Papadia

Desi traim intr-o luma care isi completeaza imaginea prin elemente din ce in ce mai superficiale, simbolurile nu ne-au parasit. Ba mai mult, au viata dubla.

Daca in arta exista expresia “teatru in teatru”, care in adevaratul sens al sau ii reprezenta de obicei pe cei mai mari actori de scena, care pot sa se dedubleze si sa reuseasca scene de compozitie incredibile, in lumea auto exista, de ieri, expresia “simbol in simbol”.

Unul dintre sefii Chrysler a aparut pe scena la conferinta de presa gazduita de Salonul Auto de la New York intr-un Fiat 500. Stim foarte bine faptul ca Fiat si Chrysler se afla in discutii avansate legate de o colaborare pe termen lung, astfel ca gestul facut de Jim Press este unul extrem de clar in acest sens. Probabil e vorba de un gest fortat, mult teatralizat, insa el exista.

Iar Fiat 500 la un salon american poate fi comparat, in conditiile actuale, cu o papadie intr-o teava de mitraliera.

Etichete: / / /

2 comentarii la “Papadia”

  1. george spune

    Din pacate, majoritatea americanilor si-au pierdut de mult simturile elementare: simtul penibilului, bunul simt si simtul realitatii…iar aceste scapari nu mai sunt demult specifice doar americanului de rand care nu vede mai departe de mall-ul din propriul oras. I-au ajuns si pe politicieni si pe “oamenii de afaceri”…

  2. maka spune

    Cu tot respectul, Fiat 500 nu are nici un fel de valoare de simbol pentru americani si nu m-as entuziasma cand doi producatori clasificati de public drept “fiabilitate scazuta) se unesc cineva trebuie sa ne explice ce inseamna 30% din ceva ce tinde spre zero (Chrysler) pentru Fiat.

    La cum e mintea americanilor, motoarele de sub 2 litri ale lui Fiat sunt pentru motociclete iar masinile construite pe valoril europene acolo nu inseamna nimic.

    Abia astept sa vedem urmatorii pasi…