Când un fan devine pilot McLaren

McLaren a organizat recent un concurs pentru fanii Formulei 1 din întreaga lume care a avut drept premiu un test cu un monopost MP4-23 din sezonul 2008.

Fericitul câştigător a fost un bancher din Serbia, care a lăsat creditele şi problemele financiare ale economiei deoparte pentru a concura la volanul unui monopost de F1 pe circuitul de la Silverstone. Sârbul a fost atât de impresionat încă la final a rămas fără cuvinte, limitându-se să imite sunetul motorului Mercedes.

Etichete: /

10 comentarii la “Când un fan devine pilot McLaren”

  1. Lexas spune

    Superb!
    Si eu m-as baga la un test…ce pacat ca in Romania asta nu ai nici posibilitati nici trasee nimic…ma dau prin oras la mine..ma castigat tot ce s-a putut la nivelul meu..nimic profesionist..dar nu ai sansa..sa te duci frumos pe circuit cu o masina pregatita..si sa le arat ce pot….ce ofticant…
    Multi posibili piloti nu au sansa..asta deloc…
    Ce ma ofticcccccccccccccccccccccc
    :( ((

  2. BackonYou spune

    Cred ca un om normal ar fi scris mai pe intelesul tuturor.

  3. emerson spune

    Lexas…ca tine sunt milioane,mai buni ca tine sunt,probabil…zeci de milioane,cei care ajung la astfel de”teste” parcurg un numar f.mare de teste de calificare eliminatoriu,la final,doar 1castiga. Daca are nesansa sa ploua in ziua”testului”pe F1,se rateaza aproape tot. Williams a facut acum cativa ani ceva similar. Pacat ca nu au stiut ca te-ai nascut tu…

  4. emerson spune

    Revin…sa nu fi dezamagit Lexas…am impresia ca nici n-ai misca masina din loc si probabil,la cat sunt de pretentioase,la exuberanta si frustrarile tale de superpilot,ai distruge bunatate de constructie,sau,ca sa fiu indulgent,poate numai gumele. Mai gandeste-te…

  5. Gigi Contra spune

    @Emerson…: de unde sti tu ca nu ar fi putut misca masina de pe loc…daca tu nu poti nu inseamna ca la fel se intampla si cu restul. Mie mi se pare foarte adevarat comentariul lui Lexas… In tara asta chiar si pilotii foarte buni nu prea au sanse de a creste. Nu sunt circuite, nu sunt concursuri ca lumea…CNR, VTM si alte asemenea sunt facute intr-un stil amatoresc, cu foarte multe semne de intrebare privind aplicarea obiectiva a regulamentelor. ACR se lupta cu FRAS (sau FRAK sau cum s-o mai numi…) care campionat sa fie mai autentic, insa esueaza toti lamentabil. In loc sa lase la o parte toate orgoliile personale si manerelile de tot felul, se zbat toti ca niste pesti pe uscat! La fel si in motociclism…atata timp cat “circuitele” sunt piste de avioane, la ce performante sa se ajunga??? Deja gata…si eu m-am ofticat. Poti sa ai super talente, ca in tara asta fara pile si manareli nu sunt sanse de afirmare!!!
    PS: uitati-va la etapa CNR de la Arad cand au venit ungurii, ce diferenta de valoare este…iar ungurii nu sunt extraordinari ca nemtii, francezii, finlandezii etc. Cel mai bine clasat pilot roman a ocupat locul 5!!!

  6. Gigi Contra spune

    @Daniel Popescu: deoarece esti interesat direct de sporturile cu motor, nu poti incepe o ancheta (poate in colaborare cu alti jurnalisti sportivi) sa vezi ce se intampla de fapt in spatele cortinelor din CNR? Sunt sigur ca si acolo e la fel de rau ca in fotbalul nostru.

  7. emerson spune

    Gigi C!!Da,ai dreptate,dar remarca mea se baza pe niste realitati. Cei mai multi dintre”soferi”au carnet dar nu-s soferi,autoevaluandu-se invariabil la nivel superior(ei sunt cei mai…)De aici aroganta in trafic,”intelegerea”pt.accidente produse in urma ignorarii elementare a conditiilor concrete(Huidu e un exemlu la zi),neasumarea responsabilitatilor,sau chiar necunoasterea lor…etc. Din experienta descrisa de cei(putini)care au avut norocul sa conduca(piloteze)o F1 si dificultatile intampinate,desi cunosteau ce inseamna o masina puternica,de aici la F1 e o distanta aprecibila. E adevarat…mai exista exceptii…cateva la 1 miliard….

  8. emerson spune

    REVIN…existenta sau nu,a unor circuite nu garanteaza accederea la nivele superioare de pilotaj,e adevarat,prin scolile de pilotaj sportiv se maresc sansele. Pt.asta trebuie intrunite mult mai multe conditii…talent,sansa,perseverenta,sansa,abilitati,sansa,ochi avizati,accesibilitate in”cercuri”de persoane cu influenta in zona,etc,etc. Avem exemple si cei…vreo 2 romani,ce umbla pe circuitele lumii,si cu vreo 2 exceptii,inca n-au aratat mare lucru. Maghiarii sunt la alt nivel,si totusi…au avut un Kesziar Csaba(mort de ani buni)si mai recent Baumgartner Zs,plecat din F1,dupa,mi se pare 2 ani de F1,in care nu a reusit nimic notabil…Deci…

  9. edi spune

    si eu mas baga acolo.numai nu la echipa aceea

  10. whatafy spune

    E ceva de genul “cand un vis devine realitate”. Cred ca oricare ne-am dori asemenea experienta. Sa conduci o masina de F1, nu oricine are asemenea sansa.