Feedback

Salonul Auto de la Geneva 2014

Nissan e-NV200: vehiculul comercial al japonezilor a primit o versiune electrică

Publicat Luni, 03.03.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 0
Nissan aduce la Geneva versiunea electrică a lui NV200. Modelul are o autonomie de 170 kilometri, se încarcă la 80% din capacitate în doar 30 de minute şi are un spaţiu de încărcare cu volumul de 4.2 metri cubi.

Esential 170 kilometri este autonomia lui Nissan e-NV200 cu acumulatorul încărcat la maximum.
Nissan NV200, vehiculul comercial uşor al japonezilor, a primit o versiune electrică la Geneva, numită e-NV200. Aceasta preia trenul de propulsie al lui Leaf şi-l aplică utilitarei cu cel mai mare volum de încărcare din segment. Japonezii anunţă o autonomie de 170 kilometri omologată NEDC, alături de o viteză maximă de 120 km/h. Folosind un încărcător de tip quick-charge, acumulatorul poate fi încrăcat până la 80% din capacitate în doar 30 de minute, iar Europa are deja peste 1.000 de asemenea puncte de încărcare, subliniază cei de la Nissan.

Aici încap doi europaleţi. Sau orice doriţi, până la 4.2 metri cubi.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Debutul comercial al lui Nissan e-NV200 va avea loc în iunie, iar modelul va fi oferit atât în versiune de pasageri, cât şi în versiune utilitară. În principal, Nissan e-NV200 este destinat persoanelor juridice, fiind un vehicul gândit pentru afacerile de distribuţie. Japonezii spun că autonomia modelului depăşeşte media europeană de 100 kilometri pe zi pentru jumătate din flotele care folosesc această clasă de vehicul comercial. Încărcarea acumulatorilor poate fi realizată şi de la o priză domestică, peste noapte, în cazul unei prize de 16 amperi cu o singură fază. Deşi nu a fost precizat, timpul de accelerare 0-100 km/h al lui Nissan e-NV200 este mai bun decât al versiunii 1.5 dCi a modelului.

Urmareste Automarket
Versiunea furgon a lui Nissan e-NV200 poate să găzduiască doi europaleţi şi are un volum total de 4.200 litri. Accesul în spaţiul de încărcare este asigurat de portierele glisante pe ambele părţi şi uşile duble în spate. Japonezii au derulat înainte de lansare un program de test în ”lumea reală” alături de companii precum FedEx, Coca-Cola, DHL, IKEA şi poşta japoneză, în baza căruia au fost operate reglaje şi optimizări modelului de serie.

Via Nissan


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru