Semnalul Renault

Declaratiile lui Carlos Ghosn in privinta viitorului constructorului Renault in Formula 1 indica faptul ca francezii se pregatesc sa se retraga din competitie.

Chiar daca acest lucru nu reiese in mod direct din interviul acordat publicatiei Forbes, declaratiile anterioare privind o reanalizare a implicarii in F1 sunt suficiente pentru a ne forma o opinie pertinenta despre acest caz.

Practic, Renault face acum ceea ce BMW si Toyota au facut la randul lor inainte de a confirma retragerea din Formula 1. In plina criza economica, cei doi constructori s-au declarat nemultumiti de directia spre care se indreapta competitia, iar Renault vine acum si spune ca Formula 1 nu este prietenoasa cu mediul inconjurator. Sigur, ambitiile Renault in domeniul masinilor electrice constrasteaza puternic cu consumul de carburant din Formula 1, insa nu cred ca francezii trebuie sa se ascunda dupa deget: Formula 1 este un sport costisitor. Mult prea costisitor pentru un constructor pe timp de criza.

Probabil ca in perioada urmatoare vom avea si confirmarea oficiala legata de retragerea din Formula 1. Anuntul intarzie cel mai probabil pentru ca francezii incearca sa vanda echipa, iar zvonurile despre interesul unei companii din Rusia nu sunt doar vorbe aruncate in vant.

Etichete: /

7 comentarii la “Semnalul Renault”

  1. Vasi spune

    Nu cred asa ceva! prostii ! Renault nu va iesi din Formula 1.

  2. Daniel Popescu spune

    @Vasi: Prostii? Oare chiar trebuie sa-ti reamintesc ca in urma cu 12 luni Formula 1 avea 6 (sase) constructori? Acum mai sunt doar trei…

  3. george spune

    CRIZA ARE SI EFECTE POZITIVE…

    Si uite cum se repara o anomalie crancena…
    Daca ar fi existat o oarecare legatura logica intre masinile de strada si cele de F1, Renault n-ar fi avut ce sa caute in aceasta competitie…

  4. scuderia spune

    mda..eu zic ca singura sansa pentru ei este sa vanda echipa…constructorul sigur se va retrage…

  5. Amy spune

    pt george: Conduc Renault si am condus in jur de 5 masini Renault si le consider printre cele mai bune ( exclus clio ). OK, am eu ceva cu renault-u … deci te inseli…:(
    iar in legatura cu retragerea echipei din F1: inca nu se stie sigur, Ghosn a anuntat din vara inca ca s-ar putea retrage echipa din F1 dar raspunsul il vom primi doar prin ianuarie!!! cititi presa din afara nu de aici!!!

  6. Robert spune

    @Amy

    presa DIN afara? din afara cui?

    ma rog, cititi presa de afara ca e scrisa de extraterestrii reptilieni cu doua creiere si sapte maini.

    Amy, singurul avantaj al presei de afara este ca da mai repede informatia, deoarece este mai aproape de ea.

    Presa occidentala, cred ca la ea te refereai, este peste ceea ce vezi la noi si din simplul motiv ca treaba unui om de aici este facuta de vreo 3 acolo.

  7. Flavius spune

    Si totusi…
    Sa nu uitam ca aceasta echipa au dat un dublu campion inca in era Schumacher si puternicul calut cabrat.
    SI cat despre idea lui george ca: “Daca ar fi existat o oarecare legatura logica intre masinile de strada si cele de F1, Renault n-ar fi avut ce sa caute in aceasta competitie”
    Ce conteaza…daca un constructor stie sa-si separe departamentul de de F1 care a avut succes si departamentul de constructie a masinilor de strada care pe timp de criza facea profit impreuna cu VV atunci care e prob. ta?
    AH si sa nu uitam…mai e si acel Renault Clio V6 Sport.