Linistea dinaintea furtunii

Standard engine. Doua cuvinte pe care constructorii din F1 le repeta obsesiv in aceste momente. Si asta pentru ca ceea ce initial parea doar o idee nastrusnica a lui Max Mosley este pe cale sa devina realitate.

Daca ieri spuneam ca 2008 poate fi anul primelor semne de criza financiara, iata ca 2010 va consemna cu adevarat anul primelor schimbari majore in regulamentul tehnic.

Motorul standard a nascut numeroase discutii si in randul vostru, al fanilor F1, in cadrul sectiunii de comentarii. Toate, dar toate, erau impotriva acestei decizii.

Redactia Automarket a fost gazda unei mici polomici pe aceasta tema; unul dintre colegi incerca sa imi explice ca aceasta decizie este benefica, in sensul ca Formula 1 va fi mult mai echilibrata, iar talentul pilotilor va fi singurul aspect care va face diferenta intre invingatori si invinsi. Tot el remarca insa ca ne racim gurile degeaba, pentru ca parerea noastra nu are nicio importanta in aceasta decizie.

Dar cei care vor decide au luat decizia de a nu comenta momentan aceste lucruri. Este, daca vreti, un moment de reculegere si linistea dinaintea furtunii ce se va declansa in curand.

Etichete: /

6 comentarii la “Linistea dinaintea furtunii”

  1. scuderia spune

    :| …..mai bine ar fii 2 motoare standard decat unul singur…unul ferrari si unul mclaren…parerea mea…mai bine ar fii sa ramana tot asa

  2. Join spune

    mai bine e unul !!!!

  3. stefank13 spune

    Criza a ajuns si in F1. Chiar daca vor fi motoare standard cu siguranta vor exista alte elemente care vor diferentia echipele.
    Masura este luata pentru a reduce costurile si pentru a salva echipele mici si implicit competitia. Eu zic ca este benefica in conditiile actuale, poate dupa ce se va sfarsi criza vor reveni la situatia initiala.
    Oricum mi-ar place mai mult sa vad 20-30 de masini cu performante apropiate decat 2-3 echipe care se bat pentru victorie.

  4. ctlnmihai spune

    Mai bine status -quo-ul..Nemernicii astia doi – Mosley si Ecclestone au distrus F1..au inceput cu regulamentele si termina cu modificarea monoposturilor..Cum vor sa relanseze spectacolul in aceasta competitie prin aceste reguli nu stiu..Acum Montezemelo trebuie sa ia atitudine,dar ma indoiesc k o va face

  5. TeamClown spune

    Spune-i colegului ca Formula 1 nu trebuie sa fie echilibrata. Sau intreaba-l daca are MAC pentru a echilibra piata OS-urilor. Pentru a scadea costurile in Formula 1 trebuie doar sa nu se mai schimbe regulamentul in fiecare an. Sansele se vor echilibra la un moment dat (maxim 3 parerea mea), echipele fruntase nu vor mai putea progresa sau vor progresa foarte incet, iar cele codase ii vor ajunge din urma.

  6. geocriss spune

    TeamClown are dreptate. Echipele au fost efectiv “ametite”de atatea schimbari, de noi fanii F1 ce sa mai zic! spectacolul in sine nu s-a schimbat, “parerea mea”, dar asta exact pe dos fata de ce se dorea si anume reducerea costurilor: acestea au crescut sau au ramas la fel… pentru ca banii sau dus in alte parti decat in motorizare: suspensii, aerodinamica, aderenta etc. Sunt de aceasi parere: sa o lase mai usor cu atatea schimbari.