Din nou despre deflectoare

Acum cateva zile credeam ca Ferrari sunt foarte secretosi pentru ca incearca sa ascunda deflctorul monopostului F10 de bliturile fotografilor.

Ei bine, m-am inselat, pentru ca McLaren a preluat stafeta dupa numai o zi. La lansarea oficiala a monopostului MP4-25, baietii destepti de la McLaren au acoperit deflectorul cu un afis pe care scria ca fotografiatul este interzis (ok, scria “Va rugam nu faceti poze”, dar in traducere fotografiatul era interzis).

Presa internationala vorbeste deja ca unele echipe au dezvoltat triplu-deflectoare. Greu de spus cat adevar este in spatele acestor afirmatii, insa am senzatia ca in Formula 1 mocneste un nou scandal de proportii pe aceasta tema, exact cum s-a intamplat anul trecut. Altfel, de ce s-ar chinui doua dintre cele mai potente echipe sa ascunda acest element vital?

Etichete: / /

6 comentarii la “Din nou despre deflectoare”

  1. vulpe andrei spune

    Pai ce sa ascunda decat interpretarea fiecaruia in ce priveste deflectorul .Sunt convins ca nu o sa mai fie nici un scandal in 2010

  2. ctlnmihai spune

    S-ar putea sa ai dreptate admin..http://paddocktalk.com/news/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=127020&newlang=&topic=8&catid=0

  3. hasu spune

    …..Ferrari seamana prea mult cu un Red Bull vopsit in rosu.Dar arata bine…..

  4. NeoGalaxy :P spune

    Probabil cei de la McLaren au trimis fotografii la lansarea Ferrari si pentru ca nu au avut ce poza, au zis sa intrebe la FIA: cum stam domne cu deflectorul asta? Si de aici au aflat ca treaba nu mai sta in dublu, ci in triplu sau qvadruplu si asa mai departe. Dar fiti fara grija, il avem pe Hasu sa ne explice el de ce Ferrari F10 seamana cu un Red Bull care inca nu exista si cine s-a vopsit in rosu si de ce.

  5. diesel spune

    Va exista in mod cert o polemica aprinsa vis a vis de felul in care echipele au interpretat povestea deflectorului. Unii au dus-o(o vor duce) la extrem, nu stiu daca neaparat in limitele regulamentului.Practic, “verdele” primit anul trecut de la FIA, a facut ca podeaua masinilor sa devina o adevarata si elaborata constructie aerodinamica.Care pana unde va merge, vom vedea in urmatoarele sedinte de testare, apoi in curse.Eu continui sa cred ca pozitia de anul trecut a celor patru mari echipe, Ferrari, McLaren, Renault, Bmw urmata apoi de Red Bull a fost una corecta.Era fair si mult mai “curat” sa lase podeaua in pace, nu mai existau probleme, iar faptul ca pe viitor au de gand sa interzica deflectorul spune tot.Si cand ma gandesc ca se tot vorbeste despre o stabilitate a regulamentului devenita aproape utopie..

  6. wolful spune

    In F 1 intotdeauna ce nu este interzis este permis. Atata timp cat nu se spune cum sa fie deflectorul inginerii vor incerca noi variante!
    Anul trecut cei cu interpretarea cuminte au muscat-o cu deflectorul dublu acuma poate chiar ei vor incerca varianta tripla sau ce stiu eu cit-uplla si culmea ar fi ca Williams si Brown/Mercedes sa conteste acest mod de interpretare.
    Vom vedea cum va merge. Oricum anul acesta toate masinile sunt noi, trebuiesc facute mai lungi asa ca vor avea un alt echilibru. Va fi interesant !
    Daca cineva crede ca are o idee geniala eu cred ca este corect sa faca tot posibilul ca ceilalti sa afle de ea cat mai tarziu, pe cat posibil in ziua primei curse.