Spionaj cu cartile pe fata

Sesiunile de teste sunt vitale pentru echipe in pregatirea unui sezon de Formula 1 si reprezinta cea mai buna metoda de a afla daca solutiile tehnice adoptate pentru monopost au fost corecte.

Pe de alta parte, echipele profita din plin de aceste teste pentru a trage cu ochiul la ceea ce fac rivalii, iar dublul-deflector este fara indoiala componenta care atrage cel mai mult atentia.

In acest context, ceea ce s-a intamplat intre Ferrari si McLaren intr-una dintre zilele de teste de la Barcelona reprezinta o practica obisnuita in paddock in astfel de momente. Un mecanic a fost atat de dornic sa vada secretele celor de la Ferrari, incat italienii au fost nevoiti sa apeleze la tactici de lupta extreme pentru a se apara. Despre ce este vorba, in clipul de mai jos:

Daca as fi rautacios as spune ca am asistat la un nou Spygate. Ma voi rezuma insa sa remarc ca Ferrari a rezolvat problema intr-un mod extrem de elegant. Pe alte meleaguri s-ar fi lasat cu batai in toata regula…

Etichete: / /

20 comentarii la “Spionaj cu cartile pe fata”

  1. TeamClown spune

    Astea-s treburi vechi. Sa vezi ce e pe la Monaco cand nu prea au pe unde sa se ascunda.

    http://www.youtube.com/watch?v=rHVv8uz_n78

  2. ally_great spune

    Meleagurile mioritice, nu? No offence, dar mecanicul maruntel a intrecut masura si a insistat ca un scai. Nu mai vrem Spygate, not again!!!

  3. wolful spune

    Aceasta este limita lor in domeniul cercetarii !

  4. ctlnmihai spune

    Daca si faza asta se numeste spionaj atunci no comment..Ptr. mine a fost mistocareala pura si de bun gust chiar ..eu unul cel putin m-am distrat foarte mult :)

  5. ctlnmihai spune

    @admin .. bine ca nu esti in fruntea Fia ..sigur ai fi penalizat echipa Mclaren Mercedes cu inca 100 de milioane de dolari..

  6. unckle spune

    Hai ca nu prea se poate spune la nivelul asta ca se face “spionaj” , c anu are ala aparate de masura laser in ochi ca sa “vada” designul Ferarri … sa fim seriosi , dar 1mm intr-un loc anume in plus.. si 1mm in alt loc in minus pot insemna 1 secunda pe tur… ( poate nu asa mult .. dar cred ca este de bun simt sa ne dam seama ca nu prea ai cum sa “furi” din ochi un design de aerodinamica )

  7. f1_alonso spune

    Cam tampiti cei de la mclaren,ce l-as bate pe dobitocu acela de la mclaren are o fata de tampit,ce videoclip de prosti …….

  8. ctlnmihai spune

    Sunt dobitoci care lucreaza la echipe de F 1 si dobitoci care jignesc pe forumuri ! care e dobitocul mai castigat??intrebare ,intrebatoare :)

  9. f1_alonso spune

    Nici unu =))

  10. ctlnmihai spune

    good answer :D

  11. cristi spune

    dar sa ne aducem aminte …
    http://www.youtube.com/watch?v=rHVv8uz_n78

  12. marian0904 spune

    Baiatu’ era in pana de idei si se inspira de la altii. Nu stiu daca un astfel de comportament poate fi sanctionat, dar Fer nu strica sa sesizeze FIA. Oricum treaba tehnicienilor echipelor este legata de masinile lor. Mai poate fi si vorba de siguranta atata timp cat erau intr-o zona in care circula masinile. Atata vreme cat, de la o distanta rezonabila, se pot face poze s-ar putea ca sa fie si o sicanare a adversarilor. Se trage din toate pozitiile . . .

  13. ionut spune

    Baietii de la McLaren au in dotare aparat foto , asa ca nu conteaza ce vede lachenstein care tine aparatul ci ce va vedea McNish si Ron din poze , asa ca nu e deloc nevinovat sau intamplator si nicidecum o gluma. Pe banii care sunt in F1 nu se fac glume .

    Vorba ta asta e cercetarea in aerodinamica al celor de la McLaren …. jenant

  14. dasaev spune

    faza cu “asta e cercetarea aerodinamica a McLaren ” e o replica a talibanilor ferrari de pe forumul asta =))

  15. eddy spune

    Vad ca nu ati observat cel mai important lucru. Cel care a filmat toata treaba este spionul principal si pun pariu ca este fan McLaren. A postat filmuletul ca inginerii ‘’sagetilor argintii” sa si vada ce incerca sa le explice”grasutul obraznic”. Ce ziceti de teoria asta?

  16. F1_alonso spune

    Eddy,poate ai dreptate dar am ajuns la concluzia ca orice echipa ar putea fi sa fie invidioasa pe cealalta din lipsa de performanta ,si in ultimu rand nu mai imi pasa de ceea ce fac ei,ceea ce imi place este competitia pe circuit .O zi buna .

  17. Cristian spune

    Azi Ferrari si Red Bull au cerut celor de la FIA sa clarifice legalitatea designului aripii spate a monopostului McLaren .

  18. cristi radulescu spune

    Doar Red Bull a cerut asta. Mai citeste:
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/81836

  19. TeamClown spune

    Cica sa sesizeze FIA. Ha, ha, ha…………………

  20. Autogreen spune

    Tehnologia intr-adevar conteaza dar am impresia ca aici e si putin marketing.