Romania si Formula 1

Zilele trecute a sosit la redactie ultimul numar al revistei F1 Racing, la care Automarket are abonament de mai bine de un an de zile.

Printre rubricile gazduite lunar in paginile publicatiei britanice se numara si “You Ask the Questions”, in cadrul careia o persoana din anturajul Formulei 1 este invitata sa raspunda intrebarilor cititorilor.

In numarul din luna iunie a venit randul lui Timo Glock sa raspunda intrebarilor fanilor, iar pe parcursul interviului rezultat am obsevat cu surprindere ca una dintre intrebari a fost adresata chiar de o persoana ce locuieste in Romania. Si mai mult decat atat, numele fanului este Szabo Zsolt, avand o rezonanta puternica cu unul dintre concurentii F1 CHAMP. Am verificat situatia, constatand ca in F1 CHAMP exista un concurent pe nume Szanto Zsolt, care in prezent ocupa un excelent loc 2 in clasamentul general.

Crezand ca este vorba despre o greseala a celor de la F1 Racing in tiparirea corecta a numelui, am luat legatura cu userul nostru pentru a clarifica situatia. Eram convins ca userul F1 CHAMP este unul si aceeasi persoana cu cel care i-a pus intrebarea lui Timo Glock, dar m-am inselat.

Chiar daca este vorba despre o alta persoana, faptul ca un fan al Formulei 1 din Romania citeste si se implica activ in competitie prin intermediul unei publicatii de specialitate din Marea Britanie reprezinta un semn de bun augur.

Dar sa revin la subiect si sa prezint intrebarea pusa de Szabo Zsolt in F1 Racing:

Szabo Zsolt: Care este secretul tururilor senzationale realizate in calificari de Jarno Trulli?

Timo Glock: Buna intrebare. Nu l-am vazut niciodata sa comite o greseala in tururile sale rapide din calificari si este foarte rapid pe un singur tur de circuit. Este experimentat si stie ce are de facut – iar asta este o combinatie puternica. Dar eu sunt mai rapid decat el!

Pentru a participa la rubrica You Ask the Question, tot ce aveti de facut este sa vizitati site-ul revistei F1 Racing, acolo unde veti gasi la momentul oportun modalitatea prin care puteti pune intrebari urmatorului pilot care accepta aceasta provocare.

Etichete:

7 comentarii la “Romania si Formula 1”

  1. scuderia spune

    ….da…suna frumos…sa speram cat mai des

  2. alecstm spune

    se mai intampla si deastea, foarte bine. Si off topic: am fost si eu abonat la F1Raceing Romania, dar o dat chix dupa cate stiu eu. Voi primiti publicatia din UK in format electronic sau revista? Eu mai faceam rost de ea in lb. maghiara, dar de mult nu am mai trecut granita ;) ms.

  3. Daniel Popescu spune

    @alecstm: Revista o primim in format tiparit, iar din cate stiu eu nu este editata in mod oficial in format electronic (evident, din motive de piraterie). Mai am si acum primul numar din F1 Racing Romania, pacat ca in cele din urma a fost inchisa din motive care nu au avut legatura cu vanzarile… Amuzant e ca Romania figureaza in continuare pe lista tarilor care editeaza F1 Racing, daca e sa ma iau dupa caseta redactionala din F1 Racing UK :)

  4. alecstm spune

    @Dani. Eu am primit o scrisoare oficiala de la F1 Racing Romania ca din cauza ca interesul pt. F1 in romania e foarte scazut nu se mai publica. Si acum imi pare rau ca am aruncat acea scrisoare. Eu inca mai am toate editiile de Romania. Desi am avut platit in avans abonamentul pe 1 an, dupa jumatatea anului nu am mai primit revista, nici banii returnati nici nimic. Am vorbit cu cei din Anglia, ei au zis ca nu e vina lor si nu cunosc motivul pt. care s-a sistat publicare revistei. Mi s-a sugerat sa iau legatura cu cei din ungaria, dar ei nu livreaza in Romania din cauza costurilor de livrare prea mari.

  5. roxana spune

    este evident ca nici macar pe site nu sunt puse toate paginile din revista si te invita politicos sa “subscribe now” daca vrei sa citesti ceva. Si m-am tot invartit si invartit pe siteul respectiv si n-am gasit unde se pot pune intrebari urmatorului pilot, sau whatever cine are de gand sa fie next. Sa inteleg ca numai daca te abonezi ai acest drept, richtig?

  6. Daniel Popescu spune

    Baietii din UK trimit si in Romania, dar nu prin magazinul oficial, ci printr-o firma intermediara. Abonamentul costa circa 200 lei pe an, deci in medie undeva la 17 lei pe numar.

  7. Daniel Popescu spune

    @roxana: Intrebari poate pune orice vizitator al site-ului, insa momentan rubrica a fost scoasa de pe site pentru ca sesiunea de intrebari pentru numarul de iulie s-a incheiat.
    Cand F1 Racing va decide cine va urma la microfon pentru luna august, vor pune din nou rubrica pe site.