Feedback

Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS

Publicat Luni, 02.07.2012
de Sebastian Toma
Comenteaza 6
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 1
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 2
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 3
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 4
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 5
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 6
Renault a adus la Goodwood prototipul viitorului Clio RS - Poza 7
Francezii de la Renault au adus prototipul viitorului Clio RS la Festivalul Vitezei de la Goodwood. Modelul a fost condus de Carlos Tavares, COO-ul Renault.

Construieste-ti propriul
Renault Clio (2009)
Configurator
Renault a participat la Festivalul Vitezei de la Goodwood alături de prototipul viitorului Clio RS. La volan s-a aflat Carlos Tavares, COO-ul mărcii franţuzeşti. Deşi prototipul a fost camuflat, modelul prezenta toate elementele estetice de serie. După cum puteţi observa, viitorul Clio RS are o caroserie cu cinci uşi, preia o grilă faţă inspirată din conceptul DeZir şi este echipat cu lumini de zi cu LED-uri. Clio RS are o caroserie cu cinci uşi, după cum a promis Laurens van den Acker, versiunea cu trei uşi fiind eliminată din ofertă. Versiunea standard a lui Clio va fi prezentată mâine, în timp ce debutul oficial al lui Clio RS va avea loc la Salonul Auto de la Paris.

Francezii de la Renault nu au dezvăluit informaţii despre motorizarea lui Clio RS, dar motorizarea aspirată de 2.0 litri nu va mai fi prezentă în ofertă. Unele voci sugerează prezenţa unei motorizări turbo de 1.6 litri, care va oferi cel puţin 200 CP. Un alt element inedit al prototipului de la Goodwood a fost prezenţa transmisiei cu dublu-ambreiaj, deşi o unitate manuală ar putea fi oferită în continuare în gama Clio RS.

Trecerea la o motorizare turbo va aduce o reducere considerabilă a consumului de carburant şi a emisiilor, de unde şi motivaţia renunţării la unitatea aspirată. Francezii sunt aşteptaţi să egaleze nivelul de putere al unităţii aspirate de 2.0 litri şi să ofere un nivel superior de cuplu motor, unitatea de 1.6 litri promiţând performanţe superioare.

Via Autocar


Comentarii (6)

  • Ivanoff
    Prietene, cred ca pana acum ai vandut medicamente dc pana acum nu te-ai prins ca toata treaba asta cu dounsizeingul e doar apa de ploaie si ca in realitate nu exista economie de carbutrant...vezi TSi.
    Dar merita sa incerci fiindca orice porcarie spusa cu tarie si repetata la nesfarsit poate sa ajunga un "adevar" si o certitudine...
    10 30
  • @Ivanoff
    Downsizing-ul (scris corect) nu-i apa de ploaie, din moment ce reducerea cilindreei vine la pachet cu injectia directa, turbo, pompa de ulei si apa cu debit variabil si alte asemenea tehnologii moderne. Majoritatea motoarelor sunt construite cu aliaje mai rezistente, dar mai usoare. Toate astea nu au cum sa nu aiba influenta pozitiva asupra consumului. La puteri similare dezvoltate, consumul e mai mic decat in trecut. Nu are sens sa te pui in calea evolutiei.
    42 6
  • Ioan : Ciclu Beau de Rochas vs Atkinson Raspunde
  • l-au camuflat bine nu pot sa-mi dau seama de cum va arata Clio 4
    5 0
  • BaditzaEx
    @automarket - banuiesc ca ati vrut sa scrieti despre Carlos Tavares ca ar fi CEO-ul Renault , nu < COO-ul > ! :))
    1 1
  • @BaditzaEx
    ba este COO - Chief Operating Officer.
    2 0
  • CEO este Ghosn. Tavares e COO, adica nr. 2 in ierarhie
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru