Fabrica de marketing Schumacher

Potentiala revenire a lui Michael Schumacher in Formula 1 este subiectul central al acestor zile, in contextul in care finalul sezonului este sarac in evenimente deosebite. Astazi aflam ca revine, maine ca de fapt germanul nu prea vrea sa faca asta, iar poimaine vom afla ca totusi exista sperante.

Indiferent daca suntem sau nu fani Michael Schumacher, trebuie sa acceptam ca este foarte putin probabil ca neamtul sa revina ca pilot full-time in F1.

Inclin sa cred ca este doar o campanie de marketing excelent realizata atat de tabara Mercedes, cat si de tabara Schumacher. Pe de o parte, Mercedes indreapta toata atentia spre Schumacher, astfel ca fanii “uita” de plecarea lui Button la Mclaren, iar constructorul german poate negocia in liniste cu Nick Heidfeld sau cu altcineva. Pe de alta parte, inca “putina” publicitate nu are cum sa ii dauneze lui Schumacher, care ar putea foarte simplu sa scrie pe site-ul oficial ca nu va reveni in F1.

Voi ce credeti?

4 comentarii la “Fabrica de marketing Schumacher”

  1. Andrei spune

    Eu sunt fan Ferrari si fan Schumi si inca cativa piloti si echipe dar nu asta conteaza. Nu cred ca Schumi va mai revenii in Formula 1 dintr-un singur motiv: nu mai face fata. Masinile s-au schimbat foarte mult, el trebuie sa-si reia antrenamentul care in mod obisnuit era de cel putin 6 ore pe zii si evident trebuie sa invete masina de la 0. Eh nu chiar de la 0 dar nici prea departe. Plus ca anul viitor masinile vor fii noi, multe schimbari iarasi si asta nu este chiar in avantajul lui. Problema este ca nu se mai poate testa masina decat in pre-sezon si asta nu ajuta deloc.

    Deci nu cred ca va revenii nici acum si nici in viitor in Formula 1.

    Personal cred ca 1 an petrecut in afara Formulei 1 este foarte daunator si este greu de recuperat. Ca persoana tehnica este mai usor pe partea tehnica dar imposibil pe partea pilotajului. Orice 100ms pe care le pierzi sunt greu de recuperat.

  2. wolful spune

    Este o poveste frumoasa dar eu cred ca din 2010 vor avea cautare piticii , ca pe vremea lui Prost. Nu uitati !, se va pleca in cursa cu toata benzina necesara. Schummi este un brand, inca se vinde si pentru a sta sus pe piata nu strica sa se aduca vorba despre el.

  3. unckle spune

    Dimensiunile pilotului au fost mereu o problema – au fost destui care au ratat contracte pur si simplu pentru ca nu incapeau in masina.
    Revenirea lui MS … ma indoiesc , a stat departe de circuit prea mult timp, varsta si forma fizica nu mai sunt ca pe vremuri – oamenii astia sunt “campioni” de fitness … si campion nu ajungi dupa 3 luni de antrenament daca ai in spate 3 ani de pauza. Ceea ce ar putea face MS la sfarsitul contractului cu Ferrari este sa apara ca “sef” pe la departamentul motorsport la Mercedes , “sub” sau “langa” Norbert Haug ( mai mult “sub” … )

  4. Cyrus spune

    Nu cred ca Schumi va concura pt Mercedes, pt ca i-ar dauna imaginii sale si ar calca pe principille sale, adica a nu ramane loial echipei cu care a castigat cele mai multe curse si campionate.

    In plus, rolul care il are acum in cadrul Ferrari i se mai potriveste mai mult luand in considerare varsta si la cati ani a concurat in F1. Acum el vrea sa se distreze si sa se relaxeze in acelasi timp.

    Ii este dor uneori de adrenalina curselor, dar nu mai poate investi atat de mult in ele, are alte preocupari acum. A avut o sansa foarte buna anul acesta, dar desi motivul oficial a fost problemele medicale, tind sa cred ca nu erau ele poate asa serioase, dar la momentul dat n-ar fi avut rezultate prea stralucite, poate chiar mediocre, si atunci iarasi ar fi fost o lovitura de imagine

    Asa ca, respect pt tot ce a facut, intelegem ca nu mai este posibil si-i uram succese mai departe in celelalte domenii