Belgia, antrenamente 1: Rosberg şi Hamilton, cei mai rapizi

de Daniel Popescu
Vineri, 22.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg şi Lewis Hamilton au ocupat primele două poziţii în prima sesiune de antrenamente libere de la Spa-Francorchamps. Ferrari şi-a trecut în cont locurile trei şi cinci.

Esential 0.097 secunde a fost diferenta dintre Nico Rosberg si Lewis Hamilton in antrenamente
0.228 secunde i-a departajat pe Nico Rosberg si Fernando Alonso in antrenamente
25 de tururi a parcurs Nico Rosberg in antrenamente, mai multe decat orice alt pilot
Mercedes şi-a confirmat deja statutul de favorită în Marele Premiu al Belgiei după ce a monopolizat primele două poziţii în prima sesiune de antrenamente libere.

Nico Rosberg a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:51.577 şi l-a devansat cu o zecime de secundă pe coechipierul său Lewis Hamilton la capătul a 25 de tururi parcurse.

Cei doi piloţi Mercedes nu au dominat însă autoritar, întrucât Fernando Alonso s-a plasat pe locul trei la puţin peste o zecime de secundă în spatele lui Hamilton, în timp ce coechipierul său de la Ferrari, Kimi Raikkonen, a fost pe locul cinci. Jenson Button a terminat pe locul patru pentru McLaren, în timp ce Force India şi-a adjudecat locurile şase şi opt prin Sergio Perez şi, respectiv, Nico Hulkenberg.

Considerată principala rivală pentru Mercedes în Belgia, Williams nu a impresionat în această sesiune, întrucât Valtteri Bottas şi Felipe Massa au ocupat doar locurile 10 şi, respectiv, 15.

Nici cei de la Red Bull Racing nu au ieşit în evidenţă, Daniel Ricciardo fiind doar al nouălea, cu două locuri în faţa lui Sebastian Vettel.

Aflat la debutul în Formula 1, Andre Lotterer a obţinut locul 21 pentru Caterham şi l-a învins cu o zecime de secundă pe coechipierul său, Marcus Ericsson. Alexander Rossi, cel care ar fi trebuit să concureze pentru Marussia în locul lui Max Chilton, a terminat pe 20.

A doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Belgiei va avea loc vineri cu începere de la ora 15:00, ora României.

Belgia - Rezultate Antrenamente 1: 

 1. Nico Rosberg          Mercedes                 1m51.577s           25    
 2. Lewis Hamilton        Mercedes                 1m51.674s  +0.097s  24    
 3. Fernando Alonso       Ferrari                  1m51.805s  +0.228s  16    
 4. Jenson Button         McLaren-Mercedes         1m52.404s  +0.827s  21    
 5. Kimi Raikkonen        Ferrari                  1m52.818s  +1.241s  17    
 6. Sergio Perez          Force India-Mercedes     1m52.903s  +1.326s  24    
 7. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes         1m52.922s  +1.345s  23    
 8. Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes     1m52.937s  +1.360s  22    
 9. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault         1m52.972s  +1.395s  19    
10. 
Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m53.172s +1.595s 20 11. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m53.369s +1.792s 11 12. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m53.594s +2.017s 21 13. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m53.597s +2.020s 20 14. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m53.703s +2.126s 14 15. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m53.968s +2.391s 20 16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m54.189s +2.612s 20 17. Giedo van der Garde Sauber-Ferrari 1m54.335s +2.758s 16 18. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m55.336s +3.759s 21 19. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m55.782s +4.205s 19 20. Alexander Rossi Marussia-Ferrari 1m57.232s +5.655s 20 21. Andre Lotterer Caterham-Renault 1m57.886s +6.309s 24 22. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m57.977s +6.400s 24

Comentarii (12)

  • Nimic nou pe mapamond!!
    5 1
  • Cum se face ca Ferrari este atat de aproape de Mercedes in antrenamentele de vineri, iar in calificari sunt la distanta mare de Mercedes depasiti de obicei de Williams si Red Bull?
    6 17
  • Test Driver 01
    Cum se face ca in antrenamente cei de la McLaren "par" atat de aproape de cei de la Mercedes, dar in cursa sunt la cel putin un tur in spatele acestora, deh au acelasi motor... Probabil Mercedes le livreaza un motor cu mai putini cilindri sau... pilotilor le este frica sa apese pedala de acceleratie? Un mister inca nerezolvat de geniul in Formula 1, McLaren Bla Bla Mircea.
    16 6
  • Cum se face ca testezi mult si prost?
    5 17
  • Test Driver 01
    Ferrari are un nume demn de respectat. Chiar daca nu este atat de aproape de Mercedes la momentul actual, va fi pana la sfarsitul anului. Sunt convins de asta.
    Dar Mclaren Bla Bla Mircea nu vrea sa recunoasca superioritatea calutului cabrat. Ferrari testeaza de zor la Maranello si Mugello in secret solutiile de imbunatatire a motorului si a pachetului aerodinamic care cu siguranta ii va duce foarte foarte aproape de Mercedes.
    9 7
  • Bai Mircea, las-o dracului de treaba. Cateodata parca esti batut in cap, ba baiatule.Sti iproverbul ala cu cainele care moare de drum lung? Tu esti mai preocupat de ceea ce face Ferrari, decat de rezultatele McLaren. Tu ai fi mai fericit daca Button ar termina pe 12 si Alonso ar abandona, decat daca ar termina Button pe 3 si Aloso pe 2, sa dea dracii!
    15 2
  • @91Schumi06

    Pe bune ca nu am intrebat nici ironic ci nici sarcastic referitor la Ferrari de data acesta. Am intrebat pur si simplu de curiozitate. De Mclaren stim ca sunt a 4-5 echipa si in antranamente si in calificari cursa.
    Eu pe bune ca nu inteleg care ii faza cu Ferrari vinerea. Par a doua echipa, peste Williams si Red Bull si la nici jumatate de secunda de Mercedes. Ce fac apoi cu masina in noapte de vineri spre sambata ca pierd atat de mult.
    Daca m-ai putea lamuri si pe mine as fi recunoscator.
    11 7
  • Hakkinen
    Sincer, Mclaren merita niste fani ceva mai inteligenti, care sa stie cat si cum sa caste gura si mai ales ce sa scoata din ea. Deocamdata vedem un fan care se hlizeste mereu si scoate limba la tot ce vede rosu in fata. Ridicol in acelasi timp tragicomic.
    8 3
  • Test Driver 01
    De McLaren nu stim nimic pentru ca nu suntem toti fani McLaren, dar nici eu nu inteleg faza cu McLaren vinerea. Par sa fie mai rapizi decat toti, deh au cea mai talentata echipa tehnica, o masina foarte inovativa, plina de inovatii tehnice dar... duminica in cursa sunt la un tur in spatele celor de la Mercedes. Daca cineva l-ar putea lamuri pe McLaren Bla Bla Mircea de ce se intampla acest lucru... eu i-as fi recunoscator. Este foarte stresant ca el incearca sa aiba curaj, isi face curaj inventand imperii si strategii geniale ale calor de la McLaren, dar la finalul fiecarui sezon, ramane cu o sticla de sampanie nedeschisa... care fasaie deja... de cat de obosita este. Pentru un om care uraste Ferrari este evidenta grija acestuia fata ce pilotul lui "preferat" Alonso si mai ales cat de mult il oftica ca acesta desi are o caruta cu un motor slab... este in fata celor de la McLaren... daca ii poate explica cineva (oricine) de ce se intampla asa ceva... toti fanii Formulei 1 din Romania ii vom fi recunoscatori.

    Fara nici un pic de ironie si nici un pic de sarcasm, evident.
    10 4
  • Eu sincer chiar as vrea sa-l cunosc pe Mirciulica ,,,MIRCIULICA TINO TOT ASA ,,,Fortzaa rosaa
    6 1
  • @ Mircea

    in antrenamentele libere pot sa testeze setari de motor
    probabil tot incearca sa gaseasca setari ca sa scoata mai multi CP din motor si sa le ajunga cei 100 KG de combustibil ...

    cirucitul de la Spa cam solicita combustibil ... asa k slabe sanse

    este doar o parere nu stiu nici eu ... poate cei de la SkyF1 vor anaila la un moment dat fenomenul, e adevarat ca bate un pci la ochi ... dar asta

    Forza Rossa!
    6 1
  • MIrcea, nu sunt nici inginer, nici mecanic, ca sa-ti pot explica diferentele dintre ziua de vineri si ziua de sambata. Probabil ca unii testeaza ceva si ceilalti altceva. Ideea insa e alta: tu, in toata nebunia ta si-n tot acest fanatism, mai ai si momente de luciditate in care gandesti si atunci imi permit sa vin cu un sfat: foloseste-ti aceste avantaje si cand mai comentezi p-aici fa-o la modul "McLaren, comparativ cu Ferrari vrea sa faca aia si aia".Analizeaza-le strict performantele si progresele, nu te mai lasa condus de ura pe care o resimti vis-a-vis de Ferrari, Alonso sau Hamilton. Pana la urma hai sa fim fair-play si sa recunoastem superioritatea adversarilor atunci cand le sunt superiori favoritilor nostri.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru