Feedback

Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro

Publicat Marti, 04.06.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 20
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 1
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel anunță prețurile pentru modelul electric Corsa-e: hatchback-ul subcompact pleacă de la 30.000 de euro - Poza 2
Opel a anunțat că versiunea electrică a hatchback-ului subcompact Corsa va avea un preț de pornire de aproape 30.000 de euro în Germania. Modelul va fi disponibil în trei versiuni de echipare.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a publicat primele imagini și informații tehnice despre modelul electric Corsa-e spre finalul lunii mai, iar constructorul german a revenit acum cu o serie de detalii despre prețurile și echipările disponibile.

Versiunea electrică a hatchback-ului subcompact Corsa va avea un preț de pornire de 29.900 de euro cu TVA pentru piața din Germania corespunzător versiunii de bază Selection.

Versiunea de baza oferă, printre altele, control climatic automat, start fără cheie și sistem multimedia cu ecran de 7 inch compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay. Printre sistemele de siguranță incluse standard în echiparea de bază se numără Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking (AEB) și sistem de detecție pentru pietoni, dar și Lane Keep Assist și Electric Parking Brake (EPB).

Următoarea echipare este Edition, iar aceasta are un preț de 30.650 de euro, însă Opel nu a furnizat informații despre dotările pe care le-a inclus.

În schimb, a oferit detalii suplimentare despre echiparea de top, care se numește First Edition și costă 32.900 de euro. Printre dotările incluse în First Edition se numără faruri LED, jante de aliaj de 17 inch, caroserie bitonală și "cockpit complet digital".

Clienții care cumpără echiparea First Edition au posibilitatea de a comanda opțional în schimbul a 700 de euro și noile faruri IntelliLux LED Matrix, care sunt alcătuite din 8 elemente și adaptează lumina în funcție de trafic și mediul înconjurător. De asemenea, Opel afirmă că echiparea de top include și alte sisteme de siguranță pe lângă cele standard, însă nu menționat niciunul dintre acestea.

Informațiile de natură tehnică au fost dezvăluite de Opel încă de la sfârșitul lunii mai. Astfel, știm deja că sistemul de propulsie este asigurat de un motor electric de 100 kW (136 CP) montat pe puntea față, iar acesta oferă un cuplu maxim de 260 Nm.

Corsa-e are nevoie de 2.8 secunde pentru a ajunge de la 0 la 50 km/h și de 8.1 secunde pentru plajă de la 0 la 100 km/h.

Bateria Li-Ion integrată are o capacitate de 50 kWh care oferă o autonomie de 330 de kilometri, valoare provizorie calculată conform standardului WLTP. Acumulatorul poate fi încărcat la stații de încărcare rapidă într-un interval de 30 de minute pentru a ajunge la o capacitate de 80%. Motorul electric și bateria sunt aceleași indiferent de nivelul de echipare ales.

Opel Corsa-e poate fi deja comandată pe principalele piețe europene în toate cele trei variante de echipare, iar livrările vor începe în Europa în primăvara anului 2020.

Opel Corsa-e are practic un preț de pornire similar cu cel anticipat de Volkswagen pentru ID.3, cu mențiunea că modelul Volkswagen are dimensiuni mai mari, specifice unui hatchback compact. În schimb, autonomia versiunii de bază va fi de asemenea de circa 330 de kilometri, în timp ce motorul electric este estimat la circa 170 de cai putere.

Principalul rival al lui Corsa-e va fi însă Renault Zoe, cu care concurează în același segment și care în România are un preț de pornire de 33.500 de euro. 

De asemenea, Opel a anunțat și startul comenzilor pentru SUV-ul plug-in hybrid Grandland X Hybrid4, care costă 49.940 de euro în echiparea de top Business Edition.

Via Opel 


Comentarii (20)

  • Rudolf D.
    30000Euro!
    Orice mi-ar face nevasta-mea ziua sau noaptea nu se va califica niciodata la masina asta. Unde mai pui ca in primul an va freca niste garduri si se va pupa cu alta (masina) la semafor. Asta daca nu va da foc la baterie.
    10 14
  • someone
    rudi, du-o pe sotie la scoala de soferi, sau divorteaza
    on topic, cu reducerea de la mediu, pretul in romania devine interesant pentru o electrica de oras
    17 6
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • andrei
    devine, dar vw id3 ala cel mai putin autonom (tot vreo 330km) va fi tot vreo 30k. si e mult mai spatioasa. asa, fara alte detalii pare mai interesant. dar e posibil sa nu fie la 30k id3. oricum, incep sa se miste cat de cat lucrurile.
    8 4
  • Da, devine un caz tipic de jecmaneala "electrica" . Pretul dublu fata de o termica clasica nu are nici-o sustinere logica cu toate explicatiile pe care unii se simt "datori" intotdeauna sa le ofere.
    Deci sa-nteleg ca si viitorul 208e tot pe-acolo va fi ca pret, poate chiar mai bine. Eu unul spun pas . In conditiile de azi asta ar trebui sa fie un fel de "masina nevestii" sau a 2-a masina , special doar pt. oras , dar cati isi vor permite sa dea atata banet pe o a 2-a masina .Mult mai bine m-ar coafa un Corolla Wagon hybrid la 22.000 euro ( pe juridica) si fara sa stau cu mana intinsa la cerseala de bonificatii.. Ma urc in masina si ma duc unde mi se nazare , la munte, la mare, la peste, la mol, la piata .etc si fara sa-mi fac griji si calcule si trasee.
    13 9
  • Heheeee.... :) Ma umplu de respect producatorii cu prosteala versiunilor electrice. Carevasazica un Corsa, o masina mica, doar pentru ca e electrica o sa aiba preturi DE PORNIRE cat Peugeot 508 GT Line de 2 L Diesel cu AT in 8 rapoarte. :D

    Bravo mah! Tolomaci sa fie sa plateasca! In rest, totul e minunat, vorba lui Artanu. :)
    13 7
  • Feisbuceala La Max
    30.000 E pt o jucarie de dus la MALL si atat ?!!! ....

    Jucarii SCUMPE pentru generatia Milenialilor sau ASISTATILOR la care o iesire in weekend la pescuit sau la o plimbare prin tara a ajuns sa reprezinte un VIS umed atins doar in MEDIUL VIRTUAL !

    Inteleg ca bateriile alea de tip 18650 sunt relativ scumpe si greu de achizitionat in cantitati mari .... dar de aici si pana sa ceri pe o JUCARIE cu acumulatori cat pe un autoturism extradotat se = JECMANEALA !!!

    Va salut si va urez o viata frumoasa si plina cu experiente de neuitat (sper caq nu virtuale).
    9 9
  • Feisbuceala La Max
    *edit

    30.000 E pt o jucarie de dus la MALL si atat ???!!!

    Jucarii SCUMPE pentru generatia Milenialilor sau ASISTATILOR la care o iesire in weekend la pescuit sau la o plimbare prin tara a ajuns sa reprezinte un VIS umed atins doar in MEDIUL VIRTUAL !!!

    Inteleg ca bateriile alea de tip 18650 sunt relativ scumpe si greu de achizitionat in cantitati mari .... dar de aici si pana sa ceri pe o JUCARIE cu acumulatori cat pe un autoturism extradotat = JECMANEALA !!!

    Va salut si va urez o viata frumoasa si plina cu experiente de neuitat (sper ca nu virtuale).
    6 8
  • Cu tot eco bonusul de 10.000 de la stat, să dai 20.000 pe o Corsa este nebunie, cum să explodeze vânzările de electrice așa ? Mașina asta ar trebui să coste maxim 20.000, fără eco bonus.
    8 4
  • Flavius
    Mai copii , hai sa vedem si alfel . E o evolutie. La dotari similare e cu10% mai ieftina decat ZOE , are cu 30% mai multa putere si o baterie mai mare cu 20%
    14 1
  • Flavius
    mai exact :
    Bateria e cu 22% mai mare
    Pretul e cu 11% mai mic fata de versiunea de 92 CP avand in acelasi timp cu aproape 48% mai multa putere si fata de versiunea de 110CP este cu 16% mai ieftina si cu 23.6% mai puternica! Renaul va avea probleme cu ZOE daca nu revizuieste masina sau preturile sau ambele.
    11 1
  • Am si eu o curiozitate. Daca nu ai un garaj unde sa incarci masina ce se intampla iarna cand ninge puternic sau e o ploaie puternica si tu stai cu capacul de la priza de incarcare deschis ?
    0 0
  • @Flavius: da, e o imbunatatire marginala fata de Zoe, dar tot scumpa si cu utilizare limitata e. Absurd de scumpa. Pur si simplu e un nonsens dpdv. financiar, economic. Cine ia asa ceva arunca banii pe geam pentru un scop iluzoriu.

    http://www.contributors.ro/economie/energie-economie/vehiculele-electrice-%C8%99i-dependen%C8%9Ba-lor-de-big-oil/
    3 6
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Stați Iiniștiți ca are cine să le cumpere!
    Nu sunt făcute chiar pentru tot săracul!
    4 0
  • Degeaba faci trimitere la Cranganu, ca nu ai sanse sa convingi. Omul face pe fata lobby pt big oil si rasuceste abil tot felul de idei partinitoare si voit incomplete din care reiese concluzia lui ca petrolul e cel mai grozav. Nu mai zic ca la orice vorbire despre masini electrice, ne aminteste doar minusurile, de plusuri "uita".
    4 3
  • @@PMC: omul e profesor universitar si cercetator. Nu are niciun interes si niciun parti-pris cu BigOil. E extrem de serios in tot ce scrie.

    Plusurile masinilor cu baterii nu exista, de aia nu le aminteste. Tocmai despre asta e vorba in articol: chiar si asa cum sunt, ineficiente si scumpe, sunt chiar si ele dependente total de combustibilii fosili prin folosirea intensa a maselor plastice. In plus, poluarea trece din centrul orasului la marile centrale pe carbune, care polueaza mai abitir decat Diesel-ul cu norme Euro tot mai draconice.

    In loc sa vorbesti la modul general, te rog sa spui tu aici UN SINGUR argument din articol care e mincinos/incorect/rau-voit. Discutiile generale nu prea conving pe nimeni. Ca sa nu mai vorbesc ca activistii verzi spalati pe creier nu pot fi convinsi nici de cele mai pertinente argumente sau mai rau, nici macar de cifre si calcule simple, de gradi.
    4 5
  • Stiu foarte bine cine este si ce face, il urmaresc de foarte mult timp asa ca ii cunosc spiel-ul. Are un mod destul de pervers de a combina ideile, asa incat sa poata trage concluzia dorita de el.

    Desigur ca petrolul este esential in toata activitatea umana, nimeni nu poate nega asta vreodata sau ca a fost si este baza a tot ce s-a realizat sau se realizeaza in prezent in lumea intreaga. Si va continua sa fie asa si in viitor. Dar sa pui asta in contradictie cu avantajele masinii electrice, e deja rauvoitor. La fel cum si tu esti rauvoitor, cand nu accepti ca exista aceste avantaje.

    Vrei unul? Iata-l pe cel mai important: poluarea zero la locul unde se produce lucrul mecanic, la miscarea vehiculului, in special in aglomerarile urbane! Asta e esenta, pentru ca de poluat, sigur ca polueaza, dar in alta parte, la sursa producerii, la termocentrala, unde randamentul producerii energiei este superior, iar emisiile se pot controla si capta mult mai bine decat o va putea face vreodata un catalizator din esapamentul masinii diesel/benzina. Daca sursa energiei este regenerabila, cu atat mai bine, dar chiar si asa fiind, din surse fosile, avantajul scoaterii poluarii din orase este de nepretuit. Pana ca electicele sa mearga doar cu energie regenerabila si sa spunem ca da dom'le masina asta nu polueaza DELOC, mai este mult, foarte mult.

    Si ca sa-ti spun un secret al unui adept al electromobilitatii: stiu si accept ca masina electrica merge tot pe petrol pana la urma, ca dependenta masinii electrice de petrol sustinuta de Cranganu este lucru real, dar faptul ca nu impute locul in care ne petrecem marea parte din viata (la oras ma refer) si ca nu respiram noxele de la teava este cel mai bun argument in favoarea unei electrice. Dl. Cranganu "uita" de asta.

    PS1:
    Aaa, daca esti in schimb padurar si megi cu un diesel, foarte bine, excelent, nu afectezi pe nimeni si ai ales intelept sa iti faci treaba la un cost general mai mic (pret achizitie masina + pret energie/carburant), un jeep electric pentru padure chiar nu se justifica. Dar cand incerci sa mergi la un cost mai mic in detrimentul celor din jur, adica cand mergi cu jeep diesel prin oras, bara la bara, nu mai este ok - atunci electrica este alegerea inteleapta. Are poate un cost general mai mare, dar trebuie contrabalansat cu avantaje gen ecobonusuri la achizitie, impozite reduse, acces in zone centrale si parcare gratuita, etc. Concluzia este ca fiecare tip de masina are locul si rolul ei, nu se exclud una pe alta.

    Altfel, pentru cine se incapataneaza sa mearga cu jeepul diesel prin oras, producand poluare si afectand direct pe cei din jur ar trebui conceput un fel de plan de suprataxare, de amendare (da, nu mi-e frica de cuvinte) pentru a descuraja astfel de practici. Pentru binele comun al tuturor trebuie infrant egoismul unora dintre noi, care cauta doar avantajele. Traiesti intr-o comunitate trebuie facute compromisuri. Avantaje pe spinarea celor afectati nu e ok. La urma urmei, ce vina am eu, pieton la semafor de exemplu, ca sa respir motorina arsa de jeepul diesel care trece cu 5-10 km/h pe langa mine? Te invit sa-mi raspunzi la intrebare.

    PS2 Cand spun poluare, nu ma refer la CO2, ca ala nu e un poluant, e o componenta normala a aerului, ma refer la noxe si particule, acolo e beleaua.
    7 1
  • Nope, nu ai dreptate si vorbesti prea mult, de unde se vede ca stii ca nu ai dreptate si minti in mod voit.
    Nu conteaza unde se intampla poluarea. E un argument scris in articol de altfel, vezi citat mai jos. Curentii de aer vor duce pularea respectiva peste tot. Deci degeaba incerci tu sa spui ca poluatorul cu carbune e in regula sa polueze "mai incolo". Nu e in regula. Noxele si particulele sunt transportate de curentii de aer mii de km, deci oamenii vor fi totusi afectati si poate chiar in masura mai mare.
    Insa un argument pe care tu il treci cu vederea e ca in ultimii ani, Diesel-urile au devenit foarte curate, chiar mai curate decat benzinele atunci cand sunt echipate cu filtre de particule si cu AdBlue. Dar despre asta nu spui nimic, pentru ca ideologia verde iti tine de gandire logica. Nicio problema, nu mai puteti prosti voi "ecoactivistii" pe nimeni. Se fac teste peste teste mai nou, adevarul iese la iveala, si intre timp producatori consacrati precum VAG, Mercedes-Benz si Mazda dezvolta motoare Diesel noi si cu cilindree mai mare. :)

    Raspunsul domnului Carngaru la un comentariu in subsolul articolului: "Din punctul de vedere al încălzirii globale antropogene, amprenta de carbon a vehiculelor rămâne aceeași, indiferent de locația unde se produc emisiile. Nu contează unde arunci „pisica moartă”, în decurs de un an, curenții atmosferici vor mixa CO2-ul produs în India, China etc. cu restul gazelor din troposferă.

    Omogenizarea rapidă a conținutului troposferei este un act de injustiție climatică, pentru că întreaga lume va resimți consecințele aruncării „pisicilor moarte”, indiferent de locul unde se întâmplă acțiunea."
    2 4
  • 1. Te faci ca nu intelegi sau poate chiar nu intelegi: e vorba de concentratii in punctul de interes, normal ca poluarea se plimba peste tot, dar de la sute sau mii km nu mai vine asa concentrata.

    2. Dieselurile actuale sunt mai curate, nu se compara cu cele din '96 toamna, ca doar progresul nu sta pe loc. Dar niciodata in viata asta nu vor ajunge sa emane nimic, precum o electrica azi.

    3. Daca citeai cu atentie, ai fi vazut ca am spus ca accept ca electricele merg deocamdata tot pe baza de petrol, sub o forma sau alta. Prin urmare, e logic, amprenta de carbon cam tot pe acolo ramane, nu am contrazis asta. Iar CO2 nu este un poluant, repet.

    Sper ca am fost acum suficient de scurt, incat sa ma poti urmari.
    3 2
  • oligarhu
    @PMC prietenas daca Nu conteaza unde se intampla poluarea atunci de ce te mai duci la munte in vacanta daca si acolo aeru-i la fel de murdar ca pe strada ta? Stai acasa mai bine!!!
    4 3
  • @@PMC: E vorba de concentratii peste tot, aia incercam sa spun. Nu conteaza numai locul unde se produce poluarea atata timp cat acea poluare nu e captata si se plimba libera in voia curentilor de aer.
    2. Dieselurile sunt curate si tocmai am explicat ca de fapt nici electricele nu emana 0. In realitate ele emana in functie de tara unde isi incarca bateriile, mai mult sau mai putina poluare in atmosfera. Unele tari, foarte putine, au un raport bun in ce priveste poluarea masinilor cu baterii. Dar majoritatea NU aduc o imbunatatire semnificativa. Exact asa cum se explica in articol, cu grafice, pe care de obicei nu se sinchiseste nimeni sa le citeasca si sa isi puna mintea la contributie. Ca e mai usor sa inghiti pe nemestecate reclamele VW la masinile electrice, CULMEA ipocriziei.
    3. Da, ai fost scurt. Problema e ca nu ai reusit sa intelegi articolul domnului Crangaru. E prea lung pentru tine. De aia am vrut sa te menajez si ti-am spus sa nu te chinui asa urat sa scrii mult. Ca sunt probleme si cu citittul, daramite cu scrisul?!

    @oligarhu: tu ai inteles ca aerul e la fel de murdar la munte ca in centrul orasului? Hai ca pe asta chiar si cel dinaintea ta a inteles-o. :)
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru