Laguna

Ce nebunie! Daca cei de la Renault banuiau macar ca noul lor model va agita intr-atat spiritele, nu se mai chinuiau cu redesenare, redesign si regandirea formelor ci scoteau pur si simplu ce le iesea din mana si gata.

Laguna este si va fi unul dintre exponentii Renault. Este modelul care, situat in varful gamei, ar trebui sa ne demonstreze de ce este capabil constructorul francez. Ei bine, de aceasta data este altfel. Dupa esecul de proportii numir VelSatis, Laguna trebuia sa ia in maini o intreaga industrie de masini de la un nivel incolo. Renault stie asta. Si atunci, de ce au realizat un design cel putin ciudat?

Motivul: media. Fanii Renault – si aici ma refer la fanii care au puse pe perete postere cu Rombul, nu la cei care se dau cu Clio-ul vecinului de etaj si spun ca-i o masina buna – vad cu ochi buni noul stil al lui Laguna. Ceilalti spun ca masina este o incercare interesanta/ciudata/urata/nereusita/idioata de schimbare de stil. Media reactiilor este “Ce-i asta?”. Pentru conformitate, incercati sa numarati comentariile adunate in doua zile de weekend la stirea care a aparut pe site sambata!

Ei bine, discutiile in contradictoriu intre cele doua parti nu fac decat sa ii impinga si pe unii si pe ceilalti sa vada masina pe viu. ceea ce inseamna ca fiecare va trebui sa intre intr-un showroom Renault sa o vada, poata sa o si conduca. Si, daca e OK, poate sa o si cumpere. Si uite-asa se mai face Renault cu cativa clienti. Si avem inca o dovada a faptului ca stilul – bun sau prost – reuseste sa atraga.

Comments are closed.