Scoala de reclame

Nu de putine ori, industria auto este acuzata ca nu mai are imaginatie. Gresit!

De fiecare data cand pun ochiul pe o reclama (fie ea print sau spot TV) facuta unui model, unei marci sau unei companii conexe domeniului auto raman fascinat. Bine, este foarte adevarat ca de publicitate se ocupa alti baieti, nu companiile propriu-zise, insa se vede treaba ca masinile reprezinta o nesfarsita sursa de imaginatie.

Dovezi?

Iata cateva din noile printuri care promoveaza “noua specie” Wrangler:

 jwrang3.jpg jwrang2_1.jpg jwrang1.jpg

Cam asta se poate face cu o masina cand unghiul de abordare difera de cel normal. Si da, pe Wrangler-ul vazut de sus se afla cateva kaiace si alte chestii de acest gen. Asta ca sa eliminam orice alt punct de vedere.

Este celebra reclama “Corul”, care promoveaza noul Honda Civic. La fel de celebra incepe sa fie o parodie facuta dupa acest exceptional spot TV.

Pirelli, cunoscutul constructor de pneuri, a reusit sa intre in arta atat prin celebrul Calendar anual, cat si, recent, printr-un scurt-metraj de senzatie in care rolul principal este detinut de John Malkovich, secondat de Naomi Campbell. Iar de regizor, Antoine Fuqua, ce sa mai vorbim? Vezi filmul The Call pe site-ul oficial al celor de la Pirelli.

Ca sa nu se lase mai prejos, cei de la GoodYear au ales o alta cale de a-si promova produsele. Evident, ineditul se afla la cote maxime.

Land Rover ataca frontal: Compania britanica si-a facut propria televiziune pe internet, iar programele acesteia pot fi urmarite oricand AICI.

Mai e ceva de adaugat?…

Comments are closed.