Misiune imposibila

Ideea companiei VKM de a strange bani prin sponsorizari pe internet pentru a cumpara Honda Racing este cel putin inedita. In acelasi timp, are si cele mai mici sanse de reusita.

Sincer, imi este greu sa cred ca, prin sponsorizari de minim 20 de euro, vor reusi sa stranga un buget suficient de mare pentru a concura in Formula 1. Pe de alta parte, chiar daca ar reusi, cum i-ar putea convinge pe japonezi ca pot rezista in F1 pe termen lung? Pentru mine, asta suna a Mission: Imposible.

Ca fani ai Formulei 1, voi ati fi dispusi sa sponsorizati aceasta echipa cu 20 de euro? Desi suna mai degraba ca o donatie, nu ca o sponsorizare.

Am vaga senzatie ca totul se rezuma de fapt la o campanie de marketing pentru ca audienta Formulei 1 sa afle mai multe detalii despre VKM Holdings Corporation. Pana la urma, vorbim de 600 de milioane de telespectatori pe cursa, adica 10% din populatia Globului!

Etichete: /

2 comentarii la “Misiune imposibila”

  1. scuderia spune

    vrajala…ascultati ce zic io

  2. Radu catalin spune

    Un Caritas:)) poate-i idea vreunui roman……..