Feedback

Volkswagen și Daimler au acceptat să plătească “repararea” emisiilor diesel: subvenții de 3.000 de euro per mașină pentru reducerea poluării

Publicat Vineri, 09.11.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 3
Volkswagen și Daimler au acceptat să plătească “repararea” emisiilor diesel: subvenții de 3.000 de euro per mașină pentru reducerea poluării - Poza 1
Producătorii auto din Germania au acceptat să cheltuie până la 3.000 de euro per vehicul pentru a ajuta la reducerea emisiilor diesel, în condiţiile în care Guvernul şi industria auto caută măsuri pentru reducerea poluării din marile oraşe. Volkswagen și Daimler sunt pregătite să facă un “retrofit hardware” pentru vehiculele diesel vechi, în timp ce BMW a refuzat deocamdată acest lucru.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În timp ce autoritățile din Germania și marii producători auto caută soluții pentru un plan de reducere a poluării, instanțele de judecată continuă să impună decizii de interzicere a mașinilor diesel vechi în orașe, ultimele exemple pe listă fiind Koln și Bonn.

Ministrul Transporturilor, Andreas Scheuer, a anunțat că VW și Daimler sunt gata să ofere, pe propria cheltuială, un “retrofit hardware” pentru vehiculele diesel vechi, în timp ce BMW încă refuză această măsură.

Totuși, oficialul german a spus că toți cei trei constructori (VW, Daimler și BMW) au acceptat să plătească 3.000 de euro per vehicul sub formă de subvenții pentru reducerea poluării.

Astfel, producătorii și autoritățile germane speră că vor convinge consumatorii să cumpere mașini mai noi și “mai curate”, care să nu fie afectate de interzicerea diesel în orașe.

Via Automotive News


Comentarii (3)

  • Hunter
    Yuhuuuu.....Golf-urile 4, Passat-urile B5, Opel-urile Astra G si alte si alte autovehicule aferente acelor ani si generatii inca mai au o sansa :) In curand vom vedea pe olx, pentru multe din masinile aduse de "pe jermania", TDI-uri, CDTI-uri, etc etc.....ce pana nu demult erau euro 2 sau 3, o mare atentionare (cu majuscule) spre viitorul cumparator ca sunt euro 4 sau poate 5 :))....ca deh, le-a montat fabrica DPF si alte filtre, de is mai curate decat cele din 2018.
    9 1
  • mircea badea
    asta doar in germania sau pe tot globul?

    si din orice euro se transforma in euro 6? mai ales ca nici acum euro 6 nu e pe bune in traficul real..
    3 0
  • 3000E de la producator+1500E de la rabla inseamna jumatate din pretul unei masini noi.. ce rost mai are sa intorci mortii de la groapa?!
    Parerea mea..
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru