Feedback

Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro

Publicat Miercuri, 20.02.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 30
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 1
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 2
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 3
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 4
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 5
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 6
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 7
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 8
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 9
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 10
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 11
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 11
Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro - Poza 11
Noua generație Toyota Corolla poate fi comandată și în România. Sedanul echipat cu motorul pe benzină de 1.6 litri cu 132 CP pleacă de la 17.744 de euro. În cazul hatchback-ului, prețul de pornire este de 18.299 de euro și se aplică pentru motorul de 1.2 litri turbo de 116 CP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a publicat lista de prețuri pentru noua generație Corolla. Modelul de clasă compactă dezvoltat de constructorul nipon poate fi comandat în trei versiuni de caroserie: hatchback, sedan și break (Touring Sports).

Hatchback-ul Toyota Corolla a fost prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie. În acel moment, japonezii foloseau numele Auris, însă oficialii Toyota au revenit asupra deciziei și au redenumit hatchback-ul de clasă compactă.

Noul Corolla, indiferent de versiunea de caroserie aleasă, are la bază platforma Toyota New Global Architecture (TNGA). Arhitectura pregătită de japonezi propune un centru de greutate mai coborât, un comportament mai rigid al șasiului și o suspensie spate Multilink.

Oficialii Toyota propun trei motorizări pentru Corolla hatchback: benzină turbo de 1.2 litri cu 116 cai putere și 185 Nm, sistem hibrid electric+benzină de 1.8 litri cu 122 CP și sistem hibrid electric+benzină de 2.0 litri cu 180 CP. În cazul hatchback-ului, Toyota propune 5 niveluri de echipare: Eco, Dynamic, Business, Active și Exclusive. 

Motorul de 1.2 litri va fi disponibil atât cu o cutie manuală cu 6 rapoarte, cât și cu transmisia CVT (MultiDrive S). În versiunea cu transmisie manuală, hatchback-ul Corolla poate accelera de la 0 la 100 km/h în 10.3 secunde, în timp ce viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 200 km/h. Consumul mediu mixt anunțat de producător este de 5.6 litri/100 de kilometri. În varianta cu transmisia CVT, timpul pentru sprintul 0-100 km/h este mai slab cu 0.2 secunde, în timp ce viteza maximă ajunge la 195 km/h. Consumul de carburant trecut în fișa tehnică este de 5.8 litri/100 de kilometri.

În cazul unui Corolla hatchback echipat cu sistemul hibrid de 122 CP, accelerația de la 0 la 100 kmh are loc în 10.9 secunde, în timp ce viteza maximă ajunge până la 180 km/h, Consumul mediu mixt anunțat de Toyota pentru o astfel de versiune este de 3.3 - 3.6 litri/100 de kilometri. Vârful de gamă echipat cu sistemul hibrid de 180 CP sprintează de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde, în timp ce viteza maximă se oprește tot în dreptul valorii de 180 km/h. Consumul mediu mixt este de 3.9 litri/100 de kilometri.

Prețuri Toyota Corolla hatchback

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Eco Active Business Dynamic Exclusive
1.2 litri Benzină
116 CP
Man6
CVT
18.299
-
-
-
19.079
-
20.639
22.099
-
-
1.8 litri Benzină+
Electric
122 CP
E-CVT 22.489 22.489 23.799 23.889 27.119
2.0 litri Benzină+
Electric
180 CP
E-CVT - - - - 29.109

Sedanul Corolla a fost prezentat la finalul anului trecut și spre deosebire de hatchback propune o gamă de motorizări ușor diferită. Japonezii nu vin cu motorul turbo de 1.2 litri, însă oferă unitatea de 1.6 litri cu 132 de cai putere. În dreptul sistemelor hibride benzină+electric, sedanul Corolla bifează doar versiunea echipată cu motorul de 1.8 litri. Motorul de 1.6 litri va putea fi comandat atât cu o cutie manuală cu 6 trepte, cât și cu o transmisie CVT (MultiDrive S). În cazul versiunii cu sistem hibrid de propulsie, modelul nipon este disponibil exclusiv cu noua cutie E-CVT. 

Sedanul Corolla echipat cu motorul de 1.6 litri și transmisia manuală cu 6 trepte are nevoie de 9.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Varianta cu transmisia CVT este mai lentă cu 0.6 secunde pentru același sprint. Consumul mediu mixt este de 5.7 litri/100 de kilometri pentru versiunea cu transmisie manuală, respectiv 5.5 litri/100 de kilometri pentru varianta cu CVT.

În cazul unui Corolla sedan echipat cu sistemul hibrid, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 11 secunde, iar consumul mediu mixt variază între 3.4 și 3.8 litri/100 de kilometri.

Prețuri Toyota Corolla sedan

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Eco Business Dynamic Business
Plus
Dynamic
Plus
Exclusive Exclusive
Plus
1.6 litri Benzină
132 CP
Man6
CVT
17.744
-
18.523
19.983
20.281
21.733
21.583
23.043
21.793
23.253
23.763
-
-
27.133
1.8 litri Benzină+
Electric
122 CP
E-CVT - 22.133 23.891 25.193 25.283 27.443 29.173

Toyota Corolla Touring Sports a putut fi admirat în premieră în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2018. Asemeni hatchback-ului, noul break poate fi echipat fie cu motorul pe benzină de 1.2 litri de 116 CP, fie cu cele două sisteme hibride.

Pentru moment, pe piața din România, Toyota oferă doar versiunile hibrid. Astfel, clienții pot alege sistemul hibrid electric+benzină de 1.8 litri cu 122 CP, fie sistemul hibrid electric+benzină de 2.0 litri cu 180 CP.

Toyota Corolla Touring Sports în versiunea de 122 CP accelerează de la 0 la 100 km/h în 11.1 secunde, iar consumul mediu mixt anunțat de producător este cuprins între 3.3 și 3.6 litri/100 de kilometri. Varianta de top sprintează de la 0 la 100 km/h în 8.1 secunde, iar consumul mediu anunțat de Toyota este de 3.9 litri/100 de kilometri.

Prețuri Toyota Corolla Touring Sports

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Eco Dynamic Exclusive Exclusive
Plus
1.8 litri Benzină+
Electric
122 CP
E-CVT 22.689 24.899 28.239 29.129
2.0 litri Benzină+
Electric
180 CP
E-CVT - - - 33.019

Nivelul de echipare Eco oferă, printre altele, următoarele dotări: ecran central cu diagonala de 8 inch, sistem audio cu 4 difuzoare, buton pentru pornirea motorului, volan reglabil pe două direcții, climatizare pe două zone, cotieră centrală, scaun pentru șofer reglabil pe înălțime, geamuri electrice, instrumentar de bord cu ecran central cu diagonala de 4.2 inch, cruise control adaptiv, jante din oțel cu diametrul de 15 inch, oglinzi exterioare încălzite, faruri cu lumini de zi cu LED, proiectoare de ceață cu LED, Hill Start Assist Control, Downhill Assist Control, Pre-Collision System cu funcții pentru detectarea pietonilor și a bicicliștilor, Driver Attention Alert, Lane Departure Alert și Road Sign Assist.

Noul Toyota Corolla Hatchback vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Corolla Hatch
1.2 Turbo, Eco, Man
116 5.6 10.3 18.299
Honda Civic
1.0 VTEC, Man, Elegance
129 5.1 10.9 20.000
Kia Ceed
1.0 T-GDI, Man, Best
120 5.5 11.1 16.761
Mazda 3
2.0 SkyActiv-G, Man, Standard
122 6.2 10.4 19.890
Opel Astra
1.4 Turbo, Man, Enjoy
125 5.5 9.2 17.970
Renault Megane
1.33 TCe 116, Man, Business
116 5.4 10.7 15.250
Peugeot 308
1.2 PureTech, Man, Active
110 4.6 11.1 16.288
Seat Leon
1.0 TSI, Man, Refference
115 4.8 9.8 16.529
Volkswagen Golf
1.0 TSI, Man, Comfortline
115 4.9 9.8 16.641
Ford Focus
1.0 EcoBoost, Man, Trend
125 4.8 10 18.250
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (30)

  • Adrian M
    Aoleu...al doilea cel mai scump pret pt. un motor de 1.2 benzina dezvoltat cu beanveu care pe ch-r nu respecta cifra de emisii pt a se incadra la Rabla (informatie verificata la reprezentatnta Toyota Craiova)...reveniti-va va rog!
    21 16
  • ACE - Craiova
    1. TOYOTA - Masini foarte fiabile
    2. O Corolla sedan varf de gama ajunge la aproape 30.000 EURO.....practic cam cat un Prius (care in alte parti SUA - Europa de Vest - se gaseste si in varianta PHEV)....
    3. O Corolla full echipata acum 10 ani costa cel mult 20-21.000 Euro dar avea o alta tehnologie ceva mai simpla....mai fiabila ?!
    23 8
  • Tr: Toyota Renault Raspunde
  • Anonim
    30 de mii o Corolla ? Daca mai pui ceva optinonale sare bine de 30 de mii . Multe succesuri Toyota !
    18 16
  • vai cum arata si tableta aia, astia pe ce lume traiesc?
    7 19
  • Anonim
    Am intrat si am configurat o Corolla cu navigatie vopsea metalizata si 2 maruntisuri 31200 de euro motor 1.8 si 122 cp . Face 0-100 in fix 11 secunde . Consul este foarte bun doar in oras afer este o benzinara lenesa care consuma multicel .
    13 12
  • Acum vreo 3 ani am vazut si eu o putoare de golf expusa la mall in Cluj cu motor de 1,4 benzina ...era vreo 28 000 de euro...A!scuze,era GOLF!
    33 5
  • Ce va mirați că o Corolla poate ajunge la 30000? Și un Passat poate ajunge la 60000 și nimeni nu plânge.
    Și revenind, sincer mi se pare foarte scumpă la un preț de pornire de 17750, în condițiile în care, la modul general vorbind, ofertele de preț nu prea exista la Toyota sau sunt destul de mici.
    Dacă fiabilitatea nu va fi punctul forte (in continuare), nu vad de ce sa alegi o Corolla. Pentru că, în rest, un Golf 7 de exemplu îl cam depaseste. Și să nu uităm că în curând va apărea G8.
    Iar daca e sa alegi ceva japonez la banii ăștia cred că o Mazda 3 cu motor aspirat ar fi mai ok.
    16 10
  • se pare ca trebuie sa ne obisnuim cu "tabloul" ala infipt in bord.

    majoritatea merg pe solutia asta...bord frumos, elegant, linii lungi totul "curge" si brusc, ca paduchele in frunte, ditamai televizoru'....

    @Anonim...piata europeana e cumva la si altele pentru Toyota. Nu de aici isi trage banu'...
    13 5
  • arata mult mai bine fata de generatiile anterioare. sper sa fi pastrat si fiabilitatea specifica la Toyota. de asemenea si motoarele sunt f ok, bine ca au renuntat la 1.4 75 CP, cel mai puturos motor posibil (exagerez un pic evident)
    14 2
  • andrei
    i-auzi si la asta, mazda cu aspirat e mai ok. mai ok pe dracu'. in rest se confirma ce ziceam si la ceed, au sarit toti cu preturile in tavan. ne pregatesc pt electrice, cica asa nu o sa mai fie socul mare :)
    cred ca o sa tin de golful de il am de 9 ani inca pe atat, ca oricum toate noutatile cu care vin nu sunt must-have. iar la cat cer pe orice rahat.....
    15 10
  • I-auzi ce zice asta: Golf peste Mazda 3 și Corolla. Nu-i nimic. Tine de golful tau și schimbă piese... Că na, cat mai țină și sunt consumabile.
    22 11
  • @LauCalin
    Adevarul e..La cat de banal si plictisitor e Golful e cam 2 clase peste corolla..Noua Mazda 3, care e de fapt vechea Mazda 3, e un mare partz..noroc ca exista optiuni mult mai bune in clasa. Oricum, la ce succes au corolla si mazda 3 in Europa, nu e nicio pierdere.
    10 17
  • MihaiDaniel : Sfaturi achiziție Raspunde
  • si râdeați de mazda3 ca n are motoare moderne...
    13 8
  • Condus penultimul si antepenultimul model de Corrola. Sa strivesc Corolla de minuni a lumii daca mint,niste mizerii totale,Logan mai scump.E fiabil pentru ca tipologii soferului de Toyota difera fata de a altor soferi,total afoni in ale condusului,fix aia de care te impiedici pe drum.Casnice,pensionari,femei ,it-isti. Astia conduc modelul asta,cum dracu sa se strice o masina condusa cu 50 in 90% din cazuri.Imi plac Toyotele dar de la Corolla in sus,mai jos doar daca esti gerontofil.
    14 23
  • mda, dupa acelasi principiu soferii de VW sunt toti capsunari, cele mai bune tzoale ale lor e treningul si, in general, au plecat de la tara la oras dupa '89. Si in general ii recunosti nu numai dupa masina dar vine la pachet cu agresivitatea in trafic.
    22 6
  • Adrian M
    Mi se pare mie sau statul paralel, pardon oamenii de marketing, platiti de Toyota au intervenit si ne au umplut de manutze rosii?
    7 9
  • Eu mi.am luat manutze rosii,aia e. Eu in totdeauna am detestat topurile alea cu Toyota cea mai fiabila,de ce?Deoarece soferii care isi iau Toyota nu o sa se compare niciodata cu soferii care isi iau Bmw(nu dau doi bani pe bmw). Alta tipologie de sofer,unii isi iau masini sa se duca la piata icu 40 iar altii sa o alerge. Penultimul model de Toyota,condusa de o ruda care a condus ceva la viata lui,si.a luat corrola(turceasca) ca e cica fiabila. Vreo 3000dekm de noua si nu mai intra in treapta 1,reparata,dypa 20000 cutia si.a dat complet demisia,ambreiajul si.a luat adio pe la vreo 30000. Masina era mai mizera ca un logan,la absolut tot. Cine si-a luat modelul ala de Corrola e fix ala care nu are treaba cu condusul sportiv,coafeze,corporatisti,pensionari E fiabila pentru ca e condusa incet si putin,vedeti pe la cati km se vand la mana a douaAlt exemplu,suzuky sport ,super masina(doar cutia praf) dar e luata de doar 1% d8n clienti,asta nu inseamna ca sunt toate fiabile,sa va povestesc de Suzuki ala patrat ,un bidon facut in Ungaria? O mizerie de care unii sunt foarte incantati. Misto modelul nou de Corrola,arata discutabi,interiorul e hidos iar motoarele slabe,sigur o sa fie placut si foarte fiabil pentru aia care accelereaza mai incetsi mi se pare si foarte scump
    10 20
  • @Tatraurus
    Probabil esti un frustrat care conduce un amarat de Golf 3 cu volan pe dreapta inmatriculat la Russe. Bani de Toyota nu are nici neamu' lu' neamu lu' ma ta iar tu vorbesti de o Corolla noua ? Hai sictir copilas ;-)
    6 12
  • Andrew
    Corolla ofera dotari in varianta de baza de care nici 5 generatii noi de Golf nu va avea in veci :)).... Golf 7,5 nu are nici macar comenzi audio pe volan , si pleaca de la 16.500 euro :))
    8 7
  • @TATRAURUS
    CE DROGURI EI?
    9 12
  • hazard
    asteptam cu interes sa se vanda ca sa fie rechemate, in mod special toate hibridele.
    6 7
  • Ieri am fost la Toyota Nord Bucuresti si am vazut Corola.
    In realitate arata mult mai bine la interior, bord, scaune, cusaturi etc. Cert a crescut in calitate dar nu pot sa uit cat de uimit am fost de pretul de peste 27 000 euro afisat.
    Este prea mare.
    Apropo, au venit preturile pentru Camry. Au 4 niveluri de echipare si costa intre 30 000 si 36 500 euro.
    8 2
  • Alexandru : Salutare tuturor! As dori si eu cartea tehnică tradusă la 1.6 daca poate... Raspunde
  • @Tatraurs: Ți-am dat o palmă... verde totuși, deși nu-s de acord cu tine decît max. 49%. :-) Îmi place deci că te exprimi plastic, n-ai creierul neted și nici spălat cu detergenții mainstream-media, dar câteodată crede-mă că *te ia valu* și-o iei e câmpiile frondei fără fond.

    De acord deci că Toyota, într-o anumită măsură, A FOST o marcă extrem de fiabilă, dar n-ar trebui generalizată situația *turcoaicelor* (cu furnizori dubioși mai ales, dar tot boșii japi au o vină și-aici că au lăsat și CTC-ul, și unele intermedieri pe mâini strâine - nimic nou de fapt, dar nu mai intru-n detalii.)
    ...Dacă vizitezi însă *orașul Toyota* din insula lor cam schizofrenică :-) (eu am avut ocazia/norocul s-o fac acu 10 ani) ești obligat să recunoști că acolo efectiv nu-i posibil să se lucreze prost. Și nu doar... fiindcă roboți, ci mai ales datorită percepției/atitudinii muncii oamenilor (cred că japii au și orgasme doar muncind... ei fiind zombificați de fapt :-))

    Despre Suzuki acum (ar trebui să fiu nevricos ca posesor de Swift Sport 1.6 impecabil la 120K km, dar nu-s): lăsând deoparte micul detaliu că Sportul era (și încă mai e actualul 1.4 Turbo) fabricat în Japonia și nu la unguri, suzukiștii au o gașcă mult mai numeroasă de controlori acolo decît toyoțiștii la turci... și bine fac.

    Iar dac-ai urmări testele de anduranță nemțești, ai afla că nu-s deloc rateuri nici Magyar-Suzuki-urile, Swift-ul *normal* trecând suta de mii km fluierând (la AutoBild) ca și SX4-ul la auto-motor-und-sport (ce-i drept sist. de navigație și-a dat duhul de tânăr, :-) dar și japii au rupt imediat contractul cu furnizorul respectiv.)

    P.S. Mă tem că s-o-nsera, dar altfel moș Kiro-ți mai povestea despre Toyote non-pensionăresto-coafezice, dar și fiabile-n draci (amic maniac ce-i drept cu întreținerea Celicii lui 1.8 de 193 CP,cu care se-ndreaptă voios spre... 400.000 km, parol !!!)
    24 4
  • @Trataurs
    Asa cum ziceam mai sus am fost ieri la Totyota Nord, dar scopul nu a fost sa vad Corola ci sa fac revizia la Avensisul meu cumparat de nou in anul 2009.
    Nu pot sa generalizez dar pot sa spun ca inafara de ceva becuri,pana in prezent am fost la ei doar pentru revizii.
    Asta nu inseamna ca viitoarea mea masina va fi tot Toyota.
    12 0
  • 18000 si ceva pe un cotetz cu motor de 1.2? Pe buneee?

    Cat despre faimosii hibrizi, imi spune si mie cineva cam cati ani iti trebuie sa scoti diferenta de 9000 de eur din consumul redus al hibridului? :D

    Nu-i prost cine cere. :) Hai cu Golful nou! :D
    6 10
  • @M Ultima propozitie spune tot. Intentia de cumparare e unul dintre cei mai importanti markeri pentru un producator de masini. E faina masina, da' nu-mi mai iau. :)
    Eu voiam sa schimb golful pe o mazda3. Dar ce au facut japii cu noul model care e de fapt un facelift, ma face sa astept noul Golf. Voiam sa trec pe Mazda pentru ca imi plac masinile lor si pentru ca vb aia, nu stai toata viata cu aceeasi rabla. Mai vrei sa incerci si altele. Dar na... de unde nu e...
    5 6
  • @PMC

    Golf , cotetul popular german, la un motor de 1L iti cere tot 18.000. Pe bune! La sfarsit de generatie.

    ciudat, nu?

    sa-ti iei calmantele. Zic.
    14 4
  • @PMC: Nu-s toyo-fan, dar chiar nu înțeleg de unde ți-au ieșit 9.000 € diferență între benzinar și hibrid.
    Fiindcă, logic vorbind, comparația trebuie făcută între variantele cu CVT și e-CVT, la nivel de echipare identic - și, evident, comparând 1.2-ul de 116 CP cu hibridul de 122..

    Rezultă atunci - fără vreo integrală logaritmică :- ) - aprox. 1.500 €
    diferență pt hatch și 2.000 pt sedan.
    Rezonabil zic eu (nu mă pasionează calculele, dar nevastă-mea mi-a dat temă, că-i și ecologistă, și... automatistă. :-)) Slabe șanse să mă convingă totuși.
    12 0
  • @kiro,Recunosc,meritam o palma rosie peste ochi.Eu am fost fan Toyota in special Corrola de 1.8 cu compresor mi s-a parut cea mai tare masina a momentului ,la pret +performante era imbatabila .Dezamagirea mea cu Corolla a venit odata cu modelul e140(turcesc),personal mi s-a parut un Logan mai scump si cam cu aceeasi fiabilitate.Inca am o japoneza acasa,merg rar cu ea si nu vreau s-o vand,o tin de drag,are aproape 320 000km, la ea am schimbat doar becurile.In afara de tabla de pe ea care e usor obosita si ceva rugina superficiala pe brate, merge impecabil si nu ma mira de ce,e facuta de turcii cu ochii oblici din Sayama.
    3 0
  • Adrian M
    Cand am aflat ca 1.2 benzina pe CH-r nu se califica la rabla mi-a fost recomandatasa trec la hibrid...dar eu nu uit...http://m.automarket.ro/stiri/toyota-recall-pentru-un-milion-de-masini-hibride-din-cauza-unui-risc-de-incendiu-la-motor-sunt-afectate-modelele-prius-si-c-hr-produse-intre-iunie-2015-si-mai-2018-86679.html...deci fiabilitatea toyota, pt care as fi putut face un compromis de la interioarele terne (exteriorul e super) se stinge incet...
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru