precum si zvonurile despre cine va veni. Mclaren Group si Mclaren Automotive redirectioneaza fonduri imense pentru a readuce Mclaren Racing inapoi in top. Am observat ca o serie de ingineri precum Simon Lacey si altii care au facut pasul dinspre Mclaren Racing spre Mclaren Automotive in 2008-2010, sunt repozitionati de catre Ron Dennis inapoi la Mclaren Racing, deoarece Automotive s-a intarit foarte mult in ultimii ani cu oameni de la alte companii auto.
    Ai habar macar ca bugetul de anul acesta a lui Mclaren este de 260 de milioane de euro, iar anul viitor este de peste 300 milioane. (si nu neaparat din cauza Honda, pentru ca ea vine cu un pachet de 100 de milioane din care doar 50 sunt cash, restul de 50 vin motoarele gratis, plus contributie la salariiile pilotilor, dealuri comerciale).

    Imi fac o cafea si astept si astept sursa reala de unde visezi ca Honda se retrage daca nu ia titlul in primul an, si cazuri concrete de ingineri recrutati de Mclaren care nu mai ajung, fiind recrutati de alte echipe. Credema ca stiu ce vb si manevrele astea a tale adevaruri pe jumatate spuse, minciuni sau exagerari. Aaa.. daca vorbesti de Axel Wendorff de la Mclaren Automotive la Ferrari, afla ca el nu vine pentru echipa de F1 ci pentru masinile de strada.
    Si daca pierd cursa tot astept sa imi dai site-ul unde pot citi ca Honda se retrage daca nu ia titlul in primul an si informatiile despre inginerii ce merg la alte echipe nu mai vin la Mclaren.
    5 2
  • Iti repet, Dan Fallows ca locotenent a lui Prodromou care s-a razgandit si a ramas la Red Bull ca Head of Aerodynamics desi semnase cu un agent reprezentand Mclaren in octombrie, este un caz izolat. Iar daca visezi ca acel inginer de la Red Bull care nu mai vine la Mclaren este Peter Prodromou ori nu esti informat ori esti rau intentionat. Ron s-a inteles deja cu cei de la Red Bull ca Mclaren sa nu mearga mai departe pe cale judiciara contra lui Dan Fallows iar acesta sa ramana linistit la Red Bull, iar in schimb Red Bull il lasa pe Peter sa inceapa munca la Mclaren la 1 septembrie 2014 cu 4 luni mai repede decat i-ar fi permis vechiul contract cu Red Bull. Peter vine ca Head of Aerodynamics la Mclaren, post pe care in prezent este Guillaume Cattellani, aerodinamician adus recent de Mclaren alaturi de Tony Salter de la Sauber pentru a intari departamentul aero pana cand trebuia Peter sa inceapa munca la 1 ianuarie 2015. Dar Cattellani va fi seful departamentului aero doar pana la 1 septembrie urmanc ca apoi sa fie Team Leader in departamentul aero.
    3 3
  • tester driver

    Si vezi ca aripa aia spate care ai vazut-o pe mp4-29 la Hockenheim si despre care am vorbit cu doi oameni foarte buni cunoscatori ai Formulei 1 apreciati la nivel mondial, intrecuti poate doar de Craig Scarbough, cu Matt Sommers cat si cu Will Tyson, este ceva neobisnuit pentru Formula 1 a ultimului deceniu, fiind un concept dezvoltat de Cattellani in afara F1 pana sa vina la Lotus.
    Uite ca sa nu zici ca inventez:
    "Mircea Ana Will Tyson what do you think about Mclaren's rear wing? Did you expect something like that this season?
    Like · Reply · July 22 at 10:47pm

    Will Tyson I did not expect it at all! It's pretty new to F1. Williams did something with the gurney tab about 10 years ago, but this is new aerodynamic territory.
    Like · Reply · July 23 at 2:47am"
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru