Feedback

Kia recheamă în service 1000 de maşini vândute în România

Publicat Miercuri, 12.06.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 4
Kia recheamă în service 1000 de maşini vândute în România - Poza 1
Kia a anunţat astăzi că va rechema în service aproximativ 1000 de unităţi Sorento, Sportage, Soul şi Carens vândute în România. Maşinile pot prezenta probleme la aprinderea corectă a luminilor de frână.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Se întâmplă rar ca un importator auto din România să anunţe o operaţiune de rechemare în service printr-un comunicat oficial. Astăzi însă, Kia a făcut excepţie cu un material de presă ce tratează o problemă apărută la mai multe modele existente în gamă.

Kia Romauto, distribuitorul mărcii coreene în România, efectuează un recall pentru Sportage (unităţile produse în perioada 2007-2010), Sorento (produs între 2007 şi 2011), Soul (exemplarele construite între 2010 şi 2011) şi Carnival (asamblate în intervalul 2006-2007). În total, aproximativ 1000 de maşini vândute în România sunt afectate de această decizie.

Esential 1000 de exemplare Kia vândute în România sunt afectate de rechemarea în service.
45 de minute sunt necesare pentru remedierea defecţiunii maşinilor afectate de recall.
Rechemarea în service vizează înlocuirea preventivă a contactorului electric al pedalei de frână. Acesta poate crea disfuncţionalităţi ale luminilor de frână, care nu se aprind sau rămân aprinse.

În funcţie de dotarea maşinilor afectate, mai pot apărea şi alte disfuncţionalităţi: martor ESC aprins, funcţionarea defectuoasă a sistemului Cruise Control, nefuncţionarea butonului de pornire a motorului şi, uneori, în cazul cutiilor automate, imposibilitatea de a mişca schimbătorul de viteze din treapta P (Parcare).

Recall-ul efectuat de Kia este unul preventiv, nefiind înregistrate din cauza acestor defecţiuni până în prezent. Înlocuirea contactorului electric se va face gratuit în service-urile autorizate ale importatorului şi va dura aproximativ 45 de minute.

Începând cu luna iunie, toţi proprietarii vor fi informaţi prin scrisori recomandate. Ei se vor prezenta la cel mai apropiat service. Pentru toţi proprietarii care doresc informaţii suplimentare, Kia a pus la dispoziţie numărul de telefon 021/305.72.80 şi adresa de email contact@kia.ro.


Comentarii (4)

  • Cand aveam logan tin minte ca franam usor masina se oprea dar becurile nimic si nimeni nu a facut nici o rechemare. Pe astia chiar ii mananca buzunarele in romanica se merge pe burta ca nu exista institutii care sa pedepseasca aceste abateri mai bine il injuri pe ala care zice ceva de rau si e mai bine
    7 3
  • Multe Logan-uri (dar si alte masini) semnalizeaza cu luminile de frana...
    10 1
  • Macar oamenii recunosc si fac ceva in sensul asta, chiar daca ii costa. Sunt sigur insa ca aceste costuri sunt mai mici decat daca mai taraganau lansarea cu 5-6 luni a modelelor respective pentru a face teste mai vartoase.

    Oricum Kia a crescut enorm in ultimii 10 ani si asta poate sa o observe orice urcandu-se in noile modele care sunt din majoritatea punctelor de vedere pe picior de egalitate cu producatorii europeni de volum mult mai consacrati.
    11 3
  • Induceti in eroare cu poza din articol. Modelul Sportage vizat e cel din generatia trecuta, cu cel actual.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru