Virusul Astra

De fiecare data cand vorbim de originalitate in marketing si publicitate, ne referim la situatii, la personaje sau la replici interesante care raman in memorie. Ei bine, Opel lanseaza astazi oficial noul Astra pe piata din Romania (ma rog, modelul este deja la dealeri de ceva vreme, vorbim pur si simplu de evenimentul de lansare in sine). Iar solutia pe care ei au gasit-o pentru lansarea noului model este nu originala, nu interesanta, nu inteligenta, ci de-a dreptul geniala.

Ati intrat azi pe Opel.ro? (stati calmi, nu va infecteaza nimeni cu virusi :)

Etichete: /

12 comentarii la “Virusul Astra”

  1. Justin spune

    nu e genial … e un pic diferit. astfel de prezentari au mai mult success la oamenii cu cunostine mai mult decat medii despre un calculator. de apreciat ca s-au chinuit :)

    oricum cred ca le-ar fi iesit mai bine daca de ex ar fi pus direct vizitatorul intr-o masina virtuala, eventual chiar in locul soferului :)

  2. eu spune

    Mestere vii la lansare. E diseara pe la 6. Vin ca sa iti explic cu e cu Oana Schiller and stuff?

  3. Mircea Mester spune

    Pe langa faptul ca mai ai mult de tocit colturile cartilor pana sa inveti ca virgulele conteaza, mi-ar face o deosebita placere sa te cunosc. Am putea vorbi despre chestii.

  4. cgc spune

    Cred ca te-ai pripit. Nu este genial, este doar altceva. Ar fi fost genial daca “smecheria” era interactiva.

    P.S.: Nu am vazut nici o imagine cu masina, o puneau pune macar ca wallpaper la interfata aia de linux.

  5. Mircea Mester spune

    Catalin, masina e deja cunoscuta, sunt poze pe tot netul iar testele sunt in toi la dealeri. Nu au pus masina tocmai pentru a sublinia caracterul “hack” al interfetei. Un blue screen face minuni oricand :)

  6. unckle spune

    “scorurile” de pe pagina dedicata preturilor sunt ceva de “vis” :) .. . . .

    as merge la un drive test la ei… dar probabil m’ar intampina cu un motor diesel de 1.3 . . . . si io asa as da o tura cu ala de 1.6 turbo :D

    Mircea ,poate reusiti sa primiti o masina pt drive test , nu strica daca aveti asa ceva pe site, inainte ca masinile sa fie disponibile cu adevarat – nu strica nici pt voi nici pentru ei :)

  7. Mircea Mester spune

    @unckle

    Da, exista deja: http://www.automarket.ro/drive-test/opel-astra-constelatia–quot-j-quot–25913.html

    Si vor fi si alte versiuni.

  8. valentin spune

    super buna ideea, Astra j e superbbbaaaaaa mai ales ca gasesti cu destule dotari la doar 12700 euro…..vreau si eu

  9. cgc spune

    Mircea, daca era vorba de un blue screen adevarat, cred eu ca era ceva senzatie :) . Ma rog, oricum este ceva diferit si pana la urma asta este un lucru bun.

    P.S.: Avem noul Astra, noul Megane, Golf 6… asteptam si “noul Focus” pt un megatest Automarket? Hai ca se poate :)

  10. irinelbob spune

    De la idee la practica este cale luuuuuunga. Nu stiu ce legatura are Astra cu Bond, James Bond. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca acelasi Bond cred ca nu are nici o legatura cu cei din seria Ocean’s. Muzica si personajele total aiurea alese… si care e legatura intre o pagina crapata, un mafiot, trei eroi, un casino si Astra? Da e criza, nu conteaza, unde e parfum de buget e genial. Cred ca acest lucru irita mai mult decat ideea celor de la opel. In rest Astra o masina corecta. Nu geniala

  11. Mircea Mester spune

    @irinelbob

    Absolut corecta observatia ta legata de James Bond. In afara site-ului “virusat”, intreaga campanie Astra mi se pare trasa de par intr-un mare hal. Partea proasta e ca nu reprezinta deloc masina. Dar deh, fiecare cu ce crede :)

  12. cgc spune

    Am testat-o ieri! Concluzia este una cat se poate de “normala”, nu m-a impresionat sub nici un aspect, iar cine spunea ca este scumpa… DA, are dreptate. Am testat versiunea pe benzina, motor 1.6 si 115 cp. O sa punctez ce mi-a placu si ce nu la linuita ca sa fiu mai bine inteles:

    + aspectul exterior este curat si placut, desi nu iti lasa o senzatie de deja vu.
    + designul interior placut si cu un interesant aer sport. Aici adaug si volanul care arata si se simtea foarte bine.
    + calitatea materialelor si a finisarilor din interiorul masinii.
    + ergonomia comezilor din bord, afisajul etc
    + servodirectia, insa doar la un condus urban
    + confortul interior, masina filtra foarte silentios imperfectiunile din asfalt, suspensia era fina si ferma in acelasi timp. Scaunele bine profilate si faptul ca masina era exemplar antifonata sporeau senzatia de confort.

    - motorul testat. Lesinat in adevaratul sens al cuvantului sub 3500 rpm. Desi avea un sound foarte placut la peste 5000 rpm, pana la 4000 rpm nu schita nici un gest de nervozitate si te obliga sa retrogradezi daca vroiai ceva nerv de la masina.
    - cutia de viteze care este imprecisa si agata in primele doua trepte.
    - spatiul de pe locurile din spate. Suficient pt cap, insa foarte mic pt genunchi, mai ales daca pasagerii din fata sunt ceva mai lungi in picioare.
    - senzatia de masina mica. Asta a fost poate cea mai mare dezamagire. Atat in spate, dar mai ales in fata, masina parca te “strange” si iti da o senzatie ciudata de inghesuiala.
    - servodirectia la viteze mari, unde nu se intareste atat de mult pe cat ar fi trebuit si orice miscare brusca la viteze de peste 100km/h se transforma intr-un ruliu infricosator.
    - mocheta din portbagaj, cea care acopera roate de rezerva; nu are intaritura si este pusa doar asa sa acopere roata. Daca la Logan este de inteles, la Astra este inacceptabil, mai ales ca in varianta testata masina ajungea la 18.000€.

    Ca o concluzie pot spune ca noul Astra este o masina placuta, robusta si confortabila, insa scumpa si departe de a putea fi considerata referinta clasei, asa cum poate ma asteptam si asa cum Opel vrea sa ne spuna. Timpul si vanzarile vor fi graitoare in acest sens.