Brandurile româneşti se cumpără unele pe altele

Dacia a anunţat astăzi că a semnat un contract cu Romaqua Group Borsec prin care va livra o flotă de 180 de exemplare Sandero companiei care produce cel mai tare brand românesc. Despre branduri am mai vorbit aici, aşa că n-o să spun decat că totul se rezumă, simplu, la:

Al doilea brand românesc a livrat primului brand românesc o flotă de produse ale celui de-al doilea brand românesc pentru ca primul brand românesc să care produsul primului brand românesc cu produsele celui de-al doilea brand românesc. Evident, primul brand românesc a cumpărat produsele celui de-al doilea brand românesc pentru asta, fără ca acest lucru să excludă – evident – faptul că oamenii de la cel de-al doilea brand românesc nu cumpără produsele primului brand românesc. Dar fără contract.

Eu zic că important e că oamenii se înţeleg şi fac economia să funcţioneze.

Etichete: /

7 comentarii la “Brandurile româneşti se cumpără unele pe altele”

  1. Calin spune

    Sigur si al doilea brand romanesc ofera angajatilor produsele primului brand romanesc, pentru ca din cate stiu eu de la un anumit numar de angajati, angajatorul trebuie sa ofere apa potabila angajatilor. Si atunci o mana spala pe alta si intr-adevar economia functioneaza.

  2. Florin spune

    In toata lumea se practica acest lucru si este foarte bine venit. In Italia, companiile italienesti folosesc utilaje, echipamente, mijloace de transport fabricate in Italia, la fel procedeaza coreenii, japonezii, etc. In toate marile proiecte internationale (mai ales cele pentru infrastructura) iti poti da seama de natioanalitatea antreprenorului general doar urmarind tara de origine a utilajelor utilizate. Cu cat mai multe firme romanesti vor aplica acest principiu, cu atit mai bine.

  3. Maka spune

    Incepem sa stragem randurile si sa facem ce trebuie. Trebuie sa invatam asta de la cei mari:
    – de exemplu francezii din Romania prefera masinile Renault, au conturi la BRD, Carrefour promoveaza produse agricole aduse din agricultura megasubventionata franceza si in general ei ca tara prospera.
    – nemtii fac aproximativ acelasi lucru
    – italienii o fac in mare parte (desi daca ar fi asa complet Alfa Romeo si Lancia nu ar fi “la aparate” si Italia una din cele mai mari piete pentru Mercedes din lume).

    Asadar, bun venit in lumea civilizata si la mai multe contracte de acest fel. Asa vom pastra valoarea adaugata in Romania si vom prospera uniti.

    Apropos de asta se poate semnala si o bila neagra in domeniu – brandul de ciocolata ROM a luat-o pe aratura in ultima campanie.

  4. razvanis spune

    http://www.newz.ro/stire/112884/noul-sef-dacia,-catre-romani:-mi-se-pare-ca-aveti-un-sentiment-de-inferioritate.html

  5. Ion spune

    Brd e filiala SG, Reno e Reno, Dacia e detinuta de Reno (asta e un lucru bun, totusi), E-On de nemti, bcr de erste, cez de cehi, petrom de omv, romtelecom de ote care e detinut de DT.
    Noroc cu borsec. Sau ma insel?
    Cum sa nu ai un sentiment de inferioritate?

  6. stefanel spune

    Stiu cel putin 2 firme italienesti in Romania care au doar Fiat-uri in parcul auto. E absolut normal, ar trebui sa se intample mai des asta, in loc sa importam ca berbecii.

  7. Vali spune

    Nu, nu asta e un semn de civilizatie dragii mei, articolul de mai sus paleste in fata faptului ca pentru prima data de cand intru pe automarket gasesc doar pareri pozitive, civilizate si la unison la capitolul comentarii. Acesta este un semn de civilizatie… Nu spun ca trebuie sa fim toti de acord ca oile, dar de data asta chiar e oportun.