Noua generație Dacia Sandero, apreciată de francezi: 67% dintre participanții la un sondaj cred că modelul are un design mai atractiv decât Renault Clio

de Daniel Popescu
Marti, 15.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
67% dintre cei peste 8.000 de participanți la un sondaj de opinie considera că noua generație Dacia Sandero are un design mai agresiv decât Renault Clio.

În mod tradițional, Grupul Renault a încercat să evite o canibalizare a vânzărilor între modelele Renault și Dacia care luptă teoretic în același segment.

Noua generație Sandero va propune însă o evoluție semnificativă la capitolul design exterior. Acest lucru este evidențiat și de cele câteva fotografii oficiale cu noua generație Sandero prezentate recent de Grupul Renault.

Publicația franceză Turbo a inițiat recent un sondaj de opinie pentru a afla părerea cititorilor despre desginul exterior al hatchback-ului subcompact. În mod oarecum surprinzător, 67% dintre cei 8.206 respondenți au afirmat că noul Sandero are un design mai atractiv decât Renault Clio.

Cu excepția celor câteva imagini, nu există încă detalii despre noul Sandero. Totuși, presa din Franța susține că Sandero va prelua platforma CMF-B pe care au fost dezvoltate și noile generații Renault Clio și Renault Captur.

Diferența este însă că Dacia va prelua o variantă mai accesibilă a platformei, care va fi lipsită de o serie de tehnologii moderne care ar fi crescut prețurile de comercializare în mod semnificativ.

De asemenea, noua generație Sandero va prelua o mare parte dintre motorizările noului Clio.

Pe listă figurează motorul pe benzină SCe de un litru și 75 CP, motorul pe benzină TCe de un litru și 100 CP, dar și unitatea diesel Blue dCi de 1.5 litri și 85 CP.

Practic, pentru a evita o canibalizare a vânzărilor între Sandero și Clio, Sandero nu va primi cele mai puternice motoare din gama Clio: motorul pe benzină TCe de 1.33 litri și 130 CP și unitatea diesel Blue dCi de 1.5 litri și 115 CP.

De asemenea, noul Sandero Stepway va beneficia de o motorizare mild-hybrid E-Tech similară cu cea disponibilă pe noul Clio, care oferă 140 CP și are o baterie de 1.2 kWh.

Via Profit, Turbo

Comentarii (12)

  • pai chiar arata foarte bine, asta e adevarul.
    stiu ca pare ciudat sa spun asta despre o dacia, dar este una dintre cele mai aspectuoase masini din clasa mica, alaturi de opel corsa si peugeot 208, in opinia mea. abia astept ziua in care se vor publica toate detaliile, ma intereseaza foarte mult dimensiunile exterioare (cat mai mici sper sa ramana) si spatiul interior si din portbagaj, pe care sper ca nu le-au diminuat, ca si acum Sandero ofera un interior mai mult decat decent ca spatiu.
    22 11
  • netam-nissan
    aha, deci benzinarul de 130 cp ar canibaliza clio dar hibridul de 140 cp NU.
    totul pare manevrat in favoarea electrocutarii definitive.
    20 9
  • @netam Hibridul probabil va avea 130 nu 140 ca sa fie mai atractiv iar hibridul exista pentru a scadea media noxelor pe intreaga flota a Dacia si a evita amenzile.
    17 2
  • ^^ "ca sa fie mai atractiv cel de pe clio"
    9 2
  • Pentru o masina care se vrea low cost arata foarte bine. Francezii au dreptate.
    19 8
  • daca va consuma tot ZECE LITRI DE ULEI intre revizii ca Loganu', mai bine se apuca de o fabrica de ulei marca asta de cco...
    6 14
  • Pentru o mașina care se vrea low cost chiar e low cost cu ale ei trei stele la testul EuroNCAP
    8 10
  • Întreb și eu
    când se vor hotărî mai_marii de la Dacia sa monteze cutie de viteza automata pe cât mai multe modele ? suntem totuși în mileniul III ? cred ca vânzările vor creste suficient de mult astfel încât sa justifice investiția.
    5 3
  • Dar de ce îți trebuie mai multe mașini cu cutie automata?... e greu cu făcălețul?
    2 5
  • Clique
    Aloo, democrația, parcă vă considerați oameni liberi no?
    Dar mentalitatea comunistă încă duhnește.
    Care este problema multora din țara asta că unii conduc mașini cu transmisii automate?!

    Cum e în democrație, îmi cumpăr ce doresc fără să fiu forțat să fac cum zic alții așa e?

    Dacă X dorește altceva, pentru că așa consideră el ca îi este mai ușor, gata, îl băgați la zid că nu face ca voi no?
    Vaii dar ce gândiri aveți de oameni 'liberi" Voi cred că nu a-ți înțeles ce înseamnă cuvântul democrație.. și totuși au trecut 30 de ani.

    Dacă mașinile electrice o să acapareze piața în viitor, ce o să faceți. predați permisul auto, fiindcă voi nu conduceți mașini pentru... cum a spus un instructor auto cu care am avut o dispută destul de aprinsă mașinile cu automate sunt pentru handicapați"

    De ce să nu aibă opțiuni cu automate și Dacia?
    Cât timp în India, America de Sud, până și-n Rusia ( acolo este cazul modelului Lada Vesta) există opțiunea să ai și o cutie automată, nu văd o problema.

    Până la urmă oamenii încep să se îndrepte către mașini cu cutii automate, pentru că vor să conducă de la A la B simplu, fără bătăi de cap.

    Pentru cei care vor să "simtă" mașina n-au decât să simtă până nu mai pot. Sunt și oameni care gândesc mai logic treburile, nu pe toți îi interesează să conducă ca niște descreierați pe străzi.
    4 1
  • Cutia robotizată ori cu dublu ambreiaj nu e o cutie automata...una e sa vorbim de cutia automata... alta e sa tânjim după ele dar sa cumpăram robotizate
    1 0
  • Clique
    Vorbind strict de grupul Renault-Nissan-Dacia.

    După părerea mea robotizata este cea mai optimă variantă.
    Deoarece :

    1. Cutiile cu dublu ambreiaj, indiferent de producător sunt destul de sensibile și stricăcioase.
    2. Cutiile CVT de la Jatco, sunt arhicunoscute pentru durată de viață scurtă.
    3. O cutie clasică cu convertizor ar costa cam mult și ar urca prețul mașinilor din acest grup.

    Nu mai știu dacă Dacia încă oferă robotizata în gamă, dar totuși cutia robotizată+ motorul diesel de 1.5 au arătat că au făcut treabă bună.fără probleme.

    Probleme au fost la benzinare, fiindcă au făcut rabat la calitatea ambreiajului (mai subțire decât trebuia), făcând astfel să nu țină prea mult.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru