Mercedes vrea totul!

Daca credeati ca implicarea Mercedes in Formula 1 cu propria echipa se reduce la revenirea lui Michael Schumacher in Formula 1, iata ca astazi aveti toate motivele sa credeti ca v-ati inselat.

Mercedes pare decisa sa acapreze o felie cat mai mare din tortul Formula 1 si, cu o rigurozitate tipic nemteasca, nu lasa nimic la voia intamplarii.

Initial, s-a speculat ca planurile celor de la Mercedes ar putea fi date peste cap de ratarea unui contract de sponsorizare de 90 de milioane de euro cu Henkel.

Totul pana astazi, cand Mercedes a anuntat ca Petronas este noul sponsor principal al echipei. Nu stiu cum au facut, insa germanii au reusit sa acapereze drept sponsor compania care a fost alaturi de Sauber din 1997 pana in 2008 si, totdata, compania care a refuzat sa-i sponsorizeze pe conationalii de la Lotus. Totul, in conditiile in care cu numai o saptamana in urma Petronas anunta ca nu se va mai implica in sponsorizarea unei echipe de Formula 1!

Intr-un fel, este o lovitura de teatru si un semnal ca Mercedes a investit multi bani in propria echipa cu un singuir scop: sa castige tot! Credeti ca va reusi?

16 comentarii la “Mercedes vrea totul!”

  1. scuderia spune

    hmm…cateva victorii o sa aibe anul viitor…dar titlul din nou nu…o sa revina echipe precum mclaren, ferrari si de ce nu red bull…care in ultimii 2 ani s-a ridicat extrem de mult

  2. vulpe andrei spune

    cu pilotii care o sa ii aiba nu cred

  3. Cristian spune

    Cred ca vor domina F1 in urmatorii ani, pentru ca au tot ce le trebuie si anume bani, infrastructura, ingineri etc . Iar daca va reveni Michael Schumacher, cei de la Henkel se vor ruga de Mercedes sa fie primiti ca sponsor pentru ca impactul pe care M. Schumacher il are in Germania si nu numai este imens . Revenind la concurenti, McLaren trebuie sa le plateasca pana la sfarsitul anului 2011 celor de la Mercedes suma de 500 milioane euro pentru cele 40 % din actiunile McLaren, suma care va afecta fara indoiala ritmul dezvoltarii monoposturilor McLaren iar FIAT, compania mama a lui Ferrari nu sta nici el foarte bine din punct de vedere financiar . Iar Red Bull cred ca vor suferi din nou din cauza motoarelor Renault, inferioare celor de la Mercedes .

  4. diesel spune

    Putin probabil, cel putin nu in 2010. Schimbarile semnificative de regulament din 2009 au ajutat mult fosta Brawn, slabiciunile marilor constructori, interpretarea defectuoasa a unor reglementari din regulament, piste false gen kers, au adus titlurile in curtea celor mai inspirati tehnicieni. In 2010 cred ca vor reveni in forta McLaren, Ferrari, Red Bull sunt deja in fata, deci, va fi ceva mai greu pentru Mercedes. In plus Schumi are nevoie de cateva curse pana isi intra in ritm, mai ales ca testele sunt interzise. Poate 2011..:)

  5. Daniel Popescu spune

    Citind reactiile voastre, imi aduc aminte cat de circumspect eram in martie 2009 in privinta rezultatelor pe care le va obtine Brawn GP si cum incerca Mircea in zadar sa ma convinga ca Button va fi campion mondial :)

  6. mad79 spune

    nu cred ca se poate compara stuatia regulametului,cu cea a unui pilot!si eu cred ca anul viitor cei de la McLaren si Ferrari nu vor lasa sa le scaoe titlul printre degete!in ceea ce priveste plata celor 40%din actiuni,ea se va face in termenii in care McLaren ii va dori,pentru caa nu ei sunt interesati sa le rascumpere,insa prevad ca lucrurile vor ramane in termeni civilizati si parteneriatul Mclaren-Mercedes,va continua chiar si dupa 2012!daca insa totul e aranjat,nu ii va afecta foarte mult pe cei de la McLaren,pentru ca ei au in actonariat si o societate de investitii din Golf,care au banet la greu si nu isi lasa partenerii la greu.in orice caz prin forta liniei de piloti pe care o va alinia Mclaren,pot sa bag mana in foc ca vor castiga campionatul viitor.nu am spus si Ferrari,pentru ca acolo nu este armonie deloc odata cu venirea conflictualului Alonso,iar acesta va dorii sa dovedeasca ca e mai bun pilot,paradoxal,nu ca unul dintre piloii Mclaren ci ca Schumacher,ceea ce va ii neutraliza pe cei doi,mai ales cu noul format al clasamentuui!

  7. Andrei spune

    As putea sa spun si eu exact aceleasi prostii spune de Mad79, dar prefer sa fiu mai destept si sa spun doar, ca orice este posibil :)

    Nu stiu exact cine va castiga, cine ar putea castiga, cine vrea sa castige si mai ales cine nu va castiga. Dar stiu ca anul viitor s-ar putea sa fie un an super interesant :)

  8. ctlnmihai spune

    Nu cred ca Mercedes o sa domineFf 1 asa cum au facut-o cei de la Ferrari in perioada 2000-2004..Vor castiga titluri mondiale dar nu cred ca vor domina F1.Si acest lucru e valabil ptr. toate echipele de top

  9. NeoGalaxy :P spune

    Interesante pareri, cred ca unii useri sunt nebuni de ura pentru Mercedes, eu personal as putea paria pe un clasament anul viitor foarte colorat. Totusi daca lucrurile merg cum cred eu, este posibil ca o echipa sa domine campionatul de anul viitor, dar astept cu nerabdare, primele teste ca sa-mi fac o parere de asamblu :)

    In acelasi timp, masinile de anul viitor nu vor avea prea multe in comun cu masinile de anul acesta, singura diferenta majora este pilotul, inca odata amintesc ca va conta cine stie sa ia piciorul de pe acceleratie mai bine. Pilotii pasionali care merg la limita vor fii foarte limitati de o chestie numita: cantitatea de benzina ramasa, as spune eu un factor foarte foarte important. In acelasi timp, mandria si evident, temperamentul pilotilor o sa fie interesant de urmarit :)

  10. diesel spune

    Daniel, anul viitor imi permit un pronostic, la piloti vor fi Hamilton, Alonso, Vettel in postura de pretendenti la titlu. La constructori Mercedes ar fi avut sanse reale cu Kubica in locul lui Schumacher. Asa le va fi greu. In afara de imagine Schumi e departe de ceea ce era in 2000-2004. Iar Nico il va incurca teribil.

  11. roadempire spune

    EU nu cred ca Schumi e asa departe cum spune diesel.
    E un talent inascut ptr F1 ,un fenomen.Parerea mea ca va aduna multe puncte in sezonul care va urma .

  12. wolful spune

    La varsta lui Schummi nu mai poate face decat marketing. Aceasta etapa la Mercedes este menita numai sa inchda cercul, Mercedes la inceputul carierei, Mercedes la finalul carierei.
    In ce priveste chestia cu Mercedes vrea totul, sper sa nu se intample ca in DTM unde echipele client sunt practic obligate sa sprijine echipa de uzina.
    Daca se rezuma numai la acapararea sponsorilor e corect, daca vor trece si la alte procedee va fi urat, mai ales ca pot sugera celor de la Ferrari sa faca la fel cu STR si Sauber si atunci sa vezi manevre murdare, lucru care nu ar fi nou pentru Haugh !!!!
    Da doamne sa gresesc!

  13. Cristian spune

    Referitor la contractul de sponsorizare cu Petronas, germanii de la Bild afirma ca este pe 5 ani, valoarea totala fiind de 250 milioane euro . Revenind la Mercedes, daca vor avea succes in 2010, cred ca vor accelera decizia celor de la VW sa intre in F1, ceea ce poate deveni o problema, pentru ca resursele celor de la VW sunt superioare celor de la Mercedes .

  14. Flavius spune

    Mercedes GP, imi place la nebunie.
    O echipa germana, cu motor si masina germana, plus doi piloti fenomenali, germani binenteles.
    Poate fi mai frumos de atat?
    Pentru criticii lui Schumacher, nu va faceti griji fratilor, varsta lui nu este deloc un obstacol pentr a castiga un nou titlu. Daca masina o sa fie competitiva, talentul lui Schumacher isi va spune cuvantul.
    In orice caz prevad cel mai tare campionat de F1 de pana acum.
    Luptele intre echipe si in cadrul lor vor fi interesante…Alonso-Massa, Hamilton-Button si Schumi-Rosberg….FANTASTIC…deja fierbe sangele in mine :D

  15. Ady1671 spune

    Nu cred ca vor reusi mare lucru anul asta (vor castiga ceva curse dar nu titlul) in schimb vor face testele necesare pt sezonul 2011 si daca il vor avea pe Schumi vor reusi sa faca monopostul castigator (Schumi stie cel mai bine sa pregateasca monoposturile din punct de vedere al reglajelor aerodinamice). Probabil prin reusita lor din 2011 ii vor obliga si pe cei de la Audi sa intre in F1 (lucru pe care il tot anunta de ceva ani buni) si tot in 2011 este asteptata si reintoarcerea lui Kimi care impreuna cu ceilalti piloti (inclusiv Schumi daca ramine si in 2011) vor asigura show-ul necesar pt zilele de duminica.

  16. diesel spune

    @Flavius, da, o adevarata “nationala” a Germaniei in F1:), e intr-adevar tare.