Welcome back, Lola!

Nu credeam ca voi ajunge prea curand sa spun asta, dar se pare ca FIA a luat luna trecuta o decizie senzationala.

Trebuie sa recunoastem cu totii ca Max Mosley a avut dreptate: implementarea unui buget maxim anual de 30 milioane de lire sterline atrage intr-adevar noi echipe in competitie.

Si nu vorbim despre orice team, ci despre Lola, echipa britanica care a concurat in Formula 1 sub diverse nume intre 1962-1997, cu exceptia anumitor sezoane. Chiar daca echipa nu are un palmares deosebit, aspiratiile unei astfel de echipe pentru o revenire in Formula 1 nu pot fi privite decat cu bucurie.

Este poate o prima veste pozitiva pe care o primeste Formula 1 in plina criza financiara, in care aspectul financiar devine tot mai important pentru supravietuire, nu pentru dezvoltare.

Sigur, trebuie sa privim aceste informatii cu precautie, intrucat vorbim doar despre o intentie, si nu despre o revenire 100% sigura in competitie. Dar in urma cu o luna am fost convins ca nimeni nu se va incumeta sa intre in Formula 1 chiar si in contextul unui buget maxim, tocmai din cauza crizei financiare.

Mai mult decat atat, se vehiculeaza ca Lola ar putea utiliza motoare Cosworth, adica motorul unic propus acum ceva timp de acelasi Max Mosley. Si desi utilizarea unui motor unic nu o consider deloc o idee grozava, perspectiva prezentei a 24 de monoposturi pe grila de start este mai mult decat imbucuratoare. 24, pentru ca USF1 este chiar mai aproape de F1 decat Lola in acest moment.

Pana vom revedea un monopost Lola pe pista va invit sa studiati rezultatele obtinute de echipa britanica in istoria participarilor sale in Formula 1.

Etichete:

11 comentarii la “Welcome back, Lola!”

  1. scuderia spune

    imi place sa aud asa ceva:)…sper sa fie adevarat

  2. Bruno_Senna spune

    Era o LOLA FORD… Cred ca LOLA are activitate si in America. Tyrrell,Lotus poate se vor gandi si ele…
    PS:aveti o reclama stressanta ,cand modificam itemurile echipe ,piloti ,vrem sa vedem partea buna ..adica premii mai consistente:)

  3. scuderia spune

    @alll
    nu imi da nimeni un site unde pot sa vad antrenamentele libere?…mersi:)…k nu il mai stiu

  4. alex spune

    @scuderia: uite site-ul oficial formula 1 unde poti vedea in direct situatia din antrenamente, calificari si cursa. http://www.formula1.com/ (mergea si cu un google pe “formula 1″ ;)

  5. Bruno_Senna spune

    Daca nu aveti la indemana un televizor, calificarile le puteti urmari aici:
    - http://es.justin.tv/dimoni_live
    - pass: dimoniracing

  6. wolful spune

    venirea celor de la LOLA pote fi ceva pozitiv dar cred ca nu vor reusi decat sa ingroase plutonul de mijloc. Probabil vor folosi motoare Cosworth si acest motor ar putea fi o oferta mult mai populara. Spun asta si pentru ca la Daimler, seful sindicatelor, spune ca muncitorimea crede ca ar fi util sa se aleaga alte domenii de dezvoltare decat F 1.

  7. horted spune

    Interesant efectul limitarii bugetului. Valul intentiilor continua cu Aston Martin potrivit declaratiilor lui David Richards. Chiar si Todt junior zicea la un moment dat ca nu exclude sa treaca la grupa mare cu echipa sa din GP2 in conditiile reglementarilor privind bugetul.
    Daca aceste intentii vor avea si finalitate e posibil sa vedem si alte echipe ale marilor producatori in F1 in ideea concurentei gen Toyota-Honda sau BMW-Mercedes.

  8. alex spune

    Nu inteleg de ce nu mi-a fost aprobat mesajul pe care l-am scris penrtu scuderia. este vreo problema legata de site-ul formula1.com si site-ula cesta?

  9. alex spune

    se pare ca a fost o eroare a browserului… scuze! puteti sterge ultimul mesaj!

  10. Daniel Popescu spune

    @alex: Primul comentariu pe care il postezi pe acest blog intra automat pe moderare, la fel ca si in cazul celorlalti useri. Comentariul a fost activat manual de mine in aceasta dimineata. De acum, comentariile tale vor aparea automat. Doar ca daca vei include mai mult de doua link-uri in comentariu acesta va fi considerat spam de Wordpress :)

  11. alex spune

    @admin. imi cer scuze din nou. nu stiam.